Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa TREFL Zig Zap Rodzina Treflików 02070

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa TREFL Zig Zap Rodzina Treflików 02070

Powrót
Zawartość:
4 packi 4 opaski 6 par uszu
4 pionki
45 kar t instrukcja
plansza
1
Co tu się dzieje? To czas zabawy na farmie!
Pomóż Treikowi złapać wszystkie zwierzaki.
Zig Zap przeniesie Was do szalonego świata, w którym będziecie musieli odnaleźć
odpowiednie karty zwierzaków w zależności od tego co znajduje się na Waszej
głowie. Chwyćcie packi i przygotujcie się do dynamicznej rozgrywki, w której zas-
ady zmieniają się nieustannie.
Cel gry:
Dotarcie jako pierwszy do pola z Treikiem.
Przygotowanie do gry:
Potasujcie dokładnie wszystkie karty i ułóżcie je zakryte w stosie na środku stołu,
w równej odległości od wszystkich graczy. Wybierzcie packę w ulubionym kolorze.
Wylosujcie opaskę oraz parę uszu, a niewykorzystane elementy odłóżcie do pu-
dełka. Włóżcie uszy do zaczepów i nałóżcie całość na swoje głowy. Planszę rozłóż-
cie obok i postawcie pionki w kolorach Waszych pacek na pierwszym polu z łapką.
Przed rozpoczęciem rozgrywki złóżcie przyssawkę
z uchwytem packi. W tym celu włóżcie przyssawkę
do gniazda i przekręćcie ją w prawo.
Zamontujcie po dwa zaczepy do każdej z opasek.
Najlepiej wsunąć je od jednego końca i przesunąć
do pożądanej pozycji.
2
Rozgrywka:
Najmłodszy z Was odkrywa wierzchnią kartę ze stosu. Jeśli ktokolwiek zobaczy
zwierzaka, którego uszy posiada aktualnie na głowie, stara się jak najszybciej
złapać kartę swoją packą. Jeśli udało się złapać odpowiednią kartę, gracz przesu-
wa swój pionek na planszy o jedno pole do przodu. Następnie kartę ze stosu
odsłania kolejny gracz.
Jeśli gracz, który chwycił kartę packą pomylił się, musi cofnąć swój pionek na
planszy o jedno pole.
Może zdarzyć się, że na karcie, którą właśnie odsłoniliście, pojawi się zwierzak,
którego uszu żaden z Was nie posiada na swojej opasce. W takim przypadku, nas-
tępny gracz odsłania kolejną kartę ze stosu i kontynuujecie rozgrywkę.
Podczas rozgrywki, Wasze pionki będą nieustannie przesuwały się
do mety, gdzie czeka na Was radosny Treik. Zdarzy się również,
że pionki będą się cofały.
Plansza:
Na jednej stronie planszy znajdziecie tor bez
pól specjalnych, wykorzystajcie go, jeśli chce-
cie rozegrać prostszy wariant.
Druga strona zawiera pełny
zestaw pól specjalnych, to
dzięki nim Wasza rozgrywka
będzie jeszcze bardziej emoc-
jonująca!
3
Autor gry: Lilianna Laskowska
Prowadzący projekt: Michał Szewczyk
Zespół: Agnieszka Walczak, Marta Cebera,
Mariusz Majchrowski, Patryk Gęsiak
Opracowanie graficzne i ilustracje: Michał Ambrzykowski,
Przemysław Walczak
Opracowanie techniczne: Grzegorz Traczykowski,
Krzysztof Furmańczyk, Przemysław Walczak
Wydawca:
TREFL SA
ul. Kontenerowa 25
81-155 Gdynia
www.trefl.com
ZA KAŻDYM RAZEM, kiedy pionek danego gracza stanie na jednym z pól specjal-
nych, wprowadźcie do gry poniższe zasady:
– każdy gracz przekazuje swoją opaskę wraz z uszami do gracza
po prawej stronie. Od tego momentu każdy z Was szuka innych
zwierzaków na kartach.
– gracz, który znajduje się na tym polu, musi złapać karty, które
NIE POSIADAJĄ zwierzaka, którego uszy dany gracz ma aktualnie
na głowie.
– zakończcie rozgrywkę, gracz który stanął na tym polu jako
pierwszy, zostaje zwycięzcą.
Koniec gry:
Kto z Was jako pierwszy dotrze swoim pionkiem do Treika, zostaje zwycięzcą!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756