Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra towarzyska REBEL Tajemnica w 5 minut 2014297
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(111)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra towarzyska REBEL Tajemnica w 5 minut 2014297
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
I
ns
tru
kc
j
a
Ka
r
ty śledz
t
w
Kar
t
y śledz
t
w uro
zmaicają rozgr
y
wkę, mo
dy
fikując
zas
ady gr
y. Na prz
ykła
d wiele kar
t śledz
tw zmie
nia
limit cz
asow
y rozgr
y
wki.
Ponadto na kar
tach pojawiają się różne pole
cenia.
■
Znale
zienie k
onkretn
ych w
skazó
wek.
Na prz
y
-
kła
d jeśli w tre
ści kar
t
y śledz
twa pa
da zdanie „Znajdź
-
cie kafelek wskazówki z k
apeluszem”
, musicie odkr
yć
kafelek, na k
tór
ym widnieje kap
elusz, or
az spe
łnić
pozosta
łe w
ymagania (
np. ares
ztować spr
awcę)
,
aby śledz
two z
akończ
y
ło się sukcesem.
▲
Wzię
cie darm
owych wskazówek.
Niek
tóre śledz
-
t
wa, np.
Zbr
odnia s
troi się wpiórka
, rozpoc
zniecie
z konkretnym kafelk
iem wskazówki, k
tór
y należ
y
wziąć ze s
tosu przed w
ł
ączenie
m minutnika. Znajdź
-
cie i od
łóżcie na bok kafelki wskazówek w
ymienio
-
ne na karcie śledz
t
wa. Rozpatrzcie je po w
ł
ąc
zeniu
minutnik
a.
Aby zdobyć darm
owe kafelki wskazówek, nie musicie
szukać s
ymboli na kar
t
ach scen.
●
Areszt
owanie kilk
u spraw
ców
.
Jeśli musicie aresz
-
tow
ać 2 albo więcej spr
awców
, podczas przyg
oto
wania
do gry zamiast 1 k
afelka spr
awcy dobierzcie wskaz
aną
na karcie śledztw
a liczbę kafelk
ów sprawc
ów
.
Musicie sprawdz
ać kafelki wskazówek os
obno z każ
-
dym kafelk
iem sprawc
y i pamiętać
, które ws
kazówki
pasowa
ł
y (
albo nie) do którego sp
rawcy.
Are
sz
towani
e konk
ret
ny
ch
spr
awców
.
Na niek
tó
-
r
ych kar
tach ś
ledzt
w pojawia się informacja o konkret
-
nych sprawcach, k
tór
ych należ
y ares
ztować
. W takim
w
ypadku nie musicie losować kafelków spr
awc
ów –
po pros
tu dobier
zcie te wymie
nione na
karcie.
Bę
dziecie potr
zebować t
ylko kar
t pod
ejrzanych w
y
-
mienionych na karcie śledz
twa – p
oz
os
tałe o
dłóżcie
do pude
łka.
Aby zakoń
cz
yć takie ś
ledzt
wo sukcesem, musicie
odnaleźć ws
zys
tkie kafelk
i wskazówek pasujące do
wskazanych spraw
ców
.
Rozgr
y
wk
a 1
-
osobowa
Chcesz s
amodzielnie popr
owadzić śledz
two
?
Jasna
sprawa! W
yst
arcz
y
, że wprowadzis
z kilka zmian
w
za
sadac
h.
•
Sam szuka
sz sy
mboli na kar
tach scen i ob
racas
z
pier
ścieniami kr
yptek
su.
•
W
ysta
rcz
y
, że dobr
ze w
y
ty
pujesz
4 z 5 s
ymboli
z danej kar
t
y sceny
, aby zdobyć kafelek ws
kazówki.
•
Prze
d ro
zgr
y
wką od
łóż kar
tę śledz
twa
Śpiący
mors
do pude
ł
ka – nie sprawdzi się w rozgr
y
wce
1
- osobowe
j.
Opracowan
ie
T
wór
ca gr
y i dyr
ekto
r ar
ty
st
yc
zny: Conn
or Reid
Wspa
rcie pr
zy p
rojek
towaniu gr
y, two
rzeni
u zasad
i tes
towaniu: Pe
ter Ne
sbit
t
Produ
cent: Do
n Reid
Ilustra
cje:
Cam Kendell
Dod
atkowe ilus
tra
cje na kar
ta
ch scen: A
lex Dio
chon
(ak
war
ium
, war
sz
tat
, ogr
ód, g
ale
ri
a rze
źb, w
ejś
cie
, hol, k
otł
own
ia i po
kój eg
ips
ki)
Tłum
ac
zenie: Ma
gda G
amrot
Redakcja: zespó
ł Rebel
Pytania
?
Jeś
li nie znajdziec
ie na nie odpowi
edzi w ins
trukcji, z
ajrz
yjcie na s
tron
ę
5minutem
ysterygame.c
om/
FAQ
T
ł
o na kar
tach podejrza
ny
ch
Na fiole
towych kafelkach ws
kazówek zaznac
zono,
c
zy spr
awca ma futro, piór
a, łuski c
z
y skórę. W pr
zy
-
padku więk
szości p
osta
ci bez problemu o
cenicie,
c
zy dana cecha ich dot
ycz
y. Jest jednak kilka p
od
-
chw
y
tliwych pr
z
ypadków
, dlatego na kar
tach po
dej
-
rz
anych tło odp
owiada tłu z k
afelkó
w wsk
azówek.
Jeśli k
iedykolwiek bę
dziecie mieć wąt
pliwości, c
zy
pode
jrzany ma skórę, c
z
y łuski, sp
ójrzcie na t
ło.
POZIOM
TRU
DNOŚCI
NISK
I
ŚRE
DNI
WYSOK
I
ZAS
AD
Y
CEL
MORS
CZ
AS NA
R
OZWIĄZANIE
ŚLED
ZTW
A
(W
MINUT
A
CH)
Nie wszystko stracone
Wielkie przesłuch
anie
Łuski niewinnoś
ci
Zag
inieni goście
Zb
rodnia s
troi s
ię wpiór
ka
Dobre intencje
Podejrzana czwórka
Biały królik
Per
fekcjoni
sta
ko
nk
r
etni
sp
raw
cy
k
i
l
ku s
prawc
ów
dar
mo
wa wskazówka
konkretna wskaz
ó
wka
ŚR
EDN
I
NI
SKI
W
YSOK
I
Uroczyste
otwarcie
Zde
szc
zu pod r
y
nnę
Czapki z
głów
Niebieskie wskaz
ówki
Dw
ie wce
nie je
dne
j
Prac
e porządkow
e
Dwie trz
ecie
T
rzy
ślepia
Pot
ęż
ni g
rac
ze
Śpiący mors
Producent: Wiggles 3D
,
4
8 Phea
sant Trail, Ko
moka, O
N, Kan
ada N
0L
1R0
Dy
st
r
ybuc
ja w Pol
sce: Re
bel S
p. z o. o.,
ul. B
udow
lanych 6
4
c, 8
0
-
2
98 Gd
ańs
k, Pol
ska
w
ydawnict
wo@rebel.pl
ww
w.
w
ydawnictworeb
el.pl
Five M
inute My
ster
y
(
T
aje
mnica w5 mi
nut
) jes
t zn
akie
m towaro
wy
m Wig
gles 3
D Incor
po
rate
d. © 202
3. Ws
zy
st
kie pr
awa za
st
rze
żone
.
Wy
pro
dukowan
o w Chin
ach
. ASM
-
01, kw
ieci
eń 202
3. A
ppl
e i log
o App
le s
ą znaka
mi towar
ow
ymi Ap
ple I
nc. z
areje
st
rowan
ymi
w USA i i
nnych kr
ajac
h. A
pp Store j
es
t znak
iem us
łu
gow
ym A
ppl
e Inc
. Goo
gle P
lay je
st z
naki
em towa
row
ymi G
oog
le Inc
.
Już p
o rozgr
y
wce? Pod
ziel s
ię wra
żenia
mi
z
inny
mi gra
cz
ami w gr
upi
e
PLANSZOWA
REBELIA
FB/
groups/planszowar
ebelia
M
uze
um W
szys
t
kieg
o
po
t
r
zeb
u
je W
asze
j
p
om
o
cy!
K
t
oś u
kradł mi W
ih
ajs
t
e
r i nabazgrał w muze
um masę
dziwn
yc
h
s
y
mboli. B
łaga
m, znajdźcie s
prawcę i odzys
kajcie W
ih
ajs
t
e
r!
Z poważa
niem
M. O
rsows
ki I
I
K
ura
t
or M
uzeum W
szys
t
kiego
Wsz
ys
tko się zgadza! Za to n
ależ
y się kafe
lek wskazówki
.
T
en Żó
łwit
od początku
wyd
awał mi się p
odej
rzany
…
Jeś
li pask
i nie są id
entycz
nie
, od
łóżcie kafelek
wskazówki na bok
, tak aby ws
zys
cy gr
acze go widzieli.
T
o nadal cenna informacja. T
er
az wiecie, że sprawc
a
nie ma prze
dmiotu z kafelka wskazówki.
Wykluczanie podejrz
anych.
Dzięki nowej wskaz
ówce
powinniście być w s
tanie wyeliminow
ać część podej-
rz
anych. Na przykład jeśli dowiedzieliście się, że
spraw
ca nosi monokl, możecie wykluczyć wszys
tkich
podejrz
anych, któr
zy nie mają monokla.
Obejr
z
yjcie swoje kar
t
y po
dejrz
anych n
a rę
ce i odrzuć
-
cie te, które w
ykluc
z
yliście dzię
ki nowej wskazówce.
Żarliwe dy
skusje i pokaz
y
wanie swoich kar
t p
odejr
za
-
nych są mile widziane. Możecie nawet tr
zy
mać swoje
kar
t
y podejr
zanych odkr
y
te przed s
obą.
Przek
azanie krypteksu.
Gdy jes
teście gotowi pr
zejść
do kolejnej kar
t
y sceny
, gra
cz z kr
yptek
sem pr
zekazu
-
je go grac
zowi po lewej. Szukajcie s
ymboli na kar
tach
scen i zdoby
wajcie kafelki wsk
azówek tak dł
ugo, aż
bę
dziecie gotowi dokonać aresz
towani
a!
A
res
z
towa
n
ie
Gdy je
steś
cie pewni tożs
amości z
łodzieja, zatr
z
ymaj
-
cie minutnik i odwróćcie kafele
k sprawc
y
.
Jeśli w
y
t
ypowany pr
zez Was podejr
zany znajduje się
na odwrocie kafe
lka sprawc
y
, br
awo! W
as
ze śledzt
wo
zakońc
zy
ło się sukcesem!
Jeśli je
dnak okaże się, że wizerunek w
y
t
ypowane
go
pr
zez Was podejr
zanego nie znajduje się na odwrocie
kafelka spr
awcy
… Dokonaliście niew
ł
aściwego
ares
ztowania! Zacznijcie śle
dzt
wo od poc
ząt
ku
i pamiętajcie, że p
ośpiech je
st z
ł
ym dorad
cą.
Koniec c
za
su
Gdy c
zas się s
kończ
y
, musicie nat
ychmiast pr
zer
wać
śledz
two. Koniec ze spr
awdzaniem wskazówek
i w
ykluc
zaniem pod
ejrzanych!
Na szc
zęście nie ws
zy
stko str
acone. Macie ost
atnią
szan
sę na pr
zysk
rz
ynienie spr
awcy. Wy
t
ypujcie po
-
dejr
zanego spoś
ród t
ych, któr
ych nie w
ykluc
z
yliście.
Jeśli w
ybie
rzecie p
oprawnie, śledz
t
wo zostaje uznane
za zakoń
czone, a W
y w
ygr
y
wacie rozgr
y
wkę!
W
ybór ś
ledz
twa
Gdy dob
rze poznacie zas
ady gr
y, prowadząc śledz
t
wo
Uroc
z
yste o
twarcie
, możecie si
ę podjąć tr
udniejszego
za
dania!
Oto wskazówki, jak pr
z
ygoto
wać g
rę, aby zabawa by
ła
jesz
c
z
e lep
sza.
Na poc
zątku p
rz
ygotowani
a do gr
y potasujcie kar
t
y
śledz
tw i ut
wór
zcie stos skł
adający się z 5 los
owych
kar
t. Pilnujcie, aby lic
zba kar
t danego poziomu
tru
dności by
ła zgodna z p
oniżs
zą tabe
lą.
Na pr
zyk
ład jeś
li czujecie, że je
steś
cie na
poziomie
nowicjusz
y
, w
ylosujcie 3 łat
we (zielone) i 2 żół
te
(
średnie) kar
t
y śledzt
w.
Możecie nie t
ylko sami dobr
ać trudno
ść kar
t do
Wasz
ych umiejętnoś
ci, lecz t
ak
że zmniejsz
yć albo
zw
ięks
zyć lic
zbę kar
t ś
ledzt
w, aby dostosować
ca
łkowit
y cza
s rozgr
y
wki.
1.
Zn
ajdź kar
tę pier
wszego śledz
t
wa:
Uroc
z
yste
otwarcie
.
Prze
cz
y
taj jej tre
ść, aby p
o
znać
ewentualne zas
ady dodatkowe, k
tóre
obow
iązują po
dc
zas tego ś
ledz
t
wa.
2.
P
otas
uj kar
ty s
cen i umieść je
w stosie ilust
racjami do gór
y na
środku sto
łu.
3.
Kar
t pod
ejrzanych i kafelków
sprawców z f
ioletowy
m tłem należ
y uż
y
-
wać t
ylko w rozgr
y
wce 5- i 6
-
osobowej.
Prze
d ro
zgr
y
wką z mniejsz
ą liczbą gr
ac
zy
usuń te kar
t
y ze stosu kar
t po
dejrz
anych,
a kafelki ze s
tosu kafelk
ów spr
awców
.
4.
Potasuj za
kr
y
te kafelk
i spr
awców
,
a nastę
pnie dobier
z ty
le, il
e p
odano na
karcie śledz
t
wa. W pier
wsz
ym ś
ledzt
wie
dobier
z t
ylko 1 kafelek sprawc
y
.
Umieść k
afelek (
albo kafelki) spr
awcy na śro
dku
sto
łu s
troną z kolorow
ymi paskami do gór
y.
Prz
yg
oto
wa
nie
do gr
y
E
lement
y
ka
fe
l
k
i wska
zów
ek
k
a
fe
l
k
i
s
pr
awc
ów
ka
r
t
y śledz
tw
ka
r
t
y scen
k
r
y
pt
ek
s
ka
r
t
y podej
rz
any
ch
ka
r
t
y pom
oc
y
5.
Podziel kafelki wska
zówek wedł
ug
kolorów na 4 stosy, a następnie pota
suj
osobno k
ażdy ze stosów. Połóż stos
y
str
oną ze znakiem zapy
tania do gór
y.
6.
Potasuj kar
t
y podejr
zanych i rozdaj
każde
mu z grac
zy t
aką samą lic
zbę kar
t
.
Grac
ze mogą oglą
dać swoje kar
t
y
.
7.
Zre
setuj kr
y
pteks, t
ak aby na gó
r
ze
by
ł
y ścianki be
z symb
oli. Wybier
z
grac
za, k
tór
y jako pier
wsz
y bę
dzie
obr
acał pie
rście
niami kr
ypteksu
.
8.
Przekaż każd
emu z grac
z
y po karcie
pomo
cy – pok
azano na niej t
ypy wska
-
zówek i w
ystęp
ując
e na pier
ścieniach
kr
yptek
su s
ymbole.
9.
Pr
z
ygotuj minutnik
. Uż
yj dowo
lnego
minutnika cy
frowego alb
o skorz
yst
aj
z naszej
aplikacji. M
ożesz ją pobr
ać za darmo
na urz
ądzenie z sys
temem iOS albo An
droid!
UWAG
A!
W późniejsz
ych rozgr
ywk
ach będziecie
prowa
dzić kilka ś
ledz
tw. Zob. „Wy
bór śle
dzt
w”
,
aby dowiedzieć się więcej.
Jak g
rać
Aby schw
y
ta
ć sprawcę, musicie wspólnymi si
łami
ods
zukiwać sy
mbole, zdoby
wać wskazówki i w
yklu
-
c
zać pod
ejrzanych. T
o w
sz
ystko w bardzo ograni
-
czonym c
zasie!
Ustaw
ienie minutn
ika.
Na ustalenie w
yników
więk
szości ś
ledzt
w macie 5 minut, ale zdar
zają się
dł
uż
sze śledz
twa. Na p
rz
ykł
ad śledz
two
Uroczyste
otwarcie
ma limit 9 minut.
Na karcie śledz
t
wa widnieje informacja o obowiązu
-
jący
m limicie cza
sow
ym.
Gdy je
steś
cie got
owi do rozpoc
zęcia śle
dzt
wa,
w
łąc
zcie minutnik.
Szukanie symboli.
Na każdej karcie s
ceny u
kr
y
to
5 sy
mboli. Każdy z ukr
y
t
ych na karcie symbo
li ma
inny z 5 ksz
ta
ł
tów
.
Każdy k
sz
ta
ł
t w
ystęp
uje w 5 wariantach, k
tóre
znajdziecie na karcie pom
ocy.
Musicie opisa
ć każdy z wariantów, któr
y znaleźliś
cie
na karcie sceny
, aby gra
cz z kr
yptek
sem wiedzia
ł, jak
ust
awić pierś
cienie.
Jeśli z
ajdzie taka potr
zeba, gra
cz z kr
yptek
sem
może spojr
zeć na kar
tę sceny
. Wsz
ysc
y gr
acze mog
ą
oglądać kr
yptek
s, ale t
ylko wy
znac
zony gracz o
braca
pierś
cieniami.
Sprawdzenie rozwiązania.
Gdy gr
acz z kr
yptek
sem
ust
awi wsz
ystk
ie pierś
cienie, odwróćcie kar
tę s
ceny
,
aby sprawdzić
, cz
y sy
mbole są pop
rawne.
Jeśli p
omyliliście choć 1 s
ymbol, mus
icie zac
ząć od
nowa, korz
ys
tając z nowej kar
t
y sceny.
Jeśli ws
zy
stkie s
ymbole s
ą poprawne,
zdo bywacie
wskazówkę!
Wybór koloru wskazówki.
Gdy zdobę
dziecie
wskazówkę, musicie ra
zem zdecydowa
ć o kol
or
ze
kafelka wskazówki. We
źcie kafelek wskazówki
w w
ybranym kolor
ze, a następnie go odk
r
yjcie.
Na kafelkach wskazówek znajdują się pr
zedmiot
y
(
np. zegarek) alb
o cechy (
np. futro c
zy p
ióra
).
Sprawdzenie wskazó
wki.
Na kafelkach wskaz
ówek
znajdują się tak
że kolorowe paski. Dopasujcie pas
ek
na kafelku wskazówki do pas
ka o ty
m samym kolorze
na kafelku sprawc
y
, jak pokaz
ano poniżej.
Jeś
li pask
i są ide
ntycz
ne
jak w prz
ykł
adzie pow
y
-
żej, sprawc
a ma przedmiot z kafelka ws
kazówki.
Pozostawcie kafelek wskazówki p
rz
y kafelku spr
aw
-
cy, aby pamiętać
, że nie potrzeb
ujecie wskazówek
w t
ym kolorze.
T
o nie Lisabella…
Bra
k monok
la.
Bra
k monok
la.
A
ha!
T
o nie Pa
pużette…
T
o mógł być Żółwit.
P
oz
iom
tr
udności
Now
ic
ju
s
z
We
t
e
r
a
n
Detek
t
y
w
3
2
1
2
2
2
0
1
2
Aha! Spraw
ca nosi monokl
!
PODPOWIEDŹ.
Na poc
zątk
u wy
bór kolor
u nie ma
wielkiego znac
zenia, al
e im bardziej zaawansowane
będzie Wasze śledz
two, t
ym ważniejsze bę
dzie
zas
tan
owienie si
ę, dzięk
i któr
emu kolorowi w
yel
imi
-
nujecie najwięcej podejr
zanych.
UWAG
A!
Jeś
li na
karcie śle
dzt
wa widnieje
informacja
o kilku s
prawc
ach, k
tór
ych nale
ży s
chw
y
tać
, zatr
z
y
-
majcie minutnik dopiero wtedy, gdy aresztuje
cie
ost
atniego z nich.
BEZPŁA
TNA AP
LIKACJA
DO ODMIERZ
ANIA CZ
ASU!
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na dzień mamy
Prezent na komunię
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Jak wyostrzyć zdjęcie?
Żelazko czy generator pary - co wybrać?
Mały kot w wielkim mieście! Little Kitty, Big City zapowiedziane na PlayStation 5
Rodzaje i zastosowanie obroży dla kota
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Najlepsza karma dla psa seniora – ranking [TOP10]
WUCHANG: Fallen Feathers – Znamy datę premiery oczekiwanej gry akcji. Kiedy dokładnie zagramy?
Pielęgnacja kotów długowłosych. Czy potrzebna jest specjalna szczotka?
Sprawdź więcej poradników