Zwracasz produkt?
Zobacz jakie to proste.
Na zwrot produktu masz aż 14 dni!
Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym
Akcja dotyczy konsumentów i przedsiębiorców
Jak przebiega zgłoszenie?
Wypełnij zgłoszenie zwrotu
Jeśli oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym – okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
Wolisz zwracany produkt wysłać? Wypełnij zgłoszenie online.
Odwiedź nasz sklep lub nadaj paczkę
Zanieś produkt do wybranego sklepu lub wyślij nam go na adres:
TERG S.A.
Magazyn Zwrotów
ul. Jędrzejowska 43 B
93-636 Łódź
Masz aż 14 dni. Niezależnie od formy zakupu, wybierz wygodny dla siebie sposób zwrotu. Produkt musi być kompletny, a zwrotom podlegają również otrzymane gratisy.
Oczekuj na zwrot środków
Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków.
3 dni robocze* – tylko tyle potrzebujemy, żeby przyjąć Twój zwrot i zrobić przelew.
* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty, leasing.
Pamiętaj aby poprawnie uzupełnić formularz zgłoszeniowy oraz odesłać do nas kompletny produkt. W transakcjach Tpay czas zwrotu może być dłuższy. Niestety nie mamy wpływu na to, kiedy pośrednik zleci Twój przelew.
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756