REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI „KONTO MEDIA EXPERT PLUS”

Niniejszy regulamin określa warunki umowy o dostarczanie usługi Konto Media Expert Plus jako usługi cyfrowej w ramach sklepu internetowego www.mediaexpert.pl.

I. Definicje

Określenia użyte w „Regulaminie świadczenia Usługi „konto Media Expert Plus” oznaczają:
1.
Konto Media Expert Plus - dodatkowa, płatna usługa cyfrowa powiązana z Kontem Klienta, która umożliwia Subskrybentowi korzystanie z preferencyjnych warunków zakupów w Sklepie Internetowym w okresie Subskrypcji (dalej również jako Usługa).
2.
Okazje Plus – produkty objęte Kontem Media Expert Plus, oznaczone grafiką/wywieszką „Z Kontem Plus” lub innym oznaczeniem wskazującym jednoznacznie na związek danych towarów z Kontem Media Expert Plus.
3.
Regulamin – niniejszy regulamin usługi Konto Media Expert Plus.
4.
Regulamin Sklepu Internetowego - regulamin sklepu Internetowego Media Expert dostępny na stronie internetowej https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin.
5.
Subskrybent – Konsument (oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) lub Przedsiębiorca Indywidualny (oznacza osobę fizyczną zawierającą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) lub Przedsiębiorca.
6.
Subskrypcja - umowa o dostarczanie usługi Konto Media Expert Plus jako usługi cyfrowej w ramach sklepu internetowego www.mediaexpert.pl.
   
Inne wyrażenia pisane wielką literą, a niezdefiniowane powyżej, mają znaczenie przyjęte w Regulaminie Sklepu Internetowego.

II. Zawarcie umowy świadczenia Usługi konto Media Expert Plus (Subskrypcja)

1.
Warunkiem dostarczania Subskrybentowi Konta Media Expert Plus jest zawarcie umowy o dostarczanie tej usługi pomiędzy Subskrybentem a Usługodawcą poprzez wykupienie Subskrypcji.
2.
Konto Media Expert Plus jest przypisane do Konta Klienta w sklepie internetowym www.mediaexpert.pl, co oznacza, że korzystanie z Konta Media Expert Plus wymaga zalogowania się do Konta Klienta.
3.
Wykupienie Subskrypcji następuje w ramach następującego procesu:
a.
dodanie Subskrypcji do koszyka zakupowego;
b.
wybór dostępnej formy płatności;
c.
zalogowanie się do Konta Klienta lub utworzenie nowego Konta Klienta;
d.
akceptacja Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu Internetowego;
e.
wybór przycisku „Zamawiam i płacę”;
f.
dokonanie płatności oraz jej zaksięgowanie;
g.
przesłanie przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Subskrybenta w Koncie Klienta potwierdzenia aktywacji Konta Media Expert Plus.
4.
Do zawarcia umowy o świadczenie usługi Konto Media Expert Plus dochodzi w momencie potwierdzenia przez Usługodawcę drogą mailową aktywacji usługi. Usługodawca dostarcza Subskrybentowi usługę niezwłocznie po zawarciu umowy.
5.
Cena regularna Subskrypcji wynosi:
Czas trwania Subskrypcji
Cena brutto
12 miesięcy
49,99 zł
6.
Usługodawca dopuszcza okresowe promocje dotyczące Konta Media Expert Plus. Aktualnie obowiązujące promocje komunikowane są na stronie internetowej https://www.mediaexpert.pl/lp,konto-plus.
7.
Dostępne formy płatności, o których mowa w ust. 3 lit. b prezentowane są w procesie zakupowym, tj. w koszyku. Lista dostępnych form płatności zależy od zawartości koszyka. Ogólne informacje na temat form płatności znajdziesz na: https://www.mediaexpert.pl/dostepne-opcje-platnosci.

III. Warunki świadczenia Usługi - korzyści wynikające ze Subskrypcji

1.
Posiadanie Konta Media Expert Plus wiąże się z tym, że w okresie Subskrypcji Subskrybent ma możliwość nielimitowanego skorzystania z poniższych korzyści, z zastrzeżeniem ust. 2:
a.
Obniżony próg zakupowy z 99 zł do 40 zł dla darmowych dostaw do urządzenia Paczkomat® oraz kurierem.
   
Dni, w których Subskrybent może skorzystać z darmowej dostawy oznaczone są w kalendarzu dostaw wyświetlanym Subskrybentowi w procesie zakupowym.
   
Szczegółowe informacje o darmowych dostawach dostępne są pod adresem: https://www.mediaexpert.pl/lp,darmowa-dostawa.
b.
50% rabatu na usługę „dostawa jutro” do urządzenia Paczkomat® oraz kurierem dla zamówień od 40 zł.
   
Dni, w których Subskrybent może skorzystać z 50% rabatu na usługę „dostawa jutro” oznaczone są w kalendarzu dostaw wyświetlanym Subskrybentowi w procesie zakupowym.
   
Szczegółowe informacje na temat „dostawy jutro” dostępne są pod adresem https://www.mediaexpert.pl/lp,dostawa-jutro.
c.
50% rabatu na usługę „dostawa dziś” kurierem dla zamówień od 40 zł.
   
Szczegółowe informacje na temat „dostawy dziś” dostępne są pod adresem: https://www.mediaexpert.pl/lp,dostawa-dzis.
d.
Wydłużony okres możliwości zwrotu produktów do 100 dni.
   
Zasady zwrotu opisano w ust. 4-6.
e.
50% rabatu na wybrane usługi montażu i konfiguracji.
   
Usługi objęte rabatem posiadają oznaczenie "Z kontem Media Expert Plus" widoczne na stronie https://www.mediaexpert.pl/lp,montaz-instalacja.
f.
Promocje cenowe na wybrane produkty z oznaczeniem „Okazje Plus”.
   
Towary objęte promocją cenową posiadają oznaczenie „Okazje Plus” i są widoczne na stronie https://www.mediaexpert.pl/lp,konto-plus.
2.
Skorzystanie z korzyści, o których mowa w ust. 1 wymaga zalogowania się na Konto Klienta, do którego przypisana jest Subskrypcja.
3.
Korzyść przyznana w zakresie usługi dostawy opisanej w ust. 2 lit. a-c, polega na tym, że Subskrybent nie ponosi w całości lub części określonych przez Sprzedawcę opłat za te usługi dostawy przewidzianych zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego i obowiązującym u Sprzedawcy cennikiem.
4.
Subskrybenci korzystający z Konta Media Expert Plus, w ramach korzyści: ,,Wydłużony okres zwrotu produktów z zamówień do 100 dni” mogą zwrócić Towar zakupiony w Sklepie Internetowym (umowa zawarta na odległość) bez podania przyczyny do 100 dni od daty otrzymania Towaru. Korzyść realizowana jest zgodnie z poniższymi zasadami:
Dzień odstąpienia od umowy liczony od daty wejścia przez Klientów
w posiadanie rzeczy
do 14 dnia
od 15 do 100 dnia
Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
Subskrybent ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru (zwykłe zapoznanie się z rzeczą).
Towar winien spełniać wymogi opisane w ust. 5 i 6.

Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu Towaru, jeśli Subskrybent korzystał z Towaru w sposób wykraczający poza sposób konieczny od stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru (zwykłe zapoznanie się z rzeczą).
Forma zwrotu Towaru i koszty zwrotu
Subskrybent ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Jeżeli Subskrybent wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Subskrybentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez Subskrybenta określa Regulamin Sklepu Internetowego.
Sprzedawca nie pokrywa kosztów dostarczania zwracanych Towarów.

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez Konsumenta określa Regulamin Sklepu Internetowego. Przy czym zasady te obowiązują z odrębnościami wynikającymi z niniejszego Regulaminu.
5.
Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru w ramach Korzyści ,,Wydłużony okres zwrotu produktów z zamówień do 100 dni” jest zwrot pełnowartościowego towaru, w szczególności:
a.
towar winien być nieuszkodzony, sprawny technicznie, nienoszący śladów użytkowania (tj. śladów świadczących o tym, że Subskrybent przekroczył granice zwykłego zapoznania się z rzeczą) wraz z oryginalnym i niezniszczonym opakowaniem,
b.
zwrot wszelkich nagród, rabatów, bonów, ulg oraz innych korzyści przyznanych Subskrybentowi w związku z zakupem zwracanego Towaru,
c.
zwrot wszelkich, kompletnych i sprawnych akcesoriów załączonych do Towaru przy jego sprzedaży,
d.
zwrot kompletu dokumentów w postaci instrukcji obsługi, karty gwarancyjnej,
e.
okazanie dowodu zakupu w postaci faktury lub paragonu,
f.
dostarczenie zwracanego Towaru do Sprzedawcy w terminie 100 dni od daty wejścia przez Subskrybenta w posiadanie rzeczy.
Subskrybent nie ma możliwości zwrotu Towaru użytego w sposób wykraczający poza zakres standardowych czynności wymaganych do sprawdzenia właściwości, cech i funkcjonowania Towaru (zwykłe zapoznanie się z rzeczą).
6.
Zwrot Towaru, tj. odstąpienie od umowy sprzedaży, w ramach korzyści ,,Wydłużony okres zwrotu produktów z zamówień do 100 dni”, nie jest możliwy w odniesieniu do:
a.
towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, w tym produktów higieny osobistej np. depilatory, golarki, strzyżarki, trymery, szczoteczki,
b.
umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. muzyka na płycie CD, film na płycie DVD, gra komputerowa na płycie blu-ray,
c.
towarów, gdzie producent przed ich użyciem wymaga zarejestrowania, bądź co do których producent udostępnia aktualizację, po zarejestrowaniu jednorazowego kodu z dostępem i aktualizacją, np.: mapy do nawigacji, nawigacja z dołączoną mapą,
d.
treści cyfrowych dostarczanych na nośniku materialnym (np. kupon z kodem aktywacyjnym), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
e.
umów o świadczenie Usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę,
f.
towarów nabytych do obrotu hurtowego, w ilości większej niż dwie sztuki tego samego modelu,
g.
pojazdów podlegających rejestracji zgodnie z Kodeksem Ruchu Drogowego, po jego zakupie i zarejestrowaniu w Wydziale Komunikacji,
h.
towarów zawierających jakiekolwiek dane osobowe w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych,
i.
towarów nabytych w sklepie internetowym z formą płatności: leasing, kredyt (zakup na raty),
j.
słuchawek dousznych i dokanałowych,
k.
towarów nieprefabrykowanych wyprodukowanych na specjalne życzenie klienta, lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
l.
gazowych pojemników do saturatorów sodowych lub zestawy towarów z gazowymi pojemnikami do saturatorów.
7.
Powyższe założenia prezentowane w ust. 5-6 w żadnej mierze nie uchybiają uprawnieniom Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego wynikającym z ustawy o prawach konsumenta.

IV. Wyłączenia, ograniczenia w zakresie Usługi Konto Media Expert Plus

1.
Subskrybent nie może korzystać z Konta Media Expert Plus:
a.
w celu nieodpłatnego, odpłatnego udostępniania Konta Klienta osobom trzecim,
b.
w celach handlowych, w tym w celu dokonywania zakupów hurtowych Towarów w celu ich dalszej odsprzedaży (par. 2 ust. 10 Regulaminu Sklepu internetowego stosuje się odpowiednio).
2.
Korzyści dostępne w ramach Konta Media Expert Plus nie podlegają wymianie na towary lub ekwiwalent pieniężny, lub środki płatnicze. Korzyści wynikające z Konta Media Expert Plus, nie łączą się z promocjami, chyba, że z regulaminu danej promocji wprost wynika taka możliwość.
3.
w odniesieniu do jednego zamówienia w sklepie internetowym www.mediaexpert.pl, Subskrybent może wybrać wyłącznie jedną z preferencyjnych opcji dostawy dla całego zamówienia (przykładowo: jeśli zamówienie obejmuje trzy towary, nie jest możliwym do każdego z tych towarów wybranie różnych opcji dostawy).

V. Odstąpienie od umowy świadczenia Usługi konto Media Expert Plus (Subskrypcji)

1.
Subskrybent będący Konsumentem albo Przedsiębiorcą Indywidualnym, który dokonał Subskrypcji, może w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Usługi odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny.
2.
Celem odstąpienia od umowy Subskrybent powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem np. e-mailowo na adres: ezwrot@mediaexpert.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: 756 756 756, bądź korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na www.mediaexpert.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3.
W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Subskrybenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Usługodawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z Usługodawcą.
4.
Zasady w zakresie odstąpienia od umowy sprzedaży towarów i usług nabytych za pośrednictwem sklepu internetowego www.mediaexpert.pl, określa Regulamin Sklepu Internetowego Media Expert.

VI. Rozwiązanie umowy o dostarczenie Usługi Konto Media Expert Plus

1.
Usunięcie Konta Klienta w sklepie www.mediaexpert.pl jest równoznaczne z rozwiązaniem przez Subskrybenta umowy o dostarczenie Konta Media Expert Plus.
2.
Umowa o dostarczanie Konta Media Expert Plus może być rozwiązana w każdym czasie przez Subskrybenta, za miesięcznym wypowiedzeniem, np. za pośrednictwem wiadomości e-mailowej przesłanej na adres ezwrot@mediaexpert.pl.
3.
Subskrybent może wypowiedzieć umowę o dostarczanie Konta Media Expert Plus w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, w sposób opisany w ust. 2 powyżej, w przypadku rażącego naruszenia przez usługodawcę postanowień Regulaminu.
4.
W przypadku podejmowania przez Subskrybenta działań, takich jak:
a.
nieodpłatne, jak i odpłatne udostępnianie Konta Media Expert Plus osobom trzecim,
b.
wykorzystywanie Konta Media Expert Plus w celach komercyjnych, handlowych, odsprzedaży Usługi,
c.
podejmowanie jakichkolwiek działań w celu obejścia zabezpieczeń, wpływających na bezpieczeństwo Usługi, szkodzących innym Subskrybentom Usługi, lub polegające na fałszowaniu danych w ramach Usługi,
d.
podejmowanie działań sprzecznych z przepisami prawa lub z założeniami Regulaminu
Usługodawca ma prawo rozwiązania umowy o świadczenie Konta Media Expert Plus ze skutkiem natychmiastowym (co równoznaczne jest w skutkach z dezaktywacją Konta Media Expert Plus w Koncie Klienta). Usługodawca w oświadczeniu o rozwiązaniu umowy o dostarczenie Usługi wskaże przyczynę rozwiązania umowy. Oświadczenie zostanie przesłane na adres e-mailowy przypisany do Konta Klienta Subskrybenta. Rozwiązanie umowy w tym trybie może być poprzedzone przeprowadzeniem postępowania wyjaśniającego, o którym mowa w pkt. IX, mającym na celu ustalenie czy Subskrybent dopuścił się naruszenia, o którym mowa powyżej.

VII. Reklamacje dotyczące Konta Media Expert Plus

1.
Wszelkie reklamacje dotyczące Konta Media Expert Plus mogą być zgłaszane za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej https://www.mediaexpert.pl/reklamacja, e-mailowo lub pisemnie na adres Usługodawcy, lub telefonicznie pod nr telefonu: 756 756 756.
2.
W przypadku, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Usługodawca niezwłocznie zwróci się do Subskrybenta o ich uzupełnienie. Wraz z takim zawiadomieniem do Subskrybenta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
3.
Wszelkie reklamacje związane z korzystaniem z Usługi będą rozpatrywane przez Usługodawcę w ciągu 14 (czternastu) dni od daty złożenia reklamacji przez Subskrybenta.
4.
Do postępowania reklamacyjnego stosuje się odpowiednio przepisy § 7 ust. 25-53 oraz 55 Regulaminu Sklepu Internetowego.
5.
Niezależnie od przewidzianej procedury reklamacyjnej Subskrybent uprawniony jest do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
6.
Subskrybent będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

VIII. Ochrona danych osobowych

1.
Dane osobowe Subskrybentów są przetwarzane w celu korzystania z Konta Media Expert Plus na zasadach określonych w Regulaminie. Dane osobowe Subskrybentów, którzy złożyli reklamację dotyczącą Konta Media Expert Plus są przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych są spółki z Grupy Media Expert, ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów (kontakt: inspektor@me.pl).
2.
W pozostałym zakresie do przetwarzania danych osobowych Uczestników na potrzeby korzystania z Konta Media Expert Plus znajdują zastosowanie Zasady przetwarzania danych osobowych przy korzystaniu ze strony internetowej www.mediaexpert.pl, które są dostępne na www.mediaexpert.pl/s,zasady-przetwarzania-danych.

IX. Postanowienia końcowe

1.
Treść Regulaminu jak i jego wszelkie zmiany udostępniane są na stronie internetowej: https://www.mediaexpert.pl/regulamin-konto-plus.
2.
Usługodawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w następujących przypadkach:
a.
zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
b.
nałożenie określonych obowiązków przez organy państwa;
c.
usprawnienie działania Usługi i obsługi Subskrybentów;
d.
poprawa ochrony prywatności Użytkowników;
e.
zapobieganie nadużyciom;
f.
względy bezpieczeństwa;
g.
zmiany w zakresie świadczonej Usługi, w tym jej rozszerzenie;
h.
zmiany redakcyjne.
Zmiana Regulaminu nie może prowadzić do pogorszenia sytuacji Subskrybenta z wykupioną Subskrypcją, w tym w szczególności poprzez zmianę istotnych elementów umowy, do których zalicza się m.in. cena Usługi oraz warunki świadczenia Usługi. Zmiany dot. istotnych elementów umowy, tj. np. zmiana ceny Usługi obowiązuje tylko nowych Subskrybentów, którzy wykupią Subskrypcję po wejściu w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.

Zmiana staje się skuteczna w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu powiadomienia Subskrybentów o zmianach i udostępnienia im zmienionego Regulaminu, w szczególności poprzez jego publikację na stronie https://www.mediaexpert.pl/regulamin-konto-plus oraz przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
3.
Usługodawca może wprowadzić zmianę Regulaminu bez zachowania 7-dniowego terminu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:
a.
podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia dotrzymanie ww. 7-dniowego terminu,
b.
musi podjąć działania zmierzające do niezwłocznego przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Subskrybentów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
4.
Jeśli Subskrybent nie akceptuje planowanych zmian Regulaminu, Subskrybent może wypowiedzieć Umowę zgodnie z pkt. VI 2 Regulaminu poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia, np. w formie pisemnej na adres ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów lub mailowo na adres ezwrot@mediaexpert.pl. w okresie wypowiedzenia, Subskrybenta obowiązuje brzmienie Regulaminu sprzed dokonanej zmiany.
5.
W przypadku, gdy jest to konieczne dla realizacji Usługi, zapobiegania nadużyciom w wykorzystaniu usługi, w tym wskazanych w pkt. VI ust. 4 Regulaminu oraz ochrony praw innych Subskrybentów, Usługodawca ma prawo prowadzić postępowanie wyjaśniające, aby usunąć ewentualne wątpliwości, co do zgodności postępowania Subskrybenta z niniejszym Regulaminem. Usługodawca może zwłaszcza zwrócić się do osoby, która dokonała zakupu z wykorzystaniem Usługi, o podanie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania - dodatkowych informacji i/lub złożenia oświadczeń związanych z wykorzystaniem Usługi zgodnie z Regulaminem. w przypadku stwierdzenia, że zakupu z wykorzystaniem Konta Media Expert Plus dokonano z naruszeniem lub obejściem niniejszego Regulaminu, zakup może zostać zrealizowany z pominięciem warunków – Korzyści opisanych w niniejszym Regulaminie, bądź Subskrybent może być zobowiązany do ich zwrotu, zaś Umowa Subskrypcji może zostać rozwiązana z przyczyn dotyczących Subskrybenta, w trybie pkt. VI.
6.
Usługodawca najpóźniej w chwili wyrażenia przez Subskrybenta woli związania się umową informuje Subskrybenta o funkcjonalnościach usługi cyfrowej oraz mających zastosowanie technicznych środkach ich ochrony.
7.
Usługodawca najpóźniej w chwili wyrażenia przez Subskrybenta woli związania się umową informuje Subskrybenta o mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności usługi cyfrowej.
8.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość zakończenia Programu konto Media Expert Plus w każdym czasie, przy czym nie powoduje to utraty praw nabytych przez Subskrybentów, którzy wykupili Subskrypcję.
9.
Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej https://www.mediaexpert.pl/regulamin-konto-plus.
10.
Do wszelkich spraw nieuregulowanych w Regulaminie będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego Media Expert oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
11.
W przypadku sprzeczności niniejszego Regulaminu z Regulaminem Sklepu Internetowego, zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu.
12.
Regulamin wchodzi w życie dnia: 01 maja 2024 roku.

Załącznik nr 1
do Regulaminu Usługi konta Media Expert Plus - Wzór formularza odstąpienia od umowy


Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756