Produkt archiwalny

Syrop do saturatorów FRUTTAMAX Limonka Mieta Bez Light Minionki 500 ml

Ten produkt nie jest już dostepny w naszym sklepie Znajdź podobne

Opis produktu

FruttaMax to rewolucyjne syropy owocowe, dzięki którym możesz w kilka sekund zmienić zwykłą wodę w orzeźwiający napój o ulubionym smaku.

 

Syrop owocowy o smaku Limonka, Mięta, Bez Light na 12 litrów gotowego do spożycia napoju z substancjami słodzącymi - nie zawiera cukru! 60% owoców!

 

Pojemność: 500 ml - wystarczy na przygotowanie 12 litrów napoju owocowego. Proporcje rozcieńczania 1:23.

 

 

Sposób przygotowania:

- Przygotuj butelkę wody gazowanej
- Wstrząśnij butelkę z koncentratem przed użyciem.
- Napełnij nakrętkę z koncentratem używając miarki ( miarka w nakrętce ).
- Wlej powoli koncentrat do przechylonej butelki, zakręć i delikatnie wymieszaj

 

 

Składniki: woda pitna, sok jabłkowy 58%, sok z limonki 2%, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromaty, substancje słodzące: cyklaminian sodu, acesulfam K, glikozydy stewiolowe, barwnik: karmel, konserwanty: sorbian potasu, benzoesan sodu.

Dane techniczne

Parametry

Producent/podmiot odpowiedzialny

Pojemność [ml]: 500
Wydajność [porcje]: 48
Smak: Limonka z miętą i bzem
Ilość gotowego napoju z jednej butelki [l]: 12
Skład: Barwnik (karmel), Konserwanty (sorbian potasu, benzoesan sodu), Regulator kwasowości (kwas cytrynowy), Sok jabłkowy 58%, Sok z limonki 2%, Substancje słodzące (cyklaminiany sodu, acesulfam K, glikozydy stewiolowe), Woda 
Sól [g/100ml]: 0.21
Węglowodany [g/100ml]: 6.2
Wartości energetyczne [kcal/100ml]: 41
Wartości energetyczne [kJ/100ml]: 176
Przechowywanie: W chłodnym i suchym miejscu
Liczba sztuk w opakowaniu: 1
Bez cukru: Nie
Rodzaj: Do napojów
Nazwa: Sodaexpert Agnieszka Grzesik
Ulica i numer budynku: ul. Zdrojowa 27
Kod pocztowy: 66-003
Miasto: Przytok
Adres elektroniczny: info@sodaexpert.pl

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: FRUTTAMAX
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu