Soft FIRMATEC Ibiznes Profesional
To bogatsza wersja programu oprócz obsługi sprzedaży i zakupów, pozwala na prowadzenie stanów magazynowych, raportu kasowego, rozrachunków i zamówień. Wystawia niezbędne dokumenty sprzedaży, w walucie krajowej i zagranicznej. Łatwa obsługa pozwala na pracę osobom, które boją się komputerów. Umożliwia wystawienie niezbędnych dokumentów przy sprzedaży: faktury VAT, paragony, rachunki. Zawiera wszystkie funkcje i moduły, zawarte w niższych wersjach programu. Dodatkowe moduły takie jak: obsługa magazynu, analizy, rozrachunki, ranking klientów, ranking sprzedaży, tworzenie cennika, kursy walut, zamówienia od odbiorców i zamówienia do dostawców, serwis, komis, wypożyczalnia. Umożliwia sporządzenie zestawień i analiz, sprzedaży według klienta lub według towaru. Umożliwia obserwację rozwoju firmy za pomocą rejestru sprzedaży VAT lub wykorzystać go do księgowań miesięcznych w książce przychodów-rozchodów. Możliwość wystawienia faktur w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, słowackim. Obsługuje wszystkie waluty. Program sam inteligentnie rozpozna o co Ci chodzi, podpowie przy wyszukiwaniu kontrahenta, towaru, usługi. Zestawienia i analizy sprzedaży - umożliwia wybór analizy i zestawień według klienta lub według towaru, oceni strukturę sprzedaży w wybranym okresie, rentowność, przeanalizuje obroty. Użytkownik ma możliwość wydrukowania zestawień sprzedaży w wybranym przez siebie okresie, wydruk zawiera listę sporządzonych rachunków oraz podsumowanie. Własny układ rejestru - umożliwia zdefiniowanie własnego sposobu numerowania, prowadzenie numeracji rocznej, miesięcznej lub dziennej, posiada funkcję dodania własnych w nieograniczonej liczbie rejestrów. Inteligentne podpowiedzi - już po pierwszej wpisanej literze pomoże przy wyszukiwaniu klienta, towaru, czy usługi. MOŻLIWOŚCI PROGRAMU: Prowadzenie kilku firm w jednym programie (każda jednak wymaga odrębnej licencji). Kartoteka klientów (analiza). Kartoteka towarów i usług (analiza). Wystawianie, zarządzanie dokumentami sprzedaży, edycja, korygowanie faktur VAT Wystawianie, zarządzanie dokumentami zakupu, edycja, korygowanie dokumentów. Rejestr sprzedaży VAT. Rozrachunki. Szybkie i łatwe wystawianie faktur VAT Możliwość wystawienia faktury z ręki, klienta lub towaru nie wprowadzonego do kartoteki Inteligentnie podpowie i wyszuka klienta, towary usługi Funkcja szybkiego wystawienia faktury Obsługa rabatów Kontrola należności i bieżących rozliczeń z klientami Obsługa limitów płatności i zadłużenia Zdefiniowanie własnych jednostek miary Możliwość umieszczenia na dokumentach elementów graficznych (logo firmy, pieczątki-faksimile), dodanie stopki z własnym opisem i uwagami. Możliwość wysyłania mailem wiadomości do klienta nie wychodząc z programu Możliwość wysłania z programu wystawionej faktury mailem Zdefiniowanie własnego sposobu numerowania, wybór numeracji rocznej, miesięcznej lub dziennej, nieograniczona liczba rejestrów Export i import dokumentów, bazy klientów, kartotek towaru, lub usługi( PDF, HTML, JPG, Open Office, Excel) Możliwość późniejszej edycji wystawionego dokumentu Ilustracja sprzedaży miesięcznej lub rocznej za pomocą wykresu Analiza sprzedaży z możliwością wyboru ( cała sprzedaż, wybrany towar, wybrany klient za podany okres rozliczeniowy) Analiza obrotu sprzedaży i rentowności w wybranym okresie Obsługa drukarek fiskalnych POSNET, ELZAB, INNOVA, ELEMIS, NOVITUS Funkcja czytnika kodów kreskowych Wydrukowanie dokumentu na wszystkich typach drukarek laserowych i atramentowych Kalendarz, prowadzenie notatek dotyczących sprzedaży, opisu kontaktu z klientem, analiza kolejnych operacji ich historię Przypomnienia - budzik Tworzenie cennika i oferty dla klienta. Analiza sprzedaży wg asortymentu i klientów. Ranking sprzedaży VAT Ranking klientów Seryjny druk faktur abonamentowych i faktur VAT Dziennik zdarzeń. Wystawianie faktur cyklicznych oraz abonamentowych Raport kasowy KP, KW. Możliwość utworzenia kilku magazynów. Możliwość wykonania inwentaryzacji. Zamienniki, kompletacja, wyroby gotowe. Depozyt opon, wypożyczalnia Tworzenie archiwum (kopii bezpieczeństwa) Książka Przychodów i Rozchodów
Rodzaj: | Obsługa firm |
---|---|
Wersja językowa: | Angielska, Białoruska, Chińska, Czeska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Polska, Rosyjska, Słowacka, Ukraińska, Włoska |
Nośnik: | Płyta CD |
Typ licencji: | Komercyjna |
Ważność licencji: | Bezterminowa |
Wymaga aktywacji: | Tak |
Liczba stanowisk: | 1 |
Liczba użytkowników: | 1 |
Rodzaj licencji: | Pudełko |
Dodatkowe informacje: | Automatyczne kopie zapasowe, Darmowa pomoc techniczna (telefon, mail), Możliwość aktualizacji po dodatkowej opłacie, Możliwość bezpłatnej aktualizacji do roku, Opieka prawna nad programem |
Podstawowe zastosowania: | Obsługa firm |
Dodatkowe zastosowania: | Obsługa faktur, Wydruki, Wystawianie dokumentów sprzedaży |
Wykorzystanie Internetu: | Program aktualizowany jest z pomocą Internetu |
Bezpieczeństwo: | Kopia zapasowa |
Rodzaje obsługiwanych formatów: | HTML, JPG, PDF, XLS |
Wspierane systemy operacyjne: | Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows ME, Microsoft Windows NT, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP, Obsługa dla systemu Linux za pomocą programu wine-1.1.44, Obsługa dla systemu Mac za pomocą programu Parallels Desktop for Mac |
Wymagania: | Karta graficzna, Klawiatura oraz Mysz lub zgodne urządzenie wskazujące, Procesor Intel Pentium |
System operacyjny: | Linux, Mac OS X, Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows ME, Microsoft Windows NT, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP |
Procesor: | Intel Pentium |
Urządzenia peryferyjne: | Drukarka, Karta graficzna, Klawiatura, Mysz |
Inne: | Obsługa dla systemu Linux za pomocą programu wine-1.1.44, Obsługa dla systemu Mac za pomocą programu Parallels Desktop for Mac |
Linia: | Nie |
Producent: | Firmatec |
Polski dystrybutor: | Firmatec |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.