Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Klask 887523

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Klask 887523

Wróć
SZA
ŁO
WA
BI
TWA
NA
MA
G
ESY
!
N
DLA 4 GRACZY
Hej! JESTEM Hej! JESTEM
Mikkel.Mikkel.
ZAPROJEKTOWANO
ZAPROJEKTOWANO
W DANII.W DANII.
Pochodzę z maleńkiego królestwa Danii. Choć jego populacja jest niewielka,
charakteryzuje się silnym poczuciem wspólnoty i zamiłowaniem do gier
planszowych, w które zwykło się grać w pubach i domach.
Dawniej byłem stolarzem, który zawsze musiał znaleźć jakieś zajęcie dla swoich
dłoni. Pewnego dnia postanowiłem stworzyć grę, w którą mógłbym grać ze swoją
żoną i dwójką małych dzieci. To właśnie w moim niewielkim warsztacie stworzyłem
grę „KLASK”.
Później sprezentowałem kilka egzemplarzy przyjaciołom z okazji świąt i nagle
zaczęły do mnie spływać zamówienia z całej Danii. W ciągu następnego roku
stworzyłem ponad 3000 egzemplarzy – każdy wykonany własnoręcznie w garażu.
Gdy niestrudzenie i w tempie godnym wikinga (spora w tym zasługa mojej rodziny)
pracowałem nad kolejnymi planszami, narodziła się społeczność KLASKaczy.
Magnetyczna rozgrywka w „KLASK” jest wyjątkowa, zabawna i niepodobna do
niczego innego! Rób uniki, ślizgaj się, szuraj i zdobywaj punkty, ale pod żadnym
pozorem nie doprowadź do sytuacji, w której usłyszysz KLASK!
Gra dla każdego i na każdą okazję.
7 BIAŁYCH MAGNESIKÓW 7 BIAŁYCH MAGNESIKÓW
ZWANYCH PIANKAMI ZWANYCH PIANKAMI
(2 ZAPASOWE)(2 ZAPASOWE)
4 ZNACZNIKI 4 ZNACZNIKI
PUNKTACJIPUNKTACJI
PLANSZA DLA 4 GRACZY PLANSZA DLA 4 GRACZY
4 MAGNESY STERUJĄCE4 MAGNESY STERUJĄCE
5. Grę rozpoczyna
najmłodsze
z Was, uderzając
kulkę swoim
magnetycznym
młoteczkiem!
C
O
J
E
S
T
W
P
U
D
E
Ł
K
U
C
O
J
E
S
T
W
P
U
D
E
Ł
K
U
4 MAGNETYCZNE MŁOTECZKI4 MAGNETYCZNE MŁOTECZKI
2 KULKI 2 KULKI
(1 ZAPASOWA)(1 ZAPASOWA)
7 BIAŁYCH MAGNESIKÓW 7 BIAŁYCH MAGNESIKÓW
ZWANYCH PIANKAMI ZWANYCH PIANKAMI
(2 ZAPASOWE)(2 ZAPASOWE)
3. Każde z Was
umieszcza po
1 znaczniku
punktacji na
swoim torze
punktacji na polu
„5”.
1. Połóżcie planszę na stole między wszystkimi
graczami i upewnijcie się, że leży płasko.
2. Umieśćcie 5 białych
magnesików na białych
polach na środku planszy.
Uwaga! Upewnijcie się, że magnesy
skierowane magnetyczną stroną
do góry, dzięki czemu nie będą
odsuwać się od młoteczków.
4. Każde z Was ma czarny
magnetyczny młoteczek i magnes
sterujący, który się z nim łączy.
Umieśćcie młoteczki na planszy,
a następnie sterujcie magnesami
w taki sposób, aby się z nimi
połączyły!
5. Grę rozpoczyna
najmłodsze
z Was, uderzając
kulkę swoim
magnetycznym
młoteczkiem!
Uwaga! Aby przesuwać swoje młoteczki
po planszy, poruszajcie magnesami
sterującymi pod planszą.
T
O
D
O
D
Z
I
E
Ł
A
!
T
O
D
O
D
Z
I
E
Ł
A
!
Młoteczek
Magnes
sterujący

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756