Twoja ocena jest dla mnie bardzo ważna.

Będę wdzięczny, jeśli poświęcisz chwilę na wskazanie mi, co powinienem ulepszyć w procesie obsługi reklamacji.
Zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety.

1. Czy przekazywane przeze mnie informacje są zrozumiałe, wyczerpujące i umożliwiają rozwiązanie sprawy?
*

1 - Zdecydowanie nie 10 - Zdecydowanie tak
Zaznacz jedną z opcji.

2. Jak oceniasz długość czasu oczekiwania na odpowiedź/wiadomość?
*

1 - Bardzo długi czas oczekiwania 10 - Bardzo krótki czas oczekiwania
Zaznacz jedną z opcji.

3. Jak oceniasz jakość i styl mojej odpowiedzi?
*

1 - Bardzo źle 10 - Bardzo dobrze
Zaznacz jedną z opcji.

4. Jak oceniasz ogólny poziom kontaktu ze mną?
*

1 - Bardzo źle 10 - Bardzo dobrze
Zaznacz jedną z opcji.

5. Powiedz mi, co mogę robić lepiej?

Napisz dlaczego.

Brak udzielonych odpowiedzi na pytania.

Dziękujemy za przesłanie Twoich opinii i wskazówek.

Mimo, że sam nie masz za wiele wolnego czasu znalazłeś chwilę aby nam pomóc. Bardzo dziękujemy! Twoje niezadowolenie pozostaje dla nas bardzo pouczające i inspirujące. Jednocześnie przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Teraz już wiemy co robimy niewłaściwie i jak w przyszłości możemy odzyskać Twoje zaufanie.

Mimo, że sam nie masz za wiele wolnego czasu znalazłeś chwilę aby nam pomóc. Bardzo dziękujemy! Twoje zadowolenie z naszych usług jest dla nas najważniejsze i bardzo motywujące. Dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości to się nie zmieniło.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756