Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Tajniacy Duet 105100
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(111)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Tajniacy Duet 105100
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
2
3
K
LU
C
Z
W
k
aż
d
e
j
r
oz
g
r
yw
c
e
używ
a
s
i
ę
dwu
s
t
r
o
n
n
e
j
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a.
N
a
T
w
o
j
e
j
s
t
r
o
n
i
e
k
a
r
t
y
zn
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
9
z
i
e
l
o
n
y
c
h
p
ó
l.
T
o
sło
w
a,
któ
r
e
m
a
o
d
g
a
d
n
ąć
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
.
Zn
a
j
d
u
j
ą
s
i
ę
t
a
m
rów
n
i
eż
3
c
za
-
r
n
e
p
o
l
a
z
z
a
b
ój
c
a
m
i.
J
e
ś
l
i
T
w
ó
j
p
a
r
tn
e
r
d
o
t
k
n
i
e
j
e
d
n
e
g
o
z
t
yc
h
słów
,
n
a
t
y
c
hm
i
a
s
t
p
rz
e
g
r
y
w
a
c
ie.
P
oz
os
t
ałe
sło
w
a
t
o
n
i
e
w
i
n
n
i
o
bs
e
r
w
a
t
o
rzy
–
l
u
dz
i
e
,
któ
rzy
w
c
h
o
-
dz
ą
W
a
m
w
p
a
r
a
d
ę
.
J
e
ś
l
i
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
w
s
k
aż
e
j
e
d
n
o
z
t
y
c
h
słów
,
l
i
c
zy
s
i
ę
t
o
j
a
k
o
zły
s
t
rz
ał.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
t
eż
w
i
dz
i
n
a
s
w
o
j
e
j
s
t
r
o
-
n
i
e
k
l
u
c
z
a
9
z
i
e
l
o
n
y
c
h
słów
i
3
c
z
a
r
ne
,
a
l
e
z
a
zwy
c
z
a
j
s
ą
t
o
i
n
n
e
sło
w
a
n
iż
t
e
z
T
w
o
j
e
g
o
k
l
u
c
z
a.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
b
ę
-
dz
i
e
d
a
w
a
ć
C
i
w
s
k
a
z
ów
k
i
d
o
z
i
e
l
o
n
y
c
h
słów
z
e
s
t
r
o
n
y
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a,
któ
r
e
j
n
i
e
w
i
dz
i
sz.
OPIS
GR
Y
PRZ
Y
GOTO
W
ANIE
DO
GR
Y
Dwo
je
tajn
iaków
jest
na
sekr
etn
ej m
isj
i w
zatłoczon
ym
mi
eście
. K
ażdy
z
n
ic
h zn
a tożsa
mość
9
agen
t
ów,
z
którym
i d
rug
i ta
jn
ia
k m
usi
na
wi
ązać
k
on
takt.
Porozu
mi
ew
ając
si
ę za
pom
ocą z
aszyfrow
any
ch
wia
dom
ości,
prz
em
yk
ają
pom
ię
dzy płatn
ym
i za
bójca
mi
wyn
aję
tym
i p
rzez
wroga,
by
uk
ończyć m
is
ję
, n
im
sk
ońc
zy s
ię
c
zas.
Taj
n
ia
c
y
:
Duet
to
koo
pera
c
yjn
a gr
a słow
na
dl
a 2
lu
b w
ięce
j g
raczy.
Na k
arcie
k
lu
c
za zn
aj
duje
si
ę 12
wyzna
c
zo
-
ny
ch p
ól
– 9
pó
l ozn
acza sło
wa,
które
mus
i o
dgad
nąć
dru
gi t
ajn
ia
k, a
3 to
słow
a, któ
r
ych
mu
si s
ię
wystrz
egać.
Ab
y n
apr
ow
adzi
ć sw
oj
ego
partner
a n
a k
onkr
etn
e słow
a (b
ądź sło
wo), d
aj
esz m
u j
edno
wyra
zow
e ws
k
azów
ki.
Z
k
ol
ei
T
wój p
artner
da
je C
i ws
k
azów
ki
do
słów,
które
mus
isz
odga
dnąć.
Je
śl
i ob
ydw
oje
odg
adn
iec
ie
wszystk
ie
słow
a, n
im
wyk
orzystac
ie
wszystk
ie
swo
je
tury
, wy
gr
ywa
cie
i
m
oże
cie
raz
em ś
wię
tow
ać zwy
ci
ęstwo!
Usi
ądźci
e po
prz
eciwn
yc
h stron
ach stołu.
Pot
asuj
cie
karty z
e słow
am
i, wy
bi
erzc
ie
z
n
ich
loso
wo 25
i
ułóż
cie
je
na
s
tol
e w
sia
tce 5
×
5.
Zie
lon
e
k
art
y
agen
tów
i
ka
r
tę
za
bójcy
u
mi
eśćci
e
pomi
ędzy
graczam
i,
by
k
ażdy
z
ni
ch
miał
do
n
ich
swo
bod
ny
dostęp
.
Połóż
cie
9
zna
c
zni
ków c
zas
u stron
ą z
n
iew
in
ny
m obse
rwator
em ku
górz
e ob
ok s
iatk
i z
k
artami
słów,
jak
pok
a
-
zan
o po
wyże
j. T
o z
asobn
ik czasowy
.
Zosta
wci
e
2
znaczni
ki
c
zas
u
w
pu
dełku.
W
grze
stan
dar
dow
ej
używ
a
się
tyl
k
o
9
zn
ac
zni
ków
.
Zdaj
em
y
sob
ie
je
dn
ak
spra
wę
z
tego
,
że
je
st
to
dość
wyma
gaj
ąca
gra.
Dlat
ego
do
zasobn
ika
c
zasow
ego
moż
eci
e
do
d
a
ć
10.
i
11.
zna
c
znik,
żeb
y
od
robi
nę
ułatwi
ć
sobi
e
rozg
r
ywkę
.
Doda
tk
owe
zna
c
znik
i
są
ni
eb
ies
ki
e,
co
pozw
al
a o
dróżn
ić
je
od 9
podstaw
owy
ch zn
ac
zni
ków,
których
używ
a s
ię
w
grze
standa
rdo
we
j.
Połóż
cie p
lasti
k
ow
ą podstaw
kę obo
k si
atk
i ze słow
am
i.
Je
dno z
W
as musi po
tasow
ać k
art
y k
lu
c
zy i
w
ylos
ować
jed
ną
z
ni
ch.
Umi
eśćci
e
k
ar
tę
k
lu
c
za
w
pod
st
awce
w
tak
i
sposób
,
ab
y
każ
dy
gra
c
z
wi
dział
tyl
k
o
jed
ną
stron
ę
k
ar
ty
.
Góra ka
r
ty
powi
nn
a
by
ć
sze
rsza
niż je
j
bo
k,
jak pok
azan
o
powyż
ej. Na
górz
e
moż
e
zna
jdo
wa
ć
si
ę
jed
na
z
sz
erszych
stron
ka
r
ty.
Wsk
azów
ka.
Jeśl
i
trzym
asz
tal
ię w
tak
i
sposób
,
by
k
ar
ty
były
ułożon
e
pio
now
o
,
i
wyl
osuj
esz
k
ar
tę
ze
środk
a,
zo
baczysz tyl
ko
swo
ją
stron
ę k
art
y
.
Da
w
a
j
w
sk
az
ó
w
k
i
d
o
z
i
e
l
o
n
y
c
h
słów
.
U
n
ik
a
j
w
sk
az
ó
w
e
k
n
a
p
r
o
w
a
dz
a
j
ąc
y
c
h
n
a
3
z
a
b
ój
c
ów
.
S
t
a
r
a
j
s
i
ę
u
n
i
k
a
ć
n
i
e
w
i
n
n
y
c
h
o
bs
e
r
w
a
t
o
rów
.
1
k
a
r
t
a
z
a
b
ó
j
c
y
15
kar
t
a
g
e
n
t
ó
w
9
zn
ac
zni
k
ów
czas
u w
za
sobniku
c
z
a
s
o
w
ym
25
kar
t
z
e
s
ł
o
wa
mi
drugi
t
aj
niak
t
aj
niak
k
a
r
t
a
k
l
u
c
z
a
w
podsta
w
ce
T
o
op
is
roz
gr
ywk
i d
l
a 2
grac
zy
, a
le
zaang
ażo
wa
ni
e w
ię
ksz
ej
li
c
zb
y
osób
do g
r
y j
est
bar
dzo
proste
– szcze
góły n
a stro
ni
e
11.
C
EL
G
R
A
L
I
Ś
C
IE
J
U
Ż
W
TA
J
N
I
A
K
Ó
W
?
Ob
y
dw
o
j
e
wy
g
r
yw
a
c
i
e
,
j
e
ś
l
i
z
g
a
d
n
i
e
c
i
e
w
szy
s
t
k
i
e
1
5
słów
w
c
i
ąg
u
9
t
u
r
(a
l
b
o
m
n
i
e
j).
Uw
a
g
a!
K
aż
d
e
z
W
a
s
d
a
j
e
w
s
k
a
z
ów
k
i
d
o
9
z
i
e
l
o
n
y
c
h
słów
.
O
c
zyw
i
śc
i
e
9
+
9
t
o
n
i
e
1
5
,
a
l
e
n
i
e
któ
r
e
sło
w
a
s
ą
z
i
e
l
o
n
e
n
a
o
b
u
s
t
r
o
n
a
c
h
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a.
Sz
c
z
e
góły
n
a
os
t
a
tn
i
e
j
s
t
r
o
n
i
e
i
n
s
t
r
u
kc
j
i.
J
e
ś
l
i
g
r
a
l
i
śc
i
e
j
uż
w
T
a
j
n
i
a
ków
,
t
o…
i
t
ak
m
us
i
c
i
e
n
a
u
c
zy
ć
s
i
ę
z
a
s
a
d
Du
e
t
u
.
Głów
n
y
p
o
m
y
sł
j
e
s
t
t
a
k
i
s
a
m,
a
l
e
sz
c
z
e
góły
r
oz
g
r
yw
k
i
s
ą
i
n
n
e
.
K
a
r
t
a
k
l
u
c
z
a
j
e
s
t
dwu
s
t
r
o
n
n
a,
ż
e
b
y
śc
i
e
m
o
g
l
i
d
a
w
a
ć
s
o
b
i
e
w
s
k
a
z
ów
k
i
n
a
zm
i
a
n
ę
.
Zn
a
c
zn
i
k
i
c
z
a
s
u
o
g
r
a
n
i
c
z
a
j
ą
l
i
c
z
b
ę
t
u
r
.
A
sło
w
o
,
któ
-
r
e
j
e
s
t
z
i
e
l
o
n
y
m
a
g
e
n
t
e
m
p
o
T
w
o
j
e
j
s
t
r
o
n
i
e
k
l
u
c
z
a,
m
oż
e
o
k
a
z
a
ć
s
i
ę
k
i
m
ś
z
u
p
ełn
i
e
i
n
-
n
y
m
w
t
u
r
a
c
h,
w
któ
r
y
c
h
t
o
T
y
z
g
a
d
u
j
e
sz.
2
3
KLUC
Z
W każd
ej roz
gr
ywce używ
a
si
ę
dwustro
nn
ej
k
ar
ty
kl
ucza.
Na
T
wo
jej
stron
ie
k
ar
ty
zna
j
duj
e
si
ę
9
zi
el
ony
ch
pól.
T
o
słow
a,
które
ma
odgad
nąć
T
wój
partne
r
.
Zna
j
dują
si
ę
tam
równi
eż
3
c
za-
rne po
la z
za
bójca
mi. J
eśl
i T
wój
pa
r
tner
dot
kni
e
jed
neg
o
z
t
ych
słów,
na
tychm
iast
prz
e
gr
ywac
ie.
Poz
ostałe
słow
a
to
n
iew
in
ni
obse
rwatorzy
–
ludz
ie,
którzy
wc
ho
-
dzą
Wa
m w
parad
ę.
Jeś
li
T
wój p
ar
tne
r
wsk
aże jedn
o
z
tych
słów, li
c
zy
się to
ja
k
o zły
strzał.
T
wój partner też wi
dzi na swoj
ej stro
-
ni
e k
luc
za
9
zi
e
lon
ych
słów
i
3
c
za
r
ne,
al
e
za
zwyc
za
j
są
to
in
ne
słowa
niż
te
z
T
wo
jeg
o
k
lu
c
za.
T
wój
pa
r
tne
r
bę
-
dzi
e da
wa
ć Ci
wsk
azów
ki
do z
ie
lo
nyc
h
słów ze stro
ny k
art
y k
lu
c
za, które
j ni
e
wi
dzisz.
OPIS
GR
Y
PRZ
Y
GOTO
W
ANIE
DO
GR
Y
Dwo
je
tajn
iaków
jest
na
sekr
etn
ej m
isj
i w
zatłoczon
ym
mi
eście
. K
ażdy
z
n
ic
h zn
a tożsa
mość
9
agen
t
ów,
z
którym
i d
rug
i ta
jn
ia
k m
usi
na
wi
ązać
k
on
takt.
Porozu
mi
ew
ając
si
ę za
pom
ocą z
aszyfrow
any
ch
wia
dom
ości,
prz
em
yk
ają
pom
ię
dzy płatn
ym
i za
bójca
mi
wyn
aję
tym
i p
rzez
wroga,
by
uk
ończyć m
is
ję
, n
im
sk
ońc
zy s
ię
c
zas.
Taj
n
ia
c
y
:
Duet
to
koo
pera
c
yjn
a gr
a słow
na
dl
a 2
lu
b w
ięce
j g
raczy.
Na k
arcie
k
lu
c
za zn
aj
duje
si
ę 12
wyzna
c
zo
-
ny
ch p
ól
– 9
pó
l ozn
acza sło
wa,
które
mus
i o
dgad
nąć
dru
gi t
ajn
ia
k, a
3 to
słow
a, któ
r
ych
mu
si s
ię
wystrz
egać.
Ab
y n
apr
ow
adzi
ć sw
oj
ego
partner
a n
a k
onkr
etn
e słow
a (b
ądź sło
wo), d
aj
esz m
u j
edno
wyra
zow
e ws
k
azów
ki.
Z
k
ol
ei
T
wój p
artner
da
je C
i ws
k
azów
ki
do
słów,
które
mus
isz
odga
dnąć.
Je
śl
i ob
ydw
oje
odg
adn
iec
ie
wszystk
ie
słow
a, n
im
wyk
orzystac
ie
wszystk
ie
swo
je
tury
, wy
gr
ywa
cie
i
m
oże
cie
raz
em ś
wię
tow
ać zwy
ci
ęstwo!
Usi
ądźci
e po
prz
eciwn
yc
h stron
ach stołu.
Pot
asuj
cie
karty z
e słow
am
i, wy
bi
erzc
ie
z
n
ich
loso
wo 25
i
ułóż
cie
je
na
s
tol
e w
sia
tce 5
×
5.
Zie
lon
e
k
art
y
agen
tów
i
ka
r
tę
za
bójcy
um
ieśćci
e
pom
iędzy
grac
za
mi,
by
każd
y
z
ni
ch
mi
ał
do
ni
ch
swo
bodn
y
dostęp
.
Połóż
cie
9
zna
c
zni
ków c
zas
u stron
ą z
n
iew
in
ny
m obse
rwator
em ku
górz
e ob
ok s
iatk
i z
k
artami
słów,
jak
pok
a
-
zan
o po
wyże
j. T
o z
asobn
ik czasowy
.
Zosta
wci
e
2
znaczni
ki
c
zas
u
w
pu
dełku.
W
grze
stan
dar
dow
ej
używ
a
się
tyl
k
o
9
zn
ac
zni
ków
.
Zdaj
em
y
sob
ie
je
dn
ak
spra
wę
z
tego
,
że
je
st
to
dość
wyma
gaj
ąca
gra.
Dlat
ego
do
zasobn
ika
c
zasow
ego
moż
eci
e
do
d
a
ć
10.
i
11.
zna
c
znik,
żeb
y
od
robi
nę
ułatwi
ć
sobi
e
rozg
r
ywkę
.
Doda
tk
owe
zna
c
znik
i
są
ni
eb
ies
ki
e,
co
pozw
al
a o
dróżn
ić
je
od 9
podstaw
owy
ch zn
ac
zni
ków,
których
używ
a s
ię
w
grze
standa
rdo
we
j.
Połóż
cie p
lasti
k
ow
ą podstaw
kę obo
k si
atk
i ze słow
am
i.
Je
dno z
W
as musi po
tasow
ać k
art
y k
lu
c
zy i
w
ylos
ować
jed
ną
z
ni
ch.
Umi
eśćci
e
k
ar
tę
k
lu
c
za
w
pod
st
awce
w
tak
i
sposób
,
ab
y
każ
dy
gra
c
z
wi
dział
tyl
k
o
jed
ną
stron
ę
k
ar
ty
.
Góra ka
r
ty
powi
nn
a
by
ć
sze
rsza
niż je
j
bo
k,
jak pok
azan
o
powyż
ej. Na
górz
e
moż
e
zna
jdo
wa
ć
si
ę
jed
na
z
sz
erszych
stron
ka
r
ty.
Wsk
azów
ka.
Jeśl
i
trzym
asz
tal
ię w
tak
i
sposób
,
by
k
ar
ty
były
ułożon
e
pio
now
o
,
i
wyl
osuj
esz
k
ar
tę
ze
środk
a,
zo
baczysz tyl
ko
swo
ją
stron
ę k
art
y
.
Dawaj wsk
azó
wki
d
o
z
i
e
l
o
n
y
ch
słów
.
U
n
ik
aj wskazówek
n
a
p
r
o
w
a
dz
a
j
ąc
y
c
h
na
3
z
a
b
ój
c
ów
.
S
t
a
r
a
j
s
i
ę
u
ni
ka
ć
n
i
e
w
i
n
n
y
c
h
o
bs
e
r
w
a
t
orów
.
1
k
arta z
abó
jcy
15
kar
t
ag
en
tów
9
zn
ac
zni
k
ów
czas
u w
za
sobniku
c
za
s
ow
ym
25
kar
t
ze
s
ł
owa
mi
drugi
t
aj
niak
t
aj
niak
k
arta k
lu
cza
w
podsta
w
ce
T
o
op
is
roz
gr
ywk
i d
l
a 2
grac
zy
, a
le
zaang
ażo
wa
ni
e w
ię
ksz
ej
li
c
zb
y
osób
do g
r
y j
est
bar
dzo
proste
– szcze
góły n
a stro
ni
e
11.
CEL
GR
AL
IŚCIE
JU
Ż
W
TA
J
N
I
A
KÓ
W
?
Oby
dwoj
e wy
grywac
ie
, j
eśl
i z
gadn
ieci
e wszy
stki
e 1
5
słów
w
c
iągu
9 tu
r (al
bo
mn
ie
j).
Uwa
ga!
K
ażde z
Was
da
je
wsk
azów
ki
do
9
zi
el
ony
ch
słów
.
Oc
zywiści
e
9
+
9
to
ni
e
15
,
ale nie
które słowa są
zi
el
on
e n
a ob
u str
ona
ch k
ar
ty k
lu
c
za.
Szc
ze
góły n
a ostatn
ie
j stro
ni
e i
nstrukc
ji.
Je
śl
i
gr
al
iści
e
już
w
T
aj
ni
aków
,
t
o…
i
t
ak
musicie
na
uczyć
się
zasa
d
Duetu
.
Główny
pomy
sł
j
est
tak
i s
am, a
le
szczegóły
roz
gr
ywk
i s
ą in
ne
.
K
arta
k
lu
c
za
jest
dwustro
nn
a,
żeb
yście
mogl
i
da
wa
ć
sobi
e
wsk
azówk
i
na
zmi
anę
.
Znaczni
ki
c
zasu
ogran
iczaj
ą
li
c
zbę
tur
.
A
słowo
,
któ
-
re jest zie
lon
ym age
nte
m po
T
woj
ej stron
ie
k
lu
c
za,
moż
e
ok
aza
ć
się
kim
ś
zupełn
ie
in
-
ny
m w
tu
rach,
w
któ
r
ych
to T
y z
gadu
jesz.
4
5
R
OZG
RY
W
K
A
Na początku gry
zastan
ów si
ę nad w
sk
azów
k
ą, która
na
k
ieru
je T
wo
jego p
ar
tne
ra na 2 lub wi
ęce
j zie
lo
nyc
h
słów
.
T
wój
partner
równi
eż
będzi
e szu
k
ać
wsk
azów
ek
do
zie
lony
ch
słów z
jeg
o stro
ny k
ar
ty k
lu
c
za.
D
A
W
A
NIE
WSK
A
ZÓ
WE
K
Wsk
azów
ka
skład
a
si
ę
z
1
słow
a
i
1
li
c
z
by.
L
i
c
z
b
a
o
k
r
e
-
śl
a,
il
e
słów
na
stol
e
wiąż
e
si
ę
ze
słowe
m
ze
wsk
azów
ki.
Na przy
kład
Je
dze
ni
e:
2
może b
yć dob
rą wsk
azów
k
ą
do
słów CEZAR
i
S
AŁA
TA.
T
wo
jej
wsk
az
ówk
i n
ie
moż
e sta
now
ić
słow
o,
które
jest
wi
doczne
n
a
s
tol
e.
W
powyższy
m
przy
kładzi
e
Ceza
r:
2
byłb
y
złą
wsk
az
ówk
ą.
Sałatk
a:
2
też
ni
e
stanow
i
do
-
bre
j
wsk
az
ówk
i, b
o
sałatk
a
to z
drobn
ie
ni
e o
d S
AŁA
T
Y
.
Szczegóły
na
s
tron
ie
10.
Da
wan
ie wsk
azów
ek t
yl
ko do 1
słowa ni
e
je
st
zabr
o
-
n
ion
e, a
le mu
si
cie czase
m rzuci
ć k
il
k
a wsk
az
ówek d
o
2
słów, j
eśl
i chce
cie
wygra
ć. Je
śli
uda C
i si
ę wym
yśl
ić
wsk
azów
kę do
tyc
zącą
3 l
ub
wi
ęce
j słów
, to
będzi
e to
n
ie l
ada
wyc
zyn!
Pier
wsza
wsk
a
zów
ka
Pi
erwszą
wsk
azów
kę
daj
e
t
en
z
Was,
któr
y
c
zuje
si
ę
na
siłach.
Załóżmy
,
że
wym
yśl
iłeś
już
dobrą
wsk
a
-
zów
kę,
podc
zas
gdy
T
wój
partner
dal
ej
się
zastan
aw
ia.
Pro
pon
ujesz
więc,
że
t
o T
y z
ac
zn
iesz.
Mów
isz
słowo
i
li
c
z
b
ę
…
i
nic
wię
cej
.
Te
r
a
z
Tw
ó
j
p
a
r
t
-
ne
r
prób
uj
e
wpaść
na
t
o
,
które
słowa
mi
ałeś
na
myś
li.
Z
GAD
Y
W
A
NIE
W
turz
e,
podczas
które
j
daj
esz
ws
ka
zówkę
,
T
wój
par
t
-
ne
r będzi
e z
gadyw
ać
. Na
jp
ierw p
rzygl
ąda si
ę wszyst
-
k
im
słowom
na
stol
e. A
gd
y zdec
yd
uje,
o
któ
re sło
wo
mogło
Ci cho
dzić,
doty
k
a odpo
wi
edn
ie
j k
ar
ty
.
•
Jeś
li
T
wój
partner
dotk
ni
e
zie
lo
neg
o
słow
a,
to
uzn
a
-
je
si
ę
je
za
odg
adn
ię
te.
Zasło
ń
je
zie
lon
ą
ka
r
tą
age
n
-
ta.
T
wój partner na
wi
ązał ko
nta
kt
z
jednym
z
agen
-
tów
.
Je
steście
o
krok
bl
iże
j
zwyci
ęstwa.
(Zie
lon
ą
ka
r
tą
age
nta
zasłan
iasz
każd
e
od
gadn
ięte
zie
lon
e
słow
o,
na
we
t
jeś
li ni
e było t
o słowo
,
które mi
ałeś na myśl
i.
Ni
e da
j ni
c po sob
ie pozn
ać. Z
acho
wuj si
ę tak, j
ak
by
od
sam
ego
poc
zątku
chodziło
Ci
właśn
ie
o
to
słowo).
•
Jeś
li
T
wój
partner
dotk
ni
e
c
zarn
ego
słow
a,
to
sk
on
-
takto
wał
si
ę
z
za
bójcą.
Gra
dob
ieg
a
k
ońca
i
pr
ze
-
gr
ywac
ie.
T
wój
partner
szedł
cie
mn
ą
ul
iczką
w
po
-
szuk
iwan
iu
k
onta
ktu
i
dopad
li
go
zabój
c
y
.
•
Jeś
li T
wój partner dot
kn
ie beż
owe
go słow
a,
ozn
a
-
c
zasz
je
zna
c
zni
ki
em
c
zasu.
Weź
zna
c
zni
k z
zas
ob
-
n
ik
a
c
zaso
weg
o
i
um
ieść
go
n
a
k
arcie s
tron
ą
z
nie
-
wi
nn
ym
obserwa
torem
ku
górz
e
i
strzałk
ą
sk
ie
row
aną
w
st
ro
n
ę
T
w
oj
e
g
o
p
a
rtn
er
a.
T
o sw
ego ro
dzaj
u przy
-
pomnie
nie,
że
w
turz
e,
w
które
j
da
wałe
ś
ws
ka
-
zów
kę, T
wój p
ar
tne
r wsk
azał to słow
o i
wpadł n
a
n
iew
in
ne
go
obserwa
tora.
Ni
e
zasłan
ia
j
tego
słow
a.
Możl
iwe
,
ż
e
T
wój partner
ma
j
e
na
swo
je
j
stroni
e
kluc
za
i
to
T
y
masz
je
odgadnąć.
Gdy ktoś dotkn
ie słow
a, pod którym kr
yje si
ę
n
ie
-
wi
nn
y
obse
rwator
,
tur
a
natyc
hmi
ast
dobi
ega
k
ońca.
Je
śl
i ktoś
wpa
dn
ie
na
zabój
cę,
to gra
od
razu
si
ę
ko
ń
-
c
zy
,
a
gra
c
ze
ponosz
ą
porażkę
.
A
jeśli
dot
knie
zie
-
lo
neg
o
słowa,
to
T
wój
partner
ma
szan
sę
zga
dywa
ć
jesz
c
ze
raz.
J
e
d
n
a
ws
ka
z
ó
w
ka,
a
strzałów
wi
el
e
T
wój
partner
moż
e
zga
dyw
ać
k
ole
jn
y
raz,
jeś
li
za
pi
erw
-
szym
ra
ze
m
s
k
onta
ktow
ał
s
ię
z
ziel
onym
agentem.
(Je
dn
ak
ni
e
oznacza
to,
ż
e
da
jesz
mu
dru
gą
wsk
azów
kę).
Dru
gie
pod
ejści
e wy
gl
ąda ta
k sa
mo j
ak p
ie
rwsze
. I
ozn
a
-
c
zasz sło
wa z
god
ni
e z
tym
i sam
ym
i zasad
am
i. Je
śl
i T
wój
pa
r
tner
odga
dł
popr
awn
ie
,
to
moż
e
zg
adyw
ać
jesz
c
ze
raz.
I
jesz
c
ze raz.
T
ak n
apr
awd
ę T
wój partner moż
e zga
dy
-
wa
ć n
ieogr
ani
c
zon
ą li
c
zbę r
azy – o
c
zywiści
e o
ile zga
-
duj
e
dobrz
e.
W
id
eal
ny
m
świ
eci
e
T
wój partner odga
dni
e
wszyst
-
k
ie
słow
a
,
na które
ma na
prow
adzi
ć
go
T
wo
ja
wsk
a
-
zów
ka.
Ale
ni
e
żyje
my w
idealn
ym świecie.
K
Ł
O
S
K
Ł
O
S
N
OW
E
L
A
N
OW
E
L
A
C
E
Z
A
R
C
E
Z
A
R
K
O
L
A
C
J
A
K
O
L
A
C
J
A
S
Ł
O
Ń
S
Ł
O
Ń
LA
LA
LA
LA
F
O
R
T
U
N
A
F
O
R
T
U
N
A
S
K
O
C
Z
E
K
S
K
O
C
Z
E
K
N
A
P
O
L
E
O
N
N
A
P
O
L
E
O
N
D
U
DY
D
U
DY
D
R
A
C
U
L
A
D
R
A
C
U
L
A
C
Y
T
R
Y
N
A
C
Y
T
R
Y
N
A
T
Ę
C
Z
A
T
Ę
C
Z
A
K
AP
U
Ś
N
I
AK
K
A
P
U
Ś
N
I
A
K
B
U
R
Z
A
B
U
R
Z
A
ROS
JA
RO
SJA
C
H
M
IE
L
C
H
M
IE
L
T
R
U
P
T
R
U
P
W
I
A
D
R
O
W
I
A
D
R
O
L
A
ZU
R
L
A
ZU
R
Z
I
E
M
N
I
A
K
Z
I
E
M
N
I
A
K
K
OL
OR
K
OL
OR
M
R
Ó
W
K
A
M
R
Ó
W
K
A
P
L
E
Ś
Ń
P
L
E
Ś
Ń
B
A
G
N
O
B
A
G
N
O
K
ON
I
E
C
T
UR
Y
W
k
aż
d
e
j
t
u
rz
e
m
u
s
i
p
a
ść
1
w
s
ka
z
ó
w
ka
i
c
o
n
a
j
m
n
i
e
j
1
o
dp
o
w
i
e
dź.
J
e
ś
l
i
n
i
e
wp
a
d
n
i
e
sz
n
a
z
a
b
ój
c
ę
,
t
o
t
u
r
a
m
oż
e
s
i
ę
s
k
o
ń
c
zy
ć
n
a
2
sp
os
o
b
y:
•
Zły
s
t
rz
ał
k
o
ń
c
zy
t
u
rę
.
J
e
ś
l
i
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
d
o
t
k
n
i
e
n
i
e
w
i
n
n
e
g
o
o
bs
e
r
w
a
t
o
r
a,
t
o
ozn
a
c
z
a
sz
sło
w
o
,
p
o
d
któ
r
y
m
s
i
ę
kr
ył,
zn
a
c
zn
i
k
i
e
m
z
za
s
ob
n
i
k
a
c
za
s
o
-
w
e
g
o
i
t
u
r
a
d
o
b
i
e
g
a
k
o
ń
c
a.
•
P
o
c
o
n
a
j
m
n
i
e
j
1
d
o
b
r
e
j
o
dp
o
w
i
e
dz
i
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
m
oż
e
z
d
e
c
y
d
o
w
a
ć,
ż
e
t
u
r
a
s
i
ę
k
o
ń
c
zy
i
b
i
e
r
ze
zn
a
c
zn
i
k
z
za
s
ob
n
i
k
a
c
za
s
o
w
e
g
o
.
Um
i
e
sz
c
z
a
g
o
p
rz
e
d
s
o
b
ą
s
t
r
o
n
ą
z
„fa
j
k
ą”
d
o
gó
r
y
.
N
a
t
u
rę
p
rzy
p
a
d
a
z
a
w
sz
e
1
zn
a
c
zn
i
k
c
z
a
s
u.
L
i
c
zba
zn
a
c
zn
i
ków
w
z
a
s
o
bn
i
ku
c
z
a
s
o
wy
m
ozn
a
c
z
a
l
i
c
z
b
ę
t
u
r
(i
w
s
k
a
z
ów
e
k)
p
oz
os
t
ały
c
h
d
o
k
o
ń
c
a
g
r
y
.
J
e
ś
l
i
d
o
b
rz
e
p
ój
dz
i
e
,
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
o
d
g
a
d
n
i
e
w
szy
s
t
k
i
e
sło
w
a,
n
a
któ
r
e
m
i
ała
n
a
p
r
o
w
a
dz
i
ć
g
o
T
w
o
j
a
w
s
k
a
-
z
ów
k
a,
a
p
o
t
e
m
s
k
o
ń
c
zy
t
u
rę
.
A
l
e
m
oż
e
t
eż
z
d
e
c
y
-
d
o
w
a
ć
s
i
ę
s
k
o
ń
c
zy
ć
w
c
z
e
ś
n
i
e
j.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
m
oż
e
z
g
a
d
y
w
ać
w
c
i
e
m
n
o
aż
d
o
s
ku
c
h
y
,
a
l
e
…
n
i
e
p
o
l
e
c
a
m
y
t
e
g
o
,
n
a
p
r
a
w
d
ę
.
N
A
S
T
Ę
P
N
A
T
UR
A
Bę
dz
i
e
c
i
e
d
a
w
a
ć
w
s
k
a
z
ów
k
i
n
a
zm
i
a
n
ę
.
J
e
ś
l
i
T
w
o
j
a
w
s
k
a
z
ów
k
a
p
rzy
p
a
dła
n
a
p
i
e
r
w
sz
ą
t
u
rę
,
t
o
T
w
ój
p
a
r
t
-
n
e
r
d
a
C
i
w
s
k
a
z
ów
kę
w
k
o
l
e
j
n
e
j
t
u
rz
e
.
Gd
y
z
g
a
d
u
j
e
sz,
l
i
c
zy
s
i
ę
t
y
l
k
o
s
t
r
o
n
a
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a
T
w
o
j
e
g
o
p
a
r
tn
e
r
a.
Sło
w
a,
o
któ
r
e
c
h
o
dz
i
T
w
o
j
e
m
u
p
a
r
tn
e
r
o
w
i,
n
a
T
w
o
j
e
j
s
t
r
o
n
i
e
k
l
u
c
z
a
m
o
g
ą
b
y
ć
z
i
e
l
o
-
n
e
,
b
eż
o
w
e
a
l
b
o
n
a
w
e
t
c
z
a
r
n
e
.
S
ku
p
s
i
ę
n
a
sło
w
a
c
h,
a
n
i
e
n
a
s
w
o
j
e
j
s
t
r
o
n
i
e
k
l
u
c
z
a.
Sło
w
a,
któ
r
e
z
os
t
ało
z
a
sło
n
i
ę
t
e
z
i
e
l
o
n
ą
k
a
r
t
ą
a
g
e
n
-
t
a,
n
i
e
t
rz
e
b
a
z
g
a
d
yw
a
ć
j
e
sz
c
z
e
r
a
z.
J
e
ś
l
i
o
dg
ad
n
i
e
s
z
sło
w
o
,
któ
r
e
j
e
s
t
z
i
e
l
o
n
e
p
o
o
b
y
dwu
s
t
r
o
n
a
c
h
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a,
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
j
e
z
a
sło
n
i
i
ża
dn
e
z
W
a
s
n
i
e
b
ę
-
dz
i
e
d
a
w
a
ć
j
uż
d
o
n
i
e
g
o
w
s
k
a
z
ów
e
k.
(J
e
ś
l
i
d
o
t
e
g
o
d
o
j
dz
i
e
,
n
i
e
m
ów
s
w
o
j
e
m
u
p
a
r
tn
e
r
o
w
i,
ż
e
t
o
sło
w
o
j
e
s
t
t
eż
z
i
e
l
o
n
e
d
l
a
C
i
e
b
i
e).
M
ożl
iw
e
,
ż
e
sło
w
o
ozn
a
c
z
o
n
e
zn
a
c
zn
i
k
i
e
m
c
z
a
s
u
b
ę
dz
i
e
m
u
s
i
ał
o
d
g
a
d
n
ąć
d
r
u
g
i
g
r
a
c
z.
N
a
p
rzy
kła
d,
j
e
ś
l
i
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
wp
a
dł
n
a
n
i
e
w
i
n
n
e
g
o
o
bs
e
r
w
a
t
o
r
a,
t
o
kła
dz
i
e
sz
zn
a
c
zn
i
k
n
a
sło
w
i
e
s
t
rz
ałk
ą
w
s
t
r
o
n
ę
p
a
r
t
-
n
e
r
a.
A
c
o
m
oż
e
s
i
ę
z
d
a
rzy
ć,
j
e
ś
l
i
p
o
t
e
m
T
y
d
o
t
k
n
i
e
sz
t
e
g
o
sło
w
a
?
P
rz
e
k
o
n
a
j
m
y
s
i
ę:
•
N
a
s
t
r
o
n
i
e
k
a
r
t
y
k
l
u
c
z
a
T
w
o
j
e
g
o
p
a
r
tn
e
r
a
w
t
ym
m
i
e
j
sc
u
zn
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
z
a
b
ój
c
a.
P
rz
e
g
r
yw
a
c
i
e
.
•
T
o
zn
o
wu
n
i
e
w
i
n
n
y
o
bs
e
r
w
a
t
o
r
.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
kła
-
dz
i
e
n
a
sło
w
i
e
d
r
u
g
i
zn
a
c
zn
i
k
c
z
a
s
u
z
e
s
t
rz
ałk
ą
s
ki
e
r
o
w
a
n
ą
w
T
w
o
j
ą
s
t
r
o
n
ę
.
Zn
a
c
zn
i
k
i
c
z
a
s
u
p
o
-
w
i
n
n
y
b
y
ć
u
m
i
e
sz
c
z
o
n
e
t
a
k,
b
y
z
a
sło
n
i
ć
sło
w
o
,
j
a
k
o
ż
e
ż
a
d
n
e
z
W
a
s
n
i
e
m
oż
e
g
o
j
uż
w
s
k
a
z
a
ć.
•
Dl
a
T
w
o
j
e
g
o
p
a
r
tn
e
r
a
j
e
s
t
t
o
z
i
e
l
o
n
y
a
g
e
n
t,
z
a
sła
-
n
i
a
g
o
w
i
ę
c
z
i
e
l
o
n
ą
k
a
r
t
ą
a
g
e
n
t
a.
J
e
ś
l
i
n
a
sło
w
i
e
zn
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
j
uż
zn
a
c
zn
i
k
c
z
a
s
u,
t
o
z
i
e
l
o
n
ą
k
a
r
tę
a
g
e
n
t
a
u
m
i
e
sz
c
z
a
s
i
ę
p
o
d
n
i
m,
ż
e
b
y
d
a
l
e
j
p
rzy
-
p
o
m
i
n
ał
W
a
m,
c
o
wy
d
a
rzyło
s
i
ę
w
j
e
d
ne
j
z
w
c
ze
-
ś
n
i
e
j
szy
c
h
t
u
r
.
Ws
k
a
z
ó
wk
i
z
p
o
p
r
z
e
d
n
i
c
h
t
u
r
M
oż
e
z
d
a
rzy
ć
s
i
ę
t
a
k,
ż
e
n
i
e
z
g
a
d
n
i
e
sz
w
szy
s
t
k
i
c
h
słów
zw
i
ąz
a
n
y
c
h
z
p
i
e
r
w
sz
ą
w
s
k
a
z
ów
k
ą
T
w
o
j
e
g
o
p
a
r
tn
e
r
a.
Ży
c
i
e
.
M
oż
e
t
u
r
a
z
a
k
o
ń
c
zyła
s
i
ę
p
rz
e
dw
c
z
e
ś
n
i
e
p
rz
ez
złą
o
dp
o
w
i
e
dź,
a
m
oż
e
t
o
T
y
s
tw
i
e
r
dz
iłe
ś,
ż
e
p
o
r
a
j
uż
k
o
ń
c
zy
ć,
b
o
n
i
e
c
h
c
i
ałe
ś
wp
a
ść
n
a
z
a
b
ój
c
ę
.
Gd
y
p
rzyj
dz
i
e
T
w
o
j
a
k
o
l
e
j
n
a
z
g
a
d
yw
a
n
i
e
,
p
a
m
i
ę
t
a
j
o
p
o
p
rz
e
d
n
i
c
h
w
s
k
a
z
ów
k
a
c
h.
N
i
e
m
u
s
i
sz
w
c
a
l
e
z
g
a
d
y
-
w
a
ć
słów
zw
i
ąz
a
n
y
c
h
z
a
kt
u
a
l
n
ą
w
s
k
a
z
ów
k
ą.
M
oż
e
sz
s
i
ę
s
ku
p
i
ć
n
a
sło
w
a
c
h
zw
i
ąz
a
n
y
c
h
z
d
o
w
oln
ą
w
s
k
a
-
z
ów
k
ą,
któ
r
ą
d
ał
C
i
p
a
r
tn
e
r
.
Cz
a
s
e
m
n
a
j
l
e
p
i
e
j
z
a
c
z
ąć
o
d
słów
,
któ
r
y
c
h
j
e
s
t
e
ś
(n
a
j
b
a
r
dz
i
e
j)
p
e
w
i
e
n,
n
a
w
e
t
j
e
ś
l
i
n
i
e
s
ą
zw
i
ąz
a
n
e
z
a
kt
u
a
l
n
ą
w
s
k
a
z
ów
k
ą.
P
am
i
ę
t
aj
o
t
y
m,
g
d
y
wy
m
y
ś
l
a
sz
wła
s
n
e
w
s
k
a
z
ów
k
i.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
b
ę
dz
i
e
m
i
e
ć
w
i
ę
c
e
j
sz
a
n
s
n
a
o
d
g
a
d
n
i
ę
c
i
e
sło
w
a,
któ
r
e
g
o
n
i
e
u
d
ało
m
u
s
i
ę
o
d
g
a
d
n
ąć
z
a
p
i
e
r
w
-
szy
m
r
a
z
e
m,
w
i
ę
c
w
c
a
l
e
n
i
e
m
u
s
i
sz
wy
m
y
ś
l
a
ć
k
o
l
e
j
n
e
j
w
s
k
a
z
ów
k
i
d
o
t
e
g
o
s
a
m
e
g
o
sło
w
a
(a
l
e
m
oż
e
sz).
O
S
TAT
N
I
E
S
Ł
O
W
O
O
D
G
A
D
NIĘ
T
E
J
e
ś
l
i
w
szy
s
t
k
i
e
T
w
o
j
e
9
z
i
e
l
o
n
y
c
h
słów
j
e
s
t
z
a
sło
-
n
i
ę
t
y
c
h
k
a
r
t
a
m
i
a
g
e
n
tów
,
p
o
w
i
e
dz
p
a
r
tn
e
r
o
w
i
,
że
o
d
g
a
dł
w
szy
s
t
k
i
e
sło
w
a.
T
w
ój
p
a
r
tn
e
r
b
ę
dz
i
e
d
a
w
a
ć
t
e
r
a
z
w
s
k
a
z
ów
k
i
aż
d
o
os
t
a
tn
i
e
j
t
u
r
y
.
4
5
R
OZG
RY
W
K
A
Na początku gry
zastan
ów si
ę nad w
sk
azów
k
ą, która
na
k
ieru
je T
wo
jego p
ar
tne
ra na 2 lub wi
ęce
j zie
lo
nyc
h
słów
.
T
wój
partner
równi
eż
będzi
e szu
k
ać
wsk
azów
ek
do
zie
lony
ch
słów z
jeg
o stro
ny k
ar
ty k
lu
c
za.
D
A
W
A
NIE
WSK
A
ZÓ
WE
K
Wsk
azów
ka
skład
a
si
ę
z
1
słow
a
i
1
li
c
z
by.
L
i
c
z
b
a
o
k
r
e
-
śl
a,
il
e
słów
na
stol
e
wiąż
e
si
ę
ze
słowe
m
ze
wsk
azów
ki.
Na przy
kład
Je
dze
ni
e:
2
może b
yć dob
rą wsk
azów
k
ą
do
słów CEZAR
i
S
AŁA
TA.
T
wo
jej
wsk
az
ówk
i n
ie
moż
e sta
now
ić
słow
o,
które
jest
wi
doczne
n
a
s
tol
e.
W
powyższy
m
przy
kładzi
e
Ceza
r:
2
byłb
y
złą
wsk
az
ówk
ą.
Sałatk
a:
2
też
ni
e
stanow
i
do
-
bre
j
wsk
az
ówk
i, b
o
sałatk
a
to z
drobn
ie
ni
e o
d S
AŁA
T
Y
.
Szczegóły
na
s
tron
ie
10.
Da
wan
ie wsk
azów
ek t
yl
ko do 1
słowa ni
e
je
st
zabr
o
-
n
ion
e, a
le mu
si
cie czase
m rzuci
ć k
il
k
a wsk
az
ówek d
o
2
słów, j
eśl
i chce
cie
wygra
ć. Je
śli
uda C
i si
ę wym
yśl
ić
wsk
azów
kę do
tyc
zącą
3 l
ub
wi
ęce
j słów
, to
będzi
e to
n
ie l
ada
wyc
zyn!
Pier
wsza
wsk
a
zów
ka
Pi
erwszą
wsk
azów
kę
daj
e
t
en
z
Was,
któr
y
c
zuje
si
ę
na
siłach.
Załóżmy
,
że
wym
yśl
iłeś
już
dobrą
wsk
a
-
zów
kę,
podc
zas
gdy
T
wój
partner
dal
ej
się
zastan
aw
ia.
Pro
pon
ujesz
więc,
że
t
o T
y z
ac
zn
iesz.
Mów
isz
słowo
i
li
c
z
b
ę
…
i
nic
wię
cej
.
Te
r
a
z
Tw
ó
j
p
a
r
t
-
ne
r
prób
uj
e
wpaść
na
t
o
,
które
słowa
mi
ałeś
na
myś
li.
Z
GAD
Y
W
A
NIE
W
turz
e,
podczas
które
j
daj
esz
ws
ka
zówkę
,
T
wój
par
t
-
ne
r będzi
e z
gadyw
ać
. Na
jp
ierw p
rzygl
ąda si
ę wszyst
-
k
im
słowom
na
stol
e. A
gd
y zdec
yd
uje,
o
któ
re sło
wo
mogło
Ci cho
dzić,
doty
k
a odpo
wi
edn
ie
j k
ar
ty
.
•
Jeś
li
T
wój
partner
dotk
ni
e
zie
lo
neg
o
słow
a,
to
uzn
a
-
je
si
ę
je
za
odg
adn
ię
te.
Zasło
ń
je
zie
lon
ą
ka
r
tą
age
n
-
ta.
T
wój partner na
wi
ązał ko
nta
kt
z
jednym
z
agen
-
tów
.
Je
steście
o
krok
bl
iże
j
zwyci
ęstwa.
(Zie
lon
ą
ka
r
tą
age
nta
zasłan
iasz
każd
e
od
gadn
ięte
zie
lon
e
słow
o,
na
we
t
jeś
li ni
e było t
o słowo
,
które mi
ałeś na myśl
i.
Ni
e da
j ni
c po sob
ie pozn
ać. Z
acho
wuj si
ę tak, j
ak
by
od
sam
ego
poc
zątku
chodziło
Ci
właśn
ie
o
to
słowo).
•
Jeś
li
T
wój
partner
dotk
ni
e
c
zarn
ego
słow
a,
to
sk
on
-
takto
wał
si
ę
z
za
bójcą.
Gra
dob
ieg
a
k
ońca
i
pr
ze
-
gr
ywac
ie.
T
wój
partner
szedł
cie
mn
ą
ul
iczką
w
po
-
szuk
iwan
iu
k
onta
ktu
i
dopad
li
go
zabój
c
y
.
•
Jeś
li T
wój partner dot
kn
ie beż
owe
go słow
a,
ozn
a
-
c
zasz
je
zna
c
zni
ki
em
c
zasu.
Weź
zna
c
zni
k z
zas
ob
-
n
ik
a
c
zaso
weg
o
i
um
ieść
go
n
a
k
arcie s
tron
ą
z
nie
-
wi
nn
ym
obserwa
torem
ku
górz
e
i
strzałk
ą
sk
ie
row
aną
w
st
ro
n
ę
T
w
oj
e
g
o
p
a
rtn
er
a.
T
o sw
ego ro
dzaj
u przy
-
pomnie
nie,
że
w
turz
e,
w
które
j
da
wałe
ś
ws
ka
-
zów
kę, T
wój p
ar
tne
r wsk
azał to słow
o i
wpadł n
a
n
iew
in
ne
go
obserwa
tora.
Ni
e
zasłan
ia
j
tego
słow
a.
Możl
iwe
,
ż
e
T
wój partner
ma
j
e
na
swo
je
j
stroni
e
kluc
za
i
to
T
y
masz
je
odgadnąć.
Gdy ktoś dotkn
ie słow
a, pod którym kr
yje si
ę
n
ie
-
wi
nn
y
obse
rwator
,
tur
a
natyc
hmi
ast
dobi
ega
k
ońca.
Je
śl
i ktoś
wpa
dn
ie
na
zabój
cę,
to gra
od
razu
si
ę
ko
ń
-
c
zy
,
a
gra
c
ze
ponosz
ą
porażkę
.
A
jeśli
dot
knie
zie
-
lo
neg
o
słowa,
to
T
wój
partner
ma
szan
sę
zga
dywa
ć
jesz
c
ze
raz.
J
e
d
n
a
ws
ka
z
ó
w
ka,
a
strzałów
wi
el
e
T
wój
partner
moż
e
zga
dyw
ać
k
ole
jn
y
raz,
jeś
li
za
pi
erw
-
szym
ra
ze
m
s
k
onta
ktow
ał
s
ię
z
ziel
onym
agentem.
(Je
dn
ak
ni
e
oznacza
to,
ż
e
da
jesz
mu
dru
gą
wsk
azów
kę).
Dru
gie
pod
ejści
e wy
gl
ąda ta
k sa
mo j
ak p
ie
rwsze
. I
ozn
a
-
c
zasz sło
wa z
god
ni
e z
tym
i sam
ym
i zasad
am
i. Je
śl
i T
wój
pa
r
tner
odga
dł
popr
awn
ie
,
to
moż
e
zg
adyw
ać
jesz
c
ze
raz.
I
jesz
c
ze raz.
T
ak n
apr
awd
ę T
wój partner moż
e zga
dy
-
wa
ć n
ieogr
ani
c
zon
ą li
c
zbę r
azy – o
c
zywiści
e o
ile zga
-
duj
e
dobrz
e.
W
id
eal
ny
m
świ
eci
e
T
wój partner odga
dni
e
wszyst
-
k
ie
słow
a
,
na które
ma na
prow
adzi
ć
go
T
wo
ja
wsk
a
-
zów
ka.
Ale
ni
e
żyje
my w
idealn
ym świecie.
K
Ł
O
S
K
Ł
O
S
N
OW
E
L
A
N
OW
E
L
A
C
E
Z
A
R
C
E
Z
A
R
K
O
L
A
C
J
A
K
O
L
A
C
J
A
S
Ł
O
Ń
S
Ł
O
Ń
LA
LA
LA
LA
F
O
R
T
U
N
A
F
O
R
T
U
N
A
S
K
O
C
Z
E
K
S
K
O
C
Z
E
K
N
A
P
O
L
E
O
N
N
A
P
O
L
E
O
N
D
U
DY
D
U
DY
D
R
A
C
U
L
A
D
R
A
C
U
L
A
C
Y
T
R
Y
N
A
C
Y
T
R
Y
N
A
T
Ę
C
Z
A
T
Ę
C
Z
A
K
AP
U
Ś
N
I
AK
K
A
P
U
Ś
N
I
A
K
B
U
R
Z
A
B
U
R
Z
A
R
O
S
JA
R
O
S
JA
C
H
M
IE
L
C
H
M
IE
L
T
R
U
P
T
R
U
P
W
I
A
D
R
O
W
I
A
D
R
O
L
A
ZU
R
L
A
ZU
R
Z
I
E
M
N
I
A
K
Z
I
E
M
N
I
A
K
K
OL
OR
K
OL
OR
M
R
Ó
W
K
A
M
R
Ó
W
K
A
P
L
E
Ś
Ń
P
L
E
Ś
Ń
B
A
G
N
O
B
A
G
N
O
K
ONIEC
TURY
W
każ
dej
turz
e
musi
paść
1
w
s
kaz
ó
wka
i
c
o
na
j
mn
i
ej
1
odpow
iedź. Jeś
li nie wpad
ni
esz
na zabój
cę, to
tu
ra
moż
e s
ię
sk
ończyć
na
2
sposo
by:
•
Zły s
trzał k
ońc
zy turę
.
Jeś
li T
wój partner do
tkn
ie
n
iew
in
ne
go
obserw
atora,
to
ozna
c
zasz
słowo
,
pod
którym
si
ę
kr
ył,
zn
ac
zni
ki
em
z
za
sob
nik
a
c
za
so
-
we
go i
tura
dob
ie
ga k
ońca.
•
Po
co naj
mni
ej 1
dobr
ej odpow
iedz
i
T
wój partner
moż
e
zd
ecydow
ać,
że
tu
ra
s
ię
ko
ńc
zy
i
bier
ze
zna
c
zni
k
z
za
sob
nik
a
c
za
sowego.
Umi
eszcza
go
prz
ed
sobą
stron
ą z
„faj
ką”
do
góry.
Na
tu
rę
przyp
ada
zawsz
e
1
zn
ac
zni
k
c
zasu.
L
ic
zba
zna
c
zni
ków
w
z
asobn
iku
c
zasowy
m
ozn
acza
l
iczbę
tu
r (i
wsk
az
ówek)
pozostały
ch d
o k
ońca
gry.
Je
śl
i dobrz
e pój
dzie
, T
wój pa
r
tne
r odgad
ni
e wszystk
ie
słow
a,
n
a
któr
e
m
iała
n
apro
wa
dzić
go
T
woj
a
ws
k
a
-
zów
ka,
a
potem
sk
ończy
turę
.
Ale
moż
e
też
zde
c
y
-
dow
ać
si
ę
sk
ońc
zyć
wc
z
eśni
ej.
T
wój
pa
r
tne
r
moż
e
zgadywać w
cie
mn
o
aż d
o s
kuch
y,
ale
…
ni
e
pol
ecam
y
teg
o,
na
pra
wd
ę.
NA
STĘ
PNA TUR
A
Będzi
eci
e daw
ać wsk
azów
k
i
na zmi
an
ę.
J
e
ś
l
i T
w
o
j
a
wsk
azów
ka p
rzyp
adła n
a pi
erwszą tu
rę, to T
wój p
ar
t
-
ne
r d
a Ci
wsk
azów
kę w
k
ole
jn
ej
turz
e.
Gdy
zga
duj
esz,
l
iczy
s
ię
t
yl
ko
stron
a
k
ar
ty
k
lu
c
za
T
wo
jeg
o
partnera.
Sło
wa,
o
któ
re
chodz
i
T
woj
em
u
pa
r
tner
owi, na T
woj
ej s
tro
ni
e
kl
ucza
mo
gą
by
ć
zi
el
o
-
ne
, beżo
we al
bo naw
et c
zarn
e. S
kup si
ę na słow
ach,
a
n
ie
na
swo
jej
s
tron
ie k
lucza.
Słow
a, któ
re
zostało z
asłon
ię
te z
ie
lo
ną
k
ar
tą a
gen
-
ta,
ni
e
trze
ba
zga
dywa
ć j
eszcze
raz.
Jeśli odgadni
es
z
słow
o,
które
jest
z
ie
lon
e
po
o
by
dwu
stron
ach
k
ar
ty
k
lu
c
za, T
wój pa
r
tner j
e zasłon
i i
żadne z
Was n
ie bę
-
dzi
e
d
aw
ać
już
do
ni
ego
wsk
azów
ek.
(Jeśl
i
d
o
t
ego
doj
dzie
,
n
ie
mów
swoj
em
u
p
ar
tne
row
i,
ż
e
to
słowo
jest
też
zie
lon
e dl
a Ci
ebi
e).
Możl
iwe
,
ż
e
sło
wo
oznaczon
e
zn
acznik
iem
c
zasu
będz
ie
m
usi
ał
od
gadn
ąć
dr
ugi
gracz.
Na
przy
kład,
jeś
li T
wój
partne
r
wpadł na
ni
ew
in
ne
go
obserw
atora,
to
kładzi
esz
zna
c
zni
k
na
słowi
e
strzałką
w
s
t
r
o
n
ę
p
a
r
t
-
ne
ra. A
co moż
e się
zda
rzyć, j
eśl
i po
tem
T
y do
tkn
iesz
teg
o słow
a? P
rze
ko
na
jm
y si
ę:
•
Na
stron
ie
k
ar
ty
k
lu
c
za
T
woje
go
partnera
w
t
ym
mi
ej
scu zn
aj
duje
si
ę za
bójca.
Prz
egrywa
cie
.
•
T
o znowu
ni
ew
inn
y obse
rwator
. T
wój p
artner kła
-
dzi
e
n
a
słowi
e
d
rug
i
zn
acznik
c
zas
u
z
e
s
trzałk
ą
skie
ro
wa
ną
w
T
woją
stron
ę.
Zna
c
zni
ki
c
zasu
po
-
wi
nn
y
być
u
mi
eszczon
e
tak,
by
za
słoni
ć
słowo
,
ja
k
o ż
e ża
dn
e z
Was
n
ie m
oże
go
już
wsk
aza
ć.
•
Dla T
woj
ego pa
r
tner
a jest to
zie
lon
y agen
t,
zasła
-
n
ia
go
wię
c
zie
lon
ą
k
ar
tą
agen
ta.
Jeśl
i
na
słowi
e
zna
j
duj
e
s
ię
już
zna
c
znik
c
zas
u,
to
zie
lon
ą
kartę
age
nta
um
ieszcza
s
ię
p
od
n
im,
żeb
y
d
ale
j
p
rzy
-
pom
in
ał W
am, co wy
darzyło s
ię w
jednej
z
wc
ze
-
śn
iej
szych
tu
r
.
Wskazówki
z
p
oprz
edn
ich
tur
Moż
e
zda
rzyć
się
tak,
że
nie
zga
dn
iesz
wszystk
ich
słów
zwi
ązan
ych z
p
ierwsz
ą wsk
az
ówk
ą T
woj
ego p
ar
tn
era.
Życ
ie
.
Może tura zak
ońc
zyła
się prz
edwcześn
ie prz
ez
złą o
dpowi
edź,
a
moż
e to
T
y stwi
er
dziłeś, ż
e pora
już
k
ończyć, b
o n
ie
chc
iałeś
wpaść
na
zab
ójcę
.
Gdy
p
rzyjdz
ie
T
woja
k
ole
j
n
a
zga
dyw
ani
e,
pam
ię
taj
o
poprz
edn
ich
wsk
az
ówk
ach.
Ni
e
mus
isz
wcal
e
zga
dy
-
wa
ć słów zwi
ązan
ych z
aktu
aln
ą wsk
azów
k
ą.
Moż
esz
si
ę s
kup
ić
na
słow
ach
zwi
ązany
ch
z
dowolną
wska
-
zów
ką,
którą
dał
Ci
par
tn
er
.
Czase
m n
ajl
ep
ie
j z
acząć
od
słów
,
których
j
esteś
(n
aj
bar
dzi
ej)
pe
wi
en,
n
aw
et
jeś
li
n
ie
są zwi
ązan
e z
aktua
ln
ą ws
k
azów
k
ą.
Pamiętaj
o
tym,
g
dy
wy
myśl
asz
własn
e
wsk
azów
ki.
T
wój
partner
będz
ie
mi
eć
wi
ęcej
szan
s
na
odga
dn
ięc
ie
słow
a, którego n
ie udało mu się odga
dn
ąć
za pi
erw
-
szym
raz
em,
wi
ęc
wcal
e
ni
e
mu
sisz
wymy
śl
ać
k
ol
ejn
ej
wsk
azów
ki
do
tego
sam
ego
słow
a (a
le
moż
esz).
O
S
TAT
N
I
E
S
Ł
O
W
O
ODGADNIĘ
TE
Je
śl
i
wszystk
ie
T
woj
e
9
zie
lo
nyc
h
słów
jest
zasło
-
n
ięty
ch
k
ar
tam
i
a
gen
tów,
powi
edz
partner
owi
,
że
odg
adł
wszystk
ie
słow
a.
T
wój
partner
będz
ie
daw
ać
ter
az
wsk
azów
k
i aż
do ostatn
iej
tury
.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na dzień mamy
Prezent na komunię
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Jak działa grzejnik na podczerwień?
Jak wyostrzyć zdjęcie?
Czy to jeszcze rower, czy już pojazd przyszłości? Poznaj Canyon MPACT!
Rodzaje i zastosowanie obroży dla kota
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Najlepsza karma dla psa seniora – ranking [TOP10]
Żelazko czy generator pary - co wybrać?
Mały kot w wielkim mieście! Little Kitty, Big City zapowiedziane na PlayStation 5
Sprawdź więcej poradników