Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Dodatek do gry Descent Legendy Mroku Wojna zdrajcy 2013825
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(111)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Dodatek do gry Descent Legendy Mroku Wojna zdrajcy 2013825
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
TM
W
o
jn
a
Z
d
r
a
j
c
y
r
o
ZsZ
erZenie
2
W
ojna Z
drajcy
Baronia For
thyn płonie sz
turmowana przez siły Smo
czej
Władcz
yni Levirax, które wkrótce mogą ruszyć na poł
udnie,
aby podbić resztę T
erri
noth. Szale
jące hordy Uthuk Y
’llan
zbierają krwawe żniw
o, a dramatyczny powrót trzynastego
barona, Waiqara Nieumarłego, w
ywoła
ł rozłam w Radzie
Baronów
, doprowadzając do wojn
y domowej.
Szóstka n
ieustraszonych bohaterów
, któr
ych los p
chnął w sam
środek niespokojnych wydarzeń, prowadzi k
arawanę uchodźców
z For
thynu do sie
dziby Rady Baronów w Archaut. Jeśli jednak
T
errinoth się nie zjednoczy, naw
et mury C
ytadeli nie zdoł
ają
ocal
ić bezbronnyc
h…
o
p
is
gr
y
Wojna Zdrajcy
to rozszerzenie do gr
y
D
escent: Legendy Mroku
będąc
e kontynua
cją w
ydarzeń z pier
wszego ak
tu kampanii –
Krew i pożoga
. Nowe misje zabior
ą grac
zy do t
arganych
konikt
ami krain T
er
rinoth, gdzie będą musieli s
tawić czo
ła
licznym zagrożeniom.
Bohaterowie b
ędą kont
ynuować swoje his
torie rozpoc
zęte
w pier
wsz
ym akcie kampanii, a ich d
ecy
zje, sukcesy i porażki
uksz
ta
ł
tują T
err
inoth na nowo. Aby zaprac
ować na miano
legend, zajmą się odbud
ową Cy
t
adeli, poznają nowych
sprz
ymier
zeńców
, wspó
łpr
acowników i ry
w
ali oraz spróbują
jak najlepiej się prz
ygotować na niepewną p
rz
ysz
łość
.
j
ak
k
o
r
Zy
s
t
a
ć
Z
tego
r
o
Zs
Ze
r
Zenia
Przed rozpoc
zęciem pier
ws
zej mis
ji w
Wojnie Zdrajcy
konieczna
jest ak
tualizacja aplikacji d
o gr
y
Desc
ent: L
egendy Mroku
i akt
y
wowanie rozs
zerzenia w panelu zarz
ądzania kolekcją.
Nowe gurki, żetony i tereny będą uż
y
wane po
dcz
as misji
zgodnie z p
oleceniami aplik
acji i efek
tami kar
t. W tr
akcie
kampanii zostaną r
ównież odblokowane i dodan
e do zasob
ów
druż
yny nowe kar
t
y
.
r
o
Zpoc
Zęc
i
e
no
W
eg
o
r
oZ
dZ
iału
Aby kont
ynuować kampanię i z
acząć
Wojnę Zd
rajcy
, należy
wcz
y
tać zapi
s gr
y z ukończonego ak
tu
Krew i pożo
ga
,
a następnie w
y
brać w
ydar
zenie „Podróż do Arc
haut
”
.
W prz
ypadku rozpoc
zęcia nowej kampanii gra
cze mogą w
yb
rać,
cz
y chc
ą zaczą
ć akt 1
Krew i p
ożoga
, cz
y ak
t 2
Wojna Zdrajcy
i obejr
zeć jedynie kró
tkie streszc
zenie fabuł
y z aktu 1.
s
kładanie
el
em
en
t
ó
W
gr
y
Przed pier
wsz
ą rozgr
y
wką należ
y zł
ożyć element
y terenu
zgodnie z w
y
t
yc
znymi podanymi w sch
emacie skład
ania
elementów
.
SPIS TR
EŚCI
•
Z
awar
tość
...................................................................
3
•
Boh
aterowi
e
...............................................................
4
•
Zas
ady rozszer
zenia
....................................................
6
»
Dezorientacja (status)
........................................
6
»
Do
łąc
z (słowo kluczowe
)
....................................
6
»
Kar
t
y bohaterów
................................................
6
»
Lege
ndy
..............................................................
6
»
Odporno
ści
.........................................................
7
»
Pokonanie (
słowo kluczowe
)
..............................
7
»
Stres (
stan)
.........................................................
7
»
T
echnik
a (
słowo kluc
zowe
)
.................................
7
»
T
eren
..................................................................
7
»
To
w
a
r
z
y
s
z
e
.........................................................
8
»
Ukr
ycie (stan)
...................................................
10
»
Urzą
dzenia
.......................................................
10
»
Żetony ciemnoś
ci
.............................................
10
•
Częs
to zadawane py
tania
.........................................
10
•
Skrót zas
ad
................................................................
12
panel zarządzania k
olekcją
wydarzenie z dals
zym ciągiem kampanii
SYMB
O
L
R
OZ
SZE
R
Z
E
N
I
A
Każda kar
ta i kafel
ek z tego rozszerzenia zosta
ł
y
oznaczone symbo
lem rozszerzenia
Wo
jn
a
Zdra
jc
y
, aby z łatwoś
cią można by
ło odróżnić te
element
y od kar
t i k
afelków z podst
awowe
j gr
y
Descent: Legendy Mroku
.
3
W
ojna Z
drajcy
Z
a
W
ar
t
ość
schematy składnia
elementów
2 podłoża
podwyższ
enie/krypta
6 kart bohat
erów
3 kaf
elki mapy
26 plask
owych gur
ek
(1 towarz
ysz, 19 wrog
ów
,
6 bohater
ów) i podpórka
34 elementy ter
enu
18 kart legend
24 karty umiejętności
i karta t
owarzy
sza
12 kart prz
edmiotów
zużywaln
ych
8 kart ak
cesoriów
9 kart pancerzy
27 kart broni
60 żet
onów st
anów
(20 ukrycia, 20 str
esu,
4
skupienia, 4 zak
aż
enia,
4 gotow
ości, 4 blizny
,
4 przer
aż
enia)
3 żet
ony ciemności
21 żet
onów
zmęczenia
i 2 inter
akcji/odkrycia
SMOK
Ponieważ smok jest unik
atową gurką
, nie p
otrzebuje
ident
y
kator
ów w celu odróżnienia go od innych
gurek
. W aplikacji pasek wr
oga z jego wizerunkiem jes
t
w
yróżniony biał
ą ramką b
ez ident
y
kator
a.
N
OW
E
F
I
G
U
R
K
I
B
O
H
AT
E
RÓW
Figurki z
Wojny Zdrajcy
pr
zedstawiają pos
taci
e bohaterów
z drugim ro
dzajem uży
wanych pr
zez nich broni. Gra
cz może
w
ybra
ć, cz
y woli grać now
ą gurką b
ohatera, cz
y gur
ką
z aktu 1.
Dodatkowo wierna towarz
yszka Syru
sa, Indris, ma teraz
osobną
gurkę i może się porusz
ać po mapie os
obno
(z
ob. „
T
owar
zy
sze”
, str
. 8).
0
UMIEJĘTN
OŚĆ
3
PD
Naładowa
nie:
Sk
upienie
3.
Gdy wykon
as
z
mane
wr
o
w
anie,
urządzen
ie
mo
ż
e
w
yk
onać
prze
mie
sz
czenie
2
.
W swojej
turz
e
mo
ż
es
z
odrz
ucić
1 żeton sk
upienia
z
t
ej
k
arty
,
ab
y
twój albo
inn
y
boha
t
er
w
z
asięgu
do 3 pó
l
od
urządz
enia
w
yk
onał
doda
tk
o
wą
ak
cję.
Urz
ądz
enie.
N
agiNa
cz
czasu
3
6
3
TOWARZY
SZ
Feniks.
I
ndrIs
Gdy Indris się rusza, ignoruje
kondygnacje, ter
eny i podłoża
oraz nie może by
ć wstrzymana.
POKONANIE
: Syrus
przyjmuje 5
. Następnie
odwróć tę kartę.
0 PD
1 PD
LEGEND
A
Limit
twoj
ej
k
arty
boha
t
er
a
jest w
ięk
s
z
y
o
2.
Gdy sąsiad
ujący
z
t
obą
wr
óg
zostaje po
k
onan
y
,
1
boha
t
er
moż
e
odrz
ucić
1
.
r
ęka
F
or
thynu
LEGENDA
S
Padk
obierca
G
eniuSzu
Gdy atakujesz, dodaj
1 pomarańczową k
ość.
3 PD
P
ANCERZ
LEKKI
Gdy w s
w
ojej turz
e
z
ak
ończ
y
s
z
oddziały
w
anie,
mo
ż
es
z
odrz
ucić
1
albo
poło
ż
y
ć
na
1
k
ar
cie
ż
e
t
on
sk
upienia.
Greyhaven. Szata.
S
zat
a
uczonego
1
ŚREDNI
PANCERZ
Gdy wykonujesz test,
możesz przyjąć 1
, aby
dodać 1 niebieską albo
pomarańczową k
ość.
Odkrywca. Kolczuga.
K
olczuga
odKr
ywcy
AK
CE
SORIUM
Śmierciorodny. Żywy
. Plugawy.
Obr
aż
enia
z
ada
w
ane
prz
e
z
k
aż
deg
o
wr
og
a
z
e
s
t
a
tusem
w
y
cieńcz
enia
są
zmniejs
z
one
o
doda
tk
o
w
e
10%.
K
orzeń
cierniodrzew
A
AKCESORIUM
Gdy pokonasz wrog
a
wskutek ataku, inn
y
losowy wróg przyjmuje
równe 10% pełnego
zdrowia pok
onanego
wroga.
Groźny. Runa.
p
ocisK
Kr
wi
PO
W
SZE
CHNY
ZUŻ
YW
ALNY
B
omBa
Broka
tow
a
W s
w
ojej turz
e prz
y
dziel
de
z
orien
t
ację
i
z
gubę
wr
og
o
wi
w
z
asięgu
do
4
pól
od
ciebie.
ZUŻ
YW
ALNY
RZADKI
W swojej turze wybierz
małego wroga w zasięgu
do 4 pól od ciebie.
Przesuń tego wrog
a
maksymalnie o 3 pola.
Fuks
albo
Galaden
G
ranat
tornadowy
3
5
4
BROŃ
Kusza
. Elit
arn
y
.
k
usza
z
l
une
t
ą
KŁUTE
2
: Gd
y
a
t
ak
ujes
z,
dodaj
1
.
5
3
CRUS
H
BROŃ
2
: Gdy atakujesz, każ
dy
bohater w zasięgu do 2 pól
od atakow
anego wroga moż
e
odrzucić 1 żeton stanu.
OBUCHOWE
Dzwon bojowy. Elitarny
. Dostojny
.
F
anFar
owy
dzwon
3
14
3
0
D
odaj 1
.
Nas
t
ępnie
z
as
t
osuj
te
chnikę
.
S
ie
czne
lub
L
umo
s
:
T
w
ój
albo
sąsiadujący
b
oha
t
er
mo
ż
e
odrz
ucić
2
.
Dodaj 1
.
Nas
t
ępnie
z
as
t
osuj
te
chnikę
.
Obucho
we
lub
Igno
s
:
Odrz
uć
w
s
z
y
s
tkie
ż
e
t
on
y
s
t
anó
w
z
1
k
arty
.
+1
-1
+2
cię
żki
pancerz
S
trat
e
giczna
obr
ona
2
: Gdy do
w
oln
y
boha
t
er
się
br
oni,
dodaj
1
. Jeśli bro
niący
się
boha
t
er
nie
jes
t
celem
wyznaczonym
w
aplik
acji,
dodaj
r
ó
wnie
ż
1
.
„T
o starcie
będzie
na
nas
zych
warunk
ach”
.
Czło
wiek
–
Bar
onessa
B
r
ynn
W
ola
P
er
cePcja
z
Winność
S
iła
3
11
4
W
ola
P
er
cePcja
Z
Winność
S
iła
średni albo ciężki pancerz
a
utonomiczna
PułaPka
Urządzenie.
3
: W turze dowolnego bohatera przydziel
2 dowolne statusy wrogowi w zasięgu do
3 pól od tego bohatera albo od urządzenia.
„Jeszcze tylko kroczek i… mam cię!”
+1
+1
0
+1
Krasnolud – Innowatorka
Kehli
W
ola
P
ercePcja
z
Winność
S
iła
Dodaj 1
. Jeśli sąsiadujesz z elementem
terenu, na który można oddziaływać,
urządzeniem albo żetonem, zamiast tego
dodaj 2
.
Dodaj 1
. Wybierz kartę
z
naładowaniem
. Umieść na niej
1 dodatkowy żeton wskazanego r
odzaju.
Descent: LM – akt
2
Schematy składnia elementów
:
w
skazuje, z czym należy połącz
yć element
Urządzenie:
L101-L20
3
Kapliczka:
H101-H205
Krótka drabina:
C101-C20
3
Długa drabina:
D101-D203
Płomień:
B101-B204
L101, L102, L103
B101, B102, B103, B104
B201, B202, B203, B204
L201, L202, L203
H101, H102
H201, H202
H105, H205
H104, H204
H103, H203
C101, C201
D101,D201
C102, C103
C202, C203
D102, D103
D202, D203
4
W
ojna Z
drajcy
B
oha
te
r
o
Wie
Szóstka bo
haterów gr
y
Descent: Legendy Mroku
urosła w si
łę
i konty
nuuje swoją prz
ygodę. W
Wojnie Zdrajcy
grac
ze od razu
mają dostęp do ws
zys
tkich b
ohaterów
.
B
r
yn
n
–
cZ
ło
W
iek
,
B
ar
oness
a
Br
ynn była wojowniczką, Protektorką Cytadeli, ale po śmierci
ciotki spadł na nią obowiązek władania For
thynem. Objęła
nową pozycję w mrocznym okresie
, gdy baronia została podbita
przez armie Smoczej Władcz
yni Levirax i hordy Uthuk Y’llan.
Br
ynn pragnie chronić swoich p
oddanych i w
ykorzystać
doświadczenie bitewne
, aby zadbać o bezpieczeństwo
uchodźców z For
thynu.
Br
ynn nadal wal
cz
y w pier
wsz
ym szeregu, gromi pr
zeciwników
i chroni swoic
h sprz
ymier
zeńców. W
treści j
ej nowyc
h zdolności
pojawia się teraz słowo kluc
zowe
technika
, k
tóre z
apewnia
potężne do
datkowe efekt
y zależne od ro
dzaju dzierżonej broni
(z
ob. „
T
echnik
a (słowo kluczowe)
”
, s
tr
. 7).
F
uks
–
hyr
rinx
,
kr
ocZą
cy
W
c
ienia
ch
Fuks jest zreformowan
ym złodziejem, który w
yr
wał się
z upokarzającej służby u Księcia B
anity i zaczął szukać przygó
d
u boku nowych, zaufanych towarzyszy. Na drodz
e do nowego
życia cz
yha jednak wiele niebezpieczeństw takich jak wojna,
spustoszen
ie czy z
łowieszcza magia.
Fuks musi w pełni w
ykorzystać swoje łotrowskie t
alenty
i opanować nowe moce, aby chronić siebie i swoich p
rzyjació
ł.
g
aladen
–
el
F
,
st
r
a
żnik
dZi
cZy
Po mie
siącach poszukiwań Galaden w k
ońcu poznał
imię demona,
któr
y wymordował jego rodzinę
. Baelz
iar oka
zał się
jednak
nieuchwy
tny
, a jego powiąz
ania z
Uthukami
pustoszącymi krainę
zdają s
ię jedynie małą częścią knut
ej od
setek lat
intrygi.
Doświadczenie łowcy i zdolnoś
ci dyplomat
yczne Galadena
zostaną poddane ciężkiej próbie, gdy znów podejmie pościg
za najbardz
iej morderczym ze swoich wrogów.
Zdolnoś
ć adaptacji i zmys
ł tak
t
yczny Galadena są niezrównane,
dzięki czemu skutec
znie wspiera sojus
zników przydatnymi
stanami i nę
ka wrogów uciążliw
y
mi status
ami. Gdy jes
t
w druż
ynie, korzy
stanie ze st
anu ukr
ycia jes
t dużo łat
wiejsze,
a przeci
wnicy p
od wp
ł
y
wem st
atusu dezorientacji mają
problem z at
akowaniem (
zob. „
Dezorien
t
acja (sta
tus)
”,
str
. 6 i „
Ukrycie (st
an)
”
, s
tr
. 10)
.
Fuks opanowa
ł do per
fekcji sz
tukę skradania się i ataków
z zaskoczenia, a cienie to jego wier
ni sprz
ymier
zeńc
y
. D
zięki
now
ym umiejętnoś
ciom może umieszcz
ać na mapie żetony
ciemnoś
ci, dzięki k
tór
ym bę
dzie mógł unik
ać wrogów
, pomaga
ć
sojusznik
om i atak
ować z mrok
u (z
ob. „
Żet
ony ciemności
”
, str
. 10).
5
W
ojna Z
drajcy
k
ehl
i
–
kr
as
nol
ud
,
inno
W
a
t
ork
a
Ke
hli wyr
zucono zarówno z Gildii Ko
wali, jak i z Ligi Alch
emików
,
ale nie zamierza pozwolić, aby to pokrzy
żowało jej plany
stania się żywą legendą. Nigdy nie miała wątpliwośc
i, że jej
przeznaczeniem jest heroiczna przyszłość i sł
awa, a t
akie
drobiazgi jak szalejąca wokół niszczycielska wojna t
o za mało,
żeby ją powstr
zyma
ć.
Uz
brojona w młot, kuszę i swoje genialne wynalazki, K
ehli ma
wszystko, co niez
będne do zbudowania świetlanej przysz
łości.
Kehli powięk
szy
ł
a swój zestaw sztu
czek i narzędzi, aby jeszcze
lepiej wspo
magać cz
łonków druż
yny i uprz
ykr
zać ż
ycie wro
gom.
Jej nowe umiejętnośc
i umożliwiają wy
stawianie ur
ządzeń,
dzięki k
tór
ym nik
t na polu bi
tw
y nie zdo
ła zi
gnorować jej
pomys
łowości (zob. „
Ur
z
ądz
eni
a
”
, str
. 10).
V
aerix
–
sm
oc
Za
hyBr
yd
a
,
pr
or
ok
Niektóre blizny długo się goją, a rany Vaerix są głębokie.
Doznane krzywdy nie zdoł
ał
y nu złamać
, a wiz
jonerskie
przesłanie przekonało niek
tóre ze s
mocz
ych hybryd, że mogą
żyć inaczej. Okie
łznanie moc
y Słów Stwor
zenia wiele zm
ieniło
i otworz
yło mo
rze nowych możliwości.
Stary świat umiera, ale z mądrości
ą i mocami Vaerix jest
nadzieja na przyszłość.
Vaerix udowodnił
u, że potra w
ymówić S
łowa Stwor
zenia,
któ
re są c
zys
tą manifes
tacją smo
czej magii. Jenu nowe
umiejętnośc
i z cechą
s
łowo
w
y
wo
łują w
yjątkowo potężne
efek
t
y
, ale mają w
ys
oki koszt i wi
ążą się z otr
zymy
waniem
żetonów stresu (zob. „
Stre
s (st
a
n)
”
, str
. 7)
.
s
yr
us
–
c
Zł
o
Wiek
,
Wt
ajem
nicZ
ony
T
errinoth stanęło w ob
liczu największego kryz
ysu od ośmiuset
lat, a Syrus Indahlu stara się sprost
ać wyz
waniu, które się z tym
wiąże
. Światu potrzebn
y jest bohater na miarę Timmorrana
Lokandera, niez
równanego maga, któr
y poprowadził do boju
Wolnych Lud
zi w pierwszej Epoce Mroku. K
tóż
, jeśli nie Syrus,
mógłby się po
djąć takiego zadania
?
Ws
pierany przez wierną przyjació
łkę, feniksa imieniem Indris,
Syrus doskonali swoje magiczne moce i podejmuje dziedz
ict
wo
Timmorrana.
Syrus pog
łębi
ł swoją wiedzę o magii ży
w
ioł
ów
, c
o dodatkowo
wzmoc
niło jego wię
ź z nieod
łąc
zną towarzy
szką – fenik
sem
Indris. Indr
is może teraz przemieszcza
ć się po mapie
i koordynowa
ć działania z Syrusem, aby wsp
ólnie dokony
wać
niezw
ykł
ych wyc
zynów (zob. „
To
w
a
r
z
y
s
ze
”
, str
. 8).
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na komunię
Prezent na urodziny
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Jak wybrać obrożę dla kota?
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Powrót legendy w nowym wydaniu. Zaskakująca premiera gry!
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Inteligentna lodówka smart – jak odmieni Twoje życie?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
The Elder Scrolls V: Skyrim – kody na umiejętności, przedmioty i wiele innych
Jak odpowiednio dbać o kuwetę dla kota?
Mówisz „dziękuję” i „proszę” w rozmowie z ChatemGPT? To kosztuje miliony!
Sprawdź więcej poradników