Wybierz nowego smartfona w sklepie Media Expert lub zamów na mediaexpert.pl z opcją płatności i odbioru w sklepie stacjonarnym.
Przynieś swój obecny smartfon do sklepu, a na miejscu otrzymasz wycenę urządzenia i zyskasz środki na nowego
Uzyskaną kwotę wykorzystasz w rozliczeniu nowego smartfona!
Wymiana obecnego urządzenie pozwoli Ci na uzyskanie dodatkowych środków na zakup nowego smartfona.
Wycenę otrzymasz w kilka chwil, a cały proces odkupu wraz z zakupem nowego smartfona to tylko jedna wizyta w naszym sklepie.
Twój dotychczasowy sprzęt nie wyląduje w koszu. Trafi do nowego właściciela.
Pytania i odpowiedzi
Jak długo trwa proces weryfikacji stanu technicznego i wyceny urządzenia?
Jak długo trwa proces weryfikacji stanu technicznego i wyceny urządzenia?
Weryfikacja stanu technicznego i wycena urządzenia to szybki i sprawny proces. Nasz Sprzedawca zrobi to maksymalnie w 10 minut.
W jaki sposób określana jest wartość mojego starego urządzenia?
W jaki sposób określana jest wartość mojego starego urządzenia?
Wartość urządzenia jest szacowana na podstawie kilku kluczowych czynników takich jak: marka i model, stan techniczny i wizualny
Jaki powinien być stan urządzenia, aby kwalifikowało się do odsprzedaży?
Jaki powinien być stan urządzenia, aby kwalifikowało się do odsprzedaży?
Urządzenie minimalnie powinno spełniać poniższe kryteria:
Co, jeśli moje urządzenie nie spełnia wymagań?
Co, jeśli moje urządzenie nie spełnia wymagań?
Poinformujemy cię o tym w trakcie trwania wyceny.
Jak przygotować telefon do odsprzedaży?
Jak przygotować telefon do odsprzedaży?
Pamiętaj, w każdym momencie nasi Sprzedawcy służą pomocą.
Jakich dokumentów potrzebuję, aby podpisać umowę odsprzedaży urządzenia?
Jakich dokumentów potrzebuję, aby podpisać umowę odsprzedaży urządzenia?
W celu zawarcia umowy wymagane jest okazanie dokumentu tożsamości np. dowodu osobistego.
Czy brak oryginalnego opakowania lub akcesoriów wyklucza moje urządzenie z Programu Odkupu?
Czy brak oryginalnego opakowania lub akcesoriów wyklucza moje urządzenie z Programu Odkupu?
Nie. Odkupem objęte jest wyłącznie samo urządzenie.
Czy mogę odsprzedać więcej niż jedno urządzenie?
Czy mogę odsprzedać więcej niż jedno urządzenie?
Możesz odsprzedać nam maksymalnie 5 urządzeń.
W jakiej formie otrzymam płatność za moje urządzenie?
W jakiej formie otrzymam płatność za moje urządzenie?
Za swoje urządzenie otrzymasz Kartę Podarunkową Media Expert, doładowaną na wartość odkupu. Karta jest aktywna od razu po doładowaniu.
Na co mogę przeznaczyć otrzymane środki w Programie Odkupu
Na co mogę przeznaczyć otrzymane środki w Programie Odkupu
Otrzymane środki możesz przeznaczyć na dowolny zakup w naszej sieci. Szczegóły dotyczące Karty Podarunkowej Media Expert oraz regulamin jej użycia znajdziesz tutaj
Czy mogę odzyskać urządzenie po jego odsprzedaży?
Czy mogę odzyskać urządzenie po jego odsprzedaży?
Tak. Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od jej zawarcia.
Komu odsprzedaję swoje urządzenie?
Komu odsprzedaję swoje urządzenie?
Program Odkup prowadzony jest przez Foxway OÜ. Media Expert jako partner handlowy Foxway OÜ pośredniczy jedynie w procesie odkupu urządzeń.
Informacje szczegółowe
Program Odkup prowadzony jest przez Foxway OÜ (Foxway). Kwoty i modele odkupu ustalane i prezentowane są przez Foxway a wartość odsprzedawanego smartfona zależy od jego stanu technicznego i wizualnego. Kwoty oferowane za odsprzedaż starego urządzenia uczestnik może sprawdzić u sprzedawcy w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci Media Expert.
Najnowsze poradniki
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 943 750,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756