Znaleziono w kategoriach:
Poduszka sensomotoryczna S_LINE SA005

Instrukcja obsługi Poduszka sensomotoryczna S_LINE SA005

Wróć
PODUSZKA SENSOMOTORYCZNA
SA005
WARUNKI BEZPIECZEŃSTWA IZAGROŻENIA
1.
Przed przystąpieniem doćwiczeń skonsultuj ich zakres
inatężenie zlekarzem czy nie ma przeciwwskazań
dotego typu wysiłku.
2.
Producent nie ponosi odpowiedzialności za
nieprawidłowe użytkowanie produktu.
3. Nie należy zostawiać zwierząt wpomieszczeniu gdzie
wykonywane są ćwiczenia.
4. Dzieci nie powinny korzystać zproduktu.
5.
Nie należy zostawiać dzieci wpomieszczeniu gdzie
znajduje się produkt.
6. Zproduktu może korzystać jedna osoba.
7.
Należy pamiętać, aby każdorazowo sprawdzać stan
techniczny przed użyciem produktu.
8.
Produkt przeznaczony wyłącznie doużytku domowego.
Cały czas udoskonalamy nasze produkty, dlatego mogą się one nieznacznie różnić od zdjęć przedstawionych na
opakowaniu oraz w instrukcji obsługi. Przed przystąpieniem do użytkowania urządzenia przeczytaj instrukcję obsługi.
ART-DOM Sp. z o.o., ul. Zakładowa 90/92, 92-402 Łódź, info@artdom.net.pl. Numer Krajowego Rejestru
Sądowego 0000354059. v. 2
9.
Zalecane czyszczenie lekko wilgotną ściereczką. Po
wyczyszczeniu produkt należy wytrzeć dosucha.
10.
Należy przechowywać wsuchym oraz zacienionym
miejscu.
11. Nie należy narażać nadziałanie promieni słonecznych
przez dłuższy czas.
12.
Siedzenie napoduszce sensomotorycznej wymusza
prawidłową postawę ciała ipomaga odciążyć lędźwiowy
odcinek kręgosłupa.
13.
Na poduszce sensomotorycznej nie powinno się siedzieć
dłużej niż 4 godziny dziennie.
WARUNKI GWARANCJI DOTYCZĄCE PODUSZKI
SENSOMOTORYCZNEJ
1. ART-DOM Sp. zo.o. zsiedzibą wŁodzi (92-402) przy ul. Zakładowej 90/92 Numer
Krajowego Rejestru Sądowego 0000354059 (Gwarant) gwarantuje, że zakupione
urządzenie jest wolne od wad fizycznych. Gwarancja obejmuje tylko wady
wynikające zprzyczyn tkwiących wrzeczy sprzedanej (wady fabryczne).
2.
Ujawniona wada zostanie usunięta nakoszt Gwaranta wciągu 14 dni od daty
zgłoszenia uszkodzenia doserwisu autoryzowanego lub punktu sprzedaży.
3.
Wwyjątkowych przypadkach, np. konieczności sprowadzenia części zamiennych
od producenta, termin naprawy może zostać wydłużony do30 dni.
4. Okres gwarancji dla użytkownika wynosi 24 miesiące od daty wydania towaru.
5. Towar przeznaczony jest doużywania wyłącznie wwarunkach indywidualnego
gospodarstwa domowego.
6. Gwarancja nie obejmuje:
a. uszkodzeń powstałych naskutek używania urządzenia niezgodnie
zinstrukcją obsługi,
b. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
c. napraw imodyfikacji dokonanych przez firmy lub osoby nieposiadające
autoryzacji producenta,
d. części znatury łatwo zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych
takich jak: baterie, żarówki, bezpieczniki, filtry, pokrętła, półki, akcesoria,
e. instalacji, konserwacji, przeglądów, czyszczenia, odblokowania, usunięcia
zanieczyszczeń oraz instruktażu.
7. Osposobie usunięcia wady decyduje Gwarant. Usunięcie potwierdzonej wady
urządzenia nastąpi poprzez wykonanie naprawy gwarancyjnej lub wymianę
urządzenia. Gwarant może dokonać naprawy, gdy kupujący żąda wymiany lub
Gwarant może dokonać wymiany, gdy kupujący żąda naprawy, jeżeli doprowadzenie
dozgodności towaru (urządzenia) zgodnie zudzieloną gwarancją wsposób
wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów dla Gwaranta. Wszczególnie uzasadnionych wypadkach, jeżeli naprawa
iwymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta
może on odmówić doprowadzenia towaru dozgodności zudzieloną gwarancją
izaproponować inny sposób załatwienia reklamacji z gwarancji.
8. Wymiany towaru dokonuje punkt sprzedaży, wktórym towar został zakupiony
(wymiana lub zwrot gotówki) lub autoryzowany punkt serwisowy, jeżeli dysponuje
taką możliwością (wymiana). Zwracane urządzenie musi być kompletne, bez
uszkodzeń mechanicznych. Niespełnienie tych warunków może spowodować
nieuznanie gwarancji.
9. Wprzypadku braku zgodności towaru zumową sprzedaży, kupującemu zmocy
prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony inakoszt sprzedawcy,
agwarancja nie ma wpływu nate środki ochrony prawnej.
10. Niniejsza gwarancja obowiązuje naterytorium Polski.
11.
Warunkiem dokonania naprawy lub wymiany urządzenia wramach gwarancji jest
przedstawienie dowodu zakupu oraz użytkowanie towaru zgodnie zinformacjami
zawartymi winstrukcji obsługi.
UWAGA!
Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej zurządzenia może spowodować
nieuznanie gwarancji.
1 2 3

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756