Znaleziono w kategoriach:
Mikrofon TRACER Studio Pro

Instrukcja obsługi Mikrofon TRACER Studio Pro

Powrót
TRACER Studio Pro
Instrukcja obsługi
TRACER Studio Pro
User’s manual
TRACER Studio Pro
Návod k obsluze
TRACER Studio Pro
Návod na obsluhu
TRACER Studio Pro
Руководство пользователя
TRACER Studio Pro
Használati útmutató
PL
EN
CS
SK
RU
HU
1
6
3
2
4
5
Charakterystyka częstotliwościowa
Frequency Response
Frekvenční charakteristika
Frekvenčná charakteristika
Частотная характеристика
Charakterystyka kierunkowa
Polar Response
Směrová charakteristika
Smerová charakteristika
Характеристика направленности
4
TRACER
Studio Pro Instrukcja obsługi
PL
Wyposażenie dodatkowe
1. Kabel
2. Pop ltr
3. Nakładka z pianki tłumiąca odgłos wiatru
4. Amortyzator
5. Zacisk do stołu
6. Statyw mikrofonu
Właściwości
Duża kapsuła z platerowaną membraną
Kardioidalna charakterystyka kierunkowości
Obwód bez transformatora o ultraniskim poziomie szumów
Najnowocześniejsza elektronika montowana na powierzchni
Wykończenie niklowane, gładkie, odporne na trudne warunki
Stabilny, metalowy układ wysięgnika z pop ltrem
Ramię wysięgnika z 2-osiowym zamocowaniem obrotowym w celu
dokładnego ustawiania położenia
Umieszczenie mikrofonu
Logo Tracer umieszczone na korpusie mikrofonu oznacza jego przód
oraz wyznacza obszar zbierania dźwięku przy charakterystyce kardio-
idalnej. Zawsze tak umieszczać mikrofon, aby jego strona z logo była
ustawiona w kierunku do źródła nagrywanego dźwięku. Podobnie jak w
wielu innych przypadkach nagrywania dźwięku, szukanie preferowanego
miejsca umieszczenia mikrofonu polega na eksperymentowaniu.
Nagrywanie wokalu
Zalecamy użycie pop ltru każdorazowo przy nagrywaniu wokalu.
Minimalizuje on „wybuchowe” dźwięki powstające przy wymawianiu
spółgłosek zwarto-rozwartych (twardych dźwięków 'P', 'B', 'T' i 'K')
wywołujących nagły strumień powietrza, który powoduje przeciąże-
nie kapsuły i "trzaski".
5
TRACER
Studio Pro
Instrukcja obsługi PL
Obecność wilgoci na kapsule mikrofonu może stanowić problem
w przypadku mikrofonów kondensacyjnych; użycie pop ltra zmniej-
sza ryzyko ich wystąpienia.
Położenie mikrofonu i pop ltra w stosunku do położenia wokalisty
może być różne w zależności od kilku różnych czynników (np. aku-
styki pomieszczenia, rodzaju nagrywanego wokalu oraz od tego,
czy wokalista ma głos wysoki czy niski).
Idealnym rozwiązaniem jest rozpoczęcie pracy przy pop ltrze
umieszczonym bezpośrednio przed wokalistą, a następnie odsunię-
tym na odległość ok.15cm (6") od mikrofonu. Umożliwi to utrzyma-
nie stałej minimalnej odległości między mikrofonem a wykonawcą i
pomoże w utrzymaniu odpowiedniego poziomu nagrania.
Poszukiwanie właściwego położenia najlepiej jest prowadzić przy
ustawionym kącie, dla którego mikrofon jest przeznaczony, ponie-
waż uzyskane wyniki mogą być różne w przypadku gdy wykonawca
nie znajduje się w osi mikrofonu.
Montaż statywu do stołu
1. Przykręcić ZACISK do
krawędzi stołu.
2. Umieścić
REGULOWANE RAMIĘ
w otworze.
3. Dokręcić śrubę.
4. Przymocować
amortyzator do statywu
mikrofonu.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756