Popularność
30 produktów
Loading
Ekran: 2000 x 2040
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
Zawartość zestawu: PlayStation VR2
2 899 00
193,26 zł x 15 rat 0%

w tym roku nie płacisz

Sprawdź leasing dla firm
U Ciebie
W sklepie jutro
lub zamów telefonicznie 756 756 756
Ekran: 4128 x 2208 (2064 x 2208 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik podczerwieni, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
2 669 00
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
1 549 00
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Magnetometr, Żyroskop
Zobacz więcej
2 199 00
Ekran: 2 x 2.56", 4320 x 2160 (2160 x 2160 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 105
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
1 849 00
Ekran: 3664 x 1920 (1832 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 100
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Magnetometr
Zobacz więcej
1 999 00
Ekran: 2 x 2.56", 4320 x 2160 (2160 x 2160 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 105
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
2 699 99
Ekran: 4128 x 2208 (2064 x 2208 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik podczerwieni, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
3 499 00
Ekran: 1920 x 1080
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 60
Pole widzenia [stopnie]: 34
Czujniki: Czujnik zbliżeniowy
Zobacz więcej
1 993 01
Ekran: 3600 x 1920 (1800 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 106
Zobacz więcej
5 300 44
7 099,00 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
5 499,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Prezentowana najniższa cena z 30 dni przed obniżką dla kanału sprzedaży mediaexpert.pl.
Sprawdź leasing dla firm
Ekran: 2000 x 2040
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
2 880 00
Ekran: 5.46", 3664 x 1920
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 116
Czujniki: 6DoF
Zobacz więcej
1 499 00
Ekran: 3840 x 1920 (1920 x 1920 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 110
Czujniki: 6DoF, Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
3 499 00
Ekran: 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Śledzenie laserowe, Żyroskop
Zobacz więcej
7 299 00
Ekran: 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 120
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Śledzenie laserowe, Żyroskop
Zobacz więcej
3 498 00
Ekran: 2 x 2.88", 4896 x 2448 (2448 x 2448 na każde oko)
Częstotliwość odświeżania [Hz]: 90
Pole widzenia [stopnie]: 120
Czujniki: Akcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Żyroskop
Zobacz więcej
5 397 00

Poradniki eksperta

Newsy
Spacetop G1 to innowacyjny laptop opracowany przez izraelski start-up Sightful, wyróżniający się brakiem tradycyjnego ekranu. Zamiast tego użytkownicy korzystają z okularów rzeczywistości rozszerzonej. Czy to przyszłość ...
Newsy
Na rynku zadebiutował nowy model okularów do rozszerzonej rzeczywistości - Viture Pro XR. Oferują one nie tylko szeroką kompatybilność z różnymi urządzeniami, ale także wyjątkową jakość obrazu dzięki panelom Micro OLED. ...
Newsy
Firma Meta oficjalnie ogłosiła swoją współpracę z Microsoftem. Nieoficjalnie mówi się, że jej rezultatem ma być stworzenie nowego zestawu VR, który będzie  dopasowany do konsol z rodziny Xbox....
Newsy
Vision Pro to innowacyjny produkt Apple, który rewolucjonizuje sposób, w jaki doświadczamy rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej. Oferuje użytkownikom niezwykłe możliwości w interakcji z cyfrowym światem. Artykuł ten ...
Najczęściej zadawane pytania
Do czego służą okulary VR?

Okulary VR cieszą się coraz większą popularnością i wraz z rozwojem technologii znajdują coraz więcej zastosowań. Zostały zaprojektowane z myślą o rozrywce, dlatego wciąż są najpopularniejsze w gamingu. Kategoria gier z wirtualną rzeczywistością, czyli virtual reality, od czego bierze się właśnie skrót VR, rozwija się niezwykle dynamicznie. Wykorzystanie gogli VR pozwala nam wprost wcielić się w bohatera gry. Mając okulary do wirtualnej rzeczywistości przenosimy się w świat gry, możemy rozejrzeć się dookoła i dzięki specjalnym kontrolerom wpływać na otoczenie. Aby to zrobić, musimy wykonać taką akcję – na przykład, by spojrzeć na wirtualne niebo, musimy naprawdę unieść głowę ku górze. To właśnie ta interakcja daje niesamowity efekt realności rzeczywistości wirtualnej w prawdziwym świecie.

Coraz popularniejsze są także seriale i filmy, korzystające w technologii VR, jednak znajduje ona zastosowanie nie tylko w rozrywce, ale na przykład w architekturze, medycynie czy też nauce, gdzie pozwala zaznajomić się z różnymi zjawiskami, a także stać się może istotną pomocą edukacyjną.

Jak działają okulary VR?

Zasada działania okularów VR opiera się na kilku ważnych elementach. Pierwszym z nich jest generator obrazu – zależnie od działalności, w której okulary są wykorzystywane, generatorem może być na przykład konsola do gier w przypadku gamingu, smartfon czy też komputer. Kolejnym elementem jest ekran, podzielony na dwie części, który za pomocą soczewek przekazuje obraz. Ostatnim są specjalne kontrolery oraz czujniki, które badają zachowanie naszego ciała i jego pozycję.

Działanie okularów VR można porównać do „oszukiwania mózgu”. Ekran wyświetla obrazy przesunięte względem siebie, przez co odbierane są przez nasz mózg tak, jak prawdziwe. Zmiana naszego położenia, oceniana przez czujniki, prowadzi do zmiany wyświetlanego obrazu.

Jakie są rodzaje okularów VR?

Główny podział okularów VR wiąże się właśnie z generatorem obrazu, dlatego oddzielną grupą są modele do konsoli i PC, oddzielną do smartfona. W przypadku tych drugich telefon z zainstalowaną aplikacją do obsługi wirtualnej rzeczywistości oraz o odpowiednich parametrach (musi mieć m.in. akcelerometr i żyroskop, pojemną baterię, a także zaawansowany 4- lub 8-rdzeniowy procesor) umieszczany jest bezpośrednio w goglach. Osobną grupą są gogle, które nie potrzebują zewnętrznego generatora obrazu, czyli tzw. all-in-one.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756