Zwroty

Zgłoś zwrot online - szybko i wygodnie

Wybierz produkty do zwrotu, a my powiemy Ci co dalej.


Zasady zwrotu

W zależności od tego, kto sprzedaje i wysyła produkt, zasady zwrotu będą się różnić. Wybierz sprzedawcę i sprawdź szczegóły. Sprawdź, jak rozpoznać sprzedawcę.

Jak zwrócić produkt?

Czekaj na zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy otrzymasz w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeśli zamówienie opłacono gotówką zwrot prześlemy na podany w formularzu numer konta.

Dostarcz do nas produkt

Odeślij paczkę razem z wypełnionym formularzem zwrotu (znajdziesz go w podsumowaniu zgłoszenia lub pobierzesz tutaj). Produkt możesz też zwrócić w dowolnym sklepie Media Expert. Aby przyspieszyć obsługę, podaj przy kasie numer zwrotu.

Zgłoś zwrot online

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania zamówionego produktu.

Czego nie możesz zwrócić?

M.in. produktów higieny osobistej, rozpakowanych produktów multimedialnych, produktów dystrybucji cyfrowej, produktów wykonanych na zamówienie.

For Styles

Dokumenty do pobrania

Możesz pobrać papierową wersję formularza zwrotu. Wypełnij go ręcznie i odeślij kurierem na swój koszt razem ze zwracanym produktem.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Produkt zakupiony przez Internet, niezależnie od sposobu dostawy i odbioru możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Możesz go także wysłać (na własny koszt), na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

*Produkty wykluczone ze zwrotów w sklepach stacjonarnych to: karty graficzne, płyty główne, procesory, klocki. Te produkty możesz zwrócić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać je kurierem na wyżej wskazany adres.

Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Tak, pod warunkiem, że produkt został zamówiony przez Internet lub kupione produkty oznaczone są czerwoną etykietą Gwarancja Satysfakcji, w tych przypadkach masz 14 dni na zwrot. Czas na zwrot liczony jest od odebrania produktów. Pozostałe produkty niestety nie podlegają zwrotom.

Czy produkt zamówiony w sklepie internetowym, mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, możesz zwrócić takie produkty w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

Jakich produktów nie mogę zwrócić do sklepu stacjonarnego?

Produkty wykluczone ze zwrotów w sklepach stacjonarnych to:
-Karty graficzne
-Płyty główne
-Procesory
-Klocki
Te produkty możesz zwrócić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać je kurierem (na własny koszt) na adres:

TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

Czy mogę zwrócić rozpakowany produkt, zakupiony w sklepie internetowym?

Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty wynikającej ze zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.

Zobacz więcej pytań

Sprawdź status Twojego zwrotu

Posiadam:

Dowiedz się więcej


Często zadawane pytania

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756