Zwracasz produkt?

Zobacz jakie to proste.

Dowiedz się więcej

Na zwrot produktu masz aż 14 dni!

Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym

Akcja dotyczy konsumentów i przedsiębiorców

Jak przebiega zgłoszenie?

1

Wypełnij zgłoszenie zwrotu

Jeśli oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym – okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.


Wolisz zwracany produkt wysłać? Wypełnij zgłoszenie online.

2

Odwiedź nasz sklep lub nadaj paczkę

Zanieś produkt do wybranego sklepu lub wyślij nam go na adres:


TERG S.A.
Magazyn Zwrotów
ul. Jędrzejowska 43 B
93-636 Łódź


Masz aż 14 dni. Niezależnie od formy zakupu, wybierz wygodny dla siebie sposób zwrotu. Produkt musi być kompletny, a zwrotom podlegają również otrzymane gratisy.

3

Oczekuj na zwrot środków

Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków.

3 dni robocze* – tylko tyle potrzebujemy, żeby przyjąć Twój zwrot i zrobić przelew.


* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty, leasing.

Pamiętaj aby poprawnie uzupełnić formularz zgłoszeniowy oraz odesłać do nas kompletny produkt. W transakcjach Tpay czas zwrotu może być dłuższy. Niestety nie mamy wpływu na to, kiedy pośrednik zleci Twój przelew.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756