Moje Konto
Obsługa klienta
Informacje
Formularz kontaktowy
Zakupy
Reklamacja odbywa się bezpośrednio u producenta.
Reklamacja odbywa się bezpośrednio u producenta.
Korzyści:
Korzyści:
W przypadku reklamacji produktu, reklamacja odbywa się z udziałem Media Expert. Zamiast Ciebie, to my wysyłamy produkt do producenta, ale wydłuża to czas oczekiwania. Nie uczestniczymy bezpośrednio w naprawie produktu.
Dla niedziałającego produktu:
Dla niedziałającego produktu:
Korzyści:
Reklamację w sklepie stacjonarnym możesz zgłosić:
Reklamacja złożona bezpośrednio w sklepie nie jest szybsza, niż ta złożona online.
Pracownicy sklepu nie podejmują decyzji o wyniku zgłoszenia. Produkt zostaje odesłany do serwisu i to tam wykonywana jest ekspertyza.
Tutaj znajdziesz szczegóły Twojej reklamacji.
Sprawdź status reklamacji złożonej w Media Expert. Jeśli reklamacja była składana u producenta, sprawdź status na jego stronie.
Staramy się, aby produkty, które sprzedajemy były najwyższej jakości. Czasem jednak zdarza się, że urządzenie przestaje działać prawidłowo. Udostępniamy możliwość zapoznania się z akcjami serwisowymi prowadzonymi we współpracy z producentami.