Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska GRANNA Super farmer

Instrukcja obsługi Gra towarzyska GRANNA Super farmer

Powrót
od 6 lat
Gra towarzyska dla 2-6 graczy
Jeżeli chcesz otrzymywać drogą mailową wiadomości
o nowościach, wyślij e-mail z taką informacją na adres:
service@granna.pl i podpisz go imieniem i nazwiskiem.
Nasze gry kompletowane są ze szczególną starannością. Jeżeli jednak
zdarzą się jakieś braki (za co z góry serdecznie przepraszamy),
możesz zgłosić reklamację e-mailem – na adres: service@granna.pl.
Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska i adresu (miasto,
kod pocztowy, ulica, numer domu i mieszkania) oraz napisać, jakiego
elementu gry brakuje.
Polecamy inne gry z serii!
www.granna.pl
www.sklep.granna.pl
patronat:
Projekt serii: Brandy Design
3
autor gry: Karol Borsuk
ilustracje: Piotr Socha
Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku.
Nosiła wtedy tytuł „Hodowla zwiertek. Grę wymyślił wybitny
polski matematyk, profesor Uniwersytetu Warszawskiego,
Karol Borsuk. Po zajęciu Warszawy hitlerowcy zamknęli
Uniwersytet, a profesor stracił pracę. W trakcie II wojny
światowej ludzie pozbawieni pracy dokonywali cudów
pomysłowci w poszukiwaniu źdeł utrzymania. Sprzedaż gry
była pomysłem profesora na ratowanie rodzinnego budżetu.
Zestawy do gry wykonywane były domowymi metodami przez
żonę profesora, panią Zofię Borsukową. Rysunki zwierzątek
namalowa Janina Śliwicka. W krótkim czasie gra zyskała
nadspodziewanie wielką popularność nie tylko wśród przyjacł,
lecz także w szerokich kręgach dalszych znajomych
i nieznajomych osób. W domu pstwa Borsuków rozdzwonił się
telefon, a głos w słuchawce coraz częściej zadawał pytanie:
Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu zwykle
następowało zamówienie. Gra bawiła nie tylko dzieci, wcgała
także i dorosłych pomagając im przetrwać ponure
okupacyjne wieczory.
4
Gry spłoły wraz z miastem w czasie powstania warszawskiego,
w sierpniu 1944 roku. Szczęśliwie jeden z egzemplarzy zachow
się poza Warszawą i wiele lat po wojnie wcił do rodziny
Borsuków. W latach 90-tych XX wieku Superfarmer powrócił do
polskich domów za sprawą naszego wydawnictwa. Mamy nadzieję,
że gra zapewni Państwu wiele niezwykłych emocji w trakcie
rozgrywek.
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
ŁAPKI
SUPERFARMER_żetony_00175_5__WIERZCH SUPERFARMER_żetony_00175_5__SPÓD
Zawartość pudełka:
128 kartoników z obrazkami zwiert:
60 królików 24 owce 20 świń 12 krów 6 koni
4 małe psy 2 duże psy 2 różne
dwunastościenne kostki
5
Jesteś hodowcą zwiert i chcesz zostać superfarmerem. Twoje
zwierzęta rozmnażają się, a to przynosi ci zysk. Możesz zamieniać
wyhodowane zwierzęta na inne, jeśli uznasz, że to się opłaca.
Aby zwyciężyć, musisz jako pierwszy uzyskać stado złożone co
najmniej z konia, krowy, świni, owcy i królika. Jednak wszystkie
Twoje plany mogą pozostać tylko w sferze marz, jeśli nie
zachowasz należytej ostrożności! W okolicy grasują bowiem wilk
i lis, których łatwym łupem mogą stać się Twoje zwierzęta.
Przebieg gry
W grze może brać udział od 2 do 4 osób. Jedna dodatkowa osoba,
jeśli chce, może się bezprednio nie angażować w grę, a tylko
pełnić funkcję opiekuna stada i dokonywać wymian.
Wszystkie kartoniki znajdują się w głównym stadzie, czyli najlepiej
- w pudełku. Każdy z graczy otrzymuje jednego królika, którego
umieszcza na stole przed sobą.
Rozmnanie zwierząt
Gracze rzucają kolejno dwiema kostkami. Jeśli na obu wypadnie
takie samo zwierzę, gracz dostaje to zwierzę ze stada głównego. Gdy
gracz ma już jakieś zwierta, to po rzucie otrzymuje ze stada
tyle zwierząt wyrzuconego gatunku, ile ma pełnych par tego
gatunku (łącznie z wyrzuconymi na kostkach).
PRZYKŁ ADY:
1. Jeśli gracz miał 6 królików i 1 świnię, a wyrzucił królika i świnię,
to dostaje 3 króliki i 1 świnię.
2. Jeżeli gracz miał 6 królików i 1 świnię, wyrzucił owcę i świnię,
to otrzymuje tylko 1 świnię.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756