Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa LUCRUM GAMES Ufodron 00075

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa LUCRUM GAMES Ufodron 00075

Powrót
Zawartość
Dron, lądowisko, 4 wyrzutnie, 12 ufoludków, śrubokręt,
2 zapasowe obręcze ochronne, przewód USB.
Cel gry
Wyślij w kosmos wszystkie swoje ufoludki.
Ładowanie drona
Przed rozgrywką upewnijcie się, że dron ma paliwo, żeby
odlecieć.
Korzystając z załączonego przewodu USB, podłączcie go
i naładujcie (poczekajcie aż dioda zmieni kolor
z czerwonego na zielony).
Przygotowanie
Umieśćcie 4 baterie AAA w lądowisku.
Połączcie lądowisko z wyrzutniami, tak jak pokazano na
rysunku poniżej.
Umieśćcie dron na lądowisku.
Każdy z graczy otrzymuje po 3 ufoludki w wybranym
przez siebie kolorze i umieszcza je obok swojej wyrzutni.
Umieśćcie po 1 ufoludku na swoich wyrzutniach.
Upewnijcie się, że na stole, na którym gracie, nie ma
zbędnych przedmiotów. Unikajcie gry pod niskim
żyrandolem i tym bardziej wiatrakiem – generalnie
wszystkim, co mogłoby uszkodzić odlatujący dron.
Rozgrywka
Trzymajcie palce na swoich wyrzutniach, przygotujcie się
do wystrzelenia ufoludków!
Odliczcie wspólnie „3…2…1…START!” i rozpocznijcie
wyścig!
Celem każdego z was jest wstrzelenie swojego ufoludka
wprost do drona, aby mógł on odlecieć w kosmos.
Jeśli ufoludek nie tra do drona, jak najszybciej strzelajcie
kolejnymi ufoludkami, aż do skutku.
Kto wystrzeli wszystkie posiadane ufoludki niech jak
najszybciej pozbiera je, gdziekolwiek leżą, i strzela dalej!
Kiedy któryś z ufoludków znajdzie się w dronie,
rozpocznie się procedura startowa. Trwa to chwilę –
w tym czasie inni gracze mogą próbować wypchnąć
rywala i zająć jego miejsce.
Jeżeli dron odleci, znajdujący się w nim ufoludek poleciał
w kosmos! Jego właściciel(ka) odkłada go do pudełka
(nie będzie go już w tej grze używać). Im mniej masz
ufoludków, tym bliżej jesteś zwycięstwa, ale też trudniej
będzie ci umieścić kolejne w dronie.
Uwaga: może się zdarz, że dron odleci z kilkoma
ufoludkami na pokładzie. Wszystkie takie ufoludki lecą
w kosmos!
Obserwujcie lot drona. Nie próbujcie go łapać!
Pozbierajcie wszystkie ufoludki (które jeszcze nie
poleciały w kosmos). Umieśćcie pusty dron z powrotem
na lądowisku i znów rozpocznijcie odliczanie.
Wygrana
Wygrywa pierwsza osoba, która zdoła wszystkimi swoimi
ufoludkami odlecieć w kosmos.
W przypadku remisu remisujący gracze muszą wyjąć
wszystkie swoje ufoludki z pudełka, aby rozegrać jedną
dodatkową, nałową rundę i rozstrzygnąć kto najlepiej
wysyła ufoludki w kosmos.
Ładowanie drona
Kiedy dron zacznie dolatywać tylko do połowy wysokości
swojego normalnego lotu, podłączcie go natychmiast do
ładowania (i ładujcie za pomocą przewodu USB do
momentu aż czerwona lampka zmieni światło na zieloną).
Niski stan naładowania baterii może spowodować, że dron
poleci w dziwny, nieoczekiwany sposób, co może
spowodować jego uszkodzenie.
ZASADY
2-4 GRACZY WIEK
W
y
ś
l
i
j
u
f
o
l
u
d
k
i
w
k
o
s
m
o
s
!
Informacja dot. bezpieczeństwa baterii
Wymagane są 4 baterie 1,5 V AAA. Nie używaj
akumulatorów. Nigdy nie używaj innych baterii niż
zalecane. Nigdy nie mieszaj starych i nowych baterii ani
różnych rodzajów baterii. Nie próbuj ładować baterii
nieprzeznaczonych do ładowania (niebędących
akumulatorami). Rozładowane baterie wyjmij ostrożnie
i oddaj do elektrośmieci w markecie lub na poczcie
(absolutnie nie wyrzucaj do zwykłego kosza na śmieci
ani żadnej innej frakcji – zużyte baterie wyrzucone do
kosza powodują ogromne szkody dla środowiska).
Wkładając baterie, zwróć uwagę na ich biegunowość.
Sprężyna w komorze baterii to miejsce, w którym
należy umieścić minus baterii. Nie wolno zwierać
zacisków zasilających.
Otwieraj/zamykaj komorę baterii, wsuwając/wysuwając
osłonkę. Wyjmuj baterie z ich komór, kiedy gra nie jest
wykorzystywana.
Prąd z sieci
Nigdy nie podłączaj do prądu z sieci. Dzieci powinny
zostać ostrzeżone przed niebezpieczeństwem prądu
z sieci.
Recykling
Zużyte baterie oddawaj do elektrośmieci w markecie
lub na poczcie (absolutnie nie wyrzucaj do zwykłego
kosza na śmieci ani żadnej innej frakcji – zużyte baterie
wyrzucone do kosza powodują ogromne szkody dla
środowiska).
Regulowanie wysokości lotu drona
Możesz regulować wysokość lotu drona. Ustawiaj
wyższy lot wyłącznie, jeśli posiadasz wysoki sut bez
przeszkód. Możesz wykorzystać zawarty w pudełku
z grą śrubokręt, aby zmienić wysokość lotu drona.
Wsuń śrubokręt w otwór znajdujący się na spodzie
drona i obróć zgodnie z ruchem wskazówek zegara,
aby ustawić wysoki lot lub przeciwnie do ruchu
wskazówek zegara, aby ustawić niski lot.
Zapasowe obręcze ochronne
Jeśli obręcz ochronna śmigła twojego drona ulegnie uszko-
dzeniu, użyj zapasowej.
Wymiana baterii
Celem uzyskania optymalnej wydajności zaleca się
wykorzystanie baterii alkalicznych. Odkręć zasłonkę
baterii za pomocą śrubokrętu i włóż 4 baterie AAA,
jak pokazano na rysunku. Następnie przykręć
osłonkę z powrotem.
Uwaga: Lądowisko nie będzie działało, jeśli baterie
zostaną niepoprawnie włożone. Jeśli nie zamierzasz
zagrać ponownie w przeciągu 1 dnia lub dłużej,
wyjmij baterie, aby je zabezpieczyć.
Rozwiązywanie problemów
Zachowaj te instrukcje
do dalszego wykorzystania,
ponieważ zawierają
ważne informacje.
Jeśli lampka drona zapala się, ale dron nie startuje,
oznacza to, że jest rozładowany. Podłącz dron do
ładowania za pomocą kabla USB.
NISKO
WYSOKO
Uwaga: Śrubokręt nie jest zabawką i jest
przeznaczony wyłącznie do użytku
przez osoby dorosłe, aby regulować
wysokość lotu drona. Trzymaj śrubokręt
w miejscu niedostępnym dla dzieci.
Wyprodukowane przez:
PlayMonster UK Ltd.
Artisan, Hillbottom Road, High Wycombe, HP12 4HJ.
Tel: +44 (0) 1628 488944
© 2021 PlayMonster UK Ltd. © 2021 Playmonster LLC.
Wyprodukowano w Chinach. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Drone Home oraz Race to Launch Your Aliens! są znakami
handlowymi należącymi do PlayMonster LLC. Wynalezione
przez Hans-C Inventions oraz Ulco Toy and Game Co.
Dystrybucja w Polsce:
Lucrum Games Sp. z o.o.
ul. Gazownicza 21A, 43-300 Bielsko-Biała
kontakt@lucrumgames.pl
www.lucrumgames.pl
Opracowanie wersji polskiej:
Bartosz Chlebicki, Marcin Tomczyk,
Łukasz Gralak, Łukasz Kempiński
Autoryzowany przedstawiciel w Unii Europejskiej (ds. dyrektywy w sprawie bezpieczeństwa zabawek): Delphic HSE (Europe) B.V., The Base B, Evert van de Beekstraat 104, Schiphol, 1118CN, Holandia.
OSTRZEŻENIE: Gra zawiera małe elementy – ryzyko połknięcia. Zalecany nadzór osoby dorosłej. Nie należy łapać drona w trakcie lotu. Obracające się śmigła – ryzyko uwięzienia/uszkodzenia palca, a także ryzyko
zaplątania włosów. Nie należy dotykać śmigieł w trakcie ruchu. Długie włosy należy związać przed rozpoczęciem rozgrywki. Nie należy używać drona, jeśli obręcze ochronne, śmigła lub jakakolwiek inna część drona jest uszkodzona,
zdeformowana lub brakująca – może to spowodować, że dron poleci w niekontrolowany sposób i spowoduje szkodę mienia lub ciała. Nie należy używać drona
w pobliżu dzieci lub zwierząt. Należy używać drona wyłącznie w pomieszczeniach zamkniętych i unikać wilgoci. Należy przechowywać dron w chłodnym, suchym miejscu, poza zasięgiem światła słonecznego.
Zawarty przewód USB należy podłączać wyłącznie do zasilacza lub transformatora zgodnego z EN IEC 61558-2-7.
Dron zawiera niewymienialną baterię litowo-jonową. Jeśli bateria zostanie poddana ekspozycji na ogień, wysoką temperaturę, zgnieciona lub zmiażdżona, może eksplodować lub mogą wyciec z niej chemikalia.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756