Znaleziono w kategoriach:
Agregat prądotwórczy ENERGY Thunder T6000ME-A

Instrukcja obsługi Agregat prądotwórczy ENERGY Thunder T6000ME-A

Powrót
INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU ATS
1.
INSTRUKCJA PRODUKTU
System ATS jest przeznaczony do wyłączenia zasilania sieciowego i uruchomienia agregatu
prądotwórczego w celu włączenia zasilania awaryjnego.
Gdy zasilanie sieciowe jest wyłączone, agregat prądotwórczy uruchamia się w ciągu 2-
6
sekund, a następnie dostarcza energię do odbiorników. Po włączeniu zasilania sieciowego układ
ATS automatycznie przełączy się na zasilanie sieciowe, a następnie zatrzyma agregat
prądotwórczy w ciągu 2-6 sekund.
1.1 Sy
stem ten wykorzystuje układ SCM i technikę cyfrową do sterowania i zarządzania
automatycznym systemem pracy.
1.2 Łatwa instalacja i obsługa
1.3 Automatyczna praca bez kontroli pracowników. Gdy transfer zostanie przerwany,
system zachowa zapis błędu i wskaż
e mechanikom konieczność kontroli i ponownej
konfiguracji. Nie należy martwić się o zasilanie z sieci i zasilanie z agregatu prądotwórczego w
tym samym czasie.
1.4 Wewnątrz znajduje się ładowarka akumulatorów, która automatycznie ładuje akumulator
agregatu.
2. ETAPY DZIAŁANIA
Za pomocą kabla połączyć skrzynkę ATS z panelem sterowania agregatu i przełączyć
elektryczny zamek drzwi na pozycję "OFF" (tylko w przypadku agregatu z silnikiem Diesla, w
przypadku agregatu z silnikiem benzynowym należy
przełączyć go na pozycję "ON").
2.1 Ustawienie automatycznych parametrów
Naciśnij przycisk AUTO, zapali się lampka kontrolna AUTO, system ATS działa
automatycznie.
2.2 Praca systemu ATS
Gdy system ATS działa automatycznie, w przypadku wyłączenia zasilania sieciowego,
system ATS automatycznie otworzy przepustnicę powietrza i uruchomi agregat prądotwórczy w
ciągu 2 sekund, a następnie poczeka 5 sekund na uruchomienie agregatu, system przełączy
obciążenie na zasilanie z agregatu prądotwórczego.
2.3 System ATS uruchamia się 3 razy
Gdy agregat nie może się uruchomić, system ATS rozpocznie uruchamianie agregatu
kolejno 3 razy, jak poniżej
Zasilanie sieciowe wyłączone -> agregat uruchamia się po 3 sekundach za pierwszym
razem
-> uruchomienie nie powiodło się i należy odczekać 5 sekund -> agregat uruchamia się
po 4 sekundach za drugim razem
-> uruchomienie nie powiodło się i należy odczekać 5 sekund
-
> agregat uruchamia się po 5 sekundach za trzecim razem
UWAGA: Jeśli agregat nie uruchomi się pomyślnie za 3 razem, zapali się lampka kontrolna
"FAULT".
2.4 Zatrzymanie agregatu prądotwórczego
Gdy zasilanie sieciowe zostanie ponownie włączone, system ATS przeniesie obciążenie na
zasilanie sieciowe, a agregat prądotwórczy zatrzyma się po 5 sekundach pracy bez obciążenia.
2.5 Rozruch ręczny
Jeśli system ATS nie ma pracować automatycznie, należy ustawić przełącznik w
pozycji "MANUAL".
2.6 Automatyczne sterowanie przepustnicą powietrza
Jeśli agregat prądotwórczy posiada sterowanie
przepustnicą powietrza, to po
uruchomieniu agregatu system ATS automatycznie ją otworzy i zamknie po pomyślnym
uruchomieniu agregatu.
3.
Konserwacja akumulatora
System ATS będzie automatycznie ładował akumulator, prąd ładowania wynosi
2A.
4.
Dostęp ATS do schematu systemu elektroenergetycznego
Oryginalny system zasilania do użytku
domowego
Zasilanie z
sieci
miejskiej
Przełącznik
powietrza
Przełącznik
Przełącznik
Oświetlenie
Gniazdo
Gniazdo
Gniazdo
Dostęp do systemu ATS
Zasilanie z
sieci miejskiej
Złącze do podłączenia panelu
sterowania agregatu
Podwójny system
przenoszenia mocy
ATS system
Zasilanie z sieci miejskiej
wejście
Zasilanie
Wyjście
Agregat
wejście
Przełącznik
powietrza
Podłączenie głównego zasilania zespołu prądotwórczego
Kabel 5-żyłowy
Agregat
Przełącznik'
Przełącznik
Oświetlenie
Oświetlenie
Gniazdo
Gniazdo
Gniazdo
5. Okablowanie złącza okrągłego
Numer
Instrukcja
1
Zasilanie +12V
2
Olej napędowy
3
Zasilanie 12V-
4
Przekaźnik rozruchowy
5
Częstotliwość skokowa
koła zamachowego
6
(3KW-6KW) Kabel sześciożyłowy do silników wysokoprężnych
Numer
Instrukcja
1
Zasilanie 12V+
2
Cewka zapłonowa
3
Zasilanie 12V-
4
Przekaźnik startowy
5
Sterowanie przepustnicą powietrza
6
Zawór elektromagnetyczny gaźnika
7
Cewka doładowania
8
Zasilanie 12V-
(3KW-6KW) Kabel sześciożyłowy do silników benzynowych
Numer
Instrukcja
1
Zasilanie 12V+
2
Cewka zapłonowa
3
Zasilanie 12V-
4
Przekaźnik startowy
5
Sterowanie przepustnicą powietrza
6
Zawór elektromagnetyczny gaźnika
7
Cewka ładująca
Zasilanie 12V-
8
(10KW) Kabel sześciożyłowy do silników benzynowych
6. Schemat połączeń
6-1 Schemat połączeń jednofazowych:
Złącze do podłączenia panelu
sterowania agregatu
6-2 Trójfazowy. Schemat połączeń dwunapięciowych:
7. Uwaga
1. Moc układu ATS musi być większa niż moc obciążenia.
2.
Po podłączeniu kabla zasilającego do skrzynki ATS należy zamontować urządzenie do ochrony
systemu ATS.
3.
Należy przełączyć elektryczny zamek drzwi na pozycję "OFF" (tylko dla agregatu diesla, dla
agregatu benzynowego należy przełączyć na pozycję "ON").
4.
Najpierw należy uruchomić agregat w pozycji "OFF", a następnie można użyć funkcji "AUTO" do
pracy automatycznej.
5.
Podczas korzystania z systemu ATS należy ustawić wyłącznik powietrza w pozycji "ON".
6.
Tylko elektryk może otworzyć skrzynkę w celu sprawdzenia i naprawy, ponieważ istnieje
zagrożenie wysokim napięciem.
Ładowarka
Stycznik
sterownik
Wejście
agregatu
Zasilanie z
sieci miejskiej
Moc
wyjściowa
Złącze do podłączenia panelu
sterowania agregatu
Ładowarka
Stycznik
Stycznik
sterownik
Wejście
agregatu
Wejście zasilania miejskiego
Moc wyjściowa

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756