Loading

Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Każdy produkt zakupiony przez Internet, niezależnie od sposobu dostawy i odbioru możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Możesz go także wysłać (na własny koszt), na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

2. Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Tak, pod warunkiem, że produkt został zamówiony przez Internet lub kupione produkty oznaczone są czerwoną etykietą Gwarancja Satysfakcji, w tych przypadkach masz 14 dni na zwrot. Czas na zwrot liczony jest od odebrania produktów. Pozostałe produkty niestety nie podlegają zwrotom.

3. Czy produkt zamówiony w sklepie internetowym, mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, możesz zwrócić takie produkty w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

4. Jakich produktów nie mogę zwrócić do sklepu stacjonarnego?

Produkty wykluczone ze zwrotów w sklepach stacjonarnych to:
-Karty graficzne
-Płyty główne
-Procesory
-Klocki
Te produkty możesz zwrócić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać je kurierem (na własny koszt) na adres:

TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

5. Czy mogę zwrócić rozpakowany produkt, zakupiony w sklepie internetowym?

Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty wynikającej ze zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.

6. Czy muszę odesłać oryginalnie zapakowany produkt?

Rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu, jednak nie jest to warunek konieczny. Oryginalne opakowanie odpowiednio zabezpiecza produkt w czasie transportu.

7. W jaki sposób mogę zwrócić produkt zamówiony w sklepie internetowym, odebrany w sklepie stacjonarnym?

Każdy produkt zakupiony przez Internet, niezależnie od sposobu dostawy i odbioru możesz zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Możesz go także wysłać (na własny koszt), na adres:
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

*Zwrot kart graficznych, płyt głównych, procesorów i klocków możliwy jest tylko poprzez odesłanie na adres
TERG S.A. MAGAZYN ZWROTÓW ul. Jędrzejowska 43B 93-636 Łódź

8. W jakim terminie mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Każdy produkt zakupiony przez Internet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

9. W jakim terminie dostanę zwrot pieniędzy za produkt, zwrócony w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Środki za zakupiony produkt zwracamy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem potwierdzenia do tego czasu zwrotu towaru. Najczęściej są to jednak 3 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszego magazynu lub sklepu stacjonarnego Media Expert.

10. Jak sprawdzić status zwrotu?

Status zwrotu możesz sprawdzić na https://www.mediaexpert.pl/zwroty lub na swoim koncie w zakładce "Zwroty".

11. Czy mogę zwrócić produkt pochodzący z oferty outletowej?

Tak, produkty z oferty outletowej podlegają odstąpieniu od umowy - dotyczy produktów zakupionych przez Internet.

12. Czego potrzebuję, aby zwrócić produkt?

W przypadku odesłania produktu do naszego magazynu zwrotów, zabezpiecz produkt w taki sam sposób, w jaki był zabezpieczony gdy go otrzymałeś. Do przesyłki dołącz wydrukowany formularz zwrotu i dowód zakupu. Jeśli decydujesz się zwrócić produkt w placówce stacjonarnej, potrzebujesz jedynie produkt który chcesz zwrócić i dowód zakupu.

13. Czy mogę anulować zwrot? Jak to zrobić?

Zwrotu nie można anulować, jeśli pomimo rejestracji odstąpienia od umowy chcesz pozostawić produkt po prostu nie odsyłaj towaru.

Skontaktuj się z nami:

Jeśli chciałbyś się z nami skontaktować lub potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu swojego problemu napisz do nas.

Formularz reklamacji

Przejdź do formularza

Skontaktuj się

756 756 756

Poniedziałek - piątek: 08:00 - 20:00Sobota - Niedziela: 10:00 - 18:00


Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać


sgdata:2024-05-21 | 18:29:51
07-03-2023-31_14-04

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756