H7Wd3Za6mC9uTQCXExZcS35fpFkMcF2kdoXENybzAJtUZvh6tG
Promocja zakończona

Jak skorzystać z promocji?

Kup nowy telewizor objęty promocją w okresie od 10.07.2023 r. do 20.08.2023 r. i postępuj zgodnie z instrukcją:

Podziel się opinią

Zamieść opinię o zakupionym produkcie na samsung.pl, stronie sprzedawcy lub porównywarce cenowej i oznacz ją
#OpiniazPromocjiCashback #PromocjaSamsungCashbackBigTv2. Opinia może wyrażać niezależne odczucie Uczestnika wobec zakupionego produktu Samsung (np. jako opinia negatywna lub pozytywna). Opinia powinna zawierać min. 200 znaków.

Przygotuj się do rejestracji

Zgromadź dokumenty potrzebne do rejestracji: skan dowodu zakupu (czyli faktura lub paragon); numer seryjny; zdjęcia: numeru seryjnego wyciętego z kartonu, całego kartonu po wyciętym numerze seryjnym, zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu pozostawionej opinii.

Zarejestruj się w promocji

Wypełnij formularz zgłoszeniowy korzystając ze swojego konta Samsung Account na promocjabigtv.samsung.pl w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Odbierz zwrot

Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz zwrot środków na wskazane przez siebie konto najpóźniej do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia.

Czas trwania promocji 10.07-20.08.2023 r. lub do wyczerpania puli zwrotów. Kwota zwrotu zależy od zakupionego modelu. Regulamin i szczegóły promocji dostępne na promocjabigtv.samsung.pl.
Oferta Produktów objętych Promocją u poszczególnych Partnerów Handlowych może się różnić.

Podziel się opinią

Wybierz stronę

Zamieść opinię zakupionego produktu na samsung.pl, stronie sprzedawcy lub stronie porównywarki cenowej.

Dodaj opinię

Napisz minimum 200 znaków opinii i oznacz hashtagami: #OpiniazPromocjiCashback #PromocjaSamsungCashbackBigTv2. Opinia może wyrażać niezależne odczucie Uczestnika wobec zakupionego Produktu Samsung (np. jako opinia negatywna lub pozytywna).

Opublikuj opinię

Zrób zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii - będzie potrzebny przy rejestracji.

Jeśli masz pytania dotyczące promocji napisz do nas: promobigtv@samsung.pl
Listę modeli i punktów handlowych objętych promocją, wartość zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji znajdziesz w regulaminie.

Odkryj możliwości telewizorów Samsung

Neo QLED 8K

Neo QLED 8K to połączenie najdrobniejszych szczegółów, doskonałego dźwięku i przełomowego designu, który całkowicie odmieni Twoje wnętrze. Unikalność tego telewizora wynika z wykorzystania zaawansowanego procesu skalowania, opartego na aż 64 wielomodelowych sieciach neuronowych, które autonomicznie podnoszą jakość każdej sceny, gwarantując niezwykłe wrażenia wizualne.

Neo QLED 4K

Samsung Neo QLED 4K to telewizor, który wykorzystuje najnowsze technologie, zapewniając wyjątkowe doznania wizualne. Już podczas pierwszego seansu będziesz zachwycony wyrazistymi detalami i intensywnymi kolorami. Co więcej, doskonała jakość dźwięku kinowego sprawi, że poczujesz się jak prawdziwy uczestnik wydarzeń, a nie tylko bierny obserwator.

OLED

Samsung OLED to telewizor, który wyróżnia się przede wszystkim pięknymi, żywymi kolorami i głęboką czerń. Dzięki zastosowaniu technologii Quantum Dot oraz samoemisyjnych pikseli OLED, otrzymujemy pełną paletę kolorów, które wyglądają niezwykle realistycznie i przynoszą wspaniałe wrażenia wizualne.

The Frame

Przywitaj się z nową erą telewizji, gdzie czarny ekran odchodzi w zapomnienie. Teraz możesz cieszyć się realistycznymi obrazami, które wyświetlane są na Twoim telewizorze, nawet w trybie stand-by. Dzięki niemal niewidocznemu połączeniu i możliwości dopasowania ramki do swojego wnętrza, telewizor staje się integralną częścią Twojej przestrzeni.

1) Jakość wyświetlanej treści może się różnić w zależności od rodzaju treści i formatu. Skalowanie AI (dzięki sztucznej inteligencji) do jakości zbliżonej do 8K może nie mieć zastosowania do połączenia z komputerem oraz trybu gry.
 Model QN700B posiada Neuronowy Procesor AI Quantum 8K Lite.
2) Seria QN85B posiada Neo Quantum HDR 1500
3) Dostępność Wymiennych ramek w zestawie z telewizorem zależy od aktualnej oferty partnerów handlowych.

Smart TV

Smart TV to telewizor, który jest podłączony do internetu i działa na własnym systemie operacyjnym, oferując szeroki wybór aplikacji. Wykorzystaj wiele aplikacji, w tym Twoje ulubione serwisy VOD, takie jak Player czy YouTube, platformy muzyczne, w tym Spotify, a także zróżnicowane gry i programy sportowe. Wszystko to dostępne dla Ciebie w dowolnym momencie, kiedy tylko masz na to ochotę.

Smart Hub

Smart Hub, inteligentne centrum zarządzania rozrywką, stało się jeszcze bardziej użytkowe. Teraz mniej czasu spędzisz na szukaniu, a więcej na oglądaniu lub graniu. Treści są wyświetlane w podzielonych na kilka kategorii, dopasowanych do Twoich wcześniejszych zainteresowań. Wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się w zasięgu Twojej ręki.

*Usługi i rekomendacje mogą różnić się w zależności od regionu. Przed rozpoczęciem korzystania wymagane jest zaakceptowanie Regulaminu Smart Hub oraz Polityki prywatności. Wybrane usługi mogą wymagać rejestracji lub aktywowania subskrypcji.

SmartThings

Dzięki tej funkcji telewizor automatycznie identyfikuje i łączy się z różnymi urządzeniami wokół Ciebie. Teraz, za sprawą wbudowanego SmartThings Hub, możesz bez trudu podłączać kompatybilne produkty, bez konieczności korzystania z dodatkowych urządzeń.

*Dostępna technologia oraz funkcje mogą się różnić w zależności od kraju, usługodawcy, środowiska sieciowego lub produktu. Aktualizacje odbywają się bez powiadomienia. Wymagane jest podłączenie do Internetu oraz zarejestrowania urządzeń w aplikacji SmartThings. Podłączone urządzenia są sprzedawane oddzielnie. **Usługa dostępna dla protokołu transmisji danych Wi-Fi/BLE (Bluetooth Low Energy). Protokół transmisji danych ZigBee wymaga zakupu IoTdongle.

Często zadawane pytania

1. Co jest potrzebne do rejestracji zakupionego produktu?

Prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy powinien zawierać:
• Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i adres e-mail, numer telefonu),
• model oraz numer seryjny zakupionego telewizora,
• datę zakupu,
• określenie sprzedawcy, a więc punktu handlowego lub sieci handlowej, w której produkt został kupiony,
• numer Twojego konta bankowego prowadzonego przez bank na terytorium Polski,
• opinię oznaczoną hasztagami #OpiniazPromocjiCashback #PromocjaSamsungCashbackBigTv2,
• opisane poniżej załączniki.

Do formularza w zgłoszeniu należy załączyć:
• skan dowodu zakupu zawierającego pełną nazwę produktu (czyli faktura lub paragon),
• zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu,
• zdjęcie lub zrzut ekranu poświadczające pozostawienie opinii z widoczną treścią opinii, hasztagami #PromocjaSamsungCashbackBigTv2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot oraz adresem strony, na której opinia została opublikowana,
• zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu,
• zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego.

2. Jak będzie weryfikowana moja opinia?

Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:
• zawiera min. 200 znaków wraz ze spacjami i ocenę w skali od 1 do 5,
• jest merytoryczna, tj. dotyczy telewizora objętego promocją, satysfakcji z jego użytkowania lub opisuje Twoje doświadczenia z jego użytkowania,
• została stworzona przez Ciebie, jest oryginalna i nie była wcześniej publikowana,
• nie narusza niczyich dóbr, praw ani dobrych obyczajów,
• jest oznaczona hasztagami #OpiniazPromocjiCashback #PromocjaSamsungCashbackBigTv2.

3. Które telewizory biorą udział w promocji?

Akcją promocyjną objęte są modele:
• QE77S95CATXXH
• QE85LS03BAUXXH
• QE85LS03BGUXXH
• QE77S90CATXXH
• QE65S95CATXXH
• QE75LS03BAUXXH
• QE75LS03BGUXXH
• QE85Q70CATXXH
• QE75QN91BATXXH
• QE85Q70BATXXH
• QE65S95BATXXH
• QE65S90CATXXH
• QE65QN800BTXXH
• QE65QN91BATXXH
• QE65LS03BAUXXH
• QE65QN85BATXXH
• QE65LS03BGUXXH
• QE65Q80BATXXH
• QE65Q77BATXXH
• QE65Q67BAUXXH

4. Czy pula zwrotów jest ograniczona?

Tak, pula zwrotów jest ograniczona. O prawie do otrzymania zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego im szybciej zarejestrujesz urządzenie w promocji, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz zwrot.

5. Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?

Nie. Udział w promocji możesz wziąć tylko raz niezależnie od tego, czy kupisz jeden czy więcej telewizorów objętych promocją. Formularz zgłoszeniowy umożliwia zgłoszenie do promocji tylko jednego produktu.

6. Co zrobić, jeśli nie otrzymam maila z potwierdzeniem udziału w promocji?

W razie pytań dotyczących rejestracji w promocji napisz wiadomość e-mail na adres: promobigtv@smolar.pl

7. Gdzie znajdę numer seryjny?

Numer seryjny znajdziesz na tabliczce znamionowej umieszczonej z tyłu telewizora (najczęściej na pokrywie tylnej w formie naklejki).



Z promocji wyłączone są produkty wskazane w kategorii OUTLET.


Sprawdź regulamin akcji »
Akcja obowiązuje do 20.08.2023 r. godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów na stronie www.mediaexpert.pl.




Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756