-50% na wybrane usługi i 100 dni na zwrot!
Coraz więcej ludzi zaczyna aktywnie spędzać czas. Jedni wybierają bieganie, inni siłownię, a jeszcze inni rower. W ostatnim czasie znowu popularny stał się rower szosowy i jego różne odmiany. Utwardzonych dróg nam nie brakuje, więc to dobry sposób, aby wyskoczyć na szybką przejażdżkę, żeby zgubić trochę kalorii, potrenować, odstresować się po pracy czy po prostu pojeździć dla samego siebie – bo po prostu to lubimy. Zapewne na nasz nowy rower mamy przygotowany jakiś określony budżet. W poniższym rankingu postaramy się zaprezentować, jakie są najlepsze rowery szosowe, na które możemy sobie pozwolić.
Pierwsza propozycja kierowana jest do kobiet. To rower szosowy Fondriest Eagle D20. Aluminiowa lekka rama z karbonowym, pochłaniającym drgania widelcem w ciekawej, miętowo-fuksjowej kolorystyce powinna przypaść paniom do gustu. Dzięki linkom hamulcowym i przerzutek pochowanym w ramie, rower wygląda naprawdę estetycznie. Do napędu zastosowano komponenty Shimano. Z grupy Sora są przerzutki oraz manetki, natomiast Tiagry – korba i hamulce. 20 biegów pozwoli swobodnie szybko pojechać, jak i wspiąć się na wzniesienia. Rower porusza się na lekkich 28-calowych kołach z aluminiowymi obręczami. Opony pochodzą od renomowanego producenta Schwalbe.
Sprawdź również:
FONDRIEST Eagle D20 Dane techniczne:Rozmiar ramy L/XL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Shimano Sora | Udogodnienia:Lekka rama 20 biegów Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Bottecchia Duello M19 to szosówka dla mężczyzn. Rower posiada osprzęt włoskiego producenta Campagnolo. To 20 biegów, które powinny wystarczyć do szybkiej jazdy, jak i mozolnego zdobywania wzniesień. Rower porusza się na dużych, 28-calowych kołach z lekkimi aluminiowymi obręczami. Na nie założone są opony typu slick o delikatnym bieżniku. Hamulce szczękowe bez trudu poradzą sobie z wyhamowaniem dużych prędkości. Całość oparta jest o aluminiową ramę i karbonowy widelec. Rama aluminiowa, oprócz lekkości, cechuje się dużą sztywnością, a zatem dobrym przeniesieniem energii, zaś karbonowy widelec jest lekki, aerodynamiczny i pochłania drgania podczas jazdy.
BOTTECCHIA Duello M19 Dane techniczne:Rozmiar ramy L Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 20 biegów Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Jakie są najlepsze rowery szosowe? Czy Bottecchia Carbon M21 może do nich należeć? Jest to na pewno bardzo ciekawa propozycja roweru typu gravel, czyli przeznaczonego do szybkiej jazdy po szutrze i nie tylko. To rower bardzo lekki, bo zbudowany jest na karbonowej ramie. Napęd pochodzi tym razem z Ameryki. Jest to osprzęt dedykowany właśnie do graveli. To 11-biegowy Sram Apex. Posiada tylko jedną przerzutkę z tyłu obsługującą 11-rzędową kasetę. Korba ma jedną, 42-zębową koronkę. Hamulce to mocne tarczówki hydrauliczne, również produkowane przez Sram. Jednoślad porusza się na 28-calowych, bardzo lekkich i jednocześnie bardzo wytrzymałych kołach. Założone na nie są dość szerokie jak na szosówkę z agresywnym bieżnikiem, bezdętkowe opony.
BOTTECCHIA Carbon M21 Dane techniczne:Rozmiar ramy XL Karbonowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Sram Apex | Udogodnienia:Lekka rama 11 biegów Karbonowy widelec Hamulce tarczowe |
Bottecchia Duello M23 to kolejna ciekawa szosówka na włoskim osprzęcie. Rama wykonana jest z lekkiego i sztywnego aluminium, natomiast widelec z karbonu pochłaniającego drgania. Rower ciekawie się prezentuje dzięki linkom pochowanym w ramie i kształtowi aerodynamicznego widelca. Wyposażony został w 20-biegowy napęd włoskiego producenta Campagnolo. Przerzutki obsługują 10-rzędową kasetę i 2-rzędową korbę. Szosówka porusza się na lekkich, 28-calowych kołach z oponami typu slick. Hamulce szczękowe pozwalają na szybkie i bezpieczne zatrzymane roweru.
BOTTECCHIA Duello M23 Dane techniczne:Rozmiar ramy XXL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 20 biegów Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Ranking rowerów szosowych nie mógł pominąć gravela na aluminiowej ramie. To Bottecchia Monster M19. Rama jest aluminiowa, natomiast widelec – karbonowy, dzięki czemu pochłania część nierówności z drogi. Kolejnym elementem poprawiającym komfort są bezdętkowe opony. Niższe ciśnienie i dobra przyczepność powodują, że rower prowadzi się naprawdę komfortowo. Poza tym, dzięki temu, pojazd dobrze trzyma się nawierzchni. Koła, na których się porusza, są lekkie, aluminiowe o średnicy 28 cali. Napęd do roweru to dedykowana dla graveli pochodząca od Sram-a 11-biegowa przerzutka Sram Apex. Z przodu zastosowano jednorzędową korbę o 42 zębach.
BOTTECCHIA Monster M19 Dane techniczne:Rozmiar ramy XL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Sram Apex | Udogodnienia:Lekka rama 11 biegów Karbonowy widelec Hamulce tarczowe |
Najlepsze rowery szosowe są wyposażone w najnowocześniejszy osprzęt i zbudowane według najnowszej technologii i tak jest w przypadku Bottecchia 8Avio Revolution M21. Zastosowano tu do budowy ramy i widelca najlżejszy i najwytrzymalszy materiał – karbon. Zadbano o to, aby rower miał aerodynamiczny kształt, więc rama jest opływowa, a wewnątrz poprowadzono linki do hamulców i przerzutek. Postawiono na lekkość, więc zrezygnowano z hamulców tarczowych (które lepiej hamują, ale dużo więcej ważą), na rzecz tradycyjnych, sprawdzonych, szczękowych firmy Raxe. Napęd to słynne włoskie przerzutki Campagnolo, obsługujące 11-rzędową kasetę z tyłu i 2-rzędową korbę z przodu. Łącznie do dyspozycji mamy 22 biegi. Duże, lekkie koła z oponami Vittoria pozwalają na szybką jazdę z dużą przyczepnością.
BOTTECCHIA 8Avio Revolution M21 Dane techniczne:Rozmiar ramy XL Karbonowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 22 biegi Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Bottecchia Duello M21 to kolejna ciekawa propozycja z praktycznym osprzętem. Lekka i sztywna aluminiowa rama dobrze przenosi całą moc wygenerowaną przez kolarza na koła, z kolei karbonowy widelec pochłania część nierówności z drogi. Do napędu użyto 22-biegowych przerzutek włoskiego Campagnolo. Korba od FSA posiada dość szeroki zakres przełożeń 50/34, co umożliwia zarówno szybką jazdę, jak i pokonywanie dość stromych wzniesień. Koła zbudowane są na lekkich aluminiowych obręczach, na które założono opony Vee Rubber. Charakteryzują się one dużą przyczepnością, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Hamulce to lekkie, sprawdzone w działaniu, szczękowe, firmy Raxe.
BOTTECCHIA Duello M21 Dane techniczne:Rozmiar ramy XL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 20 biegów Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Bottecchia Duello M23 to porządna szosówka w dobrej cenie. Zbudowana jest na aluminiowej ramie, w której linki hamulcowe i przerzutek poprowadzone są wewnątrz. Dzięki temu pojazd jest bardziej aerodynamiczny i estetycznie wygląda. Widelec to z kolei karbonowa konstrukcja, lekka, również aerodynamiczna i pochłaniająca część drgań z nawierzchni. Do napędu użyto przerzutek renomowanego włoskiego producenta Campagnolo. Jest to kombinacja 20 biegów uzyskana przez przednią przerzutkę, obsługującą dwurzędową korbę FSA i tylną, zmieniającą biegi na 10-rzędowej kasecie. Hamulce, które działają na lekkie koła z aluminiowymi obręczami to klasyczna konstrukcja szczękowa – lekka i skuteczna w działaniu. Na koła zostały założone opony Vee Rubber, które dobrze sprawują się na suchej, a także mokrej nawierzchni.
BOTTECCHIA Duello M23 Dane techniczne:Rozmiar ramy XXL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 20 biegów Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Najlepsze rowery szosowe potrafią jeździć również poza drogami utwardzonymi. To rowery typu gravel, których reprezentantem jest Bottecchia Gravel Monster M23. Konstrukcja roweru oparta jest na aluminiowej ramie i karbonowym widelcu. Rama ma wewnętrzne prowadzenie linek, a karbonowy widelec jest dość płaski, dzięki czemu rower jest aerodynamiczny. Do napędu użyto dedykowanego na trudniejsze warunki osprzętu amerykańskiego producenta Sram. To 11-biegowy model Apex. Zrezygnowano z przedniej przerzutki dla zmniejszenia wagi, za to tylna kaseta ma bardzo szeroki zakres przełożeń. Koła to aluminiowe obręcze i dość szerokie opony z agresywnym bieżnikiem. Użyto w tym jednośladzie hamulce są najbardziej odpowiednie do jazdy w terenie – niezawodne tarczówki hydrauliczne.
BOTTECCHIA Gravel Monster M23 Dane techniczne:Rozmiar ramy XXL Aluminiowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Sram Apex | Udogodnienia:Lekka rama 11 biegów Karbonowy widelec Hamulce tarczowe |
Bottecchia 8Avio Revolution M20 to lekki rower do szybkiej jazdy. Rama oraz widelec wykonane są z wytrzymałego i lekkiego karbonu. Wszystkie przewody hamulcowe i przerzutek pochowane są wewnątrz ramy, co estetycznie wygląda i ma wpływ na aerodynamikę. Rower porusza się na lekkich kołach z oponami Vittoria, które charakteryzują się dobrą przyczepnością w różnych warunkach. Do napędu użyto 22-biegowych przerzutek renomowanego Campagnolo. Duże prędkości potrzebują dobrych hamulców – tu zastosowano sprawdzone klasyczne szczękowe.
BOTTECCHIA 8Avio Revolution M20 Dane techniczne:Rozmiar ramy L/XL Karbonowa rama Rozmiar koła 28 cali Przerzutka tył Campagnolo | Udogodnienia:Lekka rama 22 biegi Karbonowy widelec Hamulce szczękowe |
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756