Znaleziono w kategoriach:
U Telefon MAXCOM Comfort MM735 + opaska SOS

Instrukcja obsługi U Telefon MAXCOM Comfort MM735 + opaska SOS

Powrót
Instrukcja obsługi
Telefon komórkowy GSM
Maxcom MM735BB
oraz
Bransoletki SOS FW735
Uwaga:
Bransoletka FW735 służy wyłącznie do inicjowania
połączenia SOS wykonywanego przez telefon.
Nie można przez nią rozmawiać.
Bransoletka FW735 nie jest fabrycznie sparowana
z telefonem.
Parowanie bransoletki SOS z telefonem.
1. Naciśnij raz przycisk na bransoletce ( czerwona dioda
LED będzie migać przez jedną minutę)
2. Następnie w MENU telefonu MM735 wybierz:
USTAWIENIA > USTAWIENIA SOS > POŁĄCZ
Z BRANSOLETKĄ.
Po połączeniu, dioda LED na bransoletce mrugnie krótko
trzy razy. Jednocześnie na wyświetlaczu telefonu MM735
pojawi się ikona .
W przypadku, gdy bransoletka SOS FW735 nie połączy się
z telefonem MM735 w przeciągu jednej minuty, przejdzie
w tryb uśpienia, aby ją aktywować należy ponownie
nacisnąć przycisk na bransoletce.
Jeśli na telefonie pojawi się symbol oznacza to ,że
bransoletka straciła połączenie, np. z powodu braku
zasięgu lub wyłączenia telefonu.
Zbliż bransoletkę do telefonu, naciśnij krótko przycisk
SOS
Ikonka zmieni się na .
Połączenie SOS zainicjowane przez bransoletkę FW735,
można anulować wyłącznie poprzez przyciśnięcie
i przytrzymanie przycisku SOS z tyłu telefonu.
Zdalna lokalizacja telefonu.
1. W telefonie MM735 zapisz nr numer telefonu
wysyłającego zapytanie o lokalizację jako kontakt ICE .
2. Upewnij się, że w telefonie MM735 jest włączona
lokalizacja:
USTAWIENIA > LOKALIZACJA GPS > HASŁO (0000) >
CZAS ODŚWIEŻANIA GPS> WŁĄCZ
3. Wyślij wiadomość tekstową: cxwz (małe litery).
W ciągu około 2 min., MM735 prześle wiadomość zwrotną
wraz z linkami do map oraz współrzędne geograficzne, na
których zaznaczone będzie położenie MM735.
Telefon wysyła ostatnio zapamiętaną lokalizację.
Jeśli otrzymasz SMS zwrotny z informacją „No location”
oznacza to, że telefon MM735 nie połączył się
z nadajnikami GPS.
Użytkownik telefonu MM735, będący w budynku może nie
zostać zlokalizowany.
Po pierwszym uruchomieniu najlepiej pozostawić telefon
przy oknie na co najmniej godzinę w celu nawiązania
połączenia GPS.
3
W przypadku konieczności skorzystania z pomocy
technicznej, należy skontaktować się z infolinią pod
numerem:(+48) 32 325 07 00 lub serwis@maxcom.pl
Nasza strona internetowa:
http://www.maxcom.pl/
Zaleca się zachowanie opakowania, gdyż może być
przydatne przy ewentualnym transporcie.
Należy zachować paragon, stanowi nieodłączny
elementem gwarancji.
Uwaga Telefon pracuje w sieci GSM 900/1800.
Przed uruchomieniem należy poprawnie zainstalować
kartę SIM
4
Spis treści
1. Zawartość kompletu ............................................................................ 8
2. Dane techniczne ................................................................................. 8
Telefon komórkowy MM735 ............................................................. 8
Bransoletka SOS ........................................................................... 10
Ładowarka ..................................................................................... 10
3. Zasady bezpiecznego użytkowania .................................................. 11
4. Instalacja elementów ......................................................................... 12
Instalacja karty SIM i akumulatora ................................................. 12
Ładowanie akumulatora ................................................................. 14
4.2.1 Ładowarka biurkowa (opcja) ....................................................... 15
Alarm słabej baterii ........................................................................ 16
5. Lokalizacja przycisków ...................................................................... 17
6. Użytkowanie telefonu ........................................................................ 21
Włączanie telefonu ......................................................................... 21
Wyłączanie ..................................................................................... 21
Tryb czuwania ................................................................................ 22
Blokada klawiatury ......................................................................... 23
7. Obsługa MENU ................................................................................. 24
8. Książka telefoniczna ......................................................................... 24
Zapisywanie kontaktów .................................................................. 24
Przeglądanie kontaktów ................................................................. 25
Usuwanie kontaktów ...................................................................... 25
8.3.1 Usuwanie pojedynczego kontaktu .............................................. 25
8.3.2 Usuwanie kilku kontaktów ........................................................... 26
8.3.3 Usuwanie wszystkich kontaktów ................................................. 26
Kopiowanie kontaktów ................................................................... 26
8.4.1 Kopiowanie pojedynczego kontaktu ........................................... 26
8.4.2 Kopiowanie kilku kontaktów ........................................................ 27
Przenoszenie kontaktów ................................................................ 27
Zaznacz kilka ................................................................................. 27
Ustawienia książki telefonicznej ..................................................... 28
8.7.1 Proste wybieranie ....................................................................... 28
8.7.2 Dodatkowe numery ..................................................................... 28

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756