Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje NASZA KSIĘGARNIA
›
Instrukcja Gra edukacyjna NASZA KSIĘGARNIA Zagraj, zrozum, zapamiętaj Plus i minus Nauka liczenia
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(33)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra edukacyjna NASZA KSIĘGARNIA Zagraj, zrozum, zapamiętaj Plus i minus Nauka liczenia
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
1
ZZ
Z:
Zagr
aj
–
Zr
oz
u
m
–
Zapam
i
ę
taj,
cz
y
li
n
o
w
o
cz
e
s
n
a
e
d
u
k
a
cja
w
k
o
lo
r
a
ch
t
ę
c
z
y
Now
a
seri
a
edu
kacy
jn
a,
która
ws
pi
era
ucz
n
ió
w,
rodz
icó
w
i
na
ucz
yci
eli
d
zi
ę
ki
sp
rytn
e
j
m
e
tod
zi
e
ZZZ:
Zagr
a
j–
Zr
oz
um
–
Z
apami
ę
ta
j
.
Zna
j
d
zi
em
y
w
ni
e
j
g
r
y
o
ró
ż
n
ym
stop
n
i
u
trud
no
ś
ci.
K
a
ż
d
a
z
n
ich
s
p
rawd
zi
s
i
ę
na
d
a
ny
m
etap
i
e
edu
kacyj
n
y
m
:
od
wczes
nos
zkolneg
o
(klas
y
0–3)
a
ż
do
po
zio
m
u
szkó
ł
po
na
d
pod
stawo
wy
ch
.
Ka
ż
d
a
g
ra
w
seri
i
p
om
ag
a
o
pa
no
wa
ć
1
za
g
ad
n
i
en
ie
lu
b
rozwi
ą
za
ć
1
p
rob
lem
z
1
p
rzed
m
iotu
szkoln
eg
o,
n
p.
na
uk
a
licze
ni
a
d
o
20
(
klas
y
0–3
szko
ł
y
po
dsta
wowe
j)
czy
o
dm
i
a
na
pr
zez
prz
y
pa
dki
(kla
sy
4–6
szko
ł
y
pod
stawo
we
j)
.
Wszystkie
p
rop
ozy
c
j
e
g
ie
r
i
za
baw
s
p
rawd
z
ą
si
ę
i
w
szko
le,
i
w
do
m
u.
Sp
ry
ci
ul
a
jest
ucz
ni
em
,
k
tóry
n
i
e
lu
bi
s
i
ę
uczy
ć
.
Dl
atego
szu
ka
sp
rytn
yc
h
sp
oso
bó
w
na
szy
b
kie
i
skut
eczne
p
rz
ysw
o
j
en
ie
wi
edzy
.
Wci
ą
ga
j
ą
ca
rozg
ry
wka
z
p
rzyj
aci
ó
ł
m
i
za
m
ia
st
wkuwa
n
ia
regu
ł
ek
z
p
od
r
ę
czn
ika?
Zda
ni
em
S
pry
ci
u
li
n
ie
m
a
n
ic
le
pszeg
o!
Ka
ż
d
y
p
rzed
m
iot
szkoln
y
w
se
ri
i
ma
s
wó
j
kolo
r
i
swo
j
ego
zwi
erz
ę
ceg
o
eksp
erta
z
d
a
ne
j
dz
ied
zi
n
y
wi
edzy
.
N
iezw
yk
li
pr
zyja
ci
ele
S
pry
ci
u
li
zn
a
j
ą
w
y
łą
c
zn
ie
s
pra
wdzo
n
e
spo
so
by
na
szko
lne
p
rob
lem
y
.
Z
t
ą
eki
p
ą
wi
edza
s
am
a
wch
od
zi
d
o
g
ł
ow
y!
I
to
bez
p
od
r
ę
czn
ikó
w!
Pozna
j
cie
S
p
ryc
iu
l
ę
i
p
i
erwsze
2
p
rzed
m
ioty
,
czy
li
2
ko
lory
na
sze
j
ed
uka
cyj
ne
j
t
ę
czy
!
C
o
to
za
s
e
r
i
a?
ZZ
Z
1
g
r
a
=
1
p
ro
b
l
e
m
=
1
p
r
ze
d
m
i
o
t
=
1
eta
p
1
p
r
ze
d
m
i
o
t
=
1
ko
l
o
r
K
i
m
j
e
st
S
p
r
y
c
i
u
l
a?
Sp
ry
ci
ul
a
i
jeg
o
eksp
ercka
e
ki
pa
zw
ie
rzaków
p
om
a
ga
j
ą
rozw
i
ą
zy
wa
ć
szkoln
e
pro
blem
y
.
Ucz
ą
n
ie
ty
lko
teg
o,
czeg
o
trzeb
a
si
ę
ucz
y
ć
,
lecz
tak
ż
e
teg
o,
ja
k
to
rob
i
ć
.
Zam
i
ast
trad
y
cyj
ny
ch
p
od
r
ę
czn
ikó
w
pro
po
nu
j
ą
wci
ą
g
a
j
ą
ce
g
ry
i
za
ba
wy
.
Dzi
ę
ki
tem
u
n
au
ka
pr
zesta
j
e
b
y
ć
p
rzy
kr
ą
kon
ie
czno
ś
ci
ą
i
zm
i
en
ia
s
i
ę
w
kolo
row
ą
p
rzy
go
d
ę
pe
ł
n
ą
emoc
j
i!
SPRYCI
U
LA
3
2
NO
T
A
TK
A
TUTA
J
PO
W
I
NN
A
S
I
Ę
ZN
ALE
ŹĆ
TW
OJ
A
W
Ł
A
SN
A
N
OTA
T
KA
.
PLU
S
i
M
I
N
US.
N
au
k
a
li
cz
e
n
i
a.
–
i
n
fo
r
ma
cj
e
o
g
r
z
e
PODSUMOWANIE,
WNI
OSKI
NA
DO
LE
ZA
PISUJ
TO,
CO
NAJ
WA
Ż
NIEJSZE
I
WA
RTE
ZAP
AMI
Ę
T
AN
IA.
WI
EDZA
W
PIGU
Ł
CE.
Wszystkie
p
rzewod
ni
ki
do
g
ier
w
t
e
j
seri
i
s
ą
two
rzone
za
pom
oc
ą
m
etody
Co
rnella
.
Brz
mi
po
wa
ż
n
ie?
A
jest
ba
nal
nie
p
roste
i
u
ł
atwia
szko
lne
ż
y
cie.
To
taki
s
prytn
y
spos
ób
n
otowan
ia,
któr
y
mo
ż
es
z
przetestowa
ć
na
lekc
ja
ch
i
w
dom
u.
Zoba
cz,
ja
k
tworz
y
ć
notatki,
dzi
ę
ki
którym
za
pa
m
i
ę
tasz
nowe
t
re
ś
ci
ju
ż
w
t
rakcie
ich
za
pi
sy
wan
ia
!
PLUS
i
MI
NUS
.
Nau
ka
liczen
ia
to
matem
atyczn
a
gra
ka
rcia
na,
która
pom
aga
u
czn
iom
ut
rwali
ć
do
da
wan
ie
i
od
e
j
mowa
n
ie
do
20.
Op
rócz
tego
w
prowa
dza
w
ś
w
iat
pod
stawowy
ch
poj
ęć
zwi
ą
zan
ych
z
li
czeni
em,
n
p.
„
pa
rzy
ste”
,
„
ni
epa
rzyste”
,
„wi
ę
ksze
ni
ż
...”,
„mn
ie
j
sze
ni
ż
...”,
„su
ma
”
,
„
ró
ż
n
ica
”
itp.
W
gr
ze
po
j
awi
a
j
ą
si
ę
elementy
m
y
ś
len
ia
w
izua
lneg
o
oraz
tzw.
„l
iczen
ia
na
ko
nkretach”.
Ozna
cza
to,
ż
e
na
ka
rtac
h
zoba
czy
my
ró
ż
n
e
rozwi
ą
za
ni
a
graf
czne
,
które
u
ł
atwia
j
ą
wyko
ny
wan
ie
d
zia
ł
a
ń
m
atematy
czn
ych
.
Dzi
ę
ki
t
emu
g
ra
wsp
iera
wszystkic
h
uczn
iów
b
ez
wzg
l
ę
du
na
i
ch
mo
ż
liwo
ś
ci
pozn
awcze
i
pozi
om
wi
edzy
.
Szczegó
ł
owe
i
n
o
rma
c
je
na
t
emat
sp
osob
u
prezentac
j
i
wi
edzy
n
a
karta
ch
zn
a
j
du
j
ą
s
i
ę
na
stron
ie
5
.
W
gr
ze
po
j
awi
a
si
ę
szczur
M
atemateusz
–
p
ie
rwszy
ni
ezwy
k
ł
y
przy
jaci
el
Sp
ryci
ul
i
i
zwie
rz
ę
cy
eksper
t
od
matem
atyki
,
który
zna
sa
me
s
prytn
e
spo
sob
y
na
szkoln
e
prob
lem
y.
Zam
ia
st
nud
ny
ch
zeszytów
ć
w
icze
ń
Matem
ateusz
p
ropo
nu
je
anga
ż
u
j
ą
ce
zad
an
ia
pe
ł
ne
za
ba
wny
ch
sko
j
arze
ń
,
np.
w
yg
ryza
n
ie
dzi
ur
w
s
erze
(dod
awa
ni
e)
lub
p
lucie
p
estkam
i
z
arb
uza
(ode
j
mo
wan
ie).
Ki
m
j
e
st
Ma
te
m
at
eu
sz?
Li
c
ze
n
i
e
na
ko
n
kret
a
ch
Cze
g
o
u
cz
y
ta
g
r
a?
HAS
Ł
A
PY
TAN
IA
S
Ł
OWA
KL
UC
ZO
WE
NA
M
AR
GI
N
ES
I
E
ZAP
I
SU
J
TO,
C
O
WA
Ż
N
E
W
TEK
Ś
CI
E
NO
TA
TK
I
OB
OK
.
TEMA
T
NA
GÓRZE
ZAPISUJ
TEMA
T
NOT
AT
K
I.
S
p
r
yt
n
e
n
ot
o
w
a
n
i
e
,
cz
y
l
i
po
c
o
n
a
m
m
et
o
d
a
C
o
r
n
e
l
la?
kart
y
dzi
a
ł
a
ń
4
5
PLUS
i
MI
NUS
.
Nau
ka
liczen
ia
to
matem
atyczn
a
gra
ka
rcia
na
d
la
2–4
graczy
od
7
.
roku
ż
yci
a.
Uczy
d
od
awa
ni
a
i
ode
jm
owa
ni
a
do
20
z
wyko
rzysta
ni
em
tzw.
liczen
ia
n
a
konkretach.
W
pud
e
ł
ku
zna
jd
u
j
ą
si
ę
1
60
ka
rt
i
po
radn
ik
z
po
my
s
ł
am
i
na
g
ry
i
za
baw
y.
karty
Ma
te
m
at
eu
sz
a
=
ka
r
ty
d
z
i
a
ł
a
ń
m
at
em
at
y
cz
n
y
ch
li
c
ze
n
i
e
na
ko
n
kret
a
ch
se
ro
w
e
i
a
rb
u
zo
w
e
ka
r
ty
Ma
te
m
at
eu
sz
a
=
za
k
res
d
o
1
0
Kar
ty
Matemateu
sza
przed
stawiaj
ą
licz
by
od
1
d
o
10.
Ka
ż
d
a
z
licz
b
(ni
ezale
ż
n
ie
o
d
rodza
ju
ka
rty
:
dod
awa
n
ia
lu
b
ode
jm
owa
ni
a)
jest
dod
atkowo
zob
razowa
na
n
a
konkretach
.
Licz
by
na
ka
rta
ch
do
dawa
n
ia
maj
ą
ad
ekwatn
ą
liczb
ę
dzi
ur
w
serze,
a
n
a
arb
uzow
ych
ka
rta
ch
ode
jm
owa
ni
a
–
pestek,
np
.
serowa
ka
rta
z
cy
r
ą
1
ma
1
dzi
ur
ę
,
a
a
rbu
zowa
ka
rta
z
cy
r
ą
6
ma
6
pestek.
Dzi
ę
ki
taki
emu
s
poso
bow
i
graf
czneg
o
przed
stawie
ni
a
liczb
y
uczn
io
wie
m
og
ą
spra
wn
ie
j
wy
kon
ywa
ć
ob
liczen
ia
i
sa
mo
dzi
elni
e
sp
rawdza
ć
,
czy
do
brze
j
e
wyko
na
li.
Wy
starczy
pol
iczy
ć
dzi
ury
w
serze
lu
b
pestki
z
a
rbuza
,
czy
li
liczy
ć
na
kon
kre
tach
.
W
gó
rne
j
cz
ęś
ci
k
art
Matem
ateusza
z
na
j
duj
ą
si
ę
i
n
orm
ac
j
e
o
tym
,
ja
kie
dz
ia
ł
a
ni
e
matem
atyczn
e
na
le
ż
y
wyko
na
ć
.
W
praw
ym
rog
u
ka
ż
de
j
ka
rty
wi
dn
ie
je
d
zia
ł
a
ni
e
wy
ra
ż
on
e
sy
mb
oli
czni
e,
n
p.
„-2”
lub
„
+6”,
a
w
lewym
rog
u
–
g
rafczn
ie,
np
.
2
pestki
lub
6
d
ziu
r
w
serze
.
(Ni
e,
to
ni
e
s
ą
bo
bki
Matemateu
sza!).
Ja
k
u
ż
y
wa
ć
k
a
rt
Sp
r
yci
u
l
i
i
M
ate
mat
eu
sza
?
Co
z
a
w
ie
ra
p
ud
e
ł
k
o?
kr
ótk
i
o
p
is
g
ry
Gra
ski
erowa
na
jest
do
u
czni
ów,
którzy
u
ko
ń
czy
li
7
.
rok
ż
yci
a.
Jed
nocze
ś
n
ie
m
o
ż
e
si
ę
ba
wi
ć
4
u
czestnikó
w.
Zestaw
dosko
na
le
si
ę
sp
rawdzi
j
ako
uzu
pe
ł
ni
eni
e
trad
ycyj
ny
ch
metod
na
uki
liczen
ia
:
na
lekc
j
ach
m
atematyki
w
k
lasa
ch
0–3
szko
ł
y
pod
stawowe
j,
na
zaj
ę
cia
ch
dod
atkowy
ch
z
tego
p
rzedm
iotu
oraz
w
d
om
u.
ZAWART
O
ŚĆ
PUDE
Ł
KA:
110
ka
rt
Matem
ateusza
:
•
45
serowyc
h
kart
d
od
awa
ni
a
•
45
arbu
zowy
ch
kart
o
de
j
mo
wan
ia
•
20
kart
celó
w
50
ka
rt
Sp
ryci
uli
(d
odatkowe
ka
rty
d
o
uk
ł
ada
ni
a
dzi
a
ł
a
ń
matem
atyczn
ych)
przewo
dn
ik
z
po
my
s
ł
am
i
na
g
ry
i
za
bawy
m
atematy
czne
WSKAZÓWKA:
Kar
ty
dod
awa
ni
a
i
od
e
jm
owa
ni
a
(karty
d
zia
ł
a
ń
)
ró
ż
n
i
ą
s
i
ę
kolo
ram
i
obra
zka
na
od
wroci
e
od
ka
rt
celów.
Ró
ż
ni
ce
kolo
rystyczn
e
u
ł
atwiaj
ą
wy
bór
ko
nkretnych
rod
za
j
ów
kart
d
o
poszczeg
óln
yc
h
gi
er
i
zab
aw.
6
7
Policz
,
ile
kratek
jest
pod
ś
wietlon
ych
.
W
przy
pa
dku
o
bu
sp
osob
ów
g
rafczn
ego
po
kaza
ni
a
liczb
uczn
io
wie
m
og
ą
na
pocz
ą
tku
wska
zywa
ć
pa
lcem
poszczeg
óln
e
eleme
nty
(pestki,
dz
iu
ry,
kratki)
i
j
e
liczy
ć
.
Na
pó
ź
n
ie
jszy
m
etapi
e
zab
aw
i
g
ier
u
czni
owi
e
zazw
yczaj
k
orzy
sta
j
ą
ju
ż
g
ł
ówn
ie
z
za
p
isu
s
ym
bol
iczn
ego
li
czb,
g
dy
ż
potraf
ą
je
rozpozn
awa
ć
i
liczy
ć
w
pa
mi
ę
ci.
W
zestawi
e
ni
e
ma
ka
rt
z
cy
r
ą
0.
Z
j
ad
ł
j
e
Matemateu
sz,
gd
y
ż
u
zna
ł
,
ż
e
n
ie
b
ę
d
ą
do
n
iczego
p
otrzebn
e.
Dla
czego?
s
po
s
ob
y
g
ra
f
cz
ne
g
o
po
k
az
a
n
i
a
li
c
zb
y
na
k
a
r
ta
c
h
Dl
a
cz
eg
o
w
ze
sta
w
i
e
n
i
e
m
a
ka
r
t
z
cy
r
ą
0?
Kar
ty
Matemateu
sza
s
ł
u
żą
do
na
uki
li
czeni
a
do
1
0,
a
karty
S
pry
ciu
li
–
do
20.
Na
ob
u
rodzajach
ka
rt
po
j
aw
ia
j
ą
s
i
ę
elem
enty
graf
czne
u
ł
atw
ia
j
ą
ce
wy
kony
wa
ni
e
ob
licze
ń
.
Na
ka
rtach
M
atemateusza
s
ą
to
pestki
i
dzi
ury
w
s
erze,
a
na
ka
rta
ch
Sp
ryci
uli
–
k
ratki.
W
zestawi
e
ni
e
ma
ka
rt
z
cy
r
ą
0.
ka
r
ty
S
p
r
y
ci
u
l
i
+,
-,
=,
<,
>
ka
r
ty
S
p
r
y
ci
u
l
i
=
za
k
res
d
o
20
ka
r
ty
c
el
ó
w
W
zestawi
e
znajdu
je
s
i
ę
20
kar
t
celów.
Rod
za
j
e
celów
(dz
ia
ł
a
ń
matem
atyczn
ych
w
ykon
yw
an
ych
p
rzez
g
raczy)
s
ą
d
ok
ł
adn
ie
przed
stawi
one
n
a
stroni
e
16.
Kar
ty
Matemateu
sza
pom
ag
a
j
ą
w
na
uce
do
daw
an
ia
i
od
e
j
mowa
n
ia
do
1
0.
Aby
rozszer
zy
ć
za
kres
do
20,
korzystam
y
z
ka
rt
Sp
ryci
uli
.
S
ł
u
żą
on
e
przed
e
wszystki
m
do
uk
ł
ad
an
ia
i
rozwi
ą
z
ywa
ni
a
dzi
a
ł
a
ń
matem
atyczn
yc
h
poza
zeszytem
ć
w
icze
ń
czy
ka
rt
ą
pracy
.
Mo
ż
na
je
ta
k
ż
e
wyko
rzysty
wa
ć
n
p.
w
czas
ie
gi
er
i
za
baw
razem
z
k
arta
m
i
Matemateus
za.
Na
ka
rtach
S
pry
ciu
li
zn
a
j
dzi
emy
li
czb
y
od
1
do
20
o
raz
zna
ki:
dzi
a
ł
a
ń
„+”
,
„-”,
r
ówn
o
ś
ci
„=”
o
raz
ni
erówn
o
ś
ci
„<”
i
„>”.
T
e
ostatni
e
znak
i
Matemateus
z
lub
i
na
jb
ardz
ie
j
.
Od
n
ich
zale
ż
y
,
ja
k
du
ż
o
b
ę
dz
ie
mó
g
ł
z
j
e
ść
,
d
latego
n
ie
przy
pa
dkowo
si
ę
na
ni
ch
po
ja
wia
.
Na
ka
rtach
S
pry
ciu
li
li
czby
s
ą
przedsta
wio
ne
g
rafczn
ie
w
i
nn
y
spos
ób.
N
a
do
le
ka
ż
d
e
j
ka
rty
znajdu
je
s
i
ę
b
lok
ma
ł
y
ch
kratek
(2
rz
ę
dy
po
1
0).
Licz
ba
kratek
„p
od
ś
w
ietlon
ych”
n
a
pom
ara
ń
czowo
od
pow
iad
a
licz
bi
e
na
da
ne
j
ka
rcie
.
Pozos
ta
ł
e
kratki
w
blo
ku
s
ą
szare
(
„n
iep
od
ś
w
ietlone”),
n
p.
n
a
karci
e
z
cy
r
ą
6
wi
da
ć
6
pod
ś
wietlon
ych
k
ratek,
a
pozosta
ł
ych
1
4
ma
sza
ry
kolo
r
.
8
9
Ja
k
i
e
d
zi
a
ł
a
n
i
a
m
o
ż
n
a
u
k
ł
ada
ć
z
ka
r
t
S
p
ry
c
i
u
li
?
Ja
k
i
e
d
zi
a
ł
a
n
i
a
m
o
ż
n
a
u
k
ł
ada
ć
z
ka
r
t
S
p
ry
c
i
u
li
?
u
n
i
we
rs
a
ln
e
ka
r
ty
S
p
r
y
ci
u
l
i
li
c
ze
n
i
e
do
2
0
Ab
y
szyb
ko
opa
nowa
ć
licze
nie
d
o
20,
Spry
ciu
la
stosu
j
e
sp
rawdzo
ny
s
posó
b
Matemateu
sza.
Uk
ł
ad
a
dzi
a
ł
an
ia
matem
atyczn
e
ze
swo
ich
ka
rt,
n
p.
ta
kie:
Zad
an
iem
u
czni
a
jest
zna
lezi
eni
e
ka
rty,
n
a
które
j
z
na
jd
u
j
e
si
ę
wy
ni
k
dzia
ł
an
ia
.
W
tym
p
rzy
pad
ku
pra
wid
ł
o
wy
wy
n
ik
to
„12”,
wi
ę
c
dzi
ecko
powi
nno
z
na
le
źć
w
ł
a
ś
ciw
ą
ka
rt
ę
i
po
ł
o
ż
y
ć
j
ą
po
pra
we
j
stron
ie
zna
ku
równ
o
ś
ci.
WSKAZÓWKA:
Kar
ty
Spr
yci
uli
m
o
ż
na
ł
ą
czy
ć
z
d
owo
lny
m
zeszytem
ć
w
icze
ń
,
pod
r
ę
czn
ikiem
cz
y
kart
ą
pracy
.
Ś
wi
e
tni
e
moty
wu
j
ą
do
wy
kon
ywa
ni
a
ob
licze
ń
w
za
da
ni
ach
m
atematy
czny
ch
.
Poni
ż
e
j
ki
lka
spos
obó
w
u
ł
o
ż
en
ia
ka
rt
Sp
ryci
uli
,
dzi
ę
ki
którym
mo
ż
n
a
ć
wi
czy
ć
ró
ż
n
e
rodzaje
operac
ji
m
atematy
czny
ch
:
dod
awa
n
ie
licz
b
Ja
k
u
ż
y
wa
ć
k
a
rt
Sp
r
yci
u
l
i
d
o
n
au
k
i
li
cz
e
n
i
a
d
o
2
0
?
ode
jm
owa
ni
e
licz
b
poró
wny
wa
ni
e
liczb
WSKAZÓWKA:
Je
ś
li
w
ta
li
i
ni
e
ma
ka
rty
,
która
prezentu
je
w
yn
ik
u
ł
o
ż
o
neg
o
dzi
a
ł
an
ia
(n
p.
1
0+14=
lub
1
-3=),
to
gracz
po
daje
wyn
ik
o
bli
cze
ń
ustni
e
(o
ile
potraf).
Wa
ż
n
e,
by
w
ym
ag
an
ia
staw
ia
ne
dz
ieci
om
by
ł
y
a
dekwatne
d
o
ich
m
o
ż
liwo
ś
c
i
pozna
wczy
ch
i
wied
zy.
Pam
i
ę
ta
j
my
te
ż
,
ż
e
w
z
bi
orze
li
czb
natu
raln
ych
ni
e
mo
ż
n
a
wyko
na
ć
d
zia
ł
a
ń
t
akic
h
jak
n
p.
o
de
j
mow
an
ie
1-3
=.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na komunię
Prezent na urodziny
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Pielęgnacja kotów długowłosych. Czy potrzebna jest specjalna szczotka?
Czy MOVA X4 Pro jest najlepszym odkurzaczem pionowym? Poznaj funkcje nowego urządzenia
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Inteligentna lodówka smart – jak odmieni Twoje życie?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Gdzie ustawić kuwetę dla kota?
Frostpunk 1886 - Ogłoszono remake uznanego city buildera. Poznajcie szczegóły!
The Elder Scrolls V: Skyrim – kody na umiejętności, przedmioty i wiele innych
Sprawdź więcej poradników