Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana TREFL Mookao 02698

Instrukcja obsługi Gra karciana TREFL Mookao 02698

Wróć
MooKao to dynamiczna gra karciana, w której Waszym zadaniem jest
jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Wykładajcie pasujące karty,
zagrywajcie na przeciwników karty specjalne, by utrudnić im grę,
i nie zapominajcie przy tym głośno MUUUCZEĆ!
Elementy gry
80 kart
Cel gry
Waszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
Karty
Kda karta w grze składa się
z kombinacji 3 elementów,
za pomocą których będziecie
dokładać karty:
cyfry (0, 1, 2, 3, 4)
symbolu (serce, kwadrat,
gwiazda, trójkąt)
koloru (czerwony, zielony,
żółty, niebieski)
Poza tym niektóre karty będą
miały dodatkowe specjalne
efekty, których opis znajdziecie
dalej.
Przygotowanie gry
Potasujcie karty i rozdajcie każdemuuu z graczy po 6 zakrytych.
Z pozostałych utwórzcie zakrytą talię. Następnie odkryjcie z talii
wierzchnią kartę i połóżcie ją na środku stołu – rozpocznie Wasz stos
wykładania. Jeśli ta karta wymusza położenie konkretnego symbolu
lub cyfry, to kolejna dołożona musi spełniać to wymaganie.
Grę rozpoczyna ten, kto wyda z siebie najdłuższe, nieprzerwane
muuuczenie! Pierwszy gracz dobiera jedną dodatkową kartę z talii.
Rozgrywka
Zaczynając od pierwszego gracza, muuusicie dokładać kolejne karty
z ręki na stos wykładania. Dokładane karty muuuszą pasować do tej
na wierzchu stosu kolorem, symbolem lub cyfrą. Dołożone karty należy
kłaść jedna na drugiej tak, by zawsze na stosie wykładania była
widoczna tylko jedna karta. Możecie wyłożyć naraz po kilka kart, o ile
wszystkie pasują tym samym elementem do wierzchniej karty ze stosu
wykładania.
Jeśli nie macie na ręce pasującej karty, to dobieracie na rękę wierzchnią
kartę z zakrytej talii .
Po wyłożeniu lub dobraniu kart swoją turę rozpoczyna gracz siedzący po
lewej stronie od aktywnego gracza.
PRZYKŁAD
Gosia, Damian i Bartek zaczynają nową grę. Na środku leży karta
rozpoczynająca stos wykładania. Grę rozpoczyna Gosia, dostaje więc
siódmą kartę.
Pierwsza karta ke dołożyć karty z kwadratami, Gosia ma dwie, czerwoną
i niebieską, zagrywa je w ten sposób, by karta czerwona była na wierzchu.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę” – mówi Gosia.
Damian może teraz wyłożyć tylko jedną kartę. Ma kilka możliwości.
Decyduje się dołożyć zieloną kartę z dwójką. „Muuusisz dobrać
dwie karty” – Damian oznajmia Bartkowi.
Ten dobiera 2 wierzchnie karty z talii. Ponieważ na wierzchu stosu leży
kwadrat, Bartek decyduje się zagrać wszystkie swoje karty z tym symbolem,
by pozbyć się jak największej ich liczby. Kładzie je w takiej kolejności, by
żółta karta była na wierzchu. „Muuusisz zagrać tylko jedną
kartę” – rozkazuje Bartek Gosi. Teraz Gosia może wyłożyć maksymalnie
1 kartę.
Jeśli zagrywacie kilka kart w jednym ruchu, to rozpatrujecie efekt
wyłącznie wierzchniej karty specjalnej.
Gdy komuuuś z Was zostanie tylko 1 karta, muuusi powiedzieć
głośno: „MuuKao, zanim kolejny gracz wykona swój ruch. Jeśli tego
nie zrobi i ktoś go na tym przyłapie, muuusi dobrać 3 karty na rękę!
Jeśli skończy się Wam talia, a nadal nie wyłoniliście zwycięzcy, potasujcie
stos wykładania – poza wierzchnią kartą – i utwórzcie z niego nową
zakrytą talię.
Zakończenie gry
Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbył się wszystkich kart z ręki.
Wówczas może głośno krzyknąć: Po MuuKale i odtańczyć krowi
taniec zwycięstwa. Ci, co przegrali, sprzątają grę. Albo rozdajcie nowe
karty i zagrajcie jeszcze raz!
5+ 2-6 10
min
MooKao to dynamiczna gra karciana, w której Waszym zadaniem jest
jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Wykładajcie pasujące karty,
zagrywajcie na przeciwników karty specjalne, by utrudnić im grę,
i nie zapominajcie przy tym głośno MUUUCZEĆ!
Elementy gry
80 kart
Cel gry
Waszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
Karty
Każda karta w grze składa się
z kombinacji 3 elementów,
za pomocą których będziecie
dokładać karty:
cyfry (0, 1, 2, 3, 4)
symbolu (serce, kwadrat,
gwiazda, trójkąt)
koloru (czerwony, zielony,
żółty, niebieski)
Poza tym niektóre karty będą
miały dodatkowe specjalne
efekty, których opis znajdziecie
dalej.
Przygotowanie gry
Potasujcie karty i rozdajcie każdemuuu z graczy po 6 zakrytych.
Z pozostałych utwórzcie zakrytą talię. Następnie odkryjcie z talii
wierzchnią kartę i połóżcie ją na środku stołu – rozpocznie Wasz stos
wykładania. Jeśli ta karta wymusza położenie konkretnego symbolu
lub cyfry, to kolejna dołożona musi spełniać to wymaganie.
Grę rozpoczyna ten, kto wyda z siebie najdłuższe, nieprzerwane
muuuczenie! Pierwszy gracz dobiera jedną dodatkową kartę z talii.
Rozgrywka
Zaczynając od pierwszego gracza, muuusicie dokładać kolejne karty
z ręki na stos wykładania. Dokładane karty muuuszą pasować do tej
na wierzchu stosu kolorem, symbolem lub cyfrą. Dołożone karty należy
kłaść jedna na drugiej tak, by zawsze na stosie wykładania była
widoczna tylko jedna karta. Możecie wyłożyć naraz po kilka kart, o ile
wszystkie pasują tym samym elementem do wierzchniej karty ze stosu
wykładania.
Jeśli nie macie na ręce pasującej karty, to dobieracie na rękę wierzchnią
kartę z zakrytej talii .
Po wyłożeniu lub dobraniu kart swoją turę rozpoczyna gracz siedzący po
lewej stronie od aktywnego gracza.
PRZYKŁAD
Gosia, Damian i Bartek zaczynają nową grę. Na środku leży karta
rozpoczynająca stos wykładania. Grę rozpoczyna Gosia, dostaje więc
siódmą kartę.
Pierwsza karta każe dołożyć karty z kwadratami, Gosia ma dwie, czerwoną
i niebieską, zagrywa je w ten sposób, by karta czerwona była na wierzchu.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę” – mówi Gosia.
Damian może teraz wyłożyć tylko jedną kartę. Ma kilka możliwości.
Decyduje się dołożyć zieloną kartę z dwójką. „Muuusisz dobrać
dwie karty” – Damian oznajmia Bartkowi.
Ten dobiera 2 wierzchnie karty z talii. Ponieważ na wierzchu stosu leży
kwadrat, Bartek decyduje się zagrać wszystkie swoje karty z tym symbolem,
by pozbyć się jak największej ich liczby. Kładzie je w takiej kolejności, by
żółta karta była na wierzchu. „Muuusisz zagrać tylko jedną
kartę” – rozkazuje Bartek Gosi. Teraz Gosia może wyłożyć maksymalnie
1 kartę.
Jeśli zagrywacie kilka kart w jednym ruchu, to rozpatrujecie efekt
wyłącznie wierzchniej karty specjalnej.
Gdy komuuuś z Was zostanie tylko 1 karta, muuusi powiedzieć
głośno: „MuuKao, zanim kolejny gracz wykona swój ruch. Jeśli tego
nie zrobi i ktoś go na tym przyłapie, muuusi dobrać 3 karty na rękę!
Jeśli skończy się Wam talia, a nadal nie wyłoniliście zwycięzcy, potasujcie
stos wykładania – poza wierzchnią kartą – i utwórzcie z niego nową
zakrytą talię.
Zakończenie gry
Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbył się wszystkich kart z ręki.
Wówczas może głośno krzyknąć: Po MuuKale i odtańczyć krowi
taniec zwycięstwa. Ci, co przegrali, sprzątają grę. Albo rozdajcie nowe
karty i zagrajcie jeszcze raz!
2
00
0
+2
+2
A
B
C
D
A
B
C
D
MooKao to dynamiczna gra karciana, w której Waszym zadaniem jest
jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Wykładajcie pasujące karty,
zagrywajcie na przeciwników karty specjalne, by utrudnić im grę,
i nie zapominajcie przy tym głośno MUUUCZEĆ!
Elementy gry
80 kart
Cel gry
Waszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
Karty
Każda karta w grze składa się
z kombinacji 3 elementów,
za pomocą których będziecie
dokładać karty:
cyfry (0, 1, 2, 3, 4)
symbolu (serce, kwadrat,
gwiazda, trójkąt)
koloru (czerwony, zielony,
żółty, niebieski)
Poza tym niektóre karty będą
miały dodatkowe specjalne
efekty, których opis znajdziecie
dalej.
Przygotowanie gry
Potasujcie karty i rozdajcie każdemuuu z graczy po 6 zakrytych.
Z pozostałych utwórzcie zakrytą talię. Następnie odkryjcie z talii
wierzchnią kartę i połóżcie ją na środku stołu – rozpocznie Wasz stos
wykładania. Jeśli ta karta wymusza położenie konkretnego symbolu
lub cyfry, to kolejna dołożona musi spełniać to wymaganie.
Grę rozpoczyna ten, kto wyda z siebie najdłuższe, nieprzerwane
muuuczenie! Pierwszy gracz dobiera jedną dodatkową kartę z talii.
Rozgrywka
Zaczynając od pierwszego gracza, muuusicie dokładać kolejne karty
z ręki na stos wykładania. Dokładane karty muuuszą pasować do tej
na wierzchu stosu kolorem, symbolem lub cyfrą. Dołożone karty należy
kłaść jedna na drugiej tak, by zawsze na stosie wykładania była
widoczna tylko jedna karta. Możecie wyłożyć naraz po kilka kart, o ile
wszystkie pasują tym samym elementem do wierzchniej karty ze stosu
wykładania.
Jeśli nie macie na ręce pasującej karty, to dobieracie na rękę wierzchnią
kartę z zakrytej talii .
Po wyłożeniu lub dobraniu kart swoją turę rozpoczyna gracz siedzący po
lewej stronie od aktywnego gracza.
PRZYKŁAD
Gosia, Damian i Bartek zaczynają nową grę. Na środku leży karta
rozpoczynająca stos wykładania. Grę rozpoczyna Gosia, dostaje więc
siódmą kartę.
Pierwsza karta każe dołożyć karty z kwadratami, Gosia ma dwie, czerwoną
i niebieską, zagrywa je w ten sposób, by karta czerwona była na wierzchu.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę” – mówi Gosia.
Damian może teraz wyłożyć tylko jedną kartę. Ma kilka możliwości.
Decyduje się dołożyć zieloną kartę z dwójką. „Muuusisz dobrać
dwie karty” – Damian oznajmia Bartkowi.
Ten dobiera 2 wierzchnie karty z talii. Ponieważ na wierzchu stosu leży
kwadrat, Bartek decyduje się zagrać wszystkie swoje karty z tym symbolem,
by pozbyć się jak największej ich liczby. Kładzie je w takiej kolejności, by
żółta karta była na wierzchu. „Muuusisz zagrać tylko jedną
kartę” – rozkazuje Bartek Gosi. Teraz Gosia może wyłożyć maksymalnie
1 kartę.
Jeśli zagrywacie kilka kart w jednym ruchu, to rozpatrujecie efekt
wyłącznie wierzchniej karty specjalnej.
Gdy komuuuś z Was zostanie tylko 1 karta, muuusi powiedzieć
głośno: „MuuKao, zanim kolejny gracz wykona swój ruch. Jeśli tego
nie zrobi i ktoś go na tym przyłapie, muuusi dobrać 3 karty na rękę!
Jeśli skończy się Wam talia, a nadal nie wyłoniliście zwycięzcy, potasujcie
stos wykładania – poza wierzchnią kartą – i utwórzcie z niego nową
zakrytą talię.
Zakończenie gry
Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbył się wszystkich kart z ręki.
Wówczas może głośno krzyknąć: Po MuuKale i odtańczyć krowi
taniec zwycięstwa. Ci, co przegrali, sprzątają grę. Albo rozdajcie nowe
karty i zagrajcie jeszcze raz!
3
MooKao to dynamiczna gra karciana, w której Waszym zadaniem jest
jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Wykładajcie pasujące karty,
zagrywajcie na przeciwników karty specjalne, by utrudnić im grę,
i nie zapominajcie przy tym głośno MUUUCZEĆ!
Elementy gry
80 kart
Cel gry
Waszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
Karty
Kda karta w grze składa się
z kombinacji 3 elementów,
za pomocą których będziecie
dokładać karty:
cyfry (0, 1, 2, 3, 4)
symbolu (serce, kwadrat,
gwiazda, trójkąt)
koloru (czerwony, zielony,
żółty, niebieski)
Poza tym niektóre karty będą
miały dodatkowe specjalne
efekty, których opis znajdziecie
dalej.
Przygotowanie gry
Potasujcie karty i rozdajcie każdemuuu z graczy po 6 zakrytych.
Z pozostałych utwórzcie zakrytą talię. Następnie odkryjcie z talii
wierzchnią kartę i połóżcie ją na środku stołu – rozpocznie Wasz stos
wykładania. Jeśli ta karta wymusza położenie konkretnego symbolu
lub cyfry, to kolejna dołożona musi spełniać to wymaganie.
Grę rozpoczyna ten, kto wyda z siebie najdłuższe, nieprzerwane
muuuczenie! Pierwszy gracz dobiera jedną dodatkową kartę z talii.
Rozgrywka
Zaczynając od pierwszego gracza, muuusicie dokładać kolejne karty
z ręki na stos wykładania. Dokładane karty muuuszą pasować do tej
na wierzchu stosu kolorem, symbolem lub cyfrą. Dołożone karty należy
kłaść jedna na drugiej tak, by zawsze na stosie wykładania była
widoczna tylko jedna karta. Możecie wyłożyć naraz po kilka kart, o ile
wszystkie pasują tym samym elementem do wierzchniej karty ze stosu
wykładania.
Jeśli nie macie na ręce pasującej karty, to dobieracie na rękę wierzchnią
kartę z zakrytej talii .
Po wyłożeniu lub dobraniu kart swoją turę rozpoczyna gracz siedzący po
lewej stronie od aktywnego gracza.
PRZYKŁAD
Gosia, Damian i Bartek zaczynają nową grę. Na środku leży karta
rozpoczynająca stos wykładania. Grę rozpoczyna Gosia, dostaje więc
siódmą kartę.
Pierwsza karta ke dołożyć karty z kwadratami, Gosia ma dwie, czerwoną
i niebieską, zagrywa je w ten sposób, by karta czerwona była na wierzchu.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę” – mówi Gosia.
Damian może teraz wyłożyć tylko jedną kartę. Ma kilka możliwości.
Decyduje się dołożyć zieloną kartę z dwójką. „Muuusisz dobrać
dwie karty” – Damian oznajmia Bartkowi.
Ten dobiera 2 wierzchnie karty z talii. Ponieważ na wierzchu stosu leży
kwadrat, Bartek decyduje się zagrać wszystkie swoje karty z tym symbolem,
by pozbyć się jak największej ich liczby. Kładzie je w takiej kolejności, by
żółta karta była na wierzchu. „Muuusisz zagrać tylko jedną
kartę” – rozkazuje Bartek Gosi. Teraz Gosia może wyłożyć maksymalnie
1 kartę.
Jeśli zagrywacie kilka kart w jednym ruchu, to rozpatrujecie efekt
wyłącznie wierzchniej karty specjalnej.
Gdy komuuuś z Was zostanie tylko 1 karta, muuusi powiedzieć
głośno: „MuuKao, zanim kolejny gracz wykona swój ruch. Jeśli tego
nie zrobi i ktoś go na tym przyłapie, muuusi dobrać 3 karty na rękę!
Jeśli skończy się Wam talia, a nadal nie wyłoniliście zwycięzcy, potasujcie
stos wykładania – poza wierzchnią kartą – i utwórzcie z niego nową
zakrytą talię.
Zakończenie gry
Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbył się wszystkich kart z ręki.
Wówczas może głośno krzyknąć: Po MuuKale i odtańczyć krowi
taniec zwycięstwa. Ci, co przegrali, sprzątają grę. Albo rozdajcie nowe
karty i zagrajcie jeszcze raz!
4
Karty specjalne
Niektóre karty posiadają specjalne zdolności, które pomogą Wam w grze
lub utrudnią ją pozostałym graczom. Jeśli wyłożycie taką kartę na
wierzch stosu wykładania, muuusicie wymuuuczeć głośno
żądanie dla kolejnego gracza. Bez wyraźnego wymuuuczenia
zdolność specjalna nie działa!
Poniżej znajdziecie opisy kart specjalnych. Wraz z przykładowym
muuuczeniem:
Muuusisz dołożyć SERCE / kwadrat / gwiazdę /
trójkąt – dopóki karta z zaznaczonym symbolem leży
na wierzchu, można dołożyć tylko kartę lub karty z tym symbolem.
Muuusisz dołożyć 0 / 1 / 2 / 3 / 4 – dopóki karta
z zaznaczoną cyfrą leży na wierzchu, można dołożyć tylko kartę
lub karty z tą cyfrą.
Muuusisz zamienić się ze mną kartami – zamień
się wszystkimi kartami na ręce z innym, dowolnym graczem.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę – kolejny
gracz może zagrać tylko jedną kartę albo dobrać, jeśli nie ma
pasującej.
Muuusisz dobrać 2 karty – kolejny gracz dobiera
na rękę 2 wierzchnie karty z talii, po czym normalnie rozgrywa
swoją kolejkę.
1!
+2
00
0
00
0
11
1
11
1
2
2
2
3
3
3
3
3
3
4
4
4
MooKao to dynamiczna gra karciana, w której Waszym zadaniem jest
jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Wykładajcie pasujące karty,
zagrywajcie na przeciwników karty specjalne, by utrudnić im grę,
i nie zapominajcie przy tym głośno MUUUCZEĆ!
Elementy gry
80 kart
Cel gry
Waszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
Karty
Kda karta w grze składa się
z kombinacji 3 elementów,
za pomocą których będziecie
dokładać karty:
cyfry (0, 1, 2, 3, 4)
symbolu (serce, kwadrat,
gwiazda, trójkąt)
koloru (czerwony, zielony,
żółty, niebieski)
Poza tym niektóre karty będą
miały dodatkowe specjalne
efekty, których opis znajdziecie
dalej.
Przygotowanie gry
Potasujcie karty i rozdajcie każdemuuu z graczy po 6 zakrytych.
Z pozostałych utwórzcie zakrytą talię. Następnie odkryjcie z talii
wierzchnią kartę i połóżcie ją na środku stołu – rozpocznie Wasz stos
wykładania. Jeśli ta karta wymusza położenie konkretnego symbolu
lub cyfry, to kolejna dołożona musi spełniać to wymaganie.
Grę rozpoczyna ten, kto wyda z siebie najdłuższe, nieprzerwane
muuuczenie! Pierwszy gracz dobiera jedną dodatkową kartę z talii.
Rozgrywka
Zaczynając od pierwszego gracza, muuusicie dokładać kolejne karty
z ręki na stos wykładania. Dokładane karty muuuszą pasować do tej
na wierzchu stosu kolorem, symbolem lub cyfrą. Dołożone karty należy
kłaść jedna na drugiej tak, by zawsze na stosie wykładania była
widoczna tylko jedna karta. Możecie wyłożyć naraz po kilka kart, o ile
wszystkie pasują tym samym elementem do wierzchniej karty ze stosu
wykładania.
Jeśli nie macie na ręce pasującej karty, to dobieracie na rękę wierzchnią
kartę z zakrytej talii .
Po wyłożeniu lub dobraniu kart swoją turę rozpoczyna gracz siedzący po
lewej stronie od aktywnego gracza.
PRZYKŁAD
Gosia, Damian i Bartek zaczynają nową grę. Na środku leży karta
rozpoczynająca stos wykładania. Grę rozpoczyna Gosia, dostaje więc
siódmą kartę.
Pierwsza karta każe dołożyć karty z kwadratami, Gosia ma dwie, czerwoną
i niebieską, zagrywa je w ten sposób, by karta czerwona była na wierzchu.
Muuusisz zagrać tylko jedną kartę” – mówi Gosia.
Damian może teraz wyłożyć tylko jedną kartę. Ma kilka możliwości.
Decyduje się dołożyć zieloną kartę z dwójką. „Muuusisz dobrać
dwie karty” – Damian oznajmia Bartkowi.
Ten dobiera 2 wierzchnie karty z talii. Ponieważ na wierzchu stosu leży
kwadrat, Bartek decyduje się zagrać wszystkie swoje karty z tym symbolem,
by pozbyć się jak największej ich liczby. Kładzie je w takiej kolejności, by
żółta karta była na wierzchu. „Muuusisz zagrać tylko jedną
kartę” – rozkazuje Bartek Gosi. Teraz Gosia może wyłożyć maksymalnie
1 kartę.
Jeśli zagrywacie kilka kart w jednym ruchu, to rozpatrujecie efekt
wyłącznie wierzchniej karty specjalnej.
Gdy komuuuś z Was zostanie tylko 1 karta, muuusi powiedzieć
głośno: „MuuKao, zanim kolejny gracz wykona swój ruch. Jeśli tego
nie zrobi i ktoś go na tym przyłapie, muuusi dobrać 3 karty na rękę!
Jeśli skończy się Wam talia, a nadal nie wyłoniliście zwycięzcy, potasujcie
stos wykładania – poza wierzchnią kartą – i utwórzcie z niego nową
zakrytą talię.
Zakończenie gry
Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbył się wszystkich kart z ręki.
Wówczas może głośno krzyknąć: Po MuuKale i odtańczyć krowi
taniec zwycięstwa. Ci, co przegrali, sprzątają grę. Albo rozdajcie nowe
karty i zagrajcie jeszcze raz!
5
0
0
0
22
2
33
3
44
4
+2
+2
44
4
44
4
1
1
1
1!
1!
1
1
1
1!
1!
0
0
0

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756