Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa GRANNA Paczka w drodze

Instrukcja obsługi Gra planszowa GRANNA Paczka w drodze

Powrót
Przygotowanie rozgrywki
Przed pierwszą rozgrywką wypchnij oznaczone
części domków, tworząc otwory na przesyłki.
Wsuń sygnalizację świetlną i znak robót drogowych
w odpowiadające im tekturowe podstawki.
Złóż wszystkie samochody (instrukcję złożenia
znajdziesz na następnej stronie).
Uwaga: po skończonej rozgrywce nie musisz rozadać elementów – zmieszczą się w takiej postaci w pudełku.
Połóż planszę miasteczka na środku stołu tak, by wszyscy gracze mieli do niej swobodny dostęp. Postaw domy znajdujące się po bokach planszy (podnieś je
i podeprzyj tak, jak pokazano na obrazku). Wszystkie żetony paczek połóż zakryte na stole (obrazkiem z numerem i kolorem do dołu) i dokładnie je wymieszaj.
Wybierz swój samochód. Weź jeden zakryty żeton paczki ze stołu, odsłoń go i połóż na swoim
samochodzie. Następnie wybierz kolejny żeton i odsłonięty połóż na wierzchu poprzedniego.
Jeśli grasz w grę czteroosobową, to każdy gracz bierze w ten sposób 4 paczki, jeśli w trzyosobową –
każdy gracz bierze 5 paczek (1 żeton pozostaje zakryty na stole). W grze dwuosobowej każdy
gracz również dobiera 5 paczek (6 pozostaje zakrytych na stole). Pamiętaj, że nie możesz zmieniać
kolejności układanych w stosik żetonów paczek. Odłóż do pudełka wszystkie żetony paczek, które
zostały na stole nie będą brały udziału w rozgrywce.
Po przygotowaniu wszystkich samochodów każdy gracz,
zaczynając od najmłodszego i kontynuując zgodnie
z wiekiem uczestników, kładzie swój samochód
na jednym z czterech miejsc parkingowych
na planszy. Na każdym z nich może stać tylko
jeden samochód są to pola startowe.
Rzuć obydwiema kostkami. Następnie postaw
sygnalizację świetlną na czarnym polu
odpowiadającym liczbie oczek na czarnej kostce,
a znak robót drogowych na białym polu
odpowiadającym liczbie oczek na białej kostce.
Jeśli na kostce (lub kostkach) wypadną symbole,
to przerzucaj ją, aż pokaże się dowolna liczba oczek.
Rodzice zamówili mnóstwo prezentów dla swoich pociech i teraz
czekają niecierpliwie na doręczenie paczek. Wcielcie się w sprytnych
kurierów i kurierki, którzy błyskawicznie dostarczą wszystkie przesyłki.
Ale uwaga – w mieście panują straszne korki, prowadzone liczne roboty
drogowe, a konkurencja nie zwalnia tempa!
Sympatyczna gra z trójwymiarowym miasteczkiem, w którym wszystkie
paczki zawsze docierają na czas. Przed Twoim dzieckiem pierwsze
taktyczne decyzje oraz radość z dobrze wykonanego zadania.
Felix Beukemann Gediminas Akelaitis
w drodze
Cel gry
Dostarcz wszystkie paczki tak szybko, jak potrasz.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
plansza miasteczka
4 samochody
16 żetonów paczek
sygnalizacja świetlna
znak robót drogowych
kostka sygnalizacji świetlnej (czarna)
kostka robót drogowych (biała)
instrukcja
3 modele samochodów 3D
(nie biorą udziału w grze)
Wiek graczy
4+
Liczba graczy
2-4
Czas gry
15
Jak gr
Przyszła pora na wybranie gracza rozpoczynającego. Może nim być np. osoba, która jako ostatnia otrzymała przesyłkę, lub najmłodszy uczestnik rozgrywki.
Następnie kolejność graczy rozstrzygana jest zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
W swojej turze sprawdzasz adres, pod który masz dostarczyć paczkę (jest to numer i kolor pokazany na pierwszej od góry paczce w Twoim samochodzie).
Po sprawdzeniu, gdzie na planszy znajduje się wskazany adres oraz jakie przeszkody stoją na Twojej drodze, wybierasz jedną z trzech opcji:
• rzucasz dwiema kostkami,
• rzucasz kostką sygnalizacji świetlnej (czarną) lub kostką robót drogowych (białą),
• nie rzucasz żadną kostką.
Koniec gry
Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy jako pierwszy dostarczy wszystkie paczki. Ten gracz zostanie uznany za Superkuriera lub Superkurierkę i wygra rozgrywkę.
Jak ożyć duży samochód (nie bierze udziału w grze)Jak ożyć mały samochód
Teraz możesz ruszyć swoim samochodem, jadąc zgodnie ze strzałkami znajdującymi się na drodze (droga jest jednokierunkowa). Twoim celem jest zbliżyć się, jak to
tylko możliwe, do adresu, pod który masz dostarczyć paczkę. Jeśli na Twojej drodze stoi inny samochód, to po prostu go wyprzedzasz (przeskakujesz nad nim i stajesz
na następnym wolnym polu). Tylko jeden samochód może stać na danym polu.
Gdy dotrzesz pod wskazany na paczce adres (Twój samochód stanie na polu obok
budynku w odpowiednim kolorze i z odpowiednim numerem), to zdejmujesz paczkę ze
swojego samochodu i wrzucasz ją przez otwór we właściwym budynku. Paczka powinna
pozostać na stole po drugiej stronie budynku do końca gry.
Drogi Kliencie!
Nasze gry kompletowane są ze szczególną staranncią. Jeżeli jednak zdarzą się jakieś braki (za co z góry serdecznie przepraszamy),
możesz przesłać nam reklamację e-mailem na adres: service@granna.pl. Nie zapomnij podać swojego imienia i nazwiska oraz adresu
(miasto, kod pocztowy, ulica, numer domu i mieszkania) oraz napisać, jakiego elementu gry brakuje.
Jeśli chcesz otrzymywać drogą elektroniczną informacje o nowościach, to wlij e-mail z taką informacją na adres: service@granna.pl
i podpisz go imieniem i nazwiskiem.
www.facebook.com/grannagry
© 2021 Logis
© 2022 Granna
00417/3
Pamiętaj, że musisz stosować się do zasad ruchu drogowego – zatrzymać się przed sygnalizacją świetlną
oraz znakiem robót drogowych. Dopiero gdy znaki te zostaną przestawione w inne miejsce, Twój samochód
dzie mógł jechać dalej. Teraz kolejka przechodzi na następnego gracza.
Uwaga: możesz dostarczyć paczki tylko wtedy, kiedy Twój samochód zatrzyma się na polu położonym
DOKŁADNIE naprzeciwko budynku z odpowiednim numerem i w odpowiednim kolorze. Jeśli na tym polu stoi już
samochód innego gracza, musisz poczekać, aż odjedzie.
Jeśli rzucasz kostką znaku robót drogowych (białą), postępujesz analogicznie jak w przypadku czarnej kostki tyle że znak robót łączy się z białymi polami.
Stawiasz więc znak robót drogowych na białym polu o takiej liczbie oczek, jaka wypadła na kostce, lub gdy zamiast oczek pojawi się znak robót – wybierasz
dowolne białe pole.
Jli rzucasz kostką sygnalizacji świetlnej (czarną) i wynik to:
dowolna liczba oczek – stawiasz sygnalizację świetlną na
czarnym polu o takiej liczbie oczek, jaka wypadła na kostce.
Jeśli sygnalizacja świetlna stoi już na polu odpowiadającym
liczbie oczek na kostce, to nie jest przestawiana.
symbol sygnalizacji świetlnej – wybierasz dowolne czarne
pole i stawiasz na nim sygnalizację świetlną.
Granna sp. z o.o.
ul. Księcia Ziemowita 47
03-788 Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wyprodukowano w Polsce
granna.pl
1 2 31 2 3

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756