Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje NATIVE INSTRUMENTS
›
Instrukcja Klawiatura sterująca NATIVE INSTRUMENTS Komlete kontrol A61
Znaleziono w kategoriach:
Klawiatury sterujące
(4)
Wróć
Instrukcja obsługi Klawiatura sterująca NATIVE INSTRUMENTS Komlete kontrol A61
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
S
p
i
s
t
r
e
ś
c
i
1.
Zas
trz
e
ż
e
nie
........................................................................................................................................
1
2.
Wi
t
am
y
w
KO
M
PL
E
TE
KO
N
TR
O
L
....................................................................................................
2
2.1.
Kon
wen
cje
dokumentów
.........................................................................................................
2
2.2.
N
o
w
e
fu
nk
cj
e
w
KO
M
PL
ET
E
KO
NT
RO
L
2.
6.
0
.........................................................................
2
2.3.
N
ow
e
fu
nk
cj
e
w
KO
MP
LE
TE
K
ON
TR
OL
2
.3
.0
.........................................................................
3
2.4.
N
ow
e
fu
nk
cj
e
w
KO
MP
LE
TE
K
ON
TR
OL
2
.1
.6
.........................................................................
3
2.5.
N
ow
e
fu
nk
cj
e
w
KO
MP
LE
TE
K
ON
TR
OL
2
.1
.3
.........................................................................
4
2.6.
N
ow
e
fu
nk
cj
e
w
KO
MP
LE
TE
K
ON
TR
OL
2
.1
.0
.........................................................................
4
2.7.
Zaw
art
o
ść
p
ud
e
ł
ka
....................................................................................................................
5
2.8.
Wym
aga
nia
sy
ste
mow
e
...........................................................................................................
5
2.9.
Dos
t
ę
p
no
ś
ć
...............................................................................................................................
5
2.9.1.
Prz
egl
ą
d
kl
aw
ia
tu
ry
........................................................................................................
6
2.9.2.
Akt
ywa
cja
fu
nkc
ji
u
ł
a
twi
e
ń
dos
t
ę
p
u
..............................................................................
7
2.9.3.
Tr
yb
tren
ing
owy
..............................................................................................................
7
2.9.4.
Pr
zeg
l
ą
d
fun
kc
ji
i
sk
ró
ty
kl
aw
iat
uro
we
...........................................................................
8
3.
Prz
ep
ł
yw
y pra
cy KOMPLETE KONTROL
...........................................................................................
1
0
4.
Ko
nfi
gu
ra
cja
K
OM
PLE
TE
K
ONT
RO
L
.............................................................................................
1
2
4.1.
Pod
łą
c
zan
ie
kla
wia
tur
y d
o k
omp
ute
ra
.................................................................................
1
2
4.2.
Kon
fig
uro
wan
ie
sam
odz
iel
nej
ap
lik
acj
i
................................................................................
13
4.3.
Konfigurowanie int
egr
acj
i hosta
...........................................................................................
14
4.3.1.
Konfiguracja Ableton Li
ve
..........................................................................................
15
4.3.2.
Kon
fig
ura
cja
Ap
ple
Lo
gic
Pr
o X
i
Gar
age
Ban
d
........................................................
15
4.3.3.
Kon
fig
ura
cja
Av
id
Pro
To
ols
.......................................................................................
1
6
4.3.4.
Konfiguracja Bitwig Stu
dio
.........................................................................................
16
4.3.5.
Kon
fig
ura
cja
Pr
eSo
nus
St
udi
o O
ne
...........................................................................
17
4.3.6.
Kon
fig
ura
cja
St
ein
ber
g C
uba
se
i N
uen
do
.................................................................
1
7
4.4.
Pod
łą
c
zan
ie
ped
a
ł
u
po
dtr
zym
ani
a d
o k
law
iat
ury
...............................................................
1
8
5.
Prz
egl
ą
d
oprogramowania
..............................................................................................................
1
9
5.1.
Nag
ł
ów
ek
.................................................................................................................................
19
5.2.
Prz
egl
ą
da
rka
...........................................................................................................................
20
5.2.1.
Pa
nel
bi
bli
ote
ki
.............................................................................................................
2
0
5.2.2.
Sel
ekt
or
produktów
......................................................................................................
22
5.2.3.
Pa
nel
p
li
ków
..................................................................................................................
2
3
5.3.
Perform Pan
el
.........................................................................................................................
2
4
5.4.
Pan
el
wty
kow
y
........................................................................................................................
24
5.5.
Wt
yko
wy
p
ane
l
ł
a
ń
cu
ch
ow
y
...................................................................................................
25
5.6.
Edy
tor
przypisań
MIDI
...........................................................................................................
25
5.7.
Ob
sza
r
wty
kow
y
......................................................................................................................
26
5.8.
W
ty
c
z
ka
sa
mpl
er
a
...................................................................................................................
2
7
5.8.1.
Kop
ert
y
..........................................................................................................................
2
8
5.9.
Wt
yc
zk
a
aud
io
.........................................................................................................................
30
6.
Prz
egl
ą
d
kla
wia
tur
y
..........................................................................................................................
3
2
6.1.
Sek
cja
wy
kon
ywa
nia
i
edy
cji
.................................................................................................
33
6.2.
Sek
cja
transportu
...................................................................................................................
34
6.3.
Prz
yci
ski
nawigacji i trybu
.....................................................................................................
34
6.4.
Prz
yci
ski
t
ra
nsp
oz
yc
ji
.............................................................................................................
3
5
7.
Globalne elementy
sterujące
i pre
fer
enc
je
...................................................................................
37
7.1.
Wid
oki
instrumentów
.............................................................................................................
3
7
7.1.1.
Wi
dok
domyślny
...........................................................................................................
3
7
7.1.2.
Wi
dok
do
dat
kow
y
.........................................................................................................
38
7.1.3.
Wi
dok
e
dy
cji
..................................................................................................................
39
7.2.
Przełączanie
ins
tan
cji
............................................................................................................
40
7.3.
Transport i Tem
po
.................................................................................................................
4
0
7.3.1.
Res
eto
wan
ie
zeg
ara
....................................................................................................
41
7.3.2.
Regulacja tem
pa
..........................................................................................................
42
7.4.
Regulacja g
ł
o
ś
no
ś
ci
głównej
................................................................................................
42
7.5.
Pre
fer
enc
je
..............................................................................................................................
42
7.5.1.
Pre
fer
enc
je
- S
tro
na
a
udi
o
..........................................................................................
4
3
7.5.2.
Pre
fer
enc
je
- S
tro
na
M
IDI
...........................................................................................
44
7.5.3.
Pr
efe
re
nc
je
-
St
ron
a
og
óln
a
.........................................................................................
45
7.5.4.
Pre
fer
enc
je
- S
tro
na
b
ibl
iot
eki
.....................................................................................
4
6
7.5.5.
Pre
fer
enc
je
- S
tro
na
w
tyc
zek
......................................................................................
49
7.5.6.
Pr
efe
re
nc
je
-
St
ron
a
fu
nkc
ji
..........................................................................................
5
1
7.6.
Ł
ad
owa
nie
wt
ycz
ki
w s
tan
ie
dom
y
ś
l
nym
.............................................................................
51
8.
Kom
uni
kac
ja
MIDI
............................................................................................................................
53
8.1.
Map
owa
nie
ko
ntr
ole
rów
MI
DI
na
kon
tro
ler
y i
nny
ch
fir
m
...................................................
53
8.1.1.
Kon
fig
uro
wan
ie
kon
tro
ler
a i
nne
j f
irm
y
.......................................................................
56
8.1.2.
Prz
ypi
syw
ani
e p
okr
ę
te
ł
d
o k
ont
rol
era
in
nej
fi
rmy
.....................................................
57
8.1.3.
Prz
ypi
syw
ani
e p
rzy
cis
ków
do
ko
ntr
ole
ra
inn
ej
fir
my
...............................................
5
7
8.1.4.
W
ł
ą
c
z
a
n
i
e
t
r
y
b
u
p
r
z
e
j
ę
c
i
a
.............................................................................................
5
7
8.1.5.
Kon
fig
ura
cja
sp
rz
ę
tu
dla
ma
pow
ani
a M
IDI
...............................................................
59
8.1.6.
Udo
st
ę
pni
ani
e m
apo
wan
ia
mi
ę
dzy
in
sta
ncj
ami
.......................................................
59
8.2.
Aut
oma
tyz
acj
a hosta
.............................................................................................................
5
9
8.2.1.
Aut
oma
tyz
acj
a n
agr
yw
an
ia
.........................................................................................
60
8.2.2.
Identyfikatory automatyzacji dla pan
elu
Perform
....................................................
6
0
9.
Korzystanie z edy
tor
a
przypisań
MIDI
..........................................................................................
62
9.1.
Sys
tem
ma
pow
ani
a
................................................................................................................
63
9.2.
Otw
ier
ani
e e
dyt
ora
pr
zyp
isa
ń
M
IDI
......................................................................................
64
9.3.
Prz
ypi
syw
ani
e k
omu
nik
ató
w M
IDI
do
el
eme
ntó
w s
ter
uj
ą
cyc
h
.........................................
65
9.4.
Zmi
ana
na
zwy
el
eme
ntó
w s
ter
uj
ą
cyc
h
................................................................................
66
9.5.
Two
rze
nie
no
weg
o s
zab
lon
u M
IDI
.......................................................................................
66
9.6.
Zm
ian
a
na
zwy
s
za
blo
nó
w
MID
I
.............................................................................................
67
9.7.
Ty
py
i
pr
zyp
is
an
ia
ko
mu
nik
at
ów
MI
DI
...................................................................................
68
9.7.1.
Typ
y k
omu
nik
ató
w M
IDI
-
Me
nu
typó
w
.....................................................................
6
8
9.7.2.
Przypisania dla pok
r
ę
t
e
ł
.............................................................................................
6
9
9.7.3.
Przypisania dla ped
a
ł
ó
w
przełączających
...............................................................
6
9
9.7.4.
Przypisania dla ped
a
ł
ó
w
ciągłych
.............................................................................
7
0
10.
Int
egr
acj
a hosta
..............................................................................................................................
71
10.1.
Integracja z MAS
CHI
NE
.....................................................................................................
71
10.1.1.
Pod
sta
wow
e f
unk
cje
st
ero
wan
ia
.............................................................................
71
10.1.2.
Zaa
wan
sow
ane
fu
nkc
je
ste
row
ani
a i
nte
gra
cj
ą
......................................................
7
2
10.2.
Integracja z Ableton Li
ve
....................................................................................................
74
10.3.
Integracja z Apple Logic Pro X i Gar
age
Ban
d
................................................................
75
10.4.
Integracja z Avid Pro Too
ls
................................................................................................
77
10.5.
Integracja z Bitwig Stu
dio
...................................................................................................
78
10.6.
Integracja z PreSonus Studio On
e
...................................................................................
8
0
10.7.
Int
egr
acj
a z
pr
ogr
ama
mi
Ste
inb
erg
Cu
bas
e i
Nu
end
o
....................................................
8
0
11.
Przeglądanie
bib
lio
tek
i
..................................................................................................................
82
11.1.
Pod
sta
wy
pr
zeg
l
ą
da
rki
.........................................................................................................
82
11.1.1.
Ro
dza
je
p
rod
uk
tó
w:
In
st
rum
en
ty
, P
ę
tl
e,
O
ne-
sh
ot
y i
E
fe
kty
..................................
8
2
11.1.2.
P
ę
tle
i
p
oje
dy
nc
ze
uj
ę
c
ia
...........................................................................................
82
11.1.3.
Informacje o bibliotece i met
ain
for
mac
je
...............................................................
8
3
11.1.4.
Prz
egl
ą
da
nie
bi
bli
ote
ki
a p
rze
gl
ą
dan
ie
dys
ków
tw
ard
ych
.....................................
8
3
11.2.
Ot
wie
ra
ni
e p
rz
eg
l
ą
d
ar
ki
.......................................................................................................
8
4
11.3.
Ł
a
dow
an
ie
pl
ik
ów
us
ta
wi
e
ń
wst
ę
p
ny
ch
..............................................................................
84
11.4.
Wyb
ór
mi
ę
dzy
za
war
to
ś
ci
ą
fa
bry
czn
ą
a
za
war
to
ś
ci
ą
u
ż
ytk
own
ika
................................
8
5
11.5.
Fil
tro
wan
ie
pli
ków
us
taw
ie
ń
ws
t
ę
p
nyc
h w
ed
ł
ug
pro
duk
tu
...............................................
86
11.6.
Fil
tro
wan
ie
zap
rog
ram
owa
nyc
h p
lik
ów
wed
ł
ug
b
an
ku
....................................................
89
11.7.
Resetowanie wyb
oru
produktu
..........................................................................................
9
0
11.8.
Zn
acz
ni
ki
ty
pó
w
i z
na
kó
w
....................................................................................................
90
11.8.1.
Fil
tro
wan
ie
wst
ę
pn
ie
ust
awi
ony
ch
pli
ków
we
d
ł
u
g t
ypó
w i
zn
akó
w
......................
9
2
11.8.2.
Wyb
ier
ani
e w
iel
u t
agó
w z
te
go
sam
ego
p
oz
iom
u
..................................................
9
4
11.9.
Praca z Ulu
bio
nym
i
..............................................................................................................
94
11.9.1.
Dod
awa
nie
za
pro
gra
mow
any
ch
pli
ków
do
ul
ubi
ony
ch
.........................................
95
11.9.2.
Wy
ś
wie
tla
nie
ul
ubi
ony
ch
na
li
ś
ci
e
wy
nik
ów
............................................................
96
11.9.3.
Usu
wan
ie
zap
rog
ram
owa
nyc
h p
lik
ów
z U
lub
ion
ych
.............................................
96
11.10.
Wyk
ony
wan
ie
wys
zuk
iwa
nia
te
kst
owe
go
.......................................................................
9
7
11.11.
Wy
ś
wi
et
la
nie
i
nf
orm
ac
ji
o
zap
ro
gr
amo
wa
ny
ch
pl
ik
ach
...................................................
98
11.12.
Ods
ł
uc
hiw
ani
e z
apr
ogr
amo
wan
ych
pl
ikó
w
.....................................................................
98
12.
Praca z efe
kta
mi
............................................................................................................................
9
9
12.1.
Ot
wie
ra
ni
e p
an
el
u
ł
a
ń
cu
cha
wt
yc
ze
k
..................................................................................
99
12.2.
Do
daw
an
ie
efe
któw
..............................................................................................................
99
12.3.
Wy
bie
ra
ni
e g
ni
az
d w
ty
cz
ek
..............................................
.................................................
1
02
12.4.
Efe
kty
z
mi
an
y
ko
le
jn
o
ś
ci
....................................................................................................
10
2
12.5.
Prz
ewi
jan
ie
ł
a
ń
cuc
ha
wty
cze
k
..........................................................................................
10
3
12.6.
Om
ija
ni
e
efekt
ów
................................................................................................................
10
3
12.7.
Usu
wan
ie
efe
któ
w
..............................................................................................................
10
4
13.
Praca z
pętlami
i jednorazowymi sam
pla
mi
............................................................................
10
5
13.1.
Pr
zyp
ad
ki
u
ż
yc
ia
wt
yc
zk
i s
am
pl
era
i
wt
yc
zki
a
ud
io
.........................................................
10
5
13.2.
Ł
a
dow
an
ie
je
dn
or
azo
wy
ch
pr
óbe
k
i
p
ę
t
li
..........................................................................
10
5
13.3.
Ot
wie
ra
ni
e w
ty
cz
ki
au
di
o l
ub
wt
yc
zk
i
sa
mpl
era
...............................................................
1
06
13.4.
Prz
e
łą
cza
nie
mi
ę
dz
y w
tyc
zk
ą
au
dio
a
wt
yc
zk
ą
sampl
era
.............................................
10
6
13.5.
Zac
how
ani
e w
tyc
zki
au
dio
po
dcz
as
odt
war
zan
ia
w o
pro
gra
mow
ani
u h
ost
a
.............
1
07
14.
Zarządzanie
bib
lio
tek
ą
................................................................................................................
10
8
14.1.
Zap
isy
wan
ie
pli
ków
us
taw
ie
ń
ws
t
ę
p
nyc
h w
bi
bli
ote
ce
u
ż
y
tko
wni
ka
............................
10
8
14.2.
Usu
wan
ie
pli
ków
us
taw
ie
ń
u
ż
ytk
own
ika
z
bib
lio
tek
i u
ż
yt
kow
nik
a
................................
11
0
14.3.
Edy
tow
ani
e z
nac
zni
ków
i
w
ł
a
ś
ci
wo
ś
ci
pli
ków
us
taw
ie
ń
u
ż
ytk
own
ika
..........................
1
11
14.4.
Syn
chr
oni
zac
ja
wie
lu
ins
tan
cji
..........................................................................................
11
3
14.5.
Praca z
pan
el
em
plików
....................................................................................................
1
14
14.5.1.
Dod
atk
owa
li
sta
wy
nik
ów
Lis
ta
fun
kcj
i w
o
ki
enk
u
pli
ków
....................................
1
14
14.5.2.
Nawigacja do lokalizacji plików za
pomocą
pa
sk
a
lokalizacji
...........................
11
5
14.5.3.
Naw
iga
cja
do
os
tat
nic
h l
oka
liz
acj
i p
lik
ów
.............................................................
11
5
14.5.4.
Praca z ulu
bio
nym
i lokalizacjami plików
..............................................................
11
5
14.6.
Ł
a
d
o
w
a
n
i
e
w
t
y
c
z
e
k
V
S
T
....................................................................................................
11
6
14.7.
Ins
tal
owa
nie
in
str
ume
ntó
w N
KS
......................................................................................
11
7
14.8.
I
m
p
o
r
t
o
w
a
n
i
e
p
l
i
k
ó
w
u
ż
y
t
k
o
w
n
i
k
a
k
o
m
p
a
t
y
b
i
l
n
y
c
h
z
K
O
M
P
L
E
T
E
K
O
N
T
R
O
L
...............
1
19
15.
Kontrolowanie par
ame
tró
w instrumentu,
pętli,
jednego
ujęcia
i efektu
...............................
12
1
15.1.
In
for
ma
cj
e o
w
st
ę
pn
ie
z
map
owa
ny
ch
in
st
ru
men
ta
ch
, p
ę
t
la
ch,
po
je
dy
ncz
yc
h
uj
ę
ci
ac
h i
ef
ekt
ac
h
...............................................................................................................................
12
1
15.2.
Dostosowywanie par
ame
tró
w
..........................................................................................
12
1
15.3.
Prz
e
łą
cza
nie
s
tr
on
para
met
rów
........................................................................................
12
1
15.4.
Dos
tos
owy
wan
ie
map
owa
nia
pa
ram
etr
ów
za
pom
oc
ą
pa
nel
u w
tyc
zek
.....................
12
1
16.
Smart Play - Granie i edytowanie skal i ako
rdó
w
...................................................................
12
4
16.1.
Uwaga na temat teo
rii
mu
zyk
i
..........................................................................................
12
4
16.2.
Akt
ywa
cja
si
lni
ka
ska
low
ani
a
............................................................................................
12
5
16.3.
Wyb
ier
ani
e i
od
twa
rza
nie
sk
ali
.........................................................................................
1
25
16.4.
Gr
ani
e
ako
rdó
w
..................................................................................................................
1
26
16.5.
Ed
ycj
a
sk
al
i
ak
ord
ów
.........................................................................................................
12
6
16.6.
U
s
t
a
w
i
a
n
i
e
p
a
r
a
m
e
t
r
ó
w
S
C
A
L
E
.........................................................................................
12
7
16.6.1.
SKALA Nu
ta
podstawowa
..........................................................................................
1
27
16.6.2.
S
K
A
L
A
B
a
n
k
i
t
y
p
.......................................................................................................
12
8
16.7.
U
s
t
a
w
i
a
n
i
e
p
a
r
a
m
e
t
r
u
K
E
Y
M
O
D
E
....................................................................................
13
2
16.8.
U
s
t
a
w
i
a
n
i
e
p
a
r
a
m
e
t
r
ó
w
C
H
O
R
D
.......................................................................................
1
33
16.8.1.
Tr
yb
CHORD
.............................................................................................................
1
33
16.8.2.
Ty
p
CHORD
...............................................................................................................
1
34
16.8.3.
Poz
ycj
a
CHORD
.......................................................................................................
1
36
17.
Smart Play - odtwarzanie i edytowanie sek
wen
cji
arpeggiatora
..........................................
13
8
17.1.
Odt
war
zan
ie
sek
wen
cji
ar
peg
gia
tor
a
..............................................................................
13
8
17.2.
Edy
cja
ar
peg
gia
tor
a
...........................................................................................................
13
9
17.3.
GŁÓWNE
par
ame
try
.........................................................................................................
14
0
17.3.1.
Tr
yb
GŁÓWNY
.........................................................................................................
1
40
17.3.2.
Ty
p
GŁÓW
NY
..........................................................................................................
1
4
0
17.4.
Par
ame
try
R
HY
TH
M
..........................................................................................................
14
0
17.4.1.
R
H
Y
T
H
M
Ra
te
..........................................................................................................
14
1
17.4.2.
Sek
wen
cja
R
HY
TH
M
...............................................................................................
14
2
17.4.3.
R
H
Y
T
H
M
Swi
ng
.......................................................................................................
14
2
17.5.
INNE
Par
ame
try
..................................................................................................................
14
2
17.5.1.
INNE
okt
awy
.............................................................................................................
1
43
17.5.2.
INNE
Dyn
ami
czn
e
....................................................................................................
14
3
17.5.3.
INNA
br
ama
...............................................................................................................
1
43
17.6.
Par
ame
try
ZAAWANSOWANE
...........................................................................................
1
44
17.6.1.
Zaawansowany
ret
rig
ger
...........................................................................................
14
4
17.6.2.
Pow
tór
zen
ie
ZAAWANSOWANE
.............................................................................
1
44
17.6.3.
Zaawansowane
prz
esu
ni
ę
cie
...................................................................................
14
4
17.6.4.
ZAAWANSOWANA
inw
ers
ja
....................................................................................
1
45
17.7.
Par
ame
try
zakresu
..............................................................................................................
1
45
17.7.1.
Z
AK
RE
S
Mi
n.
K
lu
cz
..................................................................................................
1
45
17.7.2.
ZAKRES Maks. K
l
uc
z
.................................................................................................
1
45
17.8.
Par
ame
tr
HOLD
..................................................................................................................
1
46
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na komunię
Prezent na urodziny
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Pielęgnacja kotów długowłosych. Czy potrzebna jest specjalna szczotka?
Czy MOVA X4 Pro jest najlepszym odkurzaczem pionowym? Poznaj funkcje nowego urządzenia
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Inteligentna lodówka smart – jak odmieni Twoje życie?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Gdzie ustawić kuwetę dla kota?
Frostpunk 1886 - Ogłoszono remake uznanego city buildera. Poznajcie szczegóły!
The Elder Scrolls V: Skyrim – kody na umiejętności, przedmioty i wiele innych
Sprawdź więcej poradników