Termin i adres doręczenia W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.O przewidywanym terminie dostawy powiadomimy mailowo bądź przez naszego konsultanta. Zawsze możeszskontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta 756 756 756 , aby uzyskać aktualne informacje. |
|
Odbiór za pobraniem W przypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę, ponieważ nie jest możliwa zapłata kartą płatniczą.Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brakmożliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu. Zwykle możliwe jest umówienie kolejnego terminu dostawy, jednak zależy to od regulaminu firmy kurierskiej. |
Waga opakowania Dostawa przesyłki o masie całkowitej (jednego opakowania) do 30 kg dostarczana jest do drzwi. |
|
Uszkodzenia Podczas odbioru przesyłki koniecznie sprawdź opakowanie pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. |
|
Recykling Jeśli chcesz zwrócić stary sprzęt (recykling), poinformuj nas o tym wcześniej. Wszelkie szczegóły znajdziesz w zakładce "Recykling". |
Udaj się do wybranego elektromarketu Media Expert Po otrzymaniu informacji o przygotowaniu do odbioru, udaj się do wybranego w trakcie składania zamówienia elektromarketu Media Expert. |
|
Stan faktyczny zamówienia Sprawdź stan techniczny, wizualny i kompletność wyposażenia zamówionych produktów. |
Skorzystaj z porad konsultanta Nasz sprzedawca zadba o Twoją wygodę, polecając akcesoria do zarezerwowanego produktu. Pamiętaj, że dodatkowe akcesoria gwarantują:- większe możliwości – korzystanie z ponadstandardowych funkcji urządzenia; - jeszcze większy komfort obsługi; - zwiększenie wydajności – efektywności urządzenia |
|
Zapłać jedną z dostępnych form płatności Zapłać za produkt, jeśli wybrałeś/-aś inną formę płatności niż przelew. W sklepie dostępne są płatności gotówką, kartą lub raty. |
Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się w pierwszym kroku w pierwszym kroku składaniazamówienia "Zawartość koszyka", jeżeli tylko wybrany produkt będzie kwalifikował się do tego typu odbioru. |
|
Kod odbioru Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek. |
Odbierz przesyłkę Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. |
|
Oczekiwanie na odbiór Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebraniaprzesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu InPost, firma InPost zwróci nam przesyłkę. |
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756