Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje TREFL
›
Instrukcja Gra planszowa TREFL At the Office 02527
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(69)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL At the Office 02527
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
A
t t
he O
i
ce
A
t the O
ice
Ż
ycie praco
wnika biur
owego t
o nie bułka z ma
słem! Codzienne case
’y
, przeciągające się spotkania, trudne do osiągnięcia
KPI, stale goniące deadline
’y
, a wśr
ód tego trz
eba jeszc
ze znale
źć cz
as na ka
wę i porcję ś
wieży
ch plot
ecz
ek
o spraw
ach służbowy
ch i pryw
atny
ch, oczywiście do
tycz
ącyc
h poz
ostałyc
h współpraco
wnikó
w
. W gąsz
czu spra
w staje
więc przed W
ami niełatw
e zadanie!
W grze
A
t the Oce
musicie optymalnie zor
ganizow
ać pracę cał
ego zespo
łu, kierując się racjonalnością i intuicją,
licząc jednoc
ześnie na łut sz
częścia. W
aszym zadaniem będzie obranie sz
ersz
ej perspektywy i takie zarządz
anie
zespoł
em, aby finalnie z
doby
ć jak najwięcej punktó
w i otrzymać tytuł Sz
efa R
oku. Oł
ówki i k
ostki w dłoń i do dzie
ła!
Z
aw
ar
t
o
ść
Z
aw
art
ość
notes z ark
uszami punktacji
5 kości: 4 k
olorowe z oc
zkami
i 1 biała z numer
acją
4 oł
ówki
instrukcja
2
P
rz
y
g
o
t
ow
ani
e d
o gr
y
P
rz
ygot
owanie do gr
y
Przygot
ujcie po
jednym arkusz
u biura
i po
jednym o
łó
wku
dla ka
żdego grac
za. Wszystkie
5 k
ości
umieśćcie na
środku ob
szaru gry
. T
o tyle – jest
eście got
owi do gry!
A
rkusz b
iur
a
A
rkusz biura
Na środku ark
usza widnieje piramida biur
owyc
h zależności (
1
) , poniż
ej któr
ej znajdują się pola bonuso
we za
spra
wną
organizację prac
y poszc
zególn
yc
h zespoł
ów
(
2
) .
Po pr
aw
ej stronie piramidy znajduje się k
olejn
yc
h 5 pól bonusowy
ch –
k
ompet
encji
(
3
) , któr
e zapełnicie, jeśli W
asza
firma będzie miała specjalist
ów o odpowiednio wyso
kich kwalifik
acjach.
Po le
wej str
onie piramidy znajdują się pola bonuso
we nagradz
ające
optymalne
pro
wadz
enie biura (
4
) .
T
uż pod nimi, równie
ż po lew
ej stronie (
5
) , widnieje punktacja za
zwierz
chnictw
o
, nagradzająca takie z
organiz
owanie
pracy cał
ego ze
społu, aby wiedza i umiejętno
ści liderów b
yły co najmniej na tym samym po
ziomie (ró
wne lub wyższe)
co podległych im pr
acownik
ów
.
W ostatnim polu będziecie mogli podsumo
wać wszystkie z
dobyt
e prze
z Was punkty i wył
onić zwycię
zcę (
6
) .
2
1
3
4
5
6
3
2
1
3
4
5
6
Or
gani
z
ac
ja pr
ac
y z
espołu
Or
ganiz
acja pracy zespołu
Po rzucie k
ośćmi i okr
eśleniu, któr
e z nich z
ostają na środk
u sto
łu, gracz
e przypisują odpowiednie wyniki c
złonk
om
swoich z
espoł
ów:
▪
Aktywny grac
z
zapisuje na sw
oim arkuszu wynik z wybranej k
olor
owej k
ości (i/lub biał
ej), przypisując go
pracownik
owi w
edług zasad opisany
ch poniżej.
▪
Po
zosta
li gracz
e
ró
wnież zapisują wynik na sw
oich arkuszac
h, przy czym mogą oni sk
orzystać z jednej, wybranej
kości spośr
ód tyc
h pozo
stałych na śr
odku st
ołu. Nie zabierają jej jednak do siebie
, co oznac
za, że więcej niż jeden
gracz mo
że sk
orzystać z t
ej samej kości.
Po k
ażd
ym rzucie kośćmi
wszy
scy
grac
ze
muszą
przypisać wybran
y prze
z siebie wynik jednemu z praco
wnikó
w
w swoim biurz
e. Wyniki są zapisywane
na j
eden z trzech sposobó
w
:
R
o
z
gr
ywka
Ro
z
gr
ywka
Losow
o wyznacz
cie gracza r
ozpoc
zynającego – zost
aje on aktywnym grac
zem i jak
o pierwszy rzuca pięcioma k
ośćmi.
Z
czterec
h ko
lorowy
ch
wybiera dla siebie
jedną
, kt
óra będzie
niedost
ępna
dla poz
ostały
ch grac
zy w tej turz
e,
i przysuwa ją do siebie.
UWA
GA:
Jeśli na którejk
olwiek z po
zostały
ch ko
loro
wych k
ości widnieje tak
a sama liczba ocz
ek jak na t
ej,
któr
ą wybrał aktywn
y grac
z, wszystkie one ró
wnież stają się niedost
ępne dla poz
ostałych gr
aczy i z
ostają
odsunięte na bo
k.
Biała k
ość
za
wsze po
zostaje na śr
odku st
ołu i jest dost
ępna dla wszystkich.
4
1.
Gracz dodaje wyniki z
k
ości koloro
wej
i
biał
ej
, przypisując sumę praco
wniko
wi,
który znajduje się na polu z tł
em w k
olorze wybr
anej ko
lorow
ej kości.
2.
Gracz ignoruje k
ość k
oloro
wą, a wynik z
k
ości biał
ej
przypisuje pracownik
owi,
który znajduje się na polu o do
woln
ym k
olorze tł
a.
UWA
GA:
Jeśli aktywny gr
acz wyrzucił taki sam wynik na wszystkich c
zter
ech
ko
loro
wych k
ościach, t
o żadna z nich nie zost
aje na środku st
ołu, a pozostali
gracz
e mogą użyć jedynie wyniku z biał
ej ko
ści.
3.
Gr
ac
z przypisuje wynik jed
ynie z wybr
anej
k
o
lor
o
w
ej k
o
ści
pr
aco
wnik
o
wi,
kt
óry znajduje się na po
lu z tł
em w odpo
wiadając
ym jej k
o
lorz
e
. T
ym spo
sobem
przy
c
zynia się do
op
t
yma
liz
acji
pr
ac
y s
w
ojego biur
a i mo
ż
e dzię
ki t
em
u zy
sk
ać
bon
uso
w
e pun
kt
y
(p
a
trz niż
ej)
!
3
8
5
UWA
GA:
Raz przypisanego wyniku nie można zmienić. Jeśli na śr
odku st
ołu zost
ały jedynie kości
w ko
lorach t
eł pól pr
acownik
ów
, którym grac
z przypisał już wynik, moż
e skorzystać jedynie z wynik
u
z białej k
ości!
1.
Gracz dodaje wyniki z
k
ości koloro
wej
i
biał
ej
, przypisując sumę praco
wniko
wi,
który znajduje się na polu z tł
em w k
olorze wybr
anej ko
lorow
ej kości.
2.
Gracz ignoruje k
ość k
oloro
wą, a wynik z
k
ości biał
ej
przypisuje pracownik
owi,
który znajduje się na polu o do
woln
ym k
olorze tł
a.
UWA
GA:
Jeśli aktywny gr
acz wyrzucił taki sam wynik na wszystkich c
zter
ech
ko
loro
wych k
ościach, t
o żadna z nich nie zost
aje na środku st
ołu, a pozostali
gracz
e mogą użyć jedynie wyniku z biał
ej ko
ści.
3.
Grac
z przypisuje wynik jedynie z wybranej
k
oloro
wej k
ości
praco
wniko
wi,
który znajduje się na polu z tł
em w odpowiadając
ym jej ko
lorze. T
ym sposobem
przyc
zynia się do
optymalizacji
prac
y swojego biur
a i może dzię
ki temu zysk
ać
bonusow
e punkty
(patrz niżej)
!
Po tym jak w
szyscy grac
ze zapisz
ą wyniki na swoich ark
uszach, k
olejka prz
echodzi na nast
ępnego gracza z
godnie
z ruchem wsk
azó
wek z
egara. Jest on nowym aktywn
ym grac
zem, rzuca k
ośćmi i dok
onuje wyboru jednej k
oloro
wej
kości, kt
óra nie będzie dost
ępna dla poz
ostałyc
h graczy w t
ej rundzie.
P
unkt
y bonus
ow
e z
a o
p
t
yma
ln
e pr
ow
ad
z
e
ni
e b
iur
a
P
unkt
y bonusow
e za o
p
t
ymalne pr
owadz
enie biura
Jeśli grac
z (zaró
wno ten aktywn
y
, jak i któryś z pozost
ałych) przy zapis
ywaniu
wyniku na arkuszu wybierz
e
opcję nr 3
, a więc
nie sk
orzysta z wyniku z biał
ej k
ości
,
zakreśla jeden z s
ymboli kości o odpo
wiadającej jej wart
ości w lewym górn
ym rogu
swojego arkusz
a.
W momencie zakreślenia w
szystkich czt
er
ech symboli k
ości z danym n
umerem – grac
z
zdobyw
a bonus za optymalne pr
owadz
enie biura:
10 punktó
w
za czt
ero
krotne
nie
wyk
orzystanie
białej k
ości z wynikiem „
1
”,
20 punktó
w
za czt
ero
krotne
nie
wyk
orzystanie
białej k
ości z wynikiem „
2
”,
30 punktó
w
za czt
ero
krotne
nie
wyk
orzystanie
białej k
ości z wynikiem „
3
”.
Gracz z
apisuje zdobyt
e punkty w odpowiednim po
lu. Kolejne oszc
zędności wynik
ające
z niewyk
orzystania danej wart
ości są pomijane.
K
oni
ec gr
y
Koni
ec gr
y
Gra k
ończy się po 20 rundach, kiedy k
aż
demu pracownik
owi w biur
ow
ej piramidzie przypisano wynik rzutu k
ośćmi.
Por
a na podlicz
enie punktów
.
20
6
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na komunię
Prezent na urodziny
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Co zrobić, gdy pies boi się transportera?
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Ghost of Yotei – Duchowa kontynuacja Ghost of Tsushima nadchodzi. Znamy datę premiery!
Zewnętrzna karta graficzna - sposób działania i zastosowanie
Ranking hulajnóg elektrycznych dla dzieci [TOP10]
Inteligentna lodówka smart – jak odmieni Twoje życie?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking lodówek turystycznych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Jakie szelki dla kota wybrać?
The Elder Scrolls V: Skyrim – kody na umiejętności, przedmioty i wiele innych
Meta AI w okularach Ray-Ban. Rewolucja w tłumaczeniu na żywo i interakcji z otoczeniem?
Sprawdź więcej poradników