Rodzaj akcesorium: | Rozszerzenie gwarancji |
---|---|
Zastosowanie: | Gimbal |
Waga [g]: | Nie dotyczy |
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy oferowany przez DJI, który pozwala na wymianę uszkodzonego sprzętu w ciągu roku od momentu aktywacji usługi. Otrzymujesz także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. W przypadku, gdy produkt ulegnie awarii na skutek uderzenia lub kontaktu z wodą, DJI zaoferuje wymianę uszkodzonego urządzenia na nowy lub równoważny produkt. Aby skorzystać z usługi DJI Care Refresh, należy ją aktywować w ciągu 30 dni od momentu aktywacji urządzenia. Po tym czasie należy przesłać film weryfikujący stan gimbala.
Jeśli jesteś posiadaczem gimbala DJI RS 4, warto rozważyć inwestycję w pakiet DJI Care Refresh, który oferuje dodatkowe zabezpieczenie dla twojego urządzenia. W przypadku awarii lub uszkodzenia masz możliwość wymiany sprzętu za niewielką opłatę. W ramach usługi na okres 12 miesięcy masz możliwość wymiany uszkodzonego urządzenia dwa razy. Koszt wymiany gimbala w ramach DJI Care Refresh wynosi 225 PLN*.
*Kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.
1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach usługi serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
1. Zaginionego bądź częściowo zaginionego produktu.
2. Skradzionego lub porzuconego produktu.
3. Dodatkowych akcesoriów.
4. Celowej utraty produktu.
5. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika.
10. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Opakowanie zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do RS 4 (12 miesięcy) oraz instrukcję obsługi.
Przeznaczenie: | Gimbal |
---|---|
Rodzaj akcesorium: | Rozszerzenie gwarancji |
Zastosowanie: | Gimbal |
Waga [g]: | Nie dotyczy |
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi w języku polskim |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Dedykowany model: | DJI RS 4 |
Nazwa: | Innpro Robert Błędowski sp. z o.o. |
Ulica i numer budynku: | Rudzka 65c |
Kod pocztowy: | 44-200 |
Miasto: | Rybnik |
Adres elektroniczny: | kontakt@innpro.pl |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.