Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Cztery Sery 02282

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Cztery Sery 02282

Wróć
Dobiera karty z talii kart akcji,
aby mieć 3 w ręce.
Przekazuje kostkę graczowi po
lewej stronie.
Rozgrywkę rozpoczyna najmłodszy gracz. W swojej turze wykonuje poniższe czynności:
Rozgrywka:
Zawartość:
plansza 4 pionki 20 żetonów
pizzy
20 kart
adresów
36 kart
akcji
kostka instrukcja
Każdy z graczy wybiera 1 postać z serialu Rodzina Treików i wciela się w dostawcę pizzy! Celem gry jest dostarczenie 4 pizz na wskazane na kartach
odpowiednie adresy.
Rozłóżcie planszę na środku stołu. Karty
akcji (żółty rewers) oraz karty adresów
(niebieski rewers) podzielcie na stosy
i połóżcie obok planszy. 20 żetonów
z pizzami połóżcie na polu z talerzem,
na środku planszy. Wybierzcie po 1
pionku i ustawcie je na tym samym
polu, co żetony z pizzami – będzie to
wasze pole startowe.
Rozdajcie każdemu graczowi po 1 karcie
adresu, którą kładziecie odkrytą przed sobą,
oraz po 3 karty akcji, które trzymacie zakry-
te w ręce.
Każdy z was bierze po 1 dowolnym
żetonie pizzy ze środkowego pola
i umieszcza go w swoim pionku.
2-45+ 20 min
karty akcji karty adresów
Rzuca kostką i przesuwa swój pionek
o wskazaną liczbę pól w wybranym
przez siebie kierunku. Na 1 polu może stać
więcej niż 1 pionek.
Wykorzystuje dowolną liczbę swoich
kart akcji, jedna po drugiej. Pozostałe
karty może odrzucić lub zostawić w ręce na
następną turę.
1.
1.
2.
2.
3.
3.
4.
4.
Przygotowanie:
Cel gry:
Wykorzystane i odrzucone
karty odkładajcie odkryte
obok stosu kart akcji. Kiedy
wyczerpie się talia kart
akcji, przetasujcie stos kart
odrzuconych i utwórzcie
nową talię.
Jak dostarczać?
Za każdym razem, gdy gracz chce pobrać nokartę adresu i pizzę, musi wrócić na środkowe pole z talerzem, rzucając kostką lub zagrywając
karty akcji w kolejnych ruchach.
Wchodząc na pole z talerzem, gracz musi zakończyć na nim swój ruch (nawet jeśli nie pobiera nowej pizzy oraz karty adresu).
• Jeśli pobiera, to bierze 1 kartę adresu i kładzie ją odkrytą przed sobą.
• Umieszcza dowolną pizzę z talerza w swoim pionku.
Hulajnoga – gracz przesuwa swój pionek o liczbę pól
wskazaną na karcie w dowolnym kierunku na planszy.
Gracz musi poruszyć się o dokładnie tyle pól w
jednym kierunku, ile wskazuje karta.
Kot – kartę można zagrać na dowolne pole
z adresem, niezajęte przez inną kartę Kota lub Ciotki.
Gracze nie mogą dostarczać pizzy na pole zajęte
przez Kota. Pionki graczy wciąż mogą przez nie
przechodzić i zatrzymywać się na nim.
Ciotka – kartę można zagrać na dowolne pole
z adresem, niezajęte przez inną kartę Kota lub Ciotki.
Gracze nie mogą dostarczyć pizzy na pole zajęte
przez Ciotkę. Pionki graczy wciąż mogą przez nie
przechodzić i zatrzymywać się na nim.
Talerz (pole startowe) – gracz może pobrać stąd nową
kartę adresu oraz pizzę. Nie można posiadać więcej niż 1
karty adresu do dostarczenia.
Rzut kostką – pozwala ponownie rzucić kostką i wykonać
ruch pionkiem na planszy.
Domek – gracz, który zatrzyma się na tym polu, musi
wymienić swoją kartę adresu, jeśli taką posiada. W zwraca
swoją kartę adresu na spód talii kart adresu i pobiera
wierzchnią kartę ze stosu.
BUS – pole, na które można dostać się przez przejście dla
pieszych. Przechodząc przez nie, gracz może wydłuż
swoją drogę. Może też zatrzymać się na nim i natychmiast
przesunąć się na dowolne pole z adresem wzdłuż przyle-
gających do przystanku ulic.
Ryba – gracz może zdjąć z planszy dowolną kartę
Kota i odłożyć ją na stos kart odrzuconych.
Ciasto – gracz może zdjąć z planszy dowolną kar
Ciotki i odłożyć ją na stos kart odrzuconych.
Kostka – gracz może wykonać dodatkowy rzut
kostką i poruszyć się zgodnie z ogólnymi zasadami.
Karty Akcji Pola Specjalne
Autor gry: Michał Szewczyk Zespół: Michał Ambrzykowski, Patryk Gęsiak, Mariusz Majchrowski, Adam Strzelecki, Agnieszka Walczak
Opracowanie graczne i ilustracje: Michał Ambrzykowski Opracowanie techniczne: Grzegorz Traczykowski, Paulina Paczkowska
Redakcja i korekta: Izabela Dawidowicz
Zamiana – gracz może przesunąć dowolną karCiotki
lub Kota na inne niezajęte pole z adresem.
Następnie gracz wciąż może zagrać pozostałe karty akcji. Gracz nie może jednocześnie posiadać więcej niż 1 karty z adresem, do którego musi dostarczyć
pizzę.
Gracz, który zatrzyma swój pionek na
polu z numerem domu ze swojej karty
adresu, dostarcza pizzę na wskazany adres.
Wyciąga pizzę ze swojego pionka i umieszcza ją
na polu na planszy. Gracz odwraca kartę adresu
rewersem do góry i kładzie ją przed sobą.
W ten sposób zaznacza, że pizza została dostarczona.
1.
1. 2.
2.
Po dostarczeniu pizzy gracz wciąż może zagrać swoje karty akcji.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756