Rodzaj: | Gra planszowa |
---|---|
Seria: | Kodowanie |
Czas gry [min]: | 15 - 20 |
Liczba graczy: | 1+ |
Wiek: | 4+ |
Kapitan Nauka wie, jak rozwijać kompetencje przyszłości takie jak kodowanie. Wie też, jak zachęcić dzieci do nauki tej umiejętności. Na początek można bez komputera i na wesoło. Zakodowany zamek to gra, która uczy nie tylko programowania, ale i współpracy. Dzieci wspólnie układają odpowiednie sekwencje kart, które poprowadzą czarodzieja do ukrytych skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, a także planowania i logicznego myślenia.
Rozwój dziecka gwarantowany
Gra wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Okiem Eksperta
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
UWAGA: Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Rodzaj: | Gra planszowa |
---|---|
Czas gry [min]: | 15 - 20 |
Liczba graczy: | 1+ |
Wiek: | 4+ |
Płeć: | Chłopiec, Dziewczynka |
Wymiary opakowania [mm]: | 245 x 250 x 60 |
Gwarancja: | 24 miesiące |
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi w języku polskim |
Seria: | Kodowanie |
Typ: | Dla dzieci |
Nazwa: | MARIUSZ JACHIMCZUK EDGARD |
Ulica i numer budynku: | ul. Belgijska 11 |
Kod pocztowy: | 02-511 |
Miasto: | WARSZAWA |
Adres elektroniczny: | sklep@kapitannauka.pl |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.