Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Świnka Peppa Wielki wyścig 02262

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Świnka Peppa Wielki wyścig 02262

Wróć
1
2
INSTRUKCJA
Czas na wielki wyścig, podczas którego wszystko może się zdarzyć. Dołączcie do
bohaterów serialu Świnka Peppa, przemierzajcie drogę pełną niespodzianek
i spróbujcie jak najszybciej dotrzeć do celu.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
– 2 plansze
– 16 kafelków
– 3 drewniane pionki
– drewniana kostka
– instrukcja
PRZYGOTOWANIE GRY
Rozłóżcie plansze po obu stronach pudełka – tak jak pokazano na obrazku. Wybierzcie
sobie po 1 pionku i postawcie je przed planszą – po prawej stronie, przed pierwszym
polem wybranej trasy. Wypchnijcie kafelki z formatki, odwróćcie je rewersami do góry
i dokładnie wymieszajcie. A następnie umieśćcie je zakryte na wszystkich polach
z symbolem .
3+ 2-3 15-20min
CEL GRY
Celem każdego gracza jest przejście całej trasy i jak najszybsze opuszczenie planszy.
3
ROZGRYWKA
Rozgrywkę rozpoczyna najmłodszy gracz. Rzucacie po kolei kostką i przesuwacie się
o liczbę wskazanych pól:
Przesuwacie się o 1 pole do przodu.
Przesuwacie się o 2 pola do przodu.
Jeśli zatrzymacie się na polu z kafelkiem, odwracacie go i wykonujecie odpowiednie
polecenie:
Zyskujesz dodatkowy rzut kostką.
Zamień się pionkiem z dowolnym graczem.
Cofasz się o 1 pole.
Przejdź o 1 pole do przodu.
Raz odwrócony kafelek przestaje być aktywny (pole, na którym taki kafelek się znajduje,
staje się polem neutralnym).
Gdy przechodzicie przez wkładkę, Wasze 3 ścieżki łączą się na chwilę w 1 wspólną trasę.
A następnie ponownie każdy z Was podąża własną drogą. Na tym samym polu może
stać więcej niż 1 gracz.
WYGRANA
Wygrywa osoba, która jako pierwsza dojdzie do ostatniego pola i opuści planszę.
Zespół: Marta Cebera, Agnieszka Walczak, Patryk Gęsiak, Michał Szewczyk
Opracowanie graczne: Monika Duc
Opracowanie technologiczne: Grzegorz Traczykowski
Tłumaczenie: Loc at Heart
4
VOD KE HŘE
Nadešel čas velkého závodu, během kterého se může stát cokoli. Připoj se k seriálové
postavě prasátka Peppy na její cestě plné překvapení a pokus se co nejrychleji dostat
do cíle.
OBSAH BALENÍ:
– 2 hrací desky,
– 16 žetonů,
– 3 dřevěné gurky,
– dřevěná kostka,
– návod ke hře.
PŘÍPRAVA HRY
Rozlož hrací desky po stranách krabice tak, jak je zobrazeno na obrázku.
Každý si vybere 1 gurku a umístí ji před hrací desku – na pravou stranu a před první
políčko zvolené cesty. Vytlač všechny žetony z forem, otoč je lícem dolů a pořádně
je zpřeházej. Poté umísti žetony lícem dolů na všechna políčka označená tímto
symbolem: .
3+ 2-3 15-20min
CÍL HRY
Cílem každého hráče je co nejrychleji projít celou trasu a dostat se pryč z hrací desky.
5
PRŮBĚH HRY
Začíná nejmladší hráč. Po jednom se střídejte v házení kostkou a posouvejte své gurky
o tolik políček, kolik vám padlo:
Posuň se o 1 políčko vpřed.
Posuň se o 2 políčka vpřed.
Pokud se zastavíš na políčku s žetonem, otoč jej a proveď to, co je na něm zobrazené:
Házej znovu kostkou.
Vyměň svou gurku za libovolnou gurku jiného hráče.
Vrať se o 1 políčko vzad.
Posuň se o 1 políčko vpřed.
Otočený žeton už není aktivní (a políčko, na kterém je žeton umístěný,
se stává neutrálním).
Při průchodu přes středovou část hry se na chvíli spojují všechny 3 trasy do 1 společné.
Poté ale bude každý z hráčů opět pokračovat po své trase. Na jednom políčku může
stát více hráčů najednou.
VÍTĚZST
První hráč, který se dostane na poslední políčko a opustí hrací desku, vyhrává.
Tým: Marta Cebera, Agnieszka Walczak, Patryk Gęsiak, Michał Szewczyk
Gracký návrh: Monika Duc
Technologický návrh: Grzegorz Traczykowski

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756