Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje LUCKY DUCK GAMES
›
Instrukcja Gra planszowa LUCKY DUCK GAMES Mecz stulecia
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(44)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa LUCKY DUCK GAMES Mecz stulecia
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
dl
a
2
g
r
a
c
z
y
w
w
i
e
k
u
o
d
1
0
l
a
t
G
r
a
a
u
t
o
r
s
t
w
a
P
a
ol
o
M
o
r
i
e
g
o
I
N
S
T
R
U
K
C
J
A
+
+
+
+
M
E
T
O
D
Y
C
Z
N
E
P
R
Z
Y
G
O
T
O
W
A
N
I
E
15 • S
P
O
R
T I P
O
LI
T
Y
K
A • NI
E
D
ZI
E
L
A, 2 LI
P
C
A, 1
97
2
Wyl
os
uj
1 k
art
ę
z
r
ęki
Fis
c
h
e
r
a
Fis
c
h
e
r
a
.
Wy
bier
z
,
c
zy
Fis
c
h
e
r
Fis
c
h
e
r
m
a
j
ą
o
drz
uci
ć
,
cz
y z
ag
ra
ć
w
nast
ęp
n
e
j
w
y
mi
a
nie.
+
+
+
+
-
1
-
1
P
A
R
A
N
OJ
A
Te
ori
e
spi
sk
o
w
e
i
hu
śta
w
ka
na
str
ojó
w
–
c
o k
ryj
e się
za
z
ac
h
o
wa
ni
e
m Fi
sc
he
ra
?
4 • SP
O
R
T I P
OLI
T
Y
K
A • PO
NIE
D
ZI
A
Ł
E
K, 2 4 LIP
C
A, 1
97
2
Fis
c
h
e
r
Fis
c
h
e
r
tr
aci:
.
+
+
+
+
Wyl
os
uj
p
o
ł
o
w
ę
k
art z rę
ki
S
p
a
s
s
ki
e
g
o
S
p
a
s
s
ki
e
g
o
(z
a
ok
rą
g
l
a
j
ąc
wg
ó
rę
),
a
nast
ęp
ni
e
o
drz
u
ć
je.
P
O
D
R
Ę
C
Z
NI
K
O
W
A
R
O
Z
G
R
Y
W
K
A
33 • S
P
O
R
T I P
O
LI
T
Y
K
A • P
O
NI
E
D
ZI
A
Ł
E
K, 2 4 LI
P
C
A, 1
97
2
Fisc
he
r
w
yg
ry
w
a p
artię
n
u
m
er 6,
grają
c
nie
o
m
a
l
pe
rfe
kc
yj
nie.
-
-
1
1
K
A
R
T
A
P
O
M
O
C
Y
FI
S
C
H
E
R
A
FI
S
C
H
E
R
A
M
E
C
Z
r
oz
gr
y
wa
n
y
j
est
w serii P
A
R
TII
.
P
A
R
TI
A
k
o
ńcz
y się
po
4 ro
ze
gra
n
yc
h
W
Y
MI
A
N
A
C
H
A
L
B
O
kie
d
y
P
R
Z
E
W
A
G
A
(
)
da
ne
g
o gr
acz
a jest
wię
ks
za
niż s
u
m
a
wart
oś
ci ni
ero
zstr
zy
g
nięty
c
h
wy
mia
n.
Na
ko
nie
c
ka
żd
ej
pa
rti
i g
ra
cz p
osia
d
ając
y
P
R
Z
E
W
A
G
Ę
prz
es
u
wa s
w
oje
go
kr
óla o
1
p
ole n
a tor
ze
m
ec
zu (jeśli jest
re
mis, o
baj gr
ac
ze pr
zes
u
w
ają s
w
oje k
róle
o
1
p
ole).
Jeśli ż
a
de
n kr
ól
nie d
ot
arł n
a p
ole z s
y
m
b
ole
m
,
nal
eż
y
k
ont
y
nu
o
w
ać
grę
z
go
d
nie z
p
oni
ższ
y
m
:
1)
Prz
es
u
ń z
na
cz
nik
prz
e
w
agi z
po
wrot
e
m
na
ne
utr
al
ne
p
ole.
2)
O
drz
uć
za
gra
n
e
kar
ty i pi
o
nki.
3)
O
drz
uć
d
o
w
oln
ą
lic
z
bę k
art z r
ęki.
4) Z
a
ktu
aliz
uj
s
wój st
an (
ka
rty
na r
ęce,
pio
n
ki
,
prz
e
wa
ga
)
zg
o
d
nie z
W
Y
T
R
Z
Y
M
A
Ł
O
Ś
CI
Ą P
S
Y
C
H
I
C
Z
N
Ą
(
).
5)
Prz
ek
aż
het
ma
na
pr
zeci
w
ni
ko
wi
.
N
astę
p
nie
gra
cz
p
osia
daj
ąc
y h
et
m
a
na r
oz
p
ocz
y
na
no
wą
parti
ę,
graj
ąc
biał
y
mi
bier
ka
mi.
U
W
A
G
A:
Ki
ed
y
m
asz
d
obr
ać
kart
ę z talii,
a ta jest
w
ycz
er
pa
na,
prz
etas
uj st
os k
art o
dr
z
uc
on
yc
h, t
w
orz
ąc
n
o
wą t
al
i
ę,
a
na
stę
p
nie k
o
nty
n
u
u
j
do
bie
ra
nie.
N
astę
p
nie
tr
acis
z
:
.
P
ote
m
s
pr
a
w
dź li
mit
kart
na r
ęc
e.
+
+
+
+
+
+
Zy
s
k
aj:
z
a k
aż
d
e
go
n
a
t
w
oic
h
pol
ac
h
pi
o
nk
ó
w
po
w
yżej
tej
kart
y
.
Ter
mi
n
t
en
od
n
osi się
d
o
pio
n
kó
w
da
n
eg
o
gra
cz
a
z
naj
duj
ący
ch si
ę
a
kt
ual
nie
w ce
ntr
u
m sz
ac
ho
w
ni
cy
(4śr
o
dk
o
w
e
pol
a)
.
K
ont
rola
ce
ntr
u
m
wią
że się z
az
w
yc
zaj
z p
e
w
ny
mi k
orz
yś
cia
mi
ta
kt
y
c
z
n
y
mi.
C
E
N
T
R
U
M
PI
O
N
K
O
W
E
21 • S
P
O
R
T I P
O
LI
T
Y
K
A • P
O
NI
E
D
ZI
A
Ł
E
K, 3
1 LI
P
C
A, 1
97
2
No
w
a
t
o
warzy
szą
ca s
eria
S
Z
A
C
H
O
W
E
A
B
C
:
T
er
mi
n
y
i t
akt
y
ka
Mistrz
o
st
w
a ś
wi
ata
w
sz
a
c
ha
c
h 1
9
7
2
-
-
1
1
K
A
R
T
A
P
O
M
O
C
Y
S
P
AS
S
KI
E
G
O
S
P
AS
S
KI
E
G
O
M
E
C
Z
r
oz
gr
y
wa
n
y
j
est
w serii
P
A
R
TII
.
P
A
R
TI
A
k
oń
cz
y się
po
4 ro
ze
gra
n
yc
h
W
Y
MI
A
N
A
C
H
A
L
B
O
kie
d
y
P
R
Z
E
W
A
G
A
(
)
da
ne
g
o gr
acz
a jest
wię
ks
za
niż s
u
m
a
wart
oś
ci ni
ero
zstr
zy
g
nięty
c
h
wy
mia
n.
Na
ko
nie
c
ka
żd
ej
pa
rti
i g
ra
cz p
osia
d
ając
y
P
R
Z
E
W
A
G
Ę
prz
es
u
wa s
w
oje
go
kr
óla o
1
p
ole
na t
orze
me
cz
u (
j
eśli
je
st
re
mis, o
baj gr
ac
ze pr
zes
u
w
ają s
w
oje k
róle
o 1
p
ole).
Jeśli ż
a
de
n kr
ól
nie d
ot
arł n
a p
ole z s
y
m
b
ole
m
,
nal
eż
y
k
ont
y
nu
o
w
ać
grę
z
go
d
nie z
p
oni
ższ
y
m
:
1)
Prz
es
u
ń z
na
cz
nik
prz
e
w
agi z
po
wrot
e
m
na
ne
utr
al
ne
p
ole.
2)
O
drz
uć
za
gra
n
e
kar
ty i pi
o
nki.
3)
O
drz
uć
d
o
w
oln
ą
lic
z
bę k
art z r
ęki.
4) Z
a
ktu
aliz
uj
s
wój st
an (
ka
rty
na r
ęce,
pio
n
ki
,
prz
e
wa
ga
)
zg
o
d
nie z
W
Y
T
R
Z
Y
M
A
Ł
O
Ś
CI
Ą P
S
Y
C
H
I
C
Z
N
Ą
(
).
5)
Prz
ek
aż
het
ma
na
pr
zeci
w
ni
ko
wi
.
N
astę
p
nie
gra
cz
p
osia
daj
ąc
y h
et
m
a
na r
oz
p
ocz
y
na
no
wą
parti
ę,
graj
ąc
biał
y
mi
bier
ka
mi.
U
W
A
G
A:
Ki
ed
y
m
asz
d
obr
ać
kart
ę z talii,
a ta jest
w
ycz
er
pa
na,
prz
etas
uj st
os k
art o
dr
z
uc
on
yc
h, t
w
orz
ąc
n
o
wą t
al
i
ę,
a
na
stę
p
nie k
o
nty
n
u
u
j
do
bie
ra
nie.
N
astę
p
nie
tr
acis
z
:
.
P
ote
m
s
pr
a
w
dź li
mit
kart
na r
ęc
e.
W
s
t
ę
p
El
e
m
e
n
t
y
g
r
y
L
a
t
e
m
1
9
7
2
r
o
k
u
w
R
e
y
k
j
a
v
i
k
u
d
o
s
z
ł
o
d
o
l
e
g
e
n
d
a
r
n
e
g
o
st
ar
c
i
a
o
t
yt
u
ł
s
z
a
c
h
o
w
e
g
o
m
i
str
z
a
ś
w
i
a
t
a
:
A
m
e
r
y
k
a
n
i
n
B
o
b
b
y
F
i
s
c
h
er
z
m
i
e
r
z
y
ł
s
i
ę
z
a
k
t
u
a
l
n
y
m
m
i
s
tr
z
e
m
B
o
r
y
s
e
m
S
p
a
s
s
k
i
m
z
e
Z
w
i
ą
z
k
u
R
a
d
z
i
e
c
k
i
e
g
o
,
c
h
c
ą
c
z
a
k
o
ń
c
z
y
ć
t
r
w
a
j
ą
c
ą
2
4
l
at
a
d
o
m
i
n
a
c
j
ę
s
z
a
c
h
i
st
ó
w
Z
S
R
R
n
a
a
r
e
n
i
e
m
i
ę
d
z
y
n
a
r
o
d
o
w
e
j
.
M
e
c
z
,
o
k
r
z
y
k
n
i
ęt
y
p
r
z
e
z
m
e
d
i
a
n
a
j
w
a
ż
n
i
e
j
s
z
y
m
w
y
d
a
r
z
e
n
i
e
m
s
p
o
rt
o
w
y
m
o
k
r
e
s
u
z
i
m
n
e
j
w
o
j
n
y
,
o
k
a
z
a
ł
s
i
ę
n
i
e
p
o
wt
a
r
z
a
l
n
y
m
w
i
d
o
w
i
s
k
i
e
m
,
n
a
kt
ó
r
e
g
o
dr
a
m
at
ur
g
i
ę
m
i
a
ł
y
w
p
ł
y
w
z
a
r
ó
w
n
o
ot
o
c
z
k
a
p
o
l
it
y
c
z
n
a
,
w
y
s
o
k
i
p
o
z
i
o
m
s
p
or
t
o
w
y
,
j
a
k
i
c
e
c
h
y
c
h
a
r
a
kt
e
r
u
o
b
u
g
ł
ó
w
n
y
c
h
b
o
h
at
er
ó
w
.
T
er
a
z
g
r
a
c
z
e
m
a
j
ą
s
z
a
n
s
ę
p
r
z
e
ż
y
ć
e
m
o
c
j
e
t
o
w
a
r
z
y
s
z
ą
c
e
t
e
j
n
i
e
z
w
y
k
ł
e
j
r
y
w
a
l
i
z
a
c
j
i
,
w
c
i
e
l
a
j
ą
c
s
i
ę
w
r
o
l
e
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
i
F
i
s
c
h
e
r
a
.
Z
a
g
r
y
w
a
j
ą
c
k
a
rt
y
p
o
d
z
i
e
l
o
n
e
n
a
d
w
i
e
a
s
y
m
e
tr
y
c
z
n
e
t
a
l
i
e
,
g
r
a
c
z
e
b
ę
d
ą
o
d
t
w
a
r
z
a
ć
pr
z
e
b
i
e
g
p
e
ł
n
y
c
h
n
a
p
i
ę
c
i
a
p
ar
i
s
z
a
c
h
ó
w
.
T
e
n
z
g
r
a
c
z
y
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
u
z
y
s
k
a
6
p
u
n
kt
ó
w
(
w
y
g
r
a
n
e
i
r
e
m
i
s
y
d
a
j
ą
p
o
1
p
u
n
k
c
i
e)
,
z
d
o
b
y
w
a
m
i
str
z
o
w
s
k
i
t
yt
u
ł
,
st
a
j
ą
c
s
i
ę
s
z
a
c
h
o
w
ą
l
e
g
e
n
d
ą
.
T
a
l
i
a
1
6
k
a
r
t
B
o
r
y
s
a
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
1
6
p
i
o
n
k
ó
w
2
k
r
ó
l
e
1
h
e
t
m
a
n
1
z
n
a
c
z
n
i
k
p
r
z
e
w
a
g
i
P
l
a
n
s
z
a
d
o
g
r
y
2
z
n
a
c
z
n
i
k
i
s
t
a
n
u
2
r
e
w
e
r
s
T
a
l
i
a
1
6
k
a
r
t
B
o
b
b
y
'
e
g
o
F
i
s
c
h
e
r
a
r
e
w
e
r
s
r
e
w
e
r
s
2
k
a
r
t
y
p
o
m
o
c
y
-
-
1
1
K
A
R
T
A
P
O
M
O
C
Y
FI
S
C
H
E
R
A
FIS
C
H
E
R
A
M
E
C
Z
ro
zgr
y
w
a
ny jest
w s
erii PA
R
T
II
.
P
A
R
TI
A
k
oń
cz
y się
po
4 ro
ze
gra
n
yc
h
WY
MI
A
N
A
C
H
A
L
B
O
kie
dy
P
R
Z
E
WA
G
A
(
) da
n
eg
o gr
ac
za jest
wię
ksz
a ni
ż su
ma
wart
oś
ci ni
ero
zstr
zy
g
nięty
c
h
wy
mi
a
n.
Na k
o
niec
ka
żd
ej pa
rtii gra
cz p
osi
ad
ając
y
P
R
Z
E
W
A
G
Ę
prz
es
u
wa s
w
oje
go
król
a o
1
p
ole
na to
rze
m
ecz
u (jeśli jest
re
mis, o
baj g
ra
cze
prz
esu
w
ają s
w
oje kr
óle
o
1
p
ole).
Jeśli ż
ad
e
n kr
ól ni
e d
ota
rł na
p
ole z s
y
m
b
ole
m
,
nale
ży
ko
nt
y
nu
o
w
ać g
rę zgo
d
nie z
p
oni
ższ
y
m:
1)
Prz
es
uń
zn
ac
z
nik
prz
e
wa
gi z p
o
w
rot
e
m
na
ne
utr
al
ne
pol
e.
2)
Od
rz
uć z
ag
ra
ne
kart
y i pi
on
ki.
3)
Od
rz
uć
do
w
oln
ą licz
bę
kart
z rę
ki.
4) Z
akt
u
alizuj s
w
ój sta
n (k
art
y n
a ręc
e, pi
on
ki, pr
ze
w
ag
a)
zg
o
d
nie z
W
Y
T
R
Z
Y
M
AŁ
O
Ś
CI
Ą P
S
Y
C
H
I
C
Z
N
Ą
(
).
5) P
rze
k
aż h
et
m
an
a p
rze
ci
w
nik
o
wi.
Na
stę
p
nie gr
ac
z
po
sia
daj
ąc
y het
ma
na r
oz
p
ocz
y
na
no
w
ą p
artię, gr
ają
c
biały
mi bier
ka
mi
.
U
W
A
G
A:
Kie
d
y
m
asz
do
br
ać
kart
ę z talii, a ta jest
wy
cze
rp
a
na, p
rzet
as
uj sto
s ka
rt o
dr
zu
co
n
yc
h, t
wo
rzą
c
no
w
ą talię, a
nast
ęp
nie
ko
nt
y
nu
uj d
o
bier
ani
e.
Nast
ęp
ni
e
tra
cisz:
.
Pot
e
m s
pr
a
w
dź li
mit k
art
na r
ęce.
-
-
1
1
K
A
R
T
A
P
O
M
O
C
Y
S
P
A
S
S
K
I
E
G
O
S
P
A
S
S
K
I
E
G
O
M
E
C
Z
ro
zgr
y
w
a
ny jest
w s
erii PA
R
T
II
.
P
A
R
TI
A
k
oń
cz
y się
po
4 ro
ze
gra
n
yc
h
WY
MI
A
N
A
C
H
A
L
B
O
kie
dy
P
R
Z
E
WA
G
A
(
) da
n
eg
o gr
ac
za jest
wię
ksz
a ni
ż su
ma
wart
oś
ci ni
ero
zstr
zy
g
nięty
c
h
wy
mi
a
n.
Na k
o
niec
ka
żd
ej pa
rtii gra
cz p
osi
ad
ając
y
P
R
Z
E
W
A
G
Ę
prz
es
u
wa s
w
oje
go
król
a o
1
p
ole
na to
rze
m
ecz
u (jeśli jest
re
mis, o
baj g
ra
cze
prz
esu
w
ają s
w
oje kr
óle
o
1
p
ole).
Jeśli ż
ad
e
n kr
ól ni
e d
ota
rł na
p
ole z s
y
m
b
ole
m
,
nale
ży
ko
nt
y
nu
o
w
ać g
rę zgo
d
nie z
p
oni
ższ
y
m:
1)
Prz
es
uń
zn
ac
z
nik
prz
e
wa
gi z p
o
w
rot
e
m
na
ne
utr
al
ne
pol
e.
2)
Od
rz
uć z
ag
ra
ne
kart
y i pi
on
ki.
3)
Od
rz
uć
do
w
oln
ą licz
bę
kart
z rę
ki.
4) Z
akt
u
alizuj s
w
ój sta
n (k
art
y n
a ręc
e, pi
on
ki, pr
ze
w
ag
a)
zg
o
d
nie z
W
Y
T
R
Z
Y
M
AŁ
O
Ś
CI
Ą P
S
Y
C
H
I
C
Z
N
Ą
(
).
5) P
rze
k
aż h
et
m
an
a p
rze
ci
w
nik
o
wi.
Na
stę
p
nie gr
ac
z
po
sia
daj
ąc
y het
ma
na r
oz
p
ocz
y
na
no
w
ą p
artię, gr
ają
c
biały
mi bier
ka
mi
.
U
W
A
G
A:
Kie
d
y
m
asz
do
br
ać
kart
ę z talii, a ta jest
wy
cze
rp
a
na, p
rzet
as
uj sto
s ka
rt o
dr
zu
co
n
yc
h, t
wo
rzą
c
no
w
ą talię, a
nast
ęp
nie
ko
nt
y
nu
uj d
o
bier
ani
e.
Nast
ęp
ni
e
tra
cisz:
.
Pot
e
m s
pr
a
w
dź li
mit k
art
na r
ęce.
2
4
P
r
z
y
g
o
t
o
w
a
n
i
e
d
o
g
r
y
U
st
a
l
c
i
e
,
k
t
o
b
ę
d
z
i
e
g
r
a
ł
S
p
a
s
s
k
i
m
(
c
z
e
r
w
o
n
y)
,
a
k
t
o
F
i
s
c
h
e
r
e
m
(
n
i
e
b
i
e
s
k
i)
.
P
o
ł
ó
ż
c
i
e
p
l
a
n
s
z
ę
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
c
z
e
r
w
o
n
ą
s
t
r
o
n
ą
w
k
i
e
r
u
n
k
u
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
,
a
n
i
e
b
i
e
s
k
ą
–
F
i
s
c
h
e
r
a
.
P
o
ł
ó
ż
c
i
e
z
n
a
c
z
n
i
k
p
r
z
e
w
a
g
i
n
a
p
o
l
u
n
e
u
t
r
a
l
n
y
m
A
p
o
ś
r
o
d
k
u
t
o
r
u
p
r
z
e
w
a
g
i
.
N
a
s
t
ę
p
n
i
e
u
m
i
e
ś
ć
c
i
e
w
s
z
y
st
k
i
e
1
6
p
i
o
n
k
ó
w
o
b
o
k
p
l
a
n
s
z
y
,
t
w
o
r
z
ą
c
w
s
p
ó
l
n
ą
p
u
l
ę
B
.
B
r
o
n
i
ą
c
y
t
y
t
u
ł
u
m
i
s
t
r
z
a
ś
w
i
at
a
S
p
a
s
s
k
i
o
t
r
z
y
m
u
j
e
b
i
a
ł
e
g
o
h
e
t
m
a
n
a
G
.
O
z
n
a
c
z
a
t
o
,
ż
e
S
p
a
s
s
k
i
b
ę
d
z
i
e
g
r
a
ć
b
i
a
ł
y
m
i
w
p
i
e
r
w
s
z
e
j
p
a
r
i
m
e
c
z
u
.
1
3
3
K
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
b
i
e
r
z
e
n
a
s
t
ę
p
u
j
ą
c
e
e
l
e
m
e
n
t
y
g
r
y
w
s
w
o
i
m
k
o
l
o
r
z
e:
1
.
K
r
ó
l
a
,
kt
ó
r
e
g
o
u
m
i
e
s
z
c
z
a
n
a
t
o
r
z
e
m
e
c
z
u
C
w
o
d
p
o
w
i
a
d
a
j
ą
c
y
m
m
u
k
o
l
o
r
e
m
m
i
e
j
s
c
u
.
2
.
T
a
l
i
ę
1
6
k
a
r
t
,
kt
ó
r
ą
p
r
z
et
a
s
o
w
u
j
e
i
k
ł
a
d
z
i
e
z
a
k
r
y
t
ą
o
b
o
k
p
l
a
n
s
z
y
.
Z
o
s
t
a
w
o
b
o
k
m
i
e
j
s
c
e
n
a
s
w
ó
j
s
t
o
s
k
a
r
t
o
d
r
z
u
c
o
n
y
c
h
D
.
3
.
Z
n
a
c
z
n
i
k
s
t
a
n
u
,
kt
ó
r
e
g
o
u
m
i
e
s
z
c
z
a
n
a
st
a
r
t
o
w
y
m
(j
a
ś
n
i
e
j
s
z
y
m)
p
o
l
u
s
w
o
j
e
g
o
t
o
r
u
w
y
t
r
z
y
m
a
ł
o
ś
c
i
p
s
y
c
h
i
c
z
n
e
j
E
.
4
.
K
a
r
t
ę
p
o
m
o
c
y
,
k
t
ó
r
ą
k
ł
a
d
z
i
e
o
b
o
k
p
l
a
n
s
z
y
F
.
Z
o
st
a
w
o
b
o
k
n
i
e
j
m
i
e
j
s
c
e
n
a
r
e
z
e
r
w
ę
p
i
o
n
k
ó
w
,
g
d
z
i
e
b
ę
d
z
i
e
s
z
t
r
z
y
m
a
ć
s
w
o
j
e
p
i
o
n
k
i
w
t
r
a
k
c
i
e
g
r
y
.
A
E
E
D
F
G
F
D
B
C
C
t
o
r
w
y
t
r
z
y
m
a
ł
o
ś
c
i
p
s
y
c
h
i
c
z
n
e
j
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
t
o
r
p
r
z
e
w
a
g
i
t
o
r
m
e
c
z
u
t
o
r
w
y
t
r
z
y
m
a
ł
o
ś
c
i
p
s
y
c
h
i
c
z
n
e
j
F
i
s
c
h
e
r
a
p
u
l
a
p
i
o
n
k
ó
w
r
e
z
e
r
w
a
p
i
o
n
k
ó
w
F
i
s
c
h
e
r
a
r
e
z
e
r
w
a
p
i
o
n
k
ó
w
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
t
a
l
i
a
F
i
s
c
h
e
r
a
s
t
o
s
k
a
r
t
o
d
r
z
u
c
o
n
y
c
h
F
i
s
c
h
e
r
a
t
a
l
i
a
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
s
t
o
s
k
a
r
t
o
d
r
z
u
c
o
n
y
c
h
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
4
M
e
c
z
s
t
u
l
e
c
i
a
s
y
m
u
l
u
j
e
f
i
n
a
ł
o
w
y
p
o
j
e
d
y
n
e
k
o
t
y
t
u
ł
s
z
a
c
h
o
w
e
g
o
m
i
s
t
r
z
a
ś
w
i
a
t
a
z
r
o
k
u
1
9
7
2
m
i
ę
d
z
y
p
r
e
t
e
n
d
e
nt
e
m
B
o
b
b
y
m
F
i
s
c
h
e
r
e
m
a
b
r
o
n
i
ą
c
y
m
t
y
t
u
ł
u
B
o
r
y
s
e
m
S
p
a
s
s
k
i
m
.
T
a
k
j
a
k
t
o
m
a
m
i
e
j
s
c
e
w
p
r
a
w
d
z
i
w
y
m
m
e
c
z
u
s
z
a
c
h
o
w
y
m
,
g
r
a
c
z
e
r
o
z
e
g
r
a
j
ą
s
e
r
i
ę
p
a
r
t
i
i
.
5
Z
g
o
d
n
i
e
z
i
k
o
n
a
m
i
n
a
s
t
a
r
t
o
w
y
c
h
p
o
l
a
c
h
t
o
r
ó
w
w
y
t
r
z
y
m
a
ł
o
ś
c
i
p
s
y
c
h
i
c
z
n
e
j
k
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
b
i
e
r
z
e
2
p
i
o
n
k
i
w
s
w
o
i
m
k
o
l
o
r
z
e
z
e
w
s
p
ó
l
n
e
j
p
u
l
i
i
u
m
i
e
s
z
c
z
a
j
e
w
s
w
o
j
e
j
r
e
z
e
r
w
i
e
.
N
a
s
t
ę
p
n
i
e
k
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
d
o
b
i
e
r
a
p
o
c
z
ą
t
k
o
w
ą
r
ę
k
ę
k
a
r
t
z
e
s
w
o
j
e
j
t
a
l
i
i
:
S
p
a
s
s
k
i
d
o
b
i
e
r
a
6
k
a
r
t
,
a
F
i
s
c
h
e
r
–
7
.
P
r
z
e
d
r
o
z
p
o
c
z
ę
c
i
e
m
r
o
z
g
r
y
w
k
i
k
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
m
o
ż
e
j
e
d
n
o
r
a
z
o
w
o
o
d
r
z
u
c
i
ć
d
o
w
o
l
n
ą
l
i
c
z
b
ę
k
a
r
t
z
r
ę
k
i
n
a
o
d
k
r
y
t
y
s
t
o
s
k
a
r
t
o
d
r
z
u
c
o
n
y
c
h
.
N
a
st
ę
p
n
i
e
d
o
b
i
e
r
a
t
a
k
ą
s
a
m
ą
l
i
c
z
b
ę
k
a
r
t
n
a
r
ę
k
ę
.
P
a
r
a
i
m
e
c
z
U
ż
y
t
y
w
i
n
st
r
u
k
c
j
i
o
r
a
z
n
a
k
a
r
t
a
c
h
z
w
r
o
t
„
p
a
r
a
”
o
d
n
o
s
i
s
i
ę
d
o
j
e
d
n
e
j
r
o
z
g
r
y
w
k
i
s
z
a
c
h
o
w
e
j
(
p
r
z
y
p
o
m
i
n
a
c
z
ę
ś
c
i
e
j
u
ż
y
w
a
n
y
z
w
r
o
t
„
r
u
n
d
a
”
)
,
p
o
d
c
z
a
s
g
d
y
z
w
r
o
t
„
m
e
c
z
”
o
d
n
o
s
i
s
i
ę
d
o
s
e
r
i
i
p
a
r
t
i
i
(
c
z
y
l
i
c
a
ł
e
j
g
r
y)
.
K
a
ż
d
a
p
a
r
t
i
a
s
k
ł
a
d
a
ć
s
i
ę
b
ę
d
z
i
e
z
m
a
k
s
y
m
a
l
n
i
e
c
z
t
e
r
e
c
h
w
y
m
i
a
n
,
p
o
d
c
z
a
s
k
t
ó
r
y
c
h
g
r
a
c
z
o
r
a
z
j
e
g
o
p
r
z
e
c
i
w
n
i
k
b
ę
d
ą
z
a
g
r
y
w
a
ć
p
o
j
e
d
n
e
j
k
a
r
c
i
e
.
W
ef
e
k
c
i
e
w
y
m
i
a
n
y
g
r
a
c
z
e
b
ę
d
ą
t
r
a
c
i
ć
a
l
b
o
z
y
s
k
i
w
a
ć
p
r
z
e
w
a
g
ę
n
a
d
s
w
o
i
m
p
r
z
e
c
i
w
n
i
k
i
e
m
.
P
r
z
e
w
a
g
a
t
a
z
a
z
n
a
c
z
a
n
a
j
e
st
z
n
a
c
z
n
i
k
i
e
m
p
r
z
e
w
a
g
i
n
a
t
o
r
z
e
p
r
z
e
w
a
g
i
.
J
e
ś
l
i
n
a
k
o
n
i
e
c
p
a
r
t
i
i
z
n
a
c
z
n
i
k
p
r
z
e
w
a
g
i
b
ę
d
z
i
e
p
o
st
r
o
n
i
e
j
e
d
n
e
g
o
z
g
r
a
c
z
y
,
w
y
g
r
y
w
a
o
n
p
a
r
t
i
ę
i
z
d
o
b
y
w
a
1
p
u
n
k
t
,
p
r
z
e
s
u
w
a
j
ą
c
s
w
o
j
e
g
o
k
r
ó
l
a
n
a
t
o
r
z
e
m
e
c
z
u
.
J
e
ś
l
i
n
a
k
o
n
i
e
c
p
a
r
t
i
i
z
n
a
c
z
n
i
k
p
r
z
e
w
a
g
i
b
ę
d
z
i
e
n
a
p
o
l
u
n
e
u
t
r
a
l
n
y
m
n
a
ś
r
o
d
k
u
t
o
r
u
,
p
a
r
t
i
a
k
o
ń
c
z
y
s
i
ę
r
e
m
i
s
e
m
i
o
b
a
j
g
r
a
c
z
e
z
d
o
b
y
w
a
j
ą
p
o
1
p
u
n
k
c
i
e
.
p
o
l
e
s
t
a
r
t
o
w
e
F
i
s
c
h
e
r
a
p
o
l
e
s
t
a
r
t
o
w
e
S
p
a
s
s
k
i
e
g
o
J
a
k
g
r
a
ć
?
+
+
+
+
+
1
+
1
Z
y
s
k
aj
:
.
2
7
3
•
S
P
O
R
T
I
P
O
LI
T
Y
K
A
•
PI
Ą
T
E
K, 2
1
LI
P
C
A, 1
97
2
W
Ł
A
S
N
Y
F
O
T
E
L
C
z
y
l
u
k
s
u
s
o
w
e
k
r
z
esł
o
o
br
ot
o
w
e
d
a
F
is
c
h
e
r
o
wi
p
r
z
e
w
a
g
ę
n
a
d
S
p
a
s
s
k
i
m?
+
+
+
+
+
1
+
1
Z
ys
k
aj:
.
27
3 • S
P
O
R
T I P
O
LI
T
Y
K
A • PI
Ą
T
E
K, 2
1 LI
P
C
A, 1
97
2
W
Ł
A
S
N
Y
F
O
T
E
L
C
z
y
l
u
ks
us
o
w
e
kr
z
esł
o
o
br
ot
o
w
e
d
a
Fisc
he
r
o
wi
prz
e
wa
g
ę
n
a
d
S
pa
ss
ki
m?
+
+
+
+
+
1
+
1
Z
ys
k
aj:
.
27
3 • S
P
O
R
T I P
O
LI
T
Y
K
A • PI
Ą
T
E
K, 2
1 LI
P
C
A, 1
97
2
W
Ł
A
S
N
Y
F
O
T
E
L
C
z
y
l
u
ks
us
o
w
e
kr
z
esł
o
o
br
ot
o
w
e
d
a
Fisc
he
r
o
wi
prz
e
wa
g
ę
n
a
d
S
pa
ss
ki
m?
5
C
z
y
m
r
ó
ż
n
i
ą
s
i
ę
b
i
ał
e
b
i
e
r
k
i
o
d
c
z
a
r
n
y
c
h
?
K
a
r
t
y
K
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
d
y
s
p
o
n
u
j
e
w
ł
a
s
n
ą
t
a
l
i
ą
1
6
k
a
r
t
.
K
a
ż
d
a
k
a
r
t
a
r
e
p
r
e
z
e
n
t
u
j
e
2
z
3
2
b
i
e
r
e
k
s
z
a
c
h
o
w
y
c
h
i
j
e
s
t
p
o
d
z
i
e
l
o
n
a
n
a
d
w
i
e
c
z
ę
ś
c
i
:
j
e
d
n
a
p
o
k
a
z
u
j
e
b
i
ał
ą
b
i
e
r
k
ę
,
a
d
r
u
g
a
c
z
a
r
n
ą
b
i
e
r
k
ę
.
K
a
ż
d
a
c
z
ę
ś
ć
k
a
rt
y
z
a
w
i
e
r
a
d
w
a
k
l
u
c
z
o
w
e
e
l
e
m
e
n
t
y:
•
W
a
r
t
o
ś
ć
b
i
e
r
k
i
(
w
t
e
j
g
r
z
e
o
d
0
d
o
5)
.
•
Z
d
o
l
n
o
ś
ć
b
i
e
r
k
i
.
G
ó
r
n
a
c
z
ę
ś
ć
z
a
j
m
u
j
ą
c
a
d
w
i
e
t
r
z
e
c
i
e
p
o
w
i
e
r
z
c
h
n
i
k
a
r
t
y
st
a
n
o
w
i
o
p
i
s
g
ł
ó
w
n
e
j
b
i
e
r
k
i
i
j
e
j
u
n
i
k
a
l
n
e
j
z
d
o
l
n
o
ś
c
i
.
D
o
l
n
a
c
z
ę
ś
ć
st
a
n
o
w
i
ą
c
a
r
e
s
z
t
ę
k
a
r
t
y
p
r
z
e
d
s
t
a
w
i
a
o
d
w
r
ó
c
o
n
e
g
o
p
i
o
n
k
a
w
d
r
u
g
i
m
k
o
l
o
r
z
e
.
P
i
o
n
k
i
m
a
j
ą
z
a
w
s
z
e
w
a
r
t
o
ś
ć
1
o
r
a
z
j
e
d
n
a
k
o
w
ą
z
d
o
l
n
o
ś
ć
.
Z
d
o
l
n
o
ś
c
i
o
p
i
s
a
n
e
s
ą
n
a
s
t
r
o
n
a
c
h
1
0
–
1
2
.
w
a
r
t
o
ś
ć
c
z
a
r
n
e
g
o
s
k
o
c
z
k
a
z
d
o
l
n
o
ś
ć
c
z
a
r
n
e
g
o
s
k
o
c
z
k
a
z
d
o
l
n
o
ś
ć
b
i
a
ł
e
g
o
p
i
o
n
k
a
w
a
r
t
o
ś
ć
b
i
a
ł
e
g
o
p
i
o
n
k
a
U
w
a
g
a
:
N
a
g
ł
ó
w
e
k
g
a
z
et
o
w
y
n
a
k
a
r
c
i
e
s
ł
u
ż
y
z
a
j
e
j
n
a
z
w
ę
,
p
o
d
c
z
a
s
g
d
y
t
e
k
st
p
o
d
n
a
g
ł
ó
w
k
i
e
m
st
a
n
o
w
i
k
o
nt
e
k
s
t
z
w
i
ą
z
a
n
y
z
w
y
d
a
r
z
e
n
i
a
m
i
h
i
s
t
o
r
y
c
z
n
y
m
i
p
o
j
e
d
y
n
k
u
a
l
b
o
o
d
n
o
s
i
s
i
ę
d
o
n
o
m
e
n
k
l
a
t
u
r
y
s
z
a
c
h
o
w
e
j
.
W
c
z
a
s
i
e
m
e
c
z
u
g
r
a
c
z
e
r
o
z
g
r
y
w
a
j
ą
p
a
r
e
n
a
p
r
z
e
m
i
a
n
b
i
a
ł
y
m
i
i
c
z
a
r
n
y
m
i
.
W
p
i
e
r
w
s
z
e
j
p
a
r
i
S
p
a
s
s
k
i
b
ę
d
z
i
e
g
r
a
ł
b
i
a
ł
y
m
i
,
a
F
i
s
c
h
e
r
c
z
a
r
n
y
m
i
b
i
e
r
k
a
m
i
.
W
n
a
s
t
ę
p
n
e
j
F
i
s
c
h
e
r
z
a
g
r
a
b
i
a
ł
y
m
i
,
a
S
p
a
s
s
k
i
c
z
a
r
n
y
m
i
i
t
a
k
d
a
l
e
j
.
W
c
z
a
s
i
e
z
a
g
r
y
w
a
n
i
a
k
a
r
t
m
o
ż
n
a
u
ż
y
w
a
ć
j
e
d
y
n
i
e
t
e
g
o
k
o
l
o
r
u
,
k
t
ó
r
y
m
a
k
t
u
a
l
n
i
e
d
a
n
y
g
r
a
c
z
g
r
a
,
o
b
r
a
c
a
j
ą
c
k
a
rt
y
t
y
m
k
o
l
o
r
e
m
k
u
g
ó
r
z
e
.
P
r
z
y
k
ł
a
d
:
W
p
i
e
r
w
s
z
e
j
p
a
r
i
F
i
s
c
h
e
r
m
ó
g
ł
b
y
z
a
g
r
a
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
t
y
l
k
o
j
a
k
o
c
z
a
r
n
e
g
o
s
k
o
c
z
k
a
.
W
d
r
u
g
i
e
j
p
a
r
i
m
ó
g
ł
b
y
z
a
g
r
a
ć
j
ą
t
y
l
k
o
j
a
k
o
b
i
a
ł
e
g
o
p
i
o
n
k
a
.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na komunię
Prezent na urodziny
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Pielęgnacja kotów długowłosych. Czy potrzebna jest specjalna szczotka?
Czy MOVA X4 Pro jest najlepszym odkurzaczem pionowym? Poznaj funkcje nowego urządzenia
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Inteligentna lodówka smart – jak odmieni Twoje życie?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Gdzie ustawić kuwetę dla kota?
Frostpunk 1886 - Ogłoszono remake uznanego city buildera. Poznajcie szczegóły!
The Elder Scrolls V: Skyrim – kody na umiejętności, przedmioty i wiele innych
Sprawdź więcej poradników