Wybierz produkty do zwrotu, a my powiemy Ci co dalej.
Zasady zwrotu
W zależności od tego, kto sprzedaje i wysyła produkt, zasady zwrotu będą się różnić. Wybierz sprzedawcę i sprawdź szczegóły. Sprawdź, jak rozpoznać sprzedawcę.
Jak zwrócić produkt?
Czekaj na zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy otrzymasz w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeśli zamówienie opłacono gotówką zwrot prześlemy na podany w formularzu numer konta.
Dostarcz do nas produkt
Odeślij paczkę razem z wypełnionym formularzem zwrotu (znajdziesz go w podsumowaniu zgłoszenia lub pobierzesz tutaj). Produkt możesz też zwrócić w dowolnym sklepie Media Expert. Aby przyspieszyć obsługę, podaj przy kasie numer zwrotu.
Zgłoś zwrot online
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania zamówionego produktu.
Czego nie możesz zwrócić?
M.in. produktów higieny osobistej, rozpakowanych produktów multimedialnych, produktów dystrybucji cyfrowej, produktów wykonanych na zamówienie.
Dokumenty do pobrania
Możesz pobrać papierową wersję formularza zwrotu. Wypełnij go ręcznie i odeślij kurierem na swój koszt razem ze zwracanym produktem.
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
Produkt zakupiony przez Internet, niezależnie od sposobu dostawy i odbioru możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Możesz go także wysłać (na własny koszt), na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź
*Produkty wykluczone ze zwrotów w sklepach stacjonarnych to: karty graficzne, płyty główne, procesory, klocki. Te produkty możesz zwrócić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać je kurierem na wyżej wskazany adres.
Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym?
Tak, pod warunkiem, że produkt został zamówiony przez Internet lub kupione produkty oznaczone są czerwoną etykietą Gwarancja Satysfakcji, w tych przypadkach masz 14 dni na zwrot. Czas na zwrot liczony jest od odebrania produktów. Pozostałe produkty niestety nie podlegają zwrotom.
Czy produkt zamówiony w sklepie internetowym, mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Tak, możesz zwrócić takie produkty w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Jakich produktów nie mogę zwrócić do sklepu stacjonarnego?
Produkty wykluczone ze zwrotów w sklepach stacjonarnych to:
-Karty graficzne
-Płyty główne
-Procesory
-Klocki
Te produkty możesz zwrócić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać je kurierem (na własny koszt) na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź
Czy mogę zwrócić rozpakowany produkt, zakupiony w sklepie internetowym?
Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty wynikającej ze zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.
Czy muszę odesłać oryginalnie zapakowany produkt?
Rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu, jednak nie jest to warunek konieczny. Oryginalne opakowanie odpowiednio zabezpiecza produkt w czasie transportu.
W jaki sposób mogę zwrócić produkt zamówiony w sklepie internetowym, odebrany w sklepie stacjonarnym?
Każdy produkt zakupiony przez Internet, niezależnie od sposobu dostawy i odbioru możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Możesz go także wysłać (na własny koszt), na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź
*Zwrot kart graficznych, płyt głównych, procesorów i klocków możliwy jest tylko poprzez odesłanie na adres
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW ul. Jędrzejowska 43B 93-636 Łódź
W jakim terminie mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
Każdy produkt zakupiony przez Internet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
W jakim terminie dostanę zwrot pieniędzy za produkt, zwrócony w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Środki za zakupiony produkt zwracamy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem potwierdzenia do tego czasu zwrotu towaru. Najczęściej są to jednak 3 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszego magazynu lub sklepu stacjonarnego Media Expert.
Jak sprawdzić status zwrotu?
Status zwrotu możesz sprawdzić na https://www.mediaexpert.pl/zwroty/status-zwrotu lub na swoim koncie w zakładce "Zwroty".
Czy mogę zwrócić produkt pochodzący z oferty outletowej?
Tak, produkty z oferty outletowej podlegają odstąpieniu od umowy - dotyczy produktów zakupionych przez Internet.
Czego potrzebuję, aby zwrócić produkt?
W przypadku odesłania produktu do naszego magazynu zwrotów, zabezpiecz produkt w taki sam sposób, w jaki był zabezpieczony gdy go otrzymałeś. Do przesyłki dołącz wydrukowany formularz zwrotu i dowód zakupu. Jeśli decydujesz się zwrócić produkt w placówce stacjonarnej, potrzebujesz jedynie produkt który chcesz zwrócić i dowód zakupu.
Czy mogę anulować zwrot? Jak to zrobić?
Zwrotu nie można anulować, jeśli pomimo rejestracji odstąpienia od umowy chcesz pozostawić produkt po prostu nie odsyłaj towaru.
W jaki sposób przygotować do zwrotu urządzenie z zapisanymi danymi?
Zanim zwrócisz do nas urządzenie zadbaj o to by zostało wyczyszczone z danych, w szczególności sprawdź czy nie ma zapisanych kontaktów, zdjęć, wiadomości, itp. Najlepszą metodą na przygotowanie urządzenia do zwrotu jest przywrócenie go do ustawień fabrycznych.
Zaloguj się do swojego konta klienta i sprawdź status zwrotu bez konieczności podawania danych. Dotyczy zamówień zrealizowanych jako zalogowany użytkownik sklepu.
Zaloguj się i sprawdź