Znaleziono w kategoriach:
Gra edukacyjna WADER Play & Fun Pospiesz się Kurierze! 42501

Instrukcja obsługi Gra edukacyjna WADER Play & Fun Pospiesz się Kurierze! 42501

Wróć
INSTRUKCJA
RZUCAJ KOSTKĄ, OMIJAJ RZUCAJ KOSTKĄ, OMIJAJ
PRZESZKODY, DOSTARCZAJ PACZKI!PRZESZKODY, DOSTARCZAJ PACZKI!
ZDJĘCIE NR 2
ZDJĘCIE NR 1
KIERUNEK GRY
KIERUNEK GRY
autor gry:
Ewelina Kozielska, Kamil Pakuła
ilustracja i opracowanie graficzne:
Kamil Pakuła
Producent:
P.P.H. WADER-WOŹNIAK Sp. z o.o.
ul. Rudna 30, 42-530 Dąbrowa Górnicza
tel. +48 32 264 60 40,
mail@wader.toys
www.facebook.com/zabawki.wader
www.wader.toys
Mieszkańcy miasteczka Zakupowo uwielbiają
korzystać z usług firmy kurierskiej WADER EXPRESS.
Kurierzy robią co mogą, aby jak najszybciej dostarczyć
paczki pod wskazane adresy, ale nie jest to łatwe. Na
drodze stoi wiele przeszkód: czasami klienci zgłaszają
reklamacje, psuje się samochód, lub stoi się w korku.
Z każdym okrążeniem miasta, kurierzy zabierają
z magazynów kolejne paczki. Gracz, który jako pierwszy
rozwiezie wszystkie przeski pod wskazane adresy,
wygrywa wyścig. Pospiesz się kurierze! Klienci czekają,
a przeciwnik depcze Ci po piętach!
Ilość graczy: 2 Czas rozgrywki: 20-30 min Wiek graczy: 4+
ZASADY DODATKOWE
PACZKA DOSTARCZONA: jeśli staniesz na polu z adresem, pod kry już wczniej
dostarczona była przez Ciebie paczka, to rzucasz kostką, aby dowiedzieć się, czy
aściciel jest z niej zadowolony, czy też chce ją wymienić. Jeśli wyrzucisz na
kostce 2, to masz pecha – musisz zabrać paczkę ponownie na samochód. Mesz
ją zrzucić pod tym samym adresem dopiero w kolejnym okżeniu.
Uwaga! Ta zasada wydłuża czas gry, jeśli chcesz, aby rozgrywka trwała krócej, możesz z niej zrezygnować.
Jeśli po rzucie kostką wskazane pole jest zajęte przez przeciwnika – tracisz ruch.
Jeśli staniesz na polu REKLAMACJA, a przeciwnik w tym samym czasie stoi na
polu, z adresem, pod który została dostarczona przez Ciebie ostatnia paczka, to
nie musisz jej odbierać i omija Cię reklamacja. UWAGA! Zapamiętaj adres, pod
który dostarczona była prze Ciebie ostatnia paczka! W tym celu mesz notować
na kartce numery kolejno dostarczanych paczek.
PRZEBIEG GRY
1. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzucił największą liczbę oczek na kostce.
2. Gra zaczyna się w miejscu odbioru paczek, na polu oznaczonym napisem
MAGAZYN 1 lub MAGAZYN 2. Następnie gracz rzuca kostką i przesuwa się po
trasie o wskazaną ilość oczek.
3. Za każdym razem, gdy gracz przechodzi przez należące do niego pole MAGAZYN,
zabiera na ciężarówkę kolejną paczkę.
4. Paczkę można wyładować z auta tylko na polu, które jest zgodne z numerem
paczki. Jeśli trafisz na takie pole zostawiasz tam paczkę. Jeżeli pomimo zrobienia
całego okrążenia, nie udało się wyładować paczki pod właściwym adresem, to
przekraczając swoje pole MAGAZYN, należy zabrać na samocd kolejna paczkę.
Może się zdarzyć, że wszystkie paczki z Twojego magazynu znajdą się jednocześnie
na Twoim samochodzie.
5. Na trasie znajdują się pola z przeszkodami i bonusami. Dokładny opis tych pól
znajduje się w części POLA SPECJALNE.
WYGRANA
Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy rozwiezie wszystkie paczki pod
wskazane adresy.
CEL GRY
Każdy gracz musi dostarczyć 5 paczek ze swojego magazynu pod numery domów
wskazane na paczkach. Domy oznaczone numerami rozmieszczone na trasie.
REKLAMACJA
Niestety paczka, dostarczona
przez Ciebie pod ostatni
adres jest uszkodzona! Musi
wrócić z powrotem do Twojego
MAGAZYNU (w tym celu przeni
paczkę do magazynu).
Możesz ją dostarczyć ponownie
w kolejnym okżeniu, a pionek
pozostaje na polu reklamacja.
MECHANIK
Twój samochód zepsuł się,
wymaga naprawy i przeglądu.
Tracisz kolejkę, a wszystkie paczki,
które wieziesz na samochodzie
wracają do magazynu.
KOSTKA
Otrzymujesz dodatkowy rzut.
MAGAZYN 1 i 2
Miejsce, gdzie każdy
z graczy rozpoczyna grę.
Tutaj znajdują się wszystkie
paczki na poctku gry,
czerwone:
w MAGAZYNIE NR 1,
żółte:
w MAGAZYNIE NR 2
SKRÓT BONUS
Gratulujemy znalezienia
skrótu! Jedź i dostarcz pod
najbliższy adres, jedną
z paczkek, którą masz na
samochodzie.
PACZKA BONUS
Pobierasz z magazynu
dodatkową paczkę
POLA SPECJALNE
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
2 ciężawki – pionki
10 klocków – paczki
8 elementów trasy – plansza
• kostka
4 arkusze naklejek
instrukcja gry
!
!
!
PRZYGOTOWANIE GRY
1. Rozłóż trasę w sposób przedstawiony na Zdjęciu nr 1.
2. Naklej na trasę pola z zadaniami zgodnie z instrukcją przedstawioną na Zdjęciu nr 2.
W tym celu wykorzystaj dołączone arkusze naklejek.
3. Klocki-paczki w kolorze czerwonym oklej numerami z czerwonym tłem, a klocki-
paczki w kolorze żółtym oklej numerami z żółtym tłem z czterech stron. Numery na
paczkach odpowiadają numerom na domach.
4. Każdy gracz wybiera swój magazyn na planszy i otrzymuje ciężarówkę wraz
z kompletem klocków–paczek, a następnie umieszcza paczki w swoim magazynie.
Kolory ciężarówek i paczek są przyporządkowane do koloru magazynu (Zdjęcie nr 2).
5. Ustaw ciężarówki odpowiednio na polach MAGAZYN 1 i MAGAZYN 2. Załaduj po
jednej paczce na każdą ciężarów. Gracz sam decyduje, którą paczkę chce
dostarczyć w pierwszej kolejności.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756