Znaleziono w kategoriach:
Kamera AQARA G3 Wewnętrzna, Wi-Fi

Instrukcja obsługi Kamera AQARA G3 Wewnętrzna, Wi-Fi

Wróć
KAMERA G3 1296P Wi-Fi
Zigbee
Instrukcja obsługi
Informacje o produkcie
Aqara G3 Camera Hub to inteligentny produkt z serii Aqara Smart Home, który może służyć jako kamera
(obsługująca wideo 2K (1296p)) oraz bramka Zigbee. Dzięki wbudowanej jednostce obliczeniowej sieci
neuronowej NPU urządzenie wspiera bogate funkcje rozpoznawania twarzy AI, a także współpracuje z HomeKit
Secure Video. Automatyczna funkcji PT obsługuje ustawianie pozycji, planowanie trasy kamery, a także umożliwia
sterowanie różnymi urządzeniami gospodarstwa domowego za pomocą wbudowanego modułu zdalnego
sterowania na podczerwień, który jest nowością w urządzeniach marki Aqara.
Funkcje przycisku
1. Przytrzymaj przez 3sek: Urządzenie wyśle alert bezpieczeństwa
2. Przytrzymaj przez 10 sek: Resetowanie sieci
3. Naciśnij 10-krotnie: Przywracanie ustawień fabrycznych
Port USB-C 5V/2A - istnieje możliwość
podłączenia kamery bezpośrednio
do komputera i podgląd nagrań live
Szybka instalacja 1. Pobieranie Aplikacji
Zeskanuj kod QR lub wyszukaj „Aqara Home” w App Store, Sklepie Play itp. Pobierz i zainstaluj aplikację
Aqara Home.
2. Pierwsze uruchomienie
Znajdź gniazdo zasilania z tyłu produktu i podłącz kabel zasilający USB-C. Następnie włącz
zasilacz. Po pomyślnym uruchomieniu kamery, żółta dioda LED zacznie migać.
* Jeśli dioda nie miga szybko w kolorze żółtym, spróbuj nacisnąć przycisk
funkcyjny 10-krotnie, aby przywrócić ustawienia fabryczne.
3. Dodawanie urządzenia
Otwórz aplikację Aqara Home i kliknij „+” w górnym rogu strony głównej.
Wybierz „Camera HUB G3” i postępuj zgodnie z poleceniami aplikacji.
Po pomyślnym podłączeniu urządzenia zaświeci się niebieska dioda LED.
Jeśli nie udało się dodać urządzenia, sprawdź następujące kroki:
* Sprawdź, czy w nazwie sieci Wi-Fi lub haśle występują znaki typu: @,#,$,- itp.
Jeśli ma to miejsce, zmień je na regularne znaki.
* Urządzenie nie może rozpoznać kodu QR wygenerowanego przez telefon.
Upewnij się, że ekran telefonu ma więcej niż 4,7 cali;
* Sprawdź, czy router ma zaznaczoną funkcję rozgłaszania SSID;
* Upewnij się, że funkcja izolacji AP w routerze jest wyłączona;
Apple HomeKit
Otwórz aplikację Apple Home, kliknij „+” w prawym górnym rogu, a następnie wybierz zakładkę z dodawaniem
akcesoriów. Zeskanuj lub ręcznie wprowadź kod instalacyjny HomeKit znajdujący się na kamerze.
Jeśli nie udało się dodać urządzenia, sprawdź następujące kroki:
* „Nie można dodać akcesorium”. W przypadku kilkukrotnej nieudanej próby dodawania urządzenia uruchom
ponownie urządzenie z oprogramowaniem iOS oraz zresetuj kamerę;
* „Akcesorium zostało dodane”. Po ponownym uruchomieniu urządzenia iOS i zresetowaniu kamery możesz
ręcznie wprowadzić kod konguracji HomeKit i dodać kamerę ponownie;
* „Nie można znaleźć akcesorium”. Po zresetowaniu kamery odczekaj 3 minuty.
Możesz ręcznie wprowadzić kod konguracji HomeKit i dodać kamerę ponownie.
4. Dodawanie urządzeń wykonawczych
Po pomyślnym dodaniu kamery otwórz aplikację Aqara Home i dodaj urządzenia zgodnie z instrukcją obsługi.
5. Montaż
1.W skład zestawu tego produktu nie wchodzi uchwyt montażowy, ale kamera posiada otwór na gwintowaną śrubę 1/4
cala.
Jeśli do montażu ściennego wymagany jest uchwyt, należy zakupić go osobno.
2. Przed zamontowaniem kamery na ścianie, upewnij się, że została pomyślnie dodana do aplikacji.
3. Kamerę można położyć na każdej poziomej powierzchni.
4. Po zamocowaniu kamery w pozycji wiszącej, dostosuj obraz w aplikacji.
* Upewnij się, że miejsce instalacji znajduje się w zasięgu Wi-Fi.
*Nie pozostawiaj kamery pod wpływem działania sił elektromagnetycznych
* Unikaj bezpośredniego naświetlania soczewki kamery mocnym światłem
*Upewnij się, że wokół urządzenia nie ma przeszkód, które mogłyby zakłócać pracę Wi-Fi
* Produkt jest przeznaczony do używania wewnątrz pomieszcz
Pozycja pionowa Pozycja poziomowa Pozycja wisząca
Powyższy schemat przedstawia metody montażu. W przypadku użycia uchwytu zakupionego osobno, zapoznaj
się z jego instrukcją instalacji.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756