Znaleziono w kategoriach:
Płyta gazowa DYNAXO Dynacook X4 Metan G20 (2E) 20 mbar

Instrukcja obsługi Płyta gazowa DYNAXO Dynacook X4 Metan G20 (2E) 20 mbar

Powrót
Producent gazowych płyt ceramicznych DynaCook
DynaCook X
4
60
Modern
Karta Gwarancyjna / Instrukcja obsługi i montażu
Dane identyfikacyjne (nr seryjny) płyty DynaCook
Tu wklej numer seryjny p
ł
yty
2
Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji
DRODZY PAŃSTWO!
PROSIMY O ZADBANIE O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO I PRAWA GWARANCYJNE
PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI
ŚWIADECTWO PODŁĄCZENIA
Płyty Ceramicznej DynaCook
Uprawniony instalator z ważnymi uprawnieniami gazowymi wypełnia i podpisuje Świadectwo podłączenia
gazowej płyty ceramicznej. Wypełnione i podpisane Świadectwo podłączenia płyty stanowi podstawę do
zachowania gwarancji na zakupioną płytę.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu uniknięcia ryzyka zanieczyszczenia wewnętrznej instalacji
gazowej płyty oraz możliwości uszkodzenia i/lub powstania nieszczelności płyty Producent zabezpieczył
króciec przyłączeniowy gazu płyty ceramicznej DynaCook zaślepką/plom.
Osobą upoważnioną do usunięcia zaślepki/plomby jest wyłącznie instalator z ważnymi uprawnieniami
gazowymi, przyłączający płytę do instalacji gazowej.
Zaślepkę/plombę należy usunąć tuż przed przyłączeniem płyty do instalacji gazowej. Fakt ten powinien
być potwierdzony przez instalatora w niniejszym Świadectwie podłączenia płyty. W przypadku
stwierdzenia przez instalatora braku zaślepki/plomby na króćcu przyłączeniowym, instalator ma
obowiązek odnotowania tego faktu w niniejszym Świadectwie podłączenia.
Producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej za uszkodzenia płyty ceramicznej lub inne szkody
powstałe w wyniku zdjęcia zaślepki/plomby króćca przyłączeniowego oraz podłączenia płyty przez osobę
nieposiadającą aktualnych uprawnień gazowych.
Rodzaj zainstalowanego gazu
G20 (2E)
gaz ziemny
G30 (3B/P)
p
ropan
-
b
utan
G31 (3P) propan
Ciśnienie gazu
20 mbar 37 mbar
(
z
aznaczyć właściwe pole
znakiem X )
Czy króciec przyłączeniowy płyty
był
zabezpieczony zaślepką/plombą?
(zaznaczyć właściwe pole)
TAK NIE
Adres zainstalowania płyty:
Miasto
Ulica
Nr domu/mieszkania
Data instalacji
Nr uprawnień instalatora
Pieczęć i podpis instalatora
3
GWARANCJA, OBSŁUGA SERWISOWA
Gwarancja
Świadczenia gwarancyjne realizowane na podstawie obowiązujących przepisów, w oparciu o zapisy Karty Gwarancyjnej,
załączonej do niniejszej dokumentacji.
Obsługa serwisowa
W przypadku, gdy zaistnieją jakiekolwiek problemy związane z użytkowaniem płyty DynaCook, Serwis DynaCook zapewni
Państwu szybką i w pełni profesjonalną pomoc. Wszystkim, którzy zaufali marce DynaCook chcemy zagwarantować pełen
komfort korzystania z płyty DynaCook.
tel. +48 606 649 549
e-mail: serwis@dynaxo.pl
www.dynacook.pl
Karta Gwarancyjna
Płyty Ceramicznej DynaCook
Karta gwarancyjna jest ważna wraz z dokumentem potwierdzającym datę pierwszego zakupu Produktu
WARUNKI GWARANCJI
Dokument ten powinien zostać przeczytany przez Klienta (użytkownika końcowego) uważnie, ponieważ w przypadku zgłaszania roszczeń
na podstawie niniejszej Gwarancji będzie uważane, że Klient zrozumiał i zaakceptował jej warunki oraz, że Klient zaznajomił się z Instrukcją
obsługi i montażu, która stanowi Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji.
Dynaxo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Popowo 2A, 64-510 Wronki, Polska, wpisana do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000163601, NIP: 763-00-16-420, zwana w treści niniejszych warunków Gwarantem,
udziela Klientowi gwarancji na gazową płytę ceramiczną DynaCook, zwaną dalej Produktem, o numerze seryjnym podanym na stronie
tytułowej Instrukcji obsługi i montażu oraz na tabliczce znamionowej umieszczonej na osłonie dolnej płyty DynaCook, na poniższych
warunkach:
1. Niniejsza Gwarancja przyznaje Klientowi określone prawa i uprawnienia wobec Gwaranta.
2. Dla bezpieczeństwa użytkowania Produktu, pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych, Gwarant bezwzględnie wymaga, aby
Produkt został zainstalowany w miejscu użytkowania Produktu przez uprawnionego instalatora instalacji gazowych zgodnie z
Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji). Instalowanie Produktu w miejscu jego użytkowania odbywa się
na koszt Klienta. Stosownego wpisu związanego z tym wymogiem należy dokonać na początku niniejszej Karty Gwarancyjnej w
Świadectwie podłączenia Produktu, które stanowi Załącznik nr 1 do Warunków gwarancji.
3. Produkt przeznaczony jest wyłącznie do gotowania potraw i do użytku w indywidualnych gospodarstwach domowych.
4. Gwarancja udzielana jest na Produkt na okres 24 miesięcy.
5. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem pierwszego zakupu Produktu przez użytkownika końcowego (Klienta).
6. Gwarant zapewnia, że w okresie obowiązywania gwarancji Produkt, w czasie od jego pierwszego zakupu przez użytkownika
końcowego w Rzeczypospolitej Polskiej („Obszar”), jest wolny od wad materiału oraz wad dotyczących wykonania, pod warunkiem
używania Produktu zgodnie z Instrukcją obsługi i montażu stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszej Gwarancji.
7. Usunięcie wady w Produkcie nastąpi w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia reklamacji i udostępnienia Produktu
Gwarantowi. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas upływający od daty zgłoszenia i udostępnienia Produktu do dnia przekazania
Klientowi Produktu wolnego od wad. W przypadkach szczególnie uzasadnionych reklamacja zostanie zrealizowana w ciągu 21 dni
roboczych.
8. W przypadku zgłaszania roszczeń z tytułu gwarancji, Gwarant według własnego wyboru naprawi lub wymieni Produkt lub jakąkolwiek
jego część objętą gwarancją, używając nowych lub fabrycznie odnowionych części. W przypadku, gdy Gwarant zdecyduje się użyć
fabrycznie odnowionych części, będą one posiadały taką samą charakterystykę techniczną i jakość, jak nowe produkty.
9. W przypadku stwierdzenia przez serwis Gwaranta braku możliwości naprawy Produktu lub wielokrotności napraw tego samego
istotnego elementu Produktu, Klientowi przysługuje prawo do wymiany Produktu na nowy, wolny od wad. Informacji co do sposobu
wymiany udziela serwis Gwaranta.
10. Wszystkie wymienione w ramach niniejszej Gwarancji części stają się własnością Gwaranta.
11. Jeżeli naprawa jest wykonywana w warsztacie serwisowym Gwaranta, Produkt jest odbierany i dostarczany po naprawie na koszt
Gwaranta.
12. W przypadku naprawy Produktu w miejscu użytkowania, reklamujący powinien zapewnić serwisowi Gwaranta miejsce i warunki do
naprawy Produktu.
13. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji obsługi i montażu Produktu, do których wykonania
zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
4
14. Warunkiem koniecznym dla przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest przesłanie zgłoszenia w formie pisemnej, drogą mailową
serwis@dynaxo.pl lub listownie na adres: Dynaxo Sp. z o.o. Popowo 2a, 64-510 Wronki, Polska oraz:
a) podanie danych osoby zgłaszającej reklamację (telefon, e-mail, osoba odpowiedzialna);
b) podanie adresu miejsca instalacji Produktu;
c) podanie numeru seryjnego płyty;
d) dołączenie czytelnej kopii dowodu zakupu potwierdzającego datę pierwszego zakupu Produktu;
e) dołączenie czytelnej kopii Świadectwa podłączenia płyty oraz informacji potwierdzającej zgodność zabudowy płyty z instrukcją;
f) dołączenie opisu stwierdzonego uszkodzenia/wady Produktu.
15. Gwarancja nie obejmuje:
a) Produktu sprzedanego po raz pierwszy i użytkowanego w kraju spoza Obszaru obowiązywania tej Gwarancji;
b) Produktu przedstawionego do roszczeń gwarancyjnych z uszkodzonym lub zniszczonym numerem seryjnym, uszkodzoną lub
zniszczoną plombą gwarancyjną;
c) Produktu z niewypełnionym lub nieprawidłowo wypełnionym Świadectwem podłączenia (Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji);
d) Produktu, który został uszkodzony lub posiadał wady w wyniku:
- używania Produktu w sposób inny niż wynikający z jego normalnego przeznaczenia, w szczególności w wyniku używania
Produktu niezgodnie z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 2 do Warunków gwarancji), załączoną do Produktu lub w
wyniku innego rodzaju wykorzystania lub zaniedbania w odniesieniu do Produktu;
- niewłaściwej instalacji Produktu niezgodnie z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 2 do Warunków gwarancji), a w
szczególności podłączenia Produktu przez osoby nieposiadające uprawnień instalatora instalacji gazowych;
- zasilania Produktu gazem niewłaściwej jakości lub podłączenia Produktu do innego gazu i ciśnienia niż fabrycznie ustawione;
- utraty Gwarancji;
- serwisu, naprawy lub wykonania samowolnych przeróbek, zmian konstrukcyjnych wykonanych przez kogokolwiek innego
niż Gwarant lub Autoryzowany Serwis Gwaranta;
- zastosowania zasilania innego niż opisane na tabliczce znamionowej Produktu.
e) uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji Produktu takich jak np. zarysowania, przebarwienia powierzchni szklanych
i metalowych Produktu;
f) uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Gwaranta.
16. Gwarant w żadnym przypadku nie jest odpowiedzialny za szkody wynikłe z/lub w związku z nieprawidłowym używaniem lub pracą
Produktu, chyba, że odpowiedzialność taka wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
17. Gwarant nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za nieprawidłowe, niezgodne z Instrukcją obsługi i montażu posługiwanie się
Produktem oraz instalację Produktu.
18. W przypadku stwierdzenia przez Gwaranta powstania wady Produktu na skutek nieprawidłowej instalacji lub użytkowania Produktu
przez Klienta niezgodnie z Instrukc obsługi i montażu (Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji), Gwarant odmawia wykonania
bezpłatnie naprawy takiego Produktu, przedstawiając pisemnie uzasadnienie swojego stanowiska. W takim przypadku możliwa jest
naprawa odpłatna, po ustaleniu i zaakceptowaniu kosztów przez Klienta.
19. W przypadku, gdy serwis Gwaranta stwierdzi bezzasadność zgłoszenia reklamacyjnego z powodu braku występowania wady lub
niemożliwości zaprezentowania przez Klienta rzekomego (zgłoszonego) uszkodzenia Produktu, serwis w imieniu Gwaranta odmawia
uznania reklamacji, przedstawiając pisemnie uzasadnienie swojego stanowiska. W takim przypadku Klient pokrywa koszty
nieuzasadnionego serwisu, zgodnie z informacją, którą otrzymał od serwisu Gwaranta lub zgodnie z obowiązującym na dzień
dokonania zgłoszenia reklamacyjnego cennikiem serwisu Gwaranta.
20. Za naprawę gwarancyjną nie uznaje się regulacji Produktu związanej z przystosowaniem go do innego rodzaju gazu i ciśnienia niż
ustawione fabrycznie. Prace te wykonuje odpłatnie Gwarant lub Autoryzowany Serwis, po ustaleniu i zaakceptowaniu kosztów przez
Klienta.
21. Po upływie Gwarancji Gwarant wykonuje naprawy odpłatnie po uzgodnieniu zakresu i kosztów naprawy z Klientem.
22. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Gwarancji mają zastosowanie przepisy ogólne. Gwarancja nie wyłącza, nie
ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi, stosownie do przepisów.
Załącznik nr 1Świadectwo podłączenia
Załącznik nr 2Instrukcja obsługi i montażu gazowej płyty ceramicznej DynaCook
5
Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji
Instrukcja obsługi i montażu
Gazowej Płyty Ceramicznej
DynaCook X4 60 Modern

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756