Znaleziono w kategoriach:
Telefon MESCOMP MT-518 Diana Czarny

Instrukcja obsługi Telefon MESCOMP MT-518 Diana Czarny

Powrót
Aparat telefoniczny przewodowy
DIANA MT-518
I. Ważne zalecenia - przeczytaj zanim włączysz
urządzenie.
1 Nie używaj produktu w miejscach wilgotnych oraz w pobliżu
wody.
2 Urządzenie należy ustawić z dala od źródeł ciepła: np. kaloryferów,
kratek cieplnych, piecyków itp.
3 Przed czyszczeniem zawsze odłącz urządzenie od linii zasilającej.
Do czyszczenia używaj tylko wilgotnej szmatki (nie mokrej). Nie
używaj płynnych, ani środków czyszczących w aerozolu.
4 Nie używaj i nie przechowuj urządzenia w miejscach zapylonych,
zabrudzonych.
5 Poza przypadkami opisanymi w instrukcji rozdział
ROZWIĄZYWANIE PROSTYCH PROBLEMÓW urządzenia
nie należy samodzielnie naprawiać. W przypadku problemów z
urządzeniem, usterkę proszę zgłosić w serwisie Mescomp
Technologies lub w serwisie autoryzowanym (lista serwisów
dostępna na stronie internetowej Mescomp Technologies).
UWAGA: Otwarcie lub próba rozkręcenia zewnętrznej obudowy
urządzenia powoduje utratę gwarancji.
II. Właściwości
Możliwość zawieszenia na ścianie
Regulacja głośności dzwonka- 2 poziomy
Przełącznik Pulse/Tone
Redial
Flash
Mute
III. Instalacja:
UWAGA:
Jeżeli linia telefoniczna jest linią napowietrzną wskazane jest
zainstalowanie układu zabezpieczającego aparat przed przepięciami i
przeciążeniami.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych np. z wyładowań
atmosferycznych.
1. Połączyć przewodem słuchawkowym (skręconym) słuchawkę
(gniazdo w dolnej części słuchawki) - z aparatem (gniazdo od spodu
aparatu).
Sprawdzić, czy wtyki zatrzasnęły się na gniazdach.
2. Przewód liniowy aparatu włożyć w gniazdo umieszczone w górnej
ściance aparatu, a drugi koniec zakończony właściwą wtyczką do
gniazda telefonicznego.
3. Podnieść słuchawkę i sprawdzić, czy jest słyszalny sygnał
zgłoszenia centrali.
Przy wybieraniu trybu wybierania DTMF wybrać dowolną cyfrę.
Jeżeli sygnał centrali nie zniknie, należy wybrać tryb PULSE i
powtórzyć próbę.
IV. Funkcje przycisków i przełączników:
FLASH - przycisk do generowania przerwy w linii ( tzw. przerwa
kalibrowana). Przycisk do przełączania rozmowy na inny telefon (w
przypadku wewnętrznych centrali telefonicznych)
REDIAL- przycisk służący do ponownego wybierania ostatnio
wybieranego numeru:
Po podniesieniu słuchawki i usłyszeniu sygnału zgłoszenia centrali,
nacisnąć przycisk REDIAL, ostatnio wybrany numer zostanie ponownie
wybrany.
Jeżeli połączenie nie zostało zrealizowane należy: odłożyć słuchawkę,
podnieść ją, ponownie wcisnąć przycisk REDIAL.
MUTE- przycisk do wyłączenia mikrofonu aparatu. Mikrofon jest
wyłączony podczas przytrzymywania MUTE, abonent z którym
rozmawiamy nie słyszy nas. Po zwolnieniu przycisku słyszalność powraca.
V. Odbieranie połączeń przychodzących
Gdy dzwoni telefon, oznacza, że masz nową rozmowę. Aby odebrać
podnieś słuchawkę. Aby zakończyć połączenie odłóż słuchawkę.
VI. Nawiązywanie połączeń
Podnieś słuchawkę, następnie sprawdź sygnał zgłoszenia się centrali. Za
pomocą klawiatury wybierz żądany numer.
VII. Rozwiązywanie prostych problemów
Brak sygnału.
Sprawdź czy słuchawka jest prawidłowo podłączona do telefonu, lub czy
linia telefoniczna nie jest uszkodzona.
Zakłócenia
Sprawdź, czy wtyczka nie jest uszkodzona.
Sprawdź, czy gniazdo nie jest wilgotne lub zardzewiałe.
Symbol CE oznacza, że niniejszy produkt spełnia europejskie
wymagania w zakresie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia,
środowiska i konsumenta. Oznacza, że produkt został poddany
odpowiedniej procedurze oceny zgodności i spełnia zasadnicze wymagania
dyrektyw podanych w deklaracji zgodności
Przedstawiony symbol (przekreślony wizerunek kosza na
kółkach zgodnie z dyrektywą WEEE ) wskazuje na zalecenia
obowiązujące w Unii Europejskiej dotyczące oddzielnego
zbierania odpadów elektrycznych i sprzętu elektronicznego. Prosimy nie
wrzucać niniejszego sprzętu do kosza razem z odpadami domowymi.
Pozbywając się tego urządzenia skontaktuj się z lokalnymi władzami,
służbami likwidacji odpadów, sklepem gdzie dokonano zakupu sprzętu lub
z nasza firmą.
Oddzielna zbiórka i prawidłowy odzysk zużytego sprzętu elektrycznego i
elektronicznego podczas likwidacji pozwoli nam przyczynić się do
oszczędzania zasobów naturalnych.
Masa urządzenia: 0,44kg
MESCOMP TECHNOLOGIES Biuro Serwisu
URL: http://www.tech.mescomp.pl 01-023 Warszawa, ul. Dzielna 11
E-mail: mescomptech@mescomp.pl tel. (0 22) 838 63 38
czynne w godz. 8-15
KARTA GWARANCYJNA NR ...............
MT-518
Nr fabryczny
WARUNKI GWARANCJI
1. MESCOMP TECHNOLOGIES z siedzibą w Warszawie udziela nabywcy gwarancji na
zakupiony sprzęt, wymieniony w niniejszej karcie gwarancyjnej. Gwarancja obowiązuje na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży detalicznej lub instalacji przez operatora,
nie dłużej jednak niż 30 miesięcy od daty produkcji (wydania z magazynu MESCOMP
TECHNOLOGIES)
Lp.
Data
zgłoszeni
a
Data
wydania
Wykonane czynności
Wymienione części
Potwierdzenie
Zakładu Serwisowego
3. Wady sprzętu, ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni
roboczych od daty dostarczenia wadliwego sprzętu do Działu Serwisu MESCOMP
TECHNOLOGIES lub innej upoważnionej przez MESCOMP TECHNOLOGIES placówki
serwisowej, zwanej dalej Zakładem Serwisowym (wg aktualnej listy).
4. Gwarancją nie są objęte:
a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nim wady,
b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji i obsługi,
- samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub inne
nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
c) uszkodzenia wywołane:
- działaniem siły wyższej (wyładowania atmosferyczne, pożary, kradzieże,
zalanie, itp.)
- przepięciami z linii telefonicznej oraz energetycznej
d) materiały eksploatacyjne.
5. Gwarancją nie jest objęty sprzęt, na którym stwierdzono usunięcie lub uszkodzenie plomb lub
numerów fabrycznych.
6. Reklamacje sprzętu są przyjmowane w Zakładzie Serwisowym po okazaniu ważnej karty
gwarancyjnej.
7. Koszty dostarczenia sprzętu do zakładu serwisowego ponosi reklamujący.
8. Koszty wynikłe z nieuzasadnionego zgłoszenia naprawy pokrywa użytkownik.
9. Duplikaty niniejszej karty gwarancyjnej nie będą wydawane.
10. Karta gwarancyjna bez dołączonego dowodu zakupu, wpisanej daty sprzedaży oraz czytelnej
pieczątki sprzedającego nie jest ważna.
11. Niniejsza gwarancja na sprzedany sprzęt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień
kupującego wynikających z niezgodności z umową.
.....
........................................................................
.......................................................
data produkcji data sprzedaży lub
instalacji
(wydania z magazynu MESCOMP TECHNOLOGIES)
pieczęć i podpis
ADNOTACJE O PRZEBIEGU NAPRAW
Nr
Data produkcji
(wydania),pieczęć
Data sprzedaży(instalacji),
pieczęć
Nr
Data produkcji (wydania),
pieczęć
Data sprzedaży (instalacji),
pieczęć
Nr Data produkcji (wydania),
pieczęć
Data sprzedaży (instalacji),
pieczęć
Kupon A karty gwarancyjnej
MT-518
Data naprawy
.............................................................
Rodzaj naprawy
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
Zakład serwisowy
Kupon B karty gwarancyjnej
MT-518
Data naprawy
.............................................................
Rodzaj naprawy
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
Zakład serwisowy
Kupon C karty gwarancyjnej
MT-518
Data naprawy
.............................................................
Rodzaj naprawy
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
Zakład serwisowy

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756