Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Eksplodujące Minionki 2003439

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujące Minionki 2003439

Wróć
Stop the action of another Player.
You can play this at any time.
nope
Stop the action of another Player.
You can play this at any time.
nope
11
2
2
6
7
8
3
4
5
POTASUJ
TO, CO ROBIĘ
RO
z
BRÓJ
RO
z
BRÓJ
RO
z
BRÓJ
RO
z
BRÓJ
NIE, NIE, NIE
JESZCZE TRZY RZECZY
Niezłym pomysłem jest oszczędne zużywanie
kart na początku gry, gdy ryzyko natraenia na
eksplodującego minionka jest niewielkie.
W każdej chwili możesz sprawdzić, ile kart
zostało w talii, żeby ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś takiego jak maksymalna czy
minimalna liczba kart na ręce. Jeśli skończą Ci
się karty, normalnie kontynuuj grę. W następnej
turze dobierzesz przynajmniej 1 kartę.
KONIEC GRY
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny nie
został rozerwany w eksplozji.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się
talia kart, ponieważ jest w niej akurat tyle
eksplodujących minionków, żeby zabić
wszystkich graczy oprócz jednego.
NO JUŻ, DOŚĆ CZYTANIA! IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ PYTANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART, ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
PRZEBIEG TUR
Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno
ich być 8) i dobrze im się
przyjrzyj. Następnie:
ZAGRAJ
Zagraj wybraną kartę, kładąc ją
AWERSEM DO GÓRY na wierzchu stosu
kart odrzuconych, a następnie wykonaj
polecenie, które się na niej znajduje.
PAMIĘTAJ
Zagraj tyle kart, ile chcesz, a następnie zakończ
turę i dobierz nową kartę.
Po wykonaniu polecenia z karty
możesz zagrać kolejną. Możesz
zagrać tyle kart, ile tylko zechcesz.
Na koniec swojej tury weź do ręki
wierzchnią kartę z talii. Módl się, żeby
to nie był eksplodujący minionek.
(Ta gra różni się tym od innych, że
dobierasz kartę NA KONIEC swojej tury).
Gra przebiega zgodnie z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara.
SPASUJ
Nie zagrywasz
żadnej karty.
ALBO
Przeczytaj tekst na karcie,
żeby dowiedzieć się, co robi.
SPASUJ ALBO ZAGRAJ,
A POTEM DOBIERZ.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Na początku usuń z talii wszystkie karty
eksplodujących minionków (4) i odłóż je
na bok.
Jeśli gracie w 2 OSOBY, użyjcie tylko kart
z symbolem Gru Tech w rogu (31 kart).
Usuń pozostałe karty z gry.
Jeśli gracie w 3 OSOBY, użyjcie tylko kart
BEZ symbolu Gru Tech w rogu (37 kart).
Usuń pozostałe karty z gry.
Jeśli gracie w 4 albo 5 OSÓB, użyjcie
wszystkich kart (68 kart).
Usuń z talii wszystkie karty rozbrojenia
i rozdaj po 1 karcie każdemu z graczy.
Włóż do talii o 1 kartę eksplodującego
minionka mniej, niż wynosi liczba graczy.
Pozostałe karty eksplodujących minionków
usuń z gry.
Potasuj karty w talii i umieść je na środku
stołu rewersami do góry.
To Wasza talia.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
Wybierzcie pierwszego gracza.
Włóż pozostałe karty
rozbrojenia do talii.
Potasuj talię i rozdaj po
7 zakrytych kart każdemu
z graczy, tak by łącznie
mieli po 8 kart (1 karta
rozbrojenia + 7 innych kart).
Nie pokazuj innym swoich kart.
KARTY ROZBROJENIA
Każdy z graczy rozpoczyna grę z 1 kartą rozbrojenia –
najpotężniejszą kartą w grze. To jedyny rodzaj kart, który
może Cię uratować przed eksplodującymi minionkami.
Jeśli dobierzesz eksplodującego minionka, możesz
zagrać kartę rozbrojenia, umieścić śmiercionośnego
sługusa z powrotem w talii i nie żegnać się z życiem –
kartę możesz umieścić w dowolnym miejscu talii tak,
żeby inni gracze tego nie widzieli.
W miarę możliwości zgromadź jak najwięcej kart
rozbrojenia.
NA PRZYKŁAD
W grze 4-osobowej umieść w talii 3 minionki.
W grze 3-osobowej umieść w talii 2 minionki.
W ten sposób możesz mieć pewność,
że eksplodują wszyscy poza 1 osobą.
NIE, NIE, NIE
NIEDORZECZNOŚĆ
NIE, NIE, NIE
NIEDORZECZNOŚĆ
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
EKSPLODUJESZ – PRZEGRYWASZ.
NIE EKSPLODUJESZ – WYGRYWASZ.
NA PRZYKŁAD
Możesz użyć karty Co kryje
przyszłość, żeby podejrzeć kilka
wierzchnich kart z talii.
Jeśli zobaczysz pośród nich
eksplodującego minionka, to
możesz zagrać kartę Pomiń
i zakończyć swoją turę bez brania
karty (i eksplozji).
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ (3×)
POMIŃ
JAK TO DZIAŁA?
W talii znajduje się kilka eksplodujących
minionków. Aby zagrać, połóżcie ją
rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie
karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze
eksplodującego minionka. Przy okazji możecie
zagrywać karty.
Osoba, która tra na minionka – wybucha.
I już do końca gry pozostaje martwa.
Pozostałe karty zmniejszą ryzyko,
że eksplodujesz wraz z eksplodującym
minionkiem.
Powtarzajcie tę czynność do momentu,
aż w grze zostanie tylko 1 gracz.
Ta osoba wygrywa grę.
OOO...
MNIAM,
MNIAM, MNIAM.
Czerwony
banan
NIE BANAN !!!
EKSPLODUJĄCY MINIONEK
EKSPLODUJĄCY MINIONEK
WERSJA
MINIONKOWA
NATYCHMIAST UJAWNIJ TĘ KARTĘ.
EKSPLODUJĄCE
MINIONKI
ZASADY
GRACZY: 2‒5
ZAWARTOŚĆ: 72 KARTY
HEJ! NIE CZYTAJ TYCH ZASAD!
CZYTANIE ZASAD TO NAJGORSZY SPOSÓB,
ŻEBY NAUCZYĆ SIĘ GRY.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ FILMIK
INSTRUKTAŻOWY? ZNAJDZIESZ GO TUTAJ:
WWW.explodingkittens.com/minions/how
.
BAM!
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY W
DOWOLNYM MOMENCIE.
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
WERSJA
MINIONKOWA
POKRĘĆ SIĘ NA ŻYROSKOP-NIE.
OOOH...
YUM YUM
YUM
Red Banana.
NOT BANANA
!!!
EKSPLODUJĄCY MINIONEK
EKSPLODUJĄCY MINIONEK
WERSJA
MINIONKOWA
NATYCHMIAST UJAWNIJ TĘ KARTĘ.
RO
z
BRÓJ
RO
z
BRÓJ
RO
z
BRÓJ
SKLONUJ 1 z
2 BEZ SYMBOLU
Zagraj tę kartę na stos kart odrzuconych.
Staje się kartą, która znajduje się bez-
pośrednio pod nią, i działa dokładnie w taki
sam sposób.
Nie możesz zagrać karty klonowania na
inną kartę klonowania.
Jeśli dobierzesz eksplodującego minionka,
a na wierzchu stosu kart odrzuconych zna-
jduje się karta rozbrojenia, możesz zagrać
kartę klonowania jako kartę rozbrojenia
i uniknąć eksplozji.
Możesz zagrać kartę klonowania z kartą
minionka, aby stworzyć parę i ukraść kartę,
ale nie możesz zagrać karty klonowania
na kartę minionka zagraną przez innego
gracza. (Aby użyć pary minionków, trzeba
zagrać 2 karty).
MINIONKOWE KARTY
PO 4 Z KAŻDEGO TYPU Z
PO 4 Z KAŻDEGO TYPU beZ SYMBOLU
Te karty nie działają w pojedynkę, ale jeśli
uda Ci się zdobyć 2 takie same, to możesz
ich użyć jako pary. Pozwala Ci ona ukraść
losową kartę wybranemu graczowi.
BOB
BOB
WERSJA
MINIONKOWA
TA MINIONKOWA KARTA NIE DZIAŁA W POJEDYNKĘ.
ZAGRAJ 2 BOBÓW JAKO PARĘ, ABY UKRAŚĆ
LOSOWĄ KAROD INNEGO GRACZA.
WERSJA
MINIONKOWA
CZERP Z SAMEGO DNA 2 z
3 BEZ SYMBOLU
Zakończ turę, dobierając kartę
ze spodu talii.
POTASUJ 2 z
2 BEZ SYMBOLU
Tasuj talię, nie patrząc na jej zawartość.
(To może się przydać osobie, która wie,
gdzie schował się eksplodujący minionek).
POMIŃ 3 z
3 BEZ SYMBOLU
Natychmiast zakończ swoją turę,
nie dobierając karty.
Karta pominięcia zagrana w odpowiedzi
na kartę ataku kończy tylko 1 z 2 tur.
Dopiero używając 2 kart pominięcia,
możesz zakończyć obie tury.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ (3×)3 z
4 BEZ
SYMBOLU
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii,
a następnie odłóż je w tej samej kolejności.
Nie pokazuj tych kart innym graczom.
NIE, NIE, NIE
3 z 4 BEZ SYMBOLU
Anuluj działanie dowolnej
karty, która nie jest
eksplodującym minionkiem
ani kartą rozbrojenia. To
tak, jakby każda karta
(także para) po przykryciu
kartą Nie, nie, nie
przestawała istnieć.
Możesz zagrać kartę
Nie, nie, nie w dowolnym
momencie przed rozpoczęciem akcji, nawet
jeśli nie trwa Twoja tura. Wszystkie karty, które
zostały zanienowane, wypadają z gry. Umieść
je na stosie kart odrzuconych.
Możesz też zagrać kartę Nie, nie, nie na
inną kartę Nie, nie, nie, żeby zneutralizować
jej działanie i w rezultacie stworzyć efekt
„a jednak tak, przegrańcu” i tak dalej.
Teraz zobaczę, co
kryje przyszłość. NIE!
Blumock.
TAK!
ATAKUJ (2×)2 z
3 BEZ SYMBOLU
Natychmiast zakończ swoją turę (bądź tury),
nie dobierając karty. Kolejny gracz musi
zagrać 2 tury z rzędu. Gra toczy się dalej,
począwszy od zaatakowanego gracza.
Oara ataku musi zagrać 2 normalne
tury z rzędu (zagrać kartę, wziąć nową,
a następnie powtórzyć obie te czynności).
Jeśli oara ataku sama zagra jakąś kartę
ataku, jej tura natychmiast się kończy
i zaatakowany przez nią gracz musi roze-
grać wszystkie jej pozostałe tury plus 2
(najpierw 4 tury, potem 6 tur i tak dalej).
ROZBRÓJ 3 Z
4 bez SYMBOLU
Po wylosowaniu eksplodującego minionka
możesz zagrać tę kartę, żeby nie umrzeć.
Następnie umieść zagraną kartę
na stosie kart
odrzuconych.
Potem weź eksplodującego minionka i włóż
go w dowolne miejsce talii. Nie możesz
przy tym przekładać ani tasować
pozostałych kart.
Twoja tura dobiega końca, ale nie dobierasz
karty. Chcesz dopiec kolejnemu graczowi?
Umieść eksplodującego minionka na
samym wierzchu talii. Jeśli chcesz, możesz
to zrobić pod stołem, żeby inni gracze nie
widzieli, gdzie umieszczasz kartę.
EKSPLODUJĄCY MINIONEK 4 KARTY
Po wylosowaniu eksplodującego
minionka możesz zagrać tę kartę, żeby
nie umrzeć. Następnie umieść zagraną
kartę na stosie kart odrzuconych.
EKSPLODUJĄCE MINIONKI PRZEWODNIK PO POLU BITWY
NIE MUSISZ TEGO CZYTAĆ, CHYBA ŻE MASZ PYTANIA
DOTYCZĄCE KONKRETNYCH KART.
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY Z TALII.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(3×)
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(3×)
WERSJA
MINIONKOWA
SKOSZTUJ ZAKAZANEGO BANAN DOGA.
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
WERSJA
MINIONKOWA
SPRÓBUJ SZCZĘŚCIA Z KOŁEM NIEFORTUNY.
ATAKUJ
(2×)
ATAKUJ
(2×)
WERSJA
MINIONKOWA
ZAKOŃCZ TURĘ BEZ DOBIERANIA KARTY.
NASTĘPNY GRACZ MUSI ZAGRAĆ 2 RAZY.
POSZARŻUJ Z BANDĄ SZPERACZY.
POTASUJ TALIĘ.
POTASUJ
POTASUJ
WERSJA
MINIONKOWA
EKSPERYMENTUJ Z WYMIANOMETREM.
PRZYKŁADOWA TURA
OBSTAWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KARTĄ W TALII JEST
EKSPLODUJĄCY MINIONEKEKSPLODUJĄCY MINIONEK, WIĘC ZAMIAST SPASOWAĆ
IDOBRAĆ KARTĘ, BY ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ, ZAGRYWASZ
KARTĘ CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆCO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ POZWALAJĄCĄ CI PODEJRZEĆ
3WIERZCHNIE KARTY ZTALII.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA
KARTA (A WIĘC TA, KTÓRA
MASZ DOBRAĆ)
TO EKSPLODUJĄCY EKSPLODUJĄCY
MINIONEKMINIONEK.
POSTANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ ATAKUJATAKUJ, ŻEBY
ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ
TURĘ I ZMUSIĆ
PRZECIWNIKA DO
ZAGRANIA 2TUR Z RZĘDU.
ALE NAGLE INNY GRACZ
ZAGRYWA KARTĘ
NIE, NIE, NIENIE, NIE, NIE
I ANULUJE TWÓJ ATAK.
W ZWIĄZKU Z TYM
TWOJA TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ
DOBRAĆ WIERZCHNIEJ
KARTY I EKSPLODOWAĆ,
WIĘC ZAGRYWASZ KARTĘ
POTASUJPOTASUJ ITASUJESZ TALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
W TALII, WOBEC CZEGO
DECYDUJESZ SIĘ WKOŃCU
DOBRAĆ WIERZCHNIĄ
KARTĘ. POZOSTAJE CI
TYLKO MIEĆ NADZIEJĘ,
ŻE TO NIE KOLEJNY
EKSPLODUJĄCY MINIONEK.
MINIONS © UNIVERSAL CITY STUDIO LLC.
WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.
Copyright Exploding Kittens 2022

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756