DJI Care Refresh to kompleksowa ochrona serwisowa produktów DJI, która za niewielką dodatkową opłatą, oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.
Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W przypadku gimbali i stabilizatorów nie ma możliwości przedłużenia czasu 30 dni.
Dla gimbali z serii DJI RS 2 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 325 PLN. Koszt drugiej wymiany to 415 PLN.*
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. DJI Care Refresh zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2) Skradzionego lub porzuconego produktu.
3) Dodatkowych akcesoriów.
4) Celowej utraty produktu.
5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów bądź akumulatorów.
Przeznaczenie: | Do gimbali |
---|---|
Rodzaj akcesorium: | Rozszerzenie gwarancji |
Waga [g]: | Nie dotyczy |
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Dedykowany model: | DJI Ronin S 2 |
Nazwa: | Innpro Robert Błędowski sp. z o.o. |
Ulica i numer budynku: | Rudzka 65c |
Kod pocztowy: | 44-200 |
Miasto: | Rybnik |
Adres elektroniczny: | kontakt@innpro.pl |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.