Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Detektyw Bombel 2004571

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Detektyw Bombel 2004571

Powrót
Podczas każdej przygody wybierasz miejsca,
które chcesz zbadać. Odszukaj karty odpowia-
dające interesującym Cię bańkom idokładnie
przyjrzyj się obrazkom.
Na koniec swojej przygody zbierz razem
wszystkie karty gwiazd potrzebne
do wypełnienia zadania!
ZAWARTOŚĆ
ZASADY GRY
72 karty podzielone na 4 zestawy – każdy zestaw
stanowi odrębną przygodę.
• 6 zielonych kart zprzygodą instruktażową,
• 20 pomarańczowych kart,
• 22 oletowe karty,
• 24 niebieskie karty,
• plakat,
• instrukcja.
Wkażdym zestawie
znajdują się karty gwiazd,
ślepych uliczek ipostaci.
Wzależności od zestawu
liczba poszczególnych kart
się różni.
CEL GRY
Sprawdź, jaki jest Twój poziom poszukiwacza
przygód, licząc odkryte karty ślepych uliczek!
POPRAWIANIE WYNIKÓW
0 KART ŚLEPYCH ULICZEK: ZŁOTA BAŃKA
Brawo! Nie masz sobie równych
wposzukiwaniu przygód!
Każdą przygodę możesz rozegrać tyle razy, ile chcesz.
Jeśli już znasz wszystkie miejsca, które należy zba-
dać, możesz podnieść swój poziom poszukiwacza
przygód! Staraj się jak najlepiej zapamiętać, gdzie
znajdowały się karty ślepych uliczek, aby osiągnąć
prestiżowy poziom złotej bańki!
34 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK: BRĄZOWA BAŃKA
Stawiasz pierwsze kroki jako
poszukiwacz przygód. Nie zawracaj
ztej drogi!
12 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK:
SREBRNA BAŃKA
Poszukiwanie przygód idzie Ci naprawdę
dobrze! Świetna robota!
Czasami postać wskaże Ci kierunek,
wktórym masz się udać. Kontynuuj
przygodę, odwracając kartę wska-
zaną w bańce w zielonym prosto-
kącie.
Wniektórych przygodach pojawiają się karty po-
staci. Znajdziesz je na kartach zniebieskim tłem.
Inne postacie wskażą Ci drogę, jeśli masz
konkretną kartę gwiazdy .
KARTA POSTACI
©2021 Blue Orange Edition. Detektyw Bombel (Bubble Stories)
i Blue Orange są zastrzeżonymi znakami towarowymi Blue
Orange Edition. Gra jest publikowana i dystrybuowana na licencji
Blue Orange, 97 impasse Jean Lamour, 54700 Pont-à-Mousson,
Francja.www.blueorangegames.eu
Jeśli masz kartę gwiazdy, której
szuka dana postać, kontynuuj przy-
godę, odwracając kartę wskazaną
wbańce wzielonym prostokącie.
Jeśli nie masz tej karty gwiazdy,
wróć do poszukiwań, rozpoczy-
nając je w miejscu wskazanym
w bańce w czerwonym prosto-
kącie.
Importer/Dystrybucja w Polsce: Rebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c, 80-298 Gdańsk
wydawnictwo@rebel.pl;www.wydawnictworebel.pl
Celem gry jest odna-
lezienie wszystkich
kart gwiazd, które
przedstawiono na
karcie zadania
wybranej przez
Ciebie przygody.
Gra jednoosobowa
albo dla współpracujących graczy
ZABAWA W CHOWANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSPA
PIRATÓW
Zestaw kart pomarańczowych
to przygoda „Zabawa w chowa-
nego w szkole. Twoim celem jest
odnalezienie 3 przyjaciół, którzy
schowali się w żnych budyn-
kach. Musisz dokładnie przeszu-
kać każdą cść szkoły!
Zestaw kart niebieskich to
przygoda Wyspa piraw”.
Uważnie przeszukaj każdy
zakamarek wyspy i znajdź
wspaniałe skarby kapitana Wąsa. Ważne! W tej
przygodzie musisz odnaleźć 3 karty gwiazd
w odpowiedniej kolejności. Złap wiatr w żagle,
żeglarzu!
Zestaw kart ole-
towych to przygoda
Wesołe miasteczko.
Twoim celem jest wygranie
4 cudnych pluszaków – każde-
go na innym stoisku! Powodzenia!
ZIELONE KARTY I ROZŁOŻONY
PLAKAT POMOGĄ CI
ZROZUMIEĆ ZASADY.
Wybierz zestaw kart zprzygodą,
która Cię interesuje.
Weź kartę początkową (z szachownicą) ipołóż za-
krytą po swojej lewej stronie.
Weź kartę zadania (z gwiazdkami) ipołóż zakrytą
po swojej prawej stronie.
Rozłóż pozostałe karty stroną zbańkami do góry.
Możesz zacząć zabawę!
Odwróć kartę początkową ilustracją do góry.
Zobaczysz na niej, gdzie zaczynasz przygo.
Przyjrzyj się uważnie różnym miejscom, które
chcesz odwiedzić. Każde zmiejsc wskazywanych
przez bańki jest wyjątkowe.
Wybierz miejsce, które chcesz odwiedzić,
iweź kartę zodpowiadającą mu bańką.
Odwróć wybraną kartę ilustracją do góry ipołóż
ją przed sobą. Obejrzyj nowe miejsca, które
możesz odwiedzić.
• Kontynuuj przygodę w taki sam sposób.
Za kdym razem, gdy chcesz odwiedzić
jakieś miejsce, weź kartę z odpowiadającą mu
bańką, połóż ją odkrytą przed sobą iprzyjrzyj się
kolejnym miejscom, wktóre możesz się udać.
Odkryte karty możesz kłaść obok siebie zamiast
układać je wstos. Wten sposób łatwiej będzie Ci
wrócić wjuż odwiedzone miejsca.
JAK GRAĆ?
1
2
3
4
W czasie wędrówki spróbuj znaleźć właściwe
miejsca izdobyć wszystkie karty gwiazd pokaza-
ne na karcie zadania!
Za kdym razem, gdy znajdujesz kartę gwiaz-
dy, spełniasz 1 zwarunków zkarty zadania. Bra-
wo, jesteś na dobrej drodze do zwycięstwa!
Połóż tę kartę obok karty zadania ikontynuuj
przygo, sprawdzając inną interesującą C
kartę.
Jeśli wybrana przez Ciebie karta ma czerwoną
ramkę, znajdujesz się w ślepej uliczce. Nic tu nie
znajdziesz.
Kontynuuj przygo, sprawdzając inną kartę.
Staraj się unikać kart ślepych uliczek. Im mniej
kart ślepych uliczek odkryjesz, tym wyższy
poziom poszukiwacza przyd osiągniesz na
koniec przygody.
Twoja przygoda dobiega końca, gdy zdobędziesz
wszystkie karty gwiazd pokazane na karcie zada-
nia.
Odwróć kartę zadania.
Brawo. Udało Ci się przejść tę przygodę!
KARTA GWIAZDY
KARTA ŚLEPEJ ULICZKI
KONIEC GRY
5
6
7
ZABAWA W CHOWANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSPA
PIRATÓW
Zestaw kart pomarańczowych
to przygoda Zabawa w chowa-
nego w szkole. Twoim celem jest
odnalezienie 3 przyjaciół, którzy
schowali się w żnych budyn-
kach. Musisz dokładnie przeszu-
kać każdą cść szkoły!
Zestaw kart niebieskich to
przygoda Wyspa piratów.
Uważnie przeszukaj każdy
zakamarek wyspy i znajdź
wspaniałe skarby kapitana Wąsa. Ważne! W tej
przygodzie musisz odnaleźć 3 karty gwiazd
w odpowiedniej kolejności. Złap wiatr w żagle,
żeglarzu!
Zestaw kart ole-
towych to przygoda
Wesołe miasteczko.
Twoim celem jest wygranie
4 cudnych pluszaków – każde-
go na innym stoisku! Powodzenia!
ZIELONE KARTY I ROZŁOŻONY
PLAKAT POMOGĄ CI
ZROZUMIEĆ ZASADY.
Wybierz zestaw kart zprzygodą,
która Cię interesuje.
Weź kartę początkową (z szachownicą) ipołóż za-
krytą po swojej lewej stronie.
Weź kartę zadania (z gwiazdkami) ipołóż zakrytą
po swojej prawej stronie.
Rozłóż pozostałe karty stroną zbańkami do góry.
Możesz zacząć zabawę!
Odwróć kartę początkową ilustracją do góry.
Zobaczysz na niej, gdzie zaczynasz przygodę.
Przyjrzyj się uważnie różnym miejscom, które
chcesz odwiedzić. Każde zmiejsc wskazywanych
przez bańki jest wyjątkowe.
Wybierz miejsce, które chcesz odwiedzić,
iweź kartę zodpowiadającą mu bańką.
Odwróć wybraną kartę ilustracją do góry ipołóż
ją przed sobą. Obejrzyj nowe miejsca, które
możesz odwiedzić.
• Kontynuuj przygodę w taki sam sposób.
Za każdym razem, gdy chcesz odwiedzić
jakieś miejsce, weź kartę z odpowiadającą mu
bańką, połóż ją odkrytą przed sobą iprzyjrzyj się
kolejnym miejscom, wktóre możesz się udać.
Odkryte karty możesz kłaść obok siebie zamiast
układać je wstos. Wten sposób łatwiej będzie Ci
wrócić wjuż odwiedzone miejsca.
JAK GRAĆ?
1
2
3
4
W czasie wędrówki spróbuj znaleźć właściwe
miejsca izdobyć wszystkie karty gwiazd pokaza-
ne na karcie zadania!
Za kdym razem, gdy znajdujesz kartę gwiaz-
dy, spełniasz 1 zwarunków zkarty zadania. Bra-
wo, jesteś na dobrej drodze do zwycięstwa!
Połóż tę kartę obok karty zadania ikontynuuj
przygo, sprawdzając inną interesującą C
kartę.
Jeśli wybrana przez Ciebie karta ma czerwoną
ramkę, znajdujesz się w ślepej uliczce. Nic tu nie
znajdziesz.
Kontynuuj przygo, sprawdzając inną kartę.
Staraj się unikać kart ślepych uliczek. Im mniej
kart ślepych uliczek odkryjesz, tym wyższy
poziom poszukiwacza przyd osiągniesz na
koniec przygody.
Twoja przygoda dobiega końca, gdy zdobędziesz
wszystkie karty gwiazd pokazane na karcie zada-
nia.
Odwróć kartę zadania.
Brawo. Udało Ci się przejść tę przygodę!
KARTA GWIAZDY
KARTA ŚLEPEJ ULICZKI
KONIEC GRY
5
6
7
ZABAWA W CHOWANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSPA
PIRAW
Zestaw kart pomarańczowych
to przygoda Zabawa w chowa-
nego w szkole. Twoim celem jest
odnalezienie 3 przyjaciół, którzy
schowali się w różnych budyn-
kach. Musisz dokładnie przeszu-
kać każdą część szkoły!
Zestaw kart niebieskich to
przygoda Wyspa piratów.
Uważnie przeszukaj każdy
zakamarek wyspy i znajdź
wspaniałe skarby kapitana Wąsa. Ważne! W tej
przygodzie musisz odnaleźć 3 karty gwiazd
w odpowiedniej kolejności. Złap wiatr w żagle,
żeglarzu!
Zestaw kart ole-
towych to przygoda
Wesołe miasteczko.
Twoim celem jest wygranie
4 cudnych pluszaków każde-
go na innym stoisku! Powodzenia!
ZIELONE KARTY I ROZŁOŻONY
PLAKAT POMOGĄ CI
ZROZUMIEĆ ZASADY.
Wybierz zestaw kart zprzygodą,
która Cię interesuje.
Weź kartę początkową (z szachownicą) ipołóż za-
krytą po swojej lewej stronie.
Weź kartę zadania (z gwiazdkami) ipołóż zakrytą
po swojej prawej stronie.
Rozłóż pozostałe karty stroną zbańkami do góry.
Możesz zacząć zabawę!
Odwróć kartę początkową ilustracją do góry.
Zobaczysz na niej, gdzie zaczynasz przygo.
Przyjrzyj się uważnie różnym miejscom, które
chcesz odwiedzić. Każde zmiejsc wskazywanych
przez bańki jest wyjątkowe.
Wybierz miejsce, które chcesz odwiedzić,
iweź kartę zodpowiadającą mu bańką.
Odwróć wybraną kartę ilustracją do góry ipołóż
ją przed sobą. Obejrzyj nowe miejsca, które
możesz odwiedzić.
• Kontynuuj przygodę w taki sam sposób.
Za kdym razem, gdy chcesz odwiedzić
jakieś miejsce, weź kartę z odpowiadającą mu
bańką, połóż ją odkrytą przed sobą iprzyjrzyj się
kolejnym miejscom, wktóre możesz się udać.
Odkryte karty możesz kłaść obok siebie zamiast
układać je wstos. Wten sposób łatwiej będzie Ci
wrócić wjuż odwiedzone miejsca.
JAK GRAĆ?
1
2
3
4
W czasie wędrówki spróbuj znaleźć właściwe
miejsca izdobyć wszystkie karty gwiazd pokaza-
ne na karcie zadania!
Za kdym razem, gdy znajdujesz kartę gwiaz-
dy, spełniasz 1 zwarunków zkarty zadania. Bra-
wo, jesteś na dobrej drodze do zwycięstwa!
Połóż tę kartę obok karty zadania ikontynuuj
przygodę, sprawdzając inną interesującą Cię
kartę.
Jeśli wybrana przez Ciebie karta ma czerwoną
ramkę, znajdujesz się w ślepej uliczce. Nic tu nie
znajdziesz.
Kontynuuj przygodę, sprawdzając inną kartę.
Staraj się unikać kart ślepych uliczek. Im mniej
kart ślepych uliczek odkryjesz, tym wyższy
poziom poszukiwacza przygód osiągniesz na
koniec przygody.
Twoja przygoda dobiega końca, gdy zdobędziesz
wszystkie karty gwiazd pokazane na karcie zada-
nia.
Odwróć kartę zadania.
Brawo. Udało Ci się przejść tę przygodę!
KARTA GWIAZDY
KARTA ŚLEPEJ ULICZKI
KONIEC GRY
5
6
7
Podczas kdej przygody wybierasz miejsca,
które chcesz zbadać. Odszukaj karty odpowia-
dające interesującym Cię bańkom idokładnie
przyjrzyj się obrazkom.
Na koniec swojej przygody zbierz razem
wszystkie karty gwiazd potrzebne
do wypełnienia zadania!
ZAWARTOŚĆ
ZASADY GRY
72 karty podzielone na 4 zestawy – kdy zestaw
stanowi odrębną przygo.
• 6 zielonych kart zprzygodą instruktażową,
• 20 pomarańczowych kart,
• 22 oletowe karty,
• 24 niebieskie karty,
• plakat,
• instrukcja.
Wkdym zestawie
znajdują się karty gwiazd,
ślepych uliczek ipostaci.
Wzależności od zestawu
liczba poszczególnych kart
się różni.
CEL GRY
Sprawdź, jaki jest Twój poziom poszukiwacza
przygód, licząc odkryte karty ślepych uliczek!
POPRAWIANIE WYNIKÓW
0 KART ŚLEPYCH ULICZEK: ZŁOTA BAŃKA
Brawo! Nie masz sobie równych
wposzukiwaniu przygód!
Każdą przygodę możesz rozegrać tyle razy, ile chcesz.
Jeśli już znasz wszystkie miejsca, które należy zba-
dać, możesz podnieść swój poziom poszukiwacza
przygód! Staraj się jak najlepiej zapamiętać, gdzie
znajdowały się karty ślepych uliczek, aby osiągnąć
prestiżowy poziom złotej bańki!
34 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK: BRĄZOWA BAŃKA
Stawiasz pierwsze kroki jako
poszukiwacz przygód. Nie zawracaj
ztej drogi!
12 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK:
SREBRNA BAŃKA
Poszukiwanie przygód idzie Ci naprawdę
dobrze! Świetna robota!
Czasami postać wske Ci kierunek,
wktórym masz się udać. Kontynuuj
przygo, odwracając kartę wska-
zaną w bańce w zielonym prosto-
kącie.
Wniektórych przygodach pojawiają się karty po-
staci. Znajdziesz je na kartach zniebieskim tłem.
Inne postacie wskażą Ci dro, jeśli masz
konkretną kartę gwiazdy .
KARTA POSTACI
©2021 Blue Orange Edition. Detektyw Bombel (Bubble Stories)
i Blue Orange zastrzeżonymi znakami towarowymi Blue
Orange Edition. Gra jest publikowana i dystrybuowana na licencji
Blue Orange, 97 impasse Jean Lamour, 54700 Pont-à-Mousson,
Francja.www.blueorangegames.eu
Jeśli masz kartę gwiazdy, której
szuka dana postać, kontynuuj przy-
go, odwracając kartę wskazaną
wbańce wzielonym prostokącie.
Jeśli nie masz tej karty gwiazdy,
wróć do poszukiwań, rozpoczy-
nając je w miejscu wskazanym
w bańce w czerwonym prosto-
kącie.
Importer/Dystrybucja w Polsce: Rebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c, 80-298 Gdańsk
wydawnictwo@rebel.pl;www.wydawnictworebel.pl
Celem gry jest odna-
lezienie wszystkich
kart gwiazd, które
przedstawiono na
karcie zadania
wybranej przez
Ciebie przygody.
Gra jednoosobowa
albo dla współpracujących graczy

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756