Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana LUCRUM GAMES Dla młodych buntowniczek

Instrukcja obsługi Gra karciana LUCRUM GAMES Dla młodych buntowniczek

Powrót
INSTRUKCJA
Gra dla młodych buntowniczek jest kooperacyjną grą karcianą dla 2 lub większej
liczby rebelianckich dusz. Co to oznacza? W tego typu grze, zamiast rywalizować
między sobą, musicie połączyć siły, by wspólnie doprowadzić swoją zbuntowaną
drużynę do zwycięstwa. Wspólnie wygrywacie, ale i razem ponosicie porażki.
W każdej rundzie jedno z was będzie miało za zadanie naprowadzić resztę na trop
jednej, konkretnej karty kobiety spośród 9 leżących na stole. Będzie tego dokonyw
przy pomocy specjalnych, ilustrowanych kart wskazówek. Czy uda wam się odgadnąć,
o którą kobietę chodzi? Użyjcie swojej wyobraźni i odkryjcie wszystkie wspaniałe
kobiety z Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek!
ELEMENTY GRY
A40 kart KOBIET
B55 kart WSKAZÓWEK
C9 kafelków CELU
D9 żetonów ŻARÓWEK
PRZYGOTOWANIE
1Posortujcie karty i żetony
Według ich rewersów.
2Potasujcie karty KOBIET i utwórzcie
z nich talię – połóżcie ją na stole
rewersem ku górze. To samo
zróbcie z kartami WSKAZÓWEK.
Odkryjcie 9 KART Z TALII KOBIET
i ułóżcie je na stole, tworząc układ
(prostokąt) 3x3.
Weźcie 7 ŻETONÓW ŻARÓWEK
i ułóżcie je w pobliżu odkrytych
przed chwilą kart, tak aby widoczne
były zapalone żarówki.
3
77
3
8899
1122
446655
Claudia ruggerini
PPAARRTTYYZZAANNTTKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1199222222001166)) || SSttrroonnaa 3344 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa ppaarrttyyzzaannttkkąą
ppooddcczzaass
WWOOJJNNYY
..
JJeeźźddzziiłłaa nnaa
RROOWWEERRZZEE
..
RRoozzpprroowwaaddzzaałłaa
PPRRAASSĘĘ
ppooddzziieemmnnąą..
Kleopatra
FFAARRAAOONN EEGGIIPPTT
((6699 pp..nn..ee..3300 pp..nn..ee..)) || SSttrroonnaa 9922 KKssiiąążżkkaa 11
WWaallcczzyyłłaa oo
TTRROONN
zzee sswwooiimm bbrraatteemm..
MMIIŁŁOOŚŚĆĆ ppoołłąącczzyyłłaa jjąą
zz JJuulliiuusszzeemm CCeezzaarreemm..
ZZmmaarrłłaa ww wwyynniikkuu
uukkąąsszzeenniiaa WWĘĘŻŻAA..
ada lovelace
FFaassccyynnoowwaałłaa jjąą iiddeeaa
LLAATTAANNIIAA
..
NNaappiissaałłaa ppiieerrwwsszzyy pprrooggrraamm
KKOOMMPPUUTTEERROOWWYY
..
PPrraaggnnęęłłaa,, aabbyy mmaasszzyynnyy
wwyyddaawwaałłyy
DDŹŹWWIIĘĘKKII
..
MMAATTEEMMAATTYYCCZZKKAA
WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1188115511885522)) || SSttrroonnaa 22 KKssiiąążżkkaa 11
Ac
b
77
2
8899
11
4466
33
55
778899
22
4466
33
55
1
d
ARTEMISIA GENTILESCHI
PPoobbiieerraałłaa nnaauukkii
ww PPRRAACCOOWWNNII aarrttyyssttyycczznneejj..
OOjjcciieecc wwyyttoocczzyyłł jjeejj mmiissttrrzzoowwii
pprroocceess pprrzzeedd SSĄĄDDEEMM..
BBaarrddzzoo dduużżoo PPOODDRRÓÓŻŻOOWWAAŁŁAA..
MMAALLAARRKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1155993311665533)) || SSttrroonnaa 2200 KKssiiąążżkkaa 11
Kleopatra
FFAARRAAOONN EEGGIIPPTT
((6699 pp..nn..ee..3300 pp..nn..ee..)) || SSttrroonnaa 9922 KKssiiąążżkkaa 11
WWaallcczzyyłłaa oo
TTRROONN
zzee sswwooiimm bbrraatteemm..
MMIIŁŁOOŚŚĆĆ ppoołłąącczzyyłłaa jjąą
zz JJuulliiuusszzeemm CCeezzaarreemm..
ZZmmaarrłłaa ww wwyynniikkuu
uukkąąsszzeenniiaa WWĘĘŻŻAA..
Claudia ruggerini
PPAARRTTYYZZAANNTTKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1199222222001166)) || SSttrroonnaa 3344 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa ppaarrttyyzzaannttkkąą
ppooddcczzaass WWOOJJNNYY ..
JJeeźźddzziiłłaa nnaa RROOWWEERRZZEE..
RRoozzpprroowwaaddzzaałłaa
PPRRAASSĘĘ ppooddzziieemmnnąą..
Anna Politkowska
DDZZIIEENNNNIIKKAARRKKAA RROOSSJJAA
((1199558822000066)) || SSttrroonnaa 1188 KKssiiąążżkkaa 11
CCzzyyttaałłaa mmnnóóssttwwoo KKSSIIĄĄŻŻEEKK..
PPiissaałłaa oo WWOOJJNNIIEE ww CCzzeecczzeenniiii..
KKttoośś ddooddaałł ttrruucciizznnęę
ddoo jjeejj HHEERRBBAATTYY ..
WAZNE SZCZEGÓLY
.
KARTY KOBIET
Każda karta KOBIETY zawiera kilka
użytecznych informacji oswojej
bohaterce.
KARTY WSKAZÓWEK
Karty wskazówek ozdobione są
ilustracjami. Każda z nich zawiera wiele
szczegółów, które mogą stanowić
użyteczne podpowiedzi, pozwalające wam
odgadnąć kobietę wskazaną przez żeton
celu. Będziecie musieli wysilić wyobraźnię
i odnaleźć takie elementy, które mogą
odnosić się do słów podkreślonych na
kartach – osiągnięć, zawodu itd. Czasami
wskazówka może naprowadzać na
konkretny moment z życia bohaterki,
sugerować uczucia – generalnie
winterpretacji ogranicza was wyłącznie
wasza imaginacja.
Kafelki CELU
Każdy kafelek CELU wskazuje pozycję
konkretnej karty KOBIETY wwyłożonym
układzie 3x3. Tę właśnie kobietę gracze
będą musieli znaleźć w tej turze.
11
22
22
4466
33
7
55
8899
ARTEMISIA GENTILESCHI
PPoobbiieerraałłaa nnaauukkii
ww PPRRAACCOOWWNNII aarrttyyssttyycczznneejj..
OOjjcciieecc wwyyttoocczzyyłł jjeejj mmiissttrrzzoowwii
pprroocceess pprrzzeedd SSĄĄDDEEMM..
BBaarrddzzoo dduużżoo PPOODDRRÓÓŻŻOOWWAAŁŁAA..
MMAALLAARRKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1155993311665533)) || SSttrroonnaa 2200 KKssiiąążżkkaa 11
Kleopatra
FFAARRAAOONN EEGGIIPPTT
((6699 pp..nn..ee..3300 pp..nn..ee..)) || SSttrroonnaa 9922 KKssiiąążżkkaa 11
WWaallcczzyyłłaa oo
TTRROONN
zzee sswwooiimm bbrraatteemm..
MMIIŁŁOOŚŚĆĆ ppoołłąącczzyyłłaa jjąą
zz JJuulliiuusszzeemm CCeezzaarreemm..
ZZmmaarrłłaa ww wwyynniikkuu
uukkąąsszzeenniiaa WWĘĘŻŻAA..
WWyyssttaawwiiaałłaa SSZZTTUUKKII
ddllaa sswwoojjeejj rrooddzziinnyy..
NNaajjcchhęęttnniieejj ssppęęddzzaałłaa cczzaass
ww DDOOMMUU..
PPoossiiaaddaałłaa wwiieellkkii OOGGRRÓÓDD..
PPIISSAARRKKAA
WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1177775511881177)) || SSttrroonnaa 7744 KKssiiąążżkkaa 11
JANE AUSTeN
ada lovelace
FFaassccyynnoowwaałłaa jjąą iiddeeaa LLAATTAANNIIAA..
NNaappiissaałłaa ppiieerrwwsszzyy pprrooggrraamm
KKOOMMPPUUTTEERROOWWYY ..
PPrraaggnnęęłłaa,, aabbyy mmaasszzyynnyy
wwyyddaawwaałłyy DDŹŹWWIIĘĘKKII..
MMAATTEEMMAATTYYCCZZKKAA
WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1188115511885522)) || SSttrroonnaa 22 KKssiiąążżkkaa 11
Claudia ruggerini
PPAARRTTYYZZAANNTTKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1199222222001166)) || SSttrroonnaa 3344 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa ppaarrttyyzzaannttkkąą
ppooddcczzaass WWOOJJNNYY ..
JJeeźźddzziiłłaa nnaa RROOWWEERRZZEE..
RRoozzpprroowwaaddzzaałłaa
PPRRAASSĘĘ ppooddzziieemmnnąą..
alfonsina strada
KKOOLLAARRKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1188991111995599)) || SSttrroonnaa 66 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa jjeeddyynnąą kkoobbiieettąą ddooppuusszzcczzoonnąą
ddoo WWYYŚŚCCIIGGUU GGiirroo ddIIttaalliiaa..
UUwwiieellbbiiaałłaa śścciiggaaćć ssiięę
nnaa tteerreennaacchh GGÓÓRRSSKKIICCHH..
UUssttaannoowwiiłłaa lliicczznnee RREEKKOORRDDYY ..
ElzBIETA I
.
KKRRÓÓLLOOWWAA WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1155333311660033)) || SSttrroonnaa 4422 KKssiiąążżkkaa 11
ZZoossttaałłaa uuwwiięęzziioonnaa
ww TTWWIIEERRDDZZYY TToowweerr..
KKoocchhaałłaa TTEEAATTRR..
NNoossiiłłaa wwyyttwwoorrnnee ssuukknniiee zzddoobbiioonnee
PPEERRŁŁAAMMII ii kkoorroonnkkaammii..
Anna Politkowska
DDZZIIEENNNNIIKKAARRKKAA RROOSSJJAA
((1199558822000066)) || SSttrroonnaa 1188 KKssiiąążżkkaa 11
CCzzyyttaałłaa mmnnóóssttwwoo KKSSIIĄĄŻŻEEKK..
PPiissaałłaa oo WWOOJJNNIIEE ww CCzzeecczzeenniiii..
KKttoośś ddooddaałł ttrruucciizznnęę
ddoo jjeejj HHEERRBBAATTYY ..
jingu
-
CCEESSAARRZZOOWWAA JJAAPPOONNIIAA
((116699226699)) || SSttrroonnaa 8822 KKssiiąążżkkaa 11
NNoossiiłłaa UUBBRRAANNIIAA mmęężżaa..
BByyłłaa ddzziieellnnąą WWOOJJOOWWNNIICCZZKKĄĄ..
LLuudd wwiieerrzzyyłł,, żżee jjeejj KKLLEEJJNNOOTTYY
ppoossiiaaddaałłyy mmaaggiicczznnąą mmoocc..
ZETONY ZARÓWEK
W każdej rozgrywce macie do
dyspozycji 7 żetonów ŻARÓWEK. Na
początku gry wszystkie żarówki będą
zapalone. Wraz z tokiem gry będziecie
je „gasić” – odwracać na stronę ze
zgaszoną żarówką. Gasicie 1 żarówkę,
aby dobrać 7 nowych kart wskazówek.
Gasicie 2 żarówki, kiedy nie uda wam
się odgadnąć kobiety wskazanej przez
kafelek celu. Po zgaszeniu wszystkich
żarówek gra natychmiast się kończy.
Spokojnie, na następnej stronie
wszystko dokładnie opiszemy.
.
Claudia ruggerini
PPAARRTTYYZZAANNTTKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1199222222001166)) || SSttrroonnaa 3344 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa ppaarrttyyzzaannttkkąą
ppooddcczzaass WWOOJJNNYY ..
JJeeźźddzziiłłaa nnaa RROOWWEERRZZEE..
RRoozzpprroowwaaddzzaałłaa
PPRRAASSĘĘ ppooddzziieemmnnąą..
imię (i zazwyczaj
nazwisko)
zawód (lub inny
rodzaj zajęcia),
kraj pochodzenia
data urodzenia
oraz śmierci,
strona w książce
informacje
o postaci,
zawierające
wyróżnione słowa
kluczowe
Potencjalne
wskazówki:
hełm
ślimak
schody
kwiaty
barwy
niebo
PRZEBIEG ROZGRYWKI
DOBRA RADA: Ostrożnie
wybieraj karty wskazówek. Powinny
one naprowadzać na właściwą kartę
kobiety i(w miarę możliwości) nie
kojarzyć się z innymi bohaterkami.
Jeżeli nie możesz uniknąć wyłożenia
karty, która kojarzy się z kilkoma
kobietami, postaraj się stworzyć
taki układ kilku kart, który pozwoli
pozostałym wyeliminować
niewłaściwe postacie.
UWAGA:
Po wyłożeniu kart
wskazówek nie możesz w żaden
sposób komentować wyboru ani dawać
niewerbalnych znaków. Słowem: nie
możesz pomagać pozostałym inaczej
niż poprzez karty wskazówek. Musisz
zachować pokerową twarz!
Przykład: Kartą
wskazaną przez
kafelek celu
jest Kleopatra.
Suflerka wykłada
kartę z ilustracją
królowej. Zauważa
jednak, że
karta ta może
naprowadzać
błędnie na postać
królowej Elżbiety I,
więc dokłada do
niej także kartę
z rysunkiem węża.
W ten sposób
współgracze
powinni
łatwiej
odgadnąć,
że chodzi
jej o kartę
Kleopatry.
ARTEMISIA GENTILESCHI
PPoobbiieerraałłaa nnaauukkii
ww PPRRAACCOOWWNNII aarrttyyssttyycczznneejj..
OOjjcciieecc wwyyttoocczzyyłł jjeejj mmiissttrrzzoowwii
pprroocceess pprrzzeedd SSĄĄDDEEMM..
BBaarrddzzoo dduużżoo PPOODDRRÓÓŻŻOOWWAAŁŁAA..
MMAALLAARRKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1155993311665533)) || SSttrroonnaa 2200 KKssiiąążżkkaa 11
Kleopatra
FFAARRAAOONN EEGGIIPPTT
((6699 pp..nn..ee..3300 pp..nn..ee..)) || SSttrroonnaa 9922 KKssiiąążżkkaa 11
WWaallcczzyyłłaa oo
TTRROONN
zzee sswwooiimm bbrraatteemm..
MMIIŁŁOOŚŚĆĆ ppoołłąącczzyyłłaa jjąą
zz JJuulliiuusszzeemm CCeezzaarreemm..
ZZmmaarrłłaa ww wwyynniikkuu
uukkąąsszzeenniiaa WWĘĘŻŻAA..
WWyyssttaawwiiaałłaa SSZZTTUUKKII
ddllaa sswwoojjeejj rrooddzziinnyy..
NNaajjcchhęęttnniieejj ssppęęddzzaałłaa cczzaass
ww DDOOMMUU..
PPoossiiaaddaałłaa wwiieellkkii OOGGRRÓÓDD..
PPIISSAARRKKAA
WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1177775511881177)) || SSttrroonnaa 7744 KKssiiąążżkkaa 11
JANE AUSTeN
ada lovelace
FFaassccyynnoowwaałłaa jjąą iiddeeaa LLAATTAANNIIAA..
NNaappiissaałłaa ppiieerrwwsszzyy pprrooggrraamm
KKOOMMPPUUTTEERROOWWYY ..
PPrraaggnnęęłłaa,, aabbyy mmaasszzyynnyy
wwyyddaawwaałłyy DDŹŹWWIIĘĘKKII..
MMAATTEEMMAATTYYCCZZKKAA
WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1188115511885522)) || SSttrroonnaa 22 KKssiiąążżkkaa 11
Claudia ruggerini
PPAARRTTYYZZAANNTTKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1199222222001166)) || SSttrroonnaa 3344 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa ppaarrttyyzzaannttkkąą
ppooddcczzaass WWOOJJNNYY ..
JJeeźźddzziiłłaa nnaa RROOWWEERRZZEE..
RRoozzpprroowwaaddzzaałłaa
PPRRAASSĘĘ ppooddzziieemmnnąą..
alfonsina strada
KKOOLLAARRKKAA WWŁŁOOCCHHYY
((1188991111995599)) || SSttrroonnaa 66 KKssiiąążżkkaa 11
BByyłłaa jjeeddyynnąą kkoobbiieettąą ddooppuusszzcczzoonnąą
ddoo WWYYŚŚCCIIGGUU GGiirroo ddIIttaalliiaa..
UUwwiieellbbiiaałłaa śścciiggaaćć ssiięę
nnaa tteerreennaacchh GGÓÓRRSSKKIICCHH..
UUssttaannoowwiiłłaa lliicczznnee RREEKKOORRDDYY ..
ElzBIETA I
.
KKRRÓÓLLOOWWAA WWIIEELLKKAA BBRRYYTTAANNIIAA
((1155333311660033)) || SSttrroonnaa 4422 KKssiiąążżkkaa 11
ZZoossttaałłaa uuwwiięęzziioonnaa
ww TTWWIIEERRDDZZYY TToowweerr..
KKoocchhaałłaa TTEEAATTRR..
NNoossiiłłaa wwyyttwwoorrnnee ssuukknniiee zzddoobbiioonnee
PPEERRŁŁAAMMII ii kkoorroonnkkaammii..
Anna Politkowska
DDZZIIEENNNNIIKKAARRKKAA RROOSSJJAA
((1199558822000066)) || SSttrroonnaa 1188 KKssiiąążżkkaa 11
CCzzyyttaałłaa mmnnóóssttwwoo KKSSIIĄĄŻŻEEKK..
PPiissaałłaa oo WWOOJJNNIIEE ww CCzzeecczzeenniiii..
KKttoośś ddooddaałł ttrruucciizznnęę
ddoo jjeejj HHEERRBBAATTYY ..
jingu
-
CCEESSAARRZZOOWWAA JJAAPPOONNIIAA
((116699226699)) || SSttrroonnaa 8822 KKssiiąążżkkaa 11
NNoossiiłłaa UUBBRRAANNIIAA mmęężżaa..
BByyłłaa ddzziieellnnąą WWOOJJOOWWNNIICCZZKKĄĄ..
LLuudd wwiieerrzzyyłł,, żżee jjeejj KKLLEEJJNNOOTTYY
ppoossiiaaddaałłyy mmaaggiicczznnąą mmoocc..
Kleopatra
FFAARRAAOONN EEGGIIPPTT
((6699 pp..nn..ee..3300 pp..nn..ee..)) || SSttrroonnaa 9922 KKssiiąążżkkaa 11
WWaallcczzyyłłaa oo
TTRROONN
zzee sswwooiimm bbrraatteemm..
MMIIŁŁOOŚŚĆĆ ppoołłąącczzyyłłaa jjąą
zz JJuulliiuusszzeemm CCeezzaarreemm..
ZZmmaarrłłaa ww wwyynniikkuu
uukkąąsszzeenniiaa WWĘĘŻŻAA..
Rozgrywkę rozpoczyna najbardziej
zbuntowana osoba przy stole.
Zostaje ona SUFLERKĄ (lub
SUFLEREM, ale że gra jest
okobietach, to do końca instrukcji
będziemy używać żeńskiej formy).
Dobiera 7 kart WSKAZÓWEK oraz
1kafelek CELU. Trzyma je w ręce
i nie może ujawnić ich innym
graczom!
Jeśli jesteś SUFLERKĄ, musisz
zapoznać się z kafelkiem CELU
iustalić, którą kartę KOBIETY
masz wskazać pozostałym
graczom. Uważaj, by przyglądając
się układowi kart, nie zdradzić
tej informacji! Następnie wybierz
dowolną liczbę kart wskazówek
ze swojej ręki i połóż je odkryte na
stole. Na ich podstawie pozostali
gracze będą próbować odnaleźć
kobietę wskazaną przez posiadany
przez ciebie kafelek celu.
Jeżeli uznasz, że posiadane przez
ciebie wskazówki są w tym momencie
bezużyteczne, możesz zgasić 1 żarówkę,
aby odrzucić wszystkie posiadane karty
i dobrać z talii 7 nowych.
Kiedy wyłożysz już karty, do akcji
wkraczają pozostali gracze. Powinni
teraz przedyskutować twoje wskazówki,
podzielić się spostrzeżeniami oraz
skojarzeniami i wspólnie zadecydować,
którą kartę kobiety, ich zdaniem,
wskazuje posiadany przez ciebie
kafelek celu.
Jeżeli nie będą w stanie dojść do
porozumienia, mogą poprosić cię
o nowe wskazówki. W takim przypadku
zgaś 1 żarówkę, odrzuć wszystkie
posiadane wskazówki, dobierz
7 nowych kart i ponownie wyłóż przed
siebie wybraną ich liczbę.
Jeżeli twoi współgracze wytypują
błędną kobietę (taką, której NIE
wskazuje twój kafelek celu), musisz
zgasić 2 żarówki, a pozostali muszą
podjąć kolejną próbę odgadnięcia
właściwej postaci. Będą to robić
tak długo, aż odgadną właściwą
postać (pamiętaj, że po każdym
błędzie trzeba zgasić 2 żarówki).
Jeżeli twoi współgracze wytypują
właściwą kobietę, runda kończy się
sukcesem i wspólnie przechodzicie
do następnej rundy.
NASTePNA RUNDA
Odłóżcie na bok kartę kobiety,
która została przed momentem
właściwie wytypowana. Zastąpcie
ją nową kartą kobiety. Odłóżcie
do odpowiedniej talii wszystkie
karty wskazówek i potasujcie
ją. Wykorzystany w poprzedniej
rundzie kafelek celu pomieszajcie
z pozostałymi kafelkami. Osoba
siedząca po lewej stronie
poprzedniej SUFLERKI zostaje
nową SUFLERKĄ. Tak jak
poprzedniczka dobiera 7 kart
wskazówek oraz 1 kafelek celu.
Rozpoczyna się nowa runda.
KONIEC GRY
Jeżeli wspólnie uda się wam
odgadnąć czwartą kar
kobiety, odnosicie zwycięstwo!
Jeżeli jednak zgasicie ostatnią
zżarówek, rozgrywka kończy się
porażką. Nie poddawajcie się!
Następnym razem na pewno
pójdzie wam lepiej!
WYZWANIE
Po odgadnięciu czwartej kobiety
odnosicie zwycięstwo.
Możecie jednak podjąć wyzwanie
i spróbować pobić własny rekord.
Ile kobiet zdołacie odgadnąć przed
zgaszeniem ostatniej żarówki?
Jeżeli 6 lub więcej, możecie uważać
się za prawdziwe BUNTOWNICZKI
(lub BUNTOWNIKÓW).
Copyright ©
Rebel Girls, Inc.
AUTORZY
Ilustracje oryginalne: Margherita Morotti,
Alessandra De Cristofaro
Koncepcja artystyczna: Alice Mori
Rozwój gry: Simone Luciani
Kierownictwo artystyczne: Roberto Grasso
Grafika: Elisabetta Micucci
Korekta: Elisa Demicheli
WERSJA POLSKA: Lucrum Games
Tłumaczenie: Łukasz Gralak
Redakcja: Bartosz Chlebicki,
Magdalena Włodarczyk, Alicja Sawa
DTP: Łukasz Kempiński
Szczególne podziękowania
dla buntowniczek Eleny, Sary
C. i Sary L. za entuzjastyczny
udział wtestach, dla Cranio
Team za wsparcie oraz dla
Michon za pomoc przy
rozwoju gry.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756