Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana LUCKY DUCK GAMES Radlands

Instrukcja obsługi Gra karciana LUCKY DUCK GAMES Radlands

Powrót
DANIEL PIECHNICK
3
ZAŁOŻENIA GRY
W„Radlands” jesteś liderem postapokaliptycznego plemienia, zaciekle walczącego
wobronie swoich 3 obozów.
Wygrasz, jeśli zniszczysz wszystkie 3 obozy przeciwnika.
Głównym zasobem wgrze jest woda. Wydajesz ją na zagrywanie postaci iwydarzeń
oraz na wykorzystanie umiejętności kart, które masz już na stole. Postacie chronią
twoje obozy izapewniają przydatne umiejętności, podczas gdy wydarzenia mają
potężne efekty, ale wymagają czasu, aby zacząć działać.
Dobieracie karty ztej samej talii. Każdą kartę możesz zagrać na stół albo odrzucić,
aby uzyskać szybkie efekty złomowania. Aby wygrać, musisz mądrze zarządzać
swoimi kartami iwodą.
PRZEBIEG GRY
Wykonujecie swoje tury naprzemiennie. Twoja tura składa się z3 faz:
1. Wydarzenia - Przesuń i rozpatrz swoje wydarzenia.
2. Uzupełnienie - Dobierz kar izbierz swoje 3 żetony wody do
wykorzystania wtej turze.
3. Akcje - Zagraj karty, zezłomuj karty dla natychmiastowych efektów
lub użyj umiejętności na „gotowych” kartach.
AUTORZY GRY
Projekt gry: Daniel Piechnick
Rozwój: Matt Tolman, Gavan Brown,
Adam Wyse
Ilustracje: Manny Trembley,
Damien Mammoliti, Pan Cuddington
Projekt graczny: Gavan Brown,
Gui Landgraf
Instrukcja: Adam Wyse, Gui Landgraf
Projekt pudełka: Black Thumb Creations
Testowanie gry: Tony Miller, Matt Tolman,
Gavan Brown, Adam Wyse, Paul Saxberg,
Carlyn McGeean, Kashton Brown, Malachi
Brown, Zephan Brown, Paula Hakkola,
Chelsea Birch-Wyse, Jonathan Rawlings,
John Heidrich, Amy Hills, Bruno Steppuhn,
Duncan Hecht, Gary Gin, Jasen Robillard,
Jason D Kingsley, Jenny Wilson, Jenny Zhao,
Joel Smart, Justin Bird, Ken Franklin, Kevin
Gordon, Kori Joyce, Leanne Hine & Stuart
Raven, Nick Angiers, Richard Bruce, Rick May,
Rick Moat, Scott Akkermans, Tyler Lipchen,
Michael Cox, Morgan Cox, Glenda Cox iZaak
Robichaud
EDYCJA POLSKA
Tłumaczenie: Marcin Lenkiewicz
Korekta: Marta Kania
Skład: Marek Baranowski
Koordynacja produkcji: Radosław Milewski
Redakcja: Patryk Blok
Wydawca: Michał Herman
STOS KART
ODRZUCONYCH
4
KOMPONENTY
Talia obozów zawierająca
34 karty obozów
Gracze siadają po przeciwnych stronach stołu. Umieść na środku stołu dostępne dla
obu graczy:
1. Potasowaną talię obozów A.
2. Dodatkowe żetony wody (czarne) B.
3. Potasowaną talię dobierania; pozostaw obok niej miejsce na stos
kart odrzuconych C.
2 karty Zbiornika
wody
2 karty Najeźdźców 2 karty pomocy gracza
Talia dobierania zawierająca
46 kart postaci i20 kart wydarzeń
6 białych żetonów
wody zoznaczeniem
wyczerpania na
rewersie
6 czarnych żetonów
wody zoznaczeniem
wyczerpania na
rewersie
PRZYGOTOWANIE DO GRY
A
BC
↑ OBSZAR GRY PRZECIWNIKA
↓ TWÓJ OBSZAR GRY
Uwaga: Oile nie napisano inaczej, talia dobierania jest uważana za domyślną,
gdy instrukcja lub karty odnoszą się do „kart”, „talii” lub „odrzucania”.
PRZYGOTOWANIE OBSZAW GRACZY
5
Gracze siadają po przeciwnych stronach stołu. Umieść na środku stołu dostępne dla
obu graczy:
1. Potasowaną talię obozów A.
2. Dodatkowe żetony wody (czarne) B.
3. Potasowaną talię dobierania; pozostaw obok niej miejsce na stos
kart odrzuconych C.
Każdy gracz przygotowuje swój własny obszar gry, wykonując
następujące kroki:
1. Dobierz 6 kart ztalii obozu.
Aby uzyskać jak najlepsze pierwsze doświadczenia z„Radlands,
pomiń ten krok izamiast tego daj jednemu graczowi Garaż, Działo
iMagazyn, a drugiemu – Reaktor, Armatę iTotem chwały.
2. Wybierz 3 zdobranych obozów i umieść je zakryte wrzędzie wswoim
obszarze gry D. Zostaw miejsce na 2 karty przed każdym obozem.
Będziesz zagrywać tam karty postaci. Kiedy obaj gracze dokonają wyboru,
odwróćcie swoje obozy. Odłóż wszystkie niewybrane obozy wraz z talią
obozów do pudełka, nie będą już używane w tej grze.
3. Weź kartyZbiornika wody i Najeźdźców iumieść
je odkryte wswoim obszarze gry E.
4. Stwórz zapas 3 białych żetonów wody F
wswoim obszarze gry.
5. Weź kartę pomocy gracza G.
6. Dobierz na rękę liczbę kart H równą sumie kart
wczarnych prostokątach na twoich obozach I.
PRZYGOTOWANIE OBSZARÓW GRACZY
DD D
E
F
G
H
I

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756