Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska GRANNA Potwory do szafy

Instrukcja obsługi Gra towarzyska GRANNA Potwory do szafy

Wróć
Co to znowu za pokraki?
Wyglądają jak wieszaki!
Wyszły zszafy bez pomocy
Kiedy wyszły? Ołnocy!!!
Maszerują przez pokoje,
szumią na nich różne stroje.
Idą, idą, nie przystają.
Pod wersalkę zaglądają...
Dorota Gellner
2
Kja  l jmłsh mó wó
Gra dla 1- 6 dzieci wwieku 3- 8 lat
Autor gry: A Bu Ilustracje: M S
W  . N    
,      … N  ?
B  ? Z    !
P  to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze –
zamiast ze sobą rywalizować – muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory.
Gracze,wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
awartość pudeka:
20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych,
3częścipotwora Zębogona, szaa, instrukcja.
rzygotowanie do gry:
Potasuj karty potworów iułóż je wstos. Na wierzchu ma być widoczna ilustracja
przedstawiająca dziecko włóżku.
Żetony zabawek wymieszaj z żetonami łowców doskonałych. Ułóż je obrazkiem
do dołu dookoła stosu kart potworów.
Połóż 3 części potwora Zębogona niebieską stroną do góry – tak,
abyprzedstawiały obrazek potwora.
Pudełko zotwartą szaą umieść obok.
Odsłoń wierzchnią kartę potwora iułóż ją odkrytą powyżej łóżka.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756