Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy)

Kod: 2006510
Porównaj
Przeznaczenie: Drony
Dedykowany model: DJI Avata 2
Kompleksowa usługa serwisowa
Obejmuje uszkodzenia z winy użytkownika
Zobacz opis produktu
Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy)
Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy)
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Opis produktu

Ochrona sprzętu DJI

Kompleksowy pakiet serwisowy

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy, który w razie uszkodzenia drona, pozwala na odpłatną wymianę na w pełni sprawny model. Aktywacja usługi jest możliwa w ciągu 48 godzin od pierwszego uruchomienia drona lub w późniejszym terminie po wysłaniu filmu potwierdzającego jego stan. Dzięki DJI Care Refresh użytkownicy otrzymują również priorytetowe wsparcie, co oznacza szybką wymianę drona w przypadku uszkodzenia. Dodatkowo status VIP zapewnia priorytetowy dostęp do wsparcia technicznego DJI, dzięki czemu szybko zyskasz odpowiedzi na swoje pytania.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) przeznaczenie działanie wsparcie

Flyaway Coverage

W skład ochrony DJI Care Refresh wchodzi też usługa Flyaway Coverage, dzięki której możesz mieć pewność, że w przypadku zaginięcia drona otrzymasz nowy model. Usługa ta pozwala na wymianę zaginionego urządzenia na inne po opłaceniu opłaty serwisowej. Aby skorzystać z Flyaway Coverage, musisz połączyć swoje konto DJI oraz kontroler zdalnego sterowania z dronem poprzez aplikację DJI Fly. Należy to zrobić przed ewentualnym zaginięciem, w przeciwnym razie nie będzie można wymienić drona.

DJI Care Refresh (pakiet roczny) zapewnia dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz.

W przypadku DJI Avata 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 245 PLN*. Natomiast cena usługi Flyaway to 995 PLN*.

*kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) wymiana koszty

Jak aktywować DJI Care

1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Jeśli od aktywacji drona minęło więcej niż 48 godzin, wystarczy przesłać weryfikacyjny film do DJI, aby uruchomić usługę. Po pozytywnej weryfikacji aktywacja usługi odbywa się automatycznie, a potwierdzenie otrzymasz drogą mailową.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) aktywacja kroki film weryfikacja

Gdy zdarzy się wypadek

Proces zgłaszania usterki z DJI Care Refresh jest łatwy. W razie uszkodzenia wyślij drona do autoryzowanego serwisu DJI z adnotacją o DJI Care Refresh. Następnie otrzymasz wycenę naprawy i wybierzesz pomiędzy naprawą a wymianą sprzętu. Decydując się na wymianę, po uiszczeniu opłaty serwisowej, dostaniesz wymieniony sprzęt w trybie priorytetowym, a przesyłka w obrębie regionu zakupu usługi będzie bezpłatna.

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne, tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) zgłaszanie proces serwis

Przypadki objęte ochroną

Wykupując DJI Care Refresh, ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Pakiet obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

- Błąd użytkownika,
- Zakłócenie sygnału,
- Kolizja,
- Utopienie (warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta),
- Upadek.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) wypadki bezpieczeństwo przypadki

DJI Care Refresh nie obejmuje

1. Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2. Kradzieży lub porzucenia produktu.
3. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5. Rozmyślnej utraty drona.
6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów bądź akumulatorów.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) regulamin warunki

Przedłuż gwarancje

Posiadacze pakietu DJI Care Refresh, którzy nie skorzystają z wymiany sprzętu w ciągu okresu ważności pakietu, mogą liczyć na przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok. To rozszerzenie zabezpiecza drona na dłużej, zapewniając większe poczucie bezpieczeństwa w użytkowaniu.

Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy) gwarancja przedłużenie

Zawartość opakowania

Opakowanie zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do drona DJI Avata 2 (12 miesięcy).


Dane techniczne

Parametry

Dedykowany model: DJI Avata 2
Przeznaczenie: Drony
Rodzaj akcesorium: Dodatkowa ochrona
Okres ochrony: 12 miesięcy

Producent

  • Nazwa producenta/importera: DJI
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

    Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy)
    Ochrona DJI Care Refresh do Avata 2 (12 miesięcy)
    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

    Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756