Jak wziąć udział w promocji?

Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz!

  • Możesz wybrać 1 produkt promocyjny i otrzymać 1 zwrot z wartością przypisaną do danego modelu.
  • Alternatywnie możesz wybrać maksymalnie do 7 produktów po 1 szt. z każdej kategorii produktowej i zyskać sumę zwrotu nawet 12 350 zł.
  • Sprawdź pełną listę produktów w kategoriach i przypisane do nich kwoty zwrotu.
Image

Dokonaj zakupu produktu promocyjnego

Kup wybrane urządzenie Hisense objęte promocją w terminie 18.11–31.12.2024 r. oraz zachowaj dowód zakupu.
Lista produktów promocyjnych i punktów handlowych dostępna w regulaminie.
Image

Zarejestruj zakup

Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie promocji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, nie później niż 13.01.2025 r.
Każdy produkt wymaga oddzielnej rejestracji.
Image

Odbierz zwrot

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, zwrot środków otrzymasz w formie przelewu na konto najpóźniej do 21 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji.

Produkty promocyjne

Dokumenty potrzebne do rejestracji

Image

Nazwa, model oraz numer seryjny produktu

Nazwę, model i numer seryjny produktu znajdziesz m.in. na tabliczce znamionowej oraz Karcie Gwarancyjnej dołączonej do urządzenia.
Image

Zdjęcie tabliczki znamionowej

Tabliczkę znamionową znajdziesz na swoim produkcie.
Image

Skan lub zdjęcie dowodu zakupu

Skan lub zdjęcie dowodu zakupu, tj. paragonu lub faktury wystawionej na rzecz osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (faktura imienna).
Image

Zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu oraz zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego

Zwróć uwagę, żeby Twoje zdjęcie było czytelne, tj. niezamazane, widoczne w całości, nieucięte.

FAQ

Które produkty biorą udział w promocji?
Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?
Gdzie mogę kupić produkt, aby wziąć udział w promocji?
W jakim terminie mogę dokonać zakupu, żeby wziąć udział w promocji?
Ile czasu przysługuje mi na rejestrację w promocji?
Zakupiłem dwa telewizory Hisense w jednej transakcji. Czy otrzymam dwa zwroty?
Co jest potrzebne podczas rejestracji zakupionego produktu?
Gdzie znajdę model i numer seryjny potrzebny do rejestracji w promocji?
Skąd będę wiedział, czy otrzymam zwrot za zakupiony produkt?
Czy mogę zgłosić reklamację dotyczącą akcji promocyjnej?
Co zrobić, jeśli mam pytania dotyczące promocji?


Z promocji wyłączone są produkty wskazane w kategorii OUTLET.


Sprawdź regulamin akcji »
Akcja obowiązuje do 31.12.2024 r. godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów na stronie www.mediaexpert.pl.




sgdata:2024-11-21 | 10:40:42
19-11-2024-54_13-52

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756