Znaleziono w kategoriach:
Lornetka VORTEX Vulture HD 10x56 Zielony

Instrukcja obsługi Lornetka VORTEX Vulture HD 10x56 Zielony

Powrót
INSTRUKCJA OBSŁUGI
Lornetka Vortex Vulture HD 10x56 (186-024)
Ul. Wiejska 46
41-253 Czeladź, Polska
tel: +48 32 265 22 00
sklep@kolba.pl
DYSTRYBUTOR
2
Budowa
regulacja dioptrii
regulacja dioptrii przybliżenie
regulowane muszle oczne
szlufka do paska
szlufka do paska
Lornetka jest wyposażona w jednoczęściową osłonę muszli ocznych oraz w osłony obiektywów.
Osłona muszli ocznych może być przymocowana do paska na szyję. Wystarczy przełpasek
przez osło, przed jego założeniem na lornetkę.
Regulacja muszli ocznych
Muszle oczne można regulować w górę lub w dół po-
przez ich pokręcenie. Dla osób noszących okulary
zalecane jest wkcenie muszli w dół.
Osoby, kre nie nosokularów powinny odkręc
muszę.
Regulacja rozstawu okularu
W celu regulacji rozstawu okularu należy obrócić
obudowę lornetki poprzez ruch nadgarstka,dopa-
sowując rozstaw okularu do rozstawu oczu. W tym
celu należy najpierw dostawić sobie lornetkę do oczu.
3
Nastawianie ostrości obrazu
Naly obrać za cel obiekt oddalony o około 18 metrów, a naspnie:
1. Zasłobiektyw, dłonią przez który patrzysz okiem niedominującym. Popatrz drugim okiem
naobiekt, a następnie obróć pokrętło przybliżenia (focus) do momentu obiekt będzie wyraźny.
2.
Dostosuj dioptrie. Zasłoń prawy obiektyw dłonią. Popatrz okiem dominującym i dostosuj
dioptrię, poprzez przekręcenie pokrętła, służącego do korekcji. Od tej chwili wystarczy tyl-
ko regulować przybliżenie.
Należy dbać o czystość szkieł
1. W pierwszej kolejności, us kurz lub pył zanim przetrzesz szkła szmatką. Można to zrobiću-
żywając spżonego powietrza lub szczotki z miękkim włosiem.
2. Następnie wyczyść szkła mkką szmatką załączoną do opakowania.
1
Producent, f irma Vor tex, udziela wiec zystej gwarancji na produk t, w ramach poniższych warunków:
firma Vortex zobowzuje się do naprawy lub wymiany produktu na nowy, jeżeli ulegnie on
uszkodzeniu lub będzie miał wadę fabryczną, na własny koszt
prawo do gwarancji przechodzi na kolejnych właścicieli produktu
nie ma potrzeby przedstawienia karty gwarancyjnej
nie ma potrzeby posiadania dowodu zakupu
gwarancja nie obejmuje zgubienia, kradzieży lub celowego uszkodzenia
uszkodzeń kosmetycznych nie mających wpływu na działanie produktu
PRAWO DO REKLAMACJI ORAZ WARUNKI GWARANCJI
PUNKT SERWISU GWARANCYJNEGO
KOLBA Sp. z o.o.
(dawniej Łukasz Matuszczak PPHU KOLBA)
ul. Wiejska 46; 41-253 Czela
tel.: 32 265 22 00 wew. 14
www.kolba.pl
serwis@kolba.pl

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756