Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Spy Guy 02298

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Spy Guy 02298

Wróć
I
n
s
t
r
u
k
c
j
a
I
n
s
t
r
u
k
c
j
a
Kandydat partii Niebieskich
wysuwa się na prowadzenie w
sondażach! Gracław Miecki
przegonił w ubiegłą środę Norberta
Watę - Kręgosłupa o całe 1,5
procenta. Ten drugi już zapowiada
obietnicę kolejnych obietnic, co
może przechylić szalę zwycięstwa
na jego korzyść.
“Zagłosujemy na tego, który nam
więcej obieca” - komentuje
piekarz, pan Andrzej (lat 47)
CEL GRY
Wcielacie się w postać Spy Guya –
superdetektywa, który strzeże prawa
i porządku w Treflikowie. Waszym
zadaniem jest złapanie Doktora
Moritza, zanim ten dostanie się do
portu i ucieknie z miasta. Jeśli zdołacie
go dogonić, wygrywacie!
SERIA ZUCHWAŁYCH KRADZIEŻY
W TREFLIKOWIE!
Na właścicieli lokalnych sklepów padł blady strach.
W ostatnim tygodniu w ponad 10 lokalach doszło do
zuchwałych kradzieży w środku dnia!
Świadkowie zeznają, że przes-
tępstw dokonuje przebiegły Doktor
Moritz. Policja jest jednak bez-
radna, a zuchwały złodziej dalej
pozostaje na wolności! Oczy ca-
łego Treflikowa zwrócone są na Spy
Guya tylko on jest w stanie
odnaleźć Doktora Moritza i pokrzy-
żować jego plany!
Bohaterska akcja strażaków Treflikowa zakończyła się
pełnym sukcesem! Kot Mruczek został z powodzeniem
ściągnięty ze znajdującego s w parku klonu
japońskiego. Zarówno Mruczek, jak i jego pani -
Krystyna Pąkla, znajdują się już spowrotem w domu.
Oboje odmawiają udzielenia komentarza na temat
zaistniałej sytuacji.
Kandydat partii Niebieskich
wysuwa się na prowadzenie w
sondażach! Gracław Miecki
przegonił w ubiegłą środę Norberta
Watę - Kręgosłupa o całe 1,5
procenta. Ten drugi już zapowiada
obietnicę kolejnych obietnic, co
może przechylić szalę zwycięstwa
na jego korzyść.
“Zagłosujemy na tego, który nam
więcej obieca” - komentuje
piekarz, pan Andrzej (lat 47)
ELEMENTY GRY
plansza
2 pionki
z podstawkami klepsydra
56 kart
poszlak
10 znaczników
poszlak
Ułóżcie planszę na stole lub
podłodze tak, by zbudować tor gry.
Pionek Spy Guya ustawcie na
pierwszym polu toru, w miejscu
oznaczonym jego wizerunkiem.
Klepsydrę i znaczniki poszlak
umieśćcie obok planszy.
Karty poszlak potasujcie i stwórzcie z nich
zakrytą talię (obrazkami poszlak do dołu).
PRZYGOTOWANIE GRY
Pionek Doktora Moritza umieśćcie na
jednym z oznaczonych pól.
W zależności od tego, w ile osób gracie,
ustawcie pionek na polu
albo .
,
KARTY POSZLAK
By złapać Doktora Moritza, razem ze Spy Guyem musicie odnaleźć
jak najwięcej poszlak poukrywanych w całym mieście. Im więcej
ich odnajdziecie, tym szybciej wasz pionek dogoni uciekającego
złoczyńcę. Przedmioty, które musicie odnaleźć, umieszczone
zostały na kartach poszlak.
To jest dowód, którego
aktualnie poszukujecie.
Liczba śladów buta
informuje was, o ile pól do
przodu porusza się Doktor
Moritz w swojej turze. Numer dowodu
w aktach Spy Guya.
Nie ma wpływu na grę.
PAMIĘTAJCIE – PRZEDMIOT
NA KARCIE POSZLAK ZAWSZE
WYGLĄDA IDENTYCZNIE JAK
NA PLANSZY. JEST TEGO
SAMEGO KSZTAŁTU
I KOLORU.
r
a
d
z
i
:
r
a
d
z
i
:

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756